• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » آشپزی و تغذیه » آموزش انواع غذاها » اخبار داغ سینما+ افشاگری قشنگ بروفه راجع به لو رفتن فیلم عروسی اش

    اخبار داغ سینما+ افشاگری قشنگ بروفه راجع به لو رفتن فیلم عروسی اش

    برنامه تلویزیونی | شاهرخ استخری | ممنوعیت کار | بازیگران زن | زیبا بروفه | انتشار عکس | تلویزیون | سینمایی | بازیگری | سریال ها | بازیگران

    اخبار داغ سینما+ افشاگری قشنگ بروفه راجع به لو رفتن فیلم عروسی اش

    افشاگری قشنگ بروفه راجع به لو رفتن فیلم عروسی اش

    زیبا بروفه بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون هر لحظه دچار گرفتاری در حواشی بوده هست، زیاد ما وی را با فیلم پرپرواز که شادمهر عقیلی در آن فیلم معشوق اش بود می شناسیم،  ولی درسال هاي بعد دچار حواشی شد که بدترین قسمت ماجرا انتشار ناجوانمردانه فیلم عروسی قشنگ بروفه بود. البته بعد ازآن حواشی و دوری مقطعی از بازیگری، بروفه باز هم این حرفه را تا به امروز ادامه داده است.

    عکس قشنگ بروفه

    اخبار داغ سینما+ افشاگری قشنگ بروفه راجع به لو رفتن فیلم عروسی اش

    عروسی قشنگ بروفه

    زیبا بروفه با ایفای نقش در فیلم شب روباه به کارگردانی آقای همایون اسعدیان، وارد حرفه بازیگری شد. او با بازی در سریال مجید دلبندم به شهرت فراوانی رسید و بعد از چند فیلم و سریال ناگهان حضورش در بازیگری بسیار کم شد. با قشنگ برفه به منظور صحبت راجع به حواشی گذشته اش و هم چنین فعالیت هاي این روزهایش گفت و گویی انجام داده ایم که در ادامه میخوانید.

    اینروزها در سینما و تلویزیون کم پیدا شده است اید؟

    برنامه تلویزیونی | شاهرخ استخری | ممنوعیت کار | بازیگران زن | زیبا بروفه | انتشار عکس | تلویزیون | سینمایی | بازیگری | سریال ها | بازیگران

    چرا اتفاقاً هستم! آخرین کارم سریال «هاتف» بود که در مهر ماه ودر ایام ماه محرم از تلویزیون پخش شد. بعد از این سریال باردار شدم و اخیراً نتوانستم کار زیادی قبول کنم. فرزندم هم اکنون دوماهه است و طبیعتاً این مدت رابا فرزندم گذرانده ام.

    شما از معدود بازیگرانی هستید که  ناگهان روند رشدتان را ادامه ندادید علتش چه بود؟

    واقعیتش این است من در دوره اي، هم وقت سه فیلم سینمایی به روی پرده سینماها داشتم. ولی در اوج فعالیتم ممنوع الکار شدم. بدلیل انتشاربخش هایي از فیلم عروسی ام این اتفاق افتاد.

    اخبار داغ سینما+ افشاگری قشنگ بروفه راجع به لو رفتن فیلم عروسی اش

    فکر نمیکنید بی احتیاطی خودتان عامل این اتفاق شد؟

    در آن وقت به ندرت تلفن همراه وجود داشت و حتی آنهایی هم که داشتند تحویل گرفتیم. در وقت ازدواجم کسی مرا نمی شناخت. آن فیلم هم شامل ۱۰ دقیقه تصویری بود که در هارد رایانه دوستمان جا مانده بودو با دسترسی به آن ۱۰ دقیقه این اتفاق افتاد.

    شما یکی از نخستین قربانیان انتشار عکسهای شخصی در کشور هستید

    برنامه تلویزیونی | شاهرخ استخری | ممنوعیت کار | بازیگران زن | زیبا بروفه | انتشار عکس | تلویزیون | سینمایی | بازیگری | سریال ها | بازیگران

    بله همین طور هست. تنها علت دوری ام از بازیگری همین عنوان بود. هنگامی چهار سال انواع پروژه ها رابه شما پیشنهاد بدهند و شما بگویی کار نمیکنم طبیعی است که به مرور کمرنگ می شوی.

    بشما رسماً گفته بودند که ممنوع الکارید؟

    اخبار داغ سینما+ افشاگری قشنگ بروفه راجع به لو رفتن فیلم عروسی اش

    بله رسماً گفته بودند که اجازه کار ندارم. متأسفانه من نخستین نفری بودم که این اتفاق برایم رخ داد و اگر امروز این مسئله جهت کسی به وجود بیاید مطمئن باشید ممنوع الکارش نمیکنند. بعد از من جهت دیگران مواردی رخ داد که صرفاً با یک تذکر حل شد. جهت من این اتفاق زمانی افتاد که سنم کم بودو واقعاً ترسیدم. در روحیه من تأثیر بدی گذاشت.

    آیا این اتفاق با توجه به وقت اوج فعالیت شما عمدی نبود؟

    نه! مطمئنم که عمدی درکار نبوده هست. بعد ازاین اتفاق من دیگر پایم را درهیچ مهمانی نگذاشتم. آن قدر برایم حساس شده است بود که هیچ مراسمی نمی رفتم و فقط هدیه ام را برایشان ارسال می کردم. به نظرم هیچ عمدی درکار نبوده ولی متأسفانه همین قضیه در روحیه ام تأثیر بسیار بدی گذاشت. چهار سال را مطلقاً اجازه کار نداشتم و چهار سال بعد رابه صورت مشروط یعنی صرفاً بازی در نقش هاي دو و سه اجازه داشتم که خودم نخواستم انجام دهم.

    بعدا چگونه این شرایط را مدیریت کردید؟

    بعد ازآن دیگر حال خوشی جهت ادامه بازیگری نداشتم. درمقطعی گفتند که بیا برنامه تلویزیونی را اجرا کن و ما هم ممنوع الکاری ات را برطرف می کنیم ولی من گفتم که علاقه اي به اینکار ندارم چون مجری نیستم. جهت کسیکه زمانی اوجی را داشته و مدتی کلاً نبوده هست، بازگشتش شبیه یک شروع دوباره خواهد بود.

    نقش هاي مهم پیشنهاد می شد؟

    راستش دیگر دل و جان کار کردن را نداشتم. گاهی به من نقش هاي دست چندم پیشنهاد می شد و همین باعث می شد به من بر بخورد! بهمین خاطر قبول نمی کردم. در اکران هاي شخصی شرکت نمی کردم و گفتگو نمیکردم. اصلاً انگار با خودم لج کرده بودم. البته تأثیر بسیار خوبی هم این مسائل در زندگی شخصی ام گذاشت و این بود که یک روحیه مقاوم به من داده شد؛ شبیه یک پوست انداختن.

    واکنش خانواده چگونه بود؟

    خب طبیعتاً خانواده ام خوشحال نبودند ولی هر لحظه درکنارم بودند. برایم جالب بود هرجا می رفتم همان گونه با مجیددلبندم مرا می شناختند و سؤال می کردند که به چه دلیل دیگر کار نمیکنم. شاید بدتر از همه ی چیز این بود که آن وقت به من گفته بودند به کسی نگو ممنوع الکاری و همین تحمل شرایط را برایم سخت تر میکرد.

    عکس قشنگ بروفه و همسرش

    این آخرهای چطور؟

    اینروزها در پیشنهاداتی که می شد بعضاً مشکلاتی بود که به عنوان نمونه میخواستند از دست مزد من کم کنند و من حاضر به اینکار نمی شدم.

    پس باتوجه به شرایط شما بعضی دنبال سوءاستفاده بودند؟

    عملاً پیش می آمد ولی هرگز من دیالوگی دراین زمینه از کسی نشنیدم. من متوجهم هنگامی شما دور می شوی جهت شروع دوباره باید وقت بگذاری تا دوباره توانایی هایت ثابت شود. این مسأله توانی دارد و آن این است که به عنوان نمونه دست مزد کمتری بگیری تا دوباره دیده شوی.

    شرایط امروزتان خوب است؟

    من درسریال هاتف نقشی بسیارخوب داشتم. نقش مهم کار مثل ریحانه و طلسم شدگان روی دوش شخصیت من بود. آسپرین در شبکه نمایش خانگی هم بهمین شکل بود. نقشی متفاوت بود که آن قدر حرکات صورتم را نظارت کرده بودم که بعضی در صفحه شخصی ام کامنت گذاشته بودند فلانی چون صورتش را بوتاکس کرده تکان نمی خورد! درصورتی که آن قدر خنثی بودن صورت برایم مهم بود این اتفاق افتاده بودو این کامنت ها نشان داد من موفق شده است ام.

    چه کسی فیلم عروسی قشنگ بروفه را پخش کرد؟

    فضای مجازی اینروزها جهت بازیگران نقشی فراتر از یک سرگرمی را دارد! شما چه فکری برایش دارید؟! دراینستاگرام خیلی کم کارم. این کم کار بودن خوب نیست. شغلم بازیگری است و باید دیده شوم. ولی به هرقیمتی حاضر نیستم دیده شوم. اهل حاشیه ساختن از زندگی شخصی ام نیستم. این اخلاق من است و به هرشکلی دیده شدن را دوست ندارم. از طریق پیجم امکان درآمدزایی بسیاری داشتم و همین همین حالا هم پیشنهادات تبلیغاتی را بررسی میکنم.

    عده اي از طریق همین صفحات دیده میشوند

    باور کنید من به خاطر دیده شدن نه ولی جهت کسب درآمد به این کارها فکر می کنم. مردم فکر می کنند هنرپیشه ها درآمد آن چنانی دارند. اگر مشغول باشند دستمزدشان خوب است ولی به همان اندازه خرجشان هم بالاست. من به درآمد همسرم کاری ندارم. منی که از جوانی کار کرده ام و مستقل بوده ام دوست ندارم به همسرم بگویم به من پول بده!

    پس درحوزه برندینگ هم کار میکنید؟

    اتفاقاً اخیراً کار جهت برندی که حوزه بسیار گسترده اي داشت، پیشنهاد شد. چندنفر از دیگر همکارانم هم با این برند همکاری کردند ولی هنگامی خودم محصولشان را استفاده کردم؛ دیدم کیفیت خوبی ندارد. همین باعث شد وجدانم اجازه همکاری با آ نها را ندهد.

    باتوجه به این که اخیراً فرزندتان متولد شده، آیا برنامه اي جهت کار دارید؟

    بله ان شاءالله حتما! به خاطر فرزندم هم که شده است باید لجبازی با خودم را کنار بگذارم. فکر می کنم فرزندم که شش ماهه شود بتوانم باز هم بازی کنم. جالب است از هنگامی که فرزندم بدنیا آمده هست، پیشنهادات بسیار خوبی ارائه شده است ولی امکانش را فعلا ندارم.

    مادر شدن قشنگ بروفه

    این بازیگر خوب کشورمان در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ با انتشار شدن پستی در صفحه اینستاگرامش خبر بدنیا آمدن فرزندش را اعلام کرد.

    زیبا بروفه با انتشار شدن تصویر زیر نوشت: جان و دنیا من تویى؟

    بدنیا آمدن فرزند قشنگ بروفه

    و در خبر بعدی: افشاگری رامسین کبریتی علیه شریفی نیا

    رامسین کبریتی بازیگر سینما که بعد از بازی در سریال پرطرفدار ستایش و بیکاری بعد ازآن به شبکه ماهواره اي جم در ترکیه پیوسته بودگفت: در حال حاضر در کانادا زندگی می کنم ودر یک شرکت توریستی جهت اخذ ویزای کانادا فعالیت میکنم و مشغول به گذراندن دوره نقاهت ممنوع الکاری هستم . دراین پست گفتگو رامسین کبریتی و افشاگری رامسین کبریتی از شبکه جم و شرایط سینمای کشور کشور عزیزمان ایران را ببینید.

    افشاگری رامسین کبریتی

    وی افزود: همان شبکه جم جهت هفت پشتم کافی بودو دیگر حاضر نیستم با هیچ شبکه ماهواره اي فعالیت داشته باشم، ولی اگر پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی داشته باشم و آن هم به شرط این که هیچ مسئله و ممنوعیتی در پی نداشته باشد کار می کنم. کبریتی در مورد علت پیوستنش به این شبکه گفت: بعد از بازی در سریال ستایش و بدلیل نداشتن هیچ گونه پیشنهادی.

    یکسال و نیم بدون کار بودم آن هم درست زمانی که این سریال ۶ ماه هرشب از تلویزیون پخش می شد و بسیار هم موفق بود، بجای این که پیشنهاد هاي بیشتری سراغم بیاید، متاسفانه فقط بیکاری نصیبم شد. وی در ادامه بیان داشت: بعد از ستایش دو فیلم سینمایی به نام صفر به کارگردانی مسعود یزدانی فر و ترانه شرقی به کارگردانی احسان صدیقی بازی کردم که واقعا خجالت مي کشم بگویم چه مبلغی جهت بازی دراین دو فیلم دریافت کردم.

    شاید باور نکنید جهت فیلم ترانه شرقی ۲ میلیون و جهت فیلم صفر ۴ میلیون تومان دست مزد گرفتم؛ هر فیلمی که به من پیشنهاد می شد در حد فیلم هاي خیریه بودو پولی نداشتند که به ما پرداخت کنند، هر کس که نمیخواست پولی پرداخت کند سراغ من می آمد، دیگر اسمم خیرالله شده است بود!

    افشاگری رامسین کبریتی علیه سیستم سینمایی

    این بازیگر سینما و تلویزیون اینچنین ادامه داد: زمانی که به شبکه جم رفتم تهیه کنندگان آن دو فیلم با من تماس گرفتند و کلی فحش و بد و بیراه نثارم کردند که من باعث شده است ام فیلمشان توقیف شود، من هم بابت دست مزد ۲۰۰ میلیون تومانی که گرفته بودم شرمنده ارزش شدم «میخندد». من به هیچ سازمانی وصل نبودم و به میهمانی هاي شبانه که در آن نقش تعیین میکردند نمی رفتم، نه می رفتم و نه بلد بودم.

    کبریتی خاطر نشان کرد: زمانی که اعلام کردم می خواهم به کشور عزیزمان ایران برگردم، یکی از دوستان من رابه یکی از مردها که در امنیت کشور است وصل کرد، او به من گفت که ممنوع الکار هستم و مشخص نیست تا چه زمانی ادامه دارد، اگر به جایی و یا سازمانی وصل بودم مانند دیگر همکارانم می توانستم کار کنم و مشکلی نداشته باشم. وی اظهار داشت: آقای محمدرضا شریفی نیا تعیین کننده سینما و نقش ها بود.

    او تعیین می کرد که چه کسی بازی کند و چه کسی بدون کار شود؛ یا مدیران شبکه اسامی را رد میکردند و میگفتند که چه کسی باشد و چه کسی نباید باشد؛ روابط سینما آنقدر کثیف است که که ترجیح می دهم در موردش صحبت نکنم؛ به چه دلیل زن یا آقای ۳۰ ساله نقش مادر و پدربرزگ را بازی میکنند در حالیکه بازیگران پیشکسوت ما باید در منزل بدون کار بنشینند؟

    افشاگری رامسین کبریتی در مورد سینما و تلویزیون

    بازیگر سریال ستایش در ادامه عنوان کرد: این سیستم کثیف به وسیله خود عوامل سینما تشکیل و نظارت می شود، شریفی نیا یکی از این افراد بود که البته زیاد بر سرزبان ها هم افتاده بود، ولی امثال او در سینما زیاد هست؛ من به دنبال عوامل و اسامی دیگر نیستم، به چه دلیل که همین حالا نه در سینما هستم و نه بازی می کنم، این ها تنها خاطراتی است که گذرانده ام و دل پر دردی دارم.

    اما هر لحظه سکوت کرده ام و کنار نشسته ام و گذرا ازآن گذشته ام، از این چیز ها زیاد داریم؛ آدم داریم که حتی دیپلم هم ندارد، ولی در دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران تدریس می کند و مدیر یکی از انجمن هاي این دانشگاه هست، از این آدم ها زیاد داریم. او در جواب به این پرسش که به چه دلیل سکوت کردید؟ گفت:

    با گفتن که درست نمیشود، یک دست که صدا ندارد، مهم اتحاد و هماهنگی است که بین فرزند هاي سینما باید برقرار می شد، ولی این اتحاد و هماهنگی هرگز برقرار نبوده هست، هنگامی که من هر لحظه از همکار خودم بعنوان یک پله استفاده می کردم و از روی او رد میشدم چه توقعی دارید که بتواند صدای من یا کس دیگری بلند شود؛

    افشاگری رامسین کبریتی در مورد شبکه جم و فساد سینمای کشور ایران

    این اتحاد زمانی شکل می گیرد که همه ی باهم باشیم، همه ی یکرنگ باشیم و دست به دست هم دهیم؛ بازیگرانی که سالها است در سکوت در منزل نشسته اند، ولی صدایی ازآن ها در نیامده و ظلمی که به آن ها شده است است و بعد از مرگشان اسمشان را می آورند و برایشان آن همه ی هاي و هوی می کنند، دیگر نوشدارو بعد از فوت سهراب چه فایده اي دارد، من هم عضو کوچکی از دنیای سینما و دنیای بازیگری هستم.

    رامسین کبریتی اذعان داشت: من هم اکنون خارج از گود هستم ودر یک گوشه از دنیا زندگی آرامی را می گذرانم بلکه این تبعید و شرایط بد بگذرد، ولی این تبعیض که بین ما ها واقع شده است است ناراحت کننده هست، مگر بازیگران دیگر ما نمیروند ودر کشور هاي خارجی در فیلم هاي خارجی بازی نمی کنند؟ به چه دلیل این ها ممنوع الکار نمی شوند؟

    افشاگری رامسین کبریتی علیه شکه جم و سینمای کشور ایران

    خیلی از بازیگرانی که در کشور عزیزمان ایران هستند در فیلم هاي خارجی درکنار بازیگران بی حجاب بازی می کنند و یا حتی در کنسرت هاي خارجی درکنار افرادی که مسئله دار هستند دیده میشوند، به چه دلیل اینها ممنوع الکار نمیشوند، ولی ما ممنوع الکار می شویم، من فکر می کنم اشتباهی کرده ام و دارم تاوانش را میدهم.

    وی در ادامه بیان داشت: زمانی که کشور عزیزمان ایران بودم، به من هم گفتند که ممنوع الکار هستم و این علت بدون کار بودنم هست، ولی کسی از داخل کشور عزیزمان ایران من رابه شبکه جم نفرستاده هست، فقط می گفتند که، چون ممنوع الکار هستم به شبکه جم بروم، من هم بدلیل این که بدون کار بودم ترجیح دادم که به این شبکه بروم و کار کنم. بازیگر سریال سایش گفت: من هیچ فیلمی بازی نکرده ام که خلاف شرع و عرف جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران باشد.

    فقط بازیگران زن بی حجاب در فیلم حضور داشته اند که باز هم می گویم این اتفاق جهت خیلی از بازیگران دیگرمان که در کشور عزیزمان ایران هم زندگی و کار میکنند افتاده هست. وی در ادامه عنوان داشت: من هویتم و هرچه دارم را از کشور عزیزمان ایران گرفته ام، درکنار مردمم کار کرده ام و آن ها بوده اند که من را نشان دادند، حالا هم چه بخواهم و چه نخواهم ممنوعیت کاری است و باید بپذیرم، در حال حاضر هم بدلیل این که اجازه کار در کشور عزیزمان ایران را ندارم تصمیم ندارم برگردم.

    رامسین کبریتی و رابعه اسکویی

    دراین گوشه از دنیا میمانم ودر شغل دیگری به دور از سینما فعالیت خواهم کرد، البته اگر فیلمی پیش بیاید که مشکلی نداشته باشد و به من لطمه اي نزند کار میکنم، ولی ترجیح می دهم این دوره ممنوعیت کاری رابه یک کار دیگری مشغول باشم تا ببینیم چه وقت بخشیده میشوم. رامسین کبرتی در آخر گفت:

    خانم رابعه اسکویی به کشور عزیزمان ایران برگشت، ولی من آدم ها و روابط آن گونه نداشتم که در فرودگاه به استقبالم بیایند و قول بدهند که هیچ مورد و مشکلی ندارم، متاسفانه من از این روابط ندارم؛ طبعا اگر ممنوعیت کاری من را ببخشند و اجازه کار به من را بدهند هر چه سریع تر به کشور عزیزمان ایران برمی گردم.

    و اما: علت جدایی شاهرخ استخری و همسرش

    بعد از انتشار پست هاي متعدد شاهرخ استخری و اظهار دلتنگی جهت دخترش ماجرای جدایی این بازیگر از همسرش در اینترنت شکل گرفت و با تصویر العمل همسر شاهرخ استخری روبه رو شد و بالاخره علت جدایی شاهرخ استخری و همسرش و هم چنین دخترش پناه مشخص شد و آن یک سفر مهم به خارج از کشور عزیزمان ایران بوده نه خدایی ناکرده طلاق!

    جدایی شاهرخ استخری و همسرش

    فضای مجازی باز هم دردسرساز شد. طی چند روز گذشته شاهرخ استخری بازیگر کشورمان که سریال پاهای بی قرار را آماده پخش از شبکه سه سیما دارد با انتشار شدن استوری هاي پی در پی حس دلتنگی جهت دخترش رابا هوادارانش به اشتراک می گذاشت وهرگز گمان نمی کرد این پست ها به ماجرایی دیگر ختم شود. این پست هاي شاهرخ استخری شایعه جدایی این هنرمند کشورمان از همسرش را در اینترنت شکل داد و با تصویر العمل همسر آقای بازیگر مواجه شد.

    استوری ها شاهرخ استخری و اظهار دلتنگی جهت دخترش پناه دردسرساز شد و همسرش رابه تصویر العمل وا داشت. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری که ادمین صفحه پناه دخترشان است بعد از شایعه ماجرای جدایی از همسرش در اینترنت با انتشار شدن پستی به براق سازی این عنوان پرداخت.

    تصویر شاهرخ استخری روی جلد مجله ایده آل

    توضیح همسر شاهرخ استخری راجع به طلاق از همسرش

    همسر شاهرخ استخری با انتشار شدن این تصویر در اینستاگرام نوشت : سلااام دوستهای گل و عزیزم ، امیدوارم خوب و سلامت باشید. من یه توضیحی راجع به استوری همسر جانم بدم که جهت خیلی ها پرسش شده است بود که به چه دلیل ما از هم دوریم همگی و این همه ی دلتنگی از کجا اومده.

    عزیزای دلم خدارو شکر همه ی چی خوبه ، همه ی صحیح و سالمن ، فقط من و پناه اومدیم سریعتر پیش پدر و مادرم که کشور عزیزمان ایران زندگی نمیکنن چون هم من یه سری کار اداری داشتم این جا که حتما باید انجام میدادم تو وقت مشخص شده است اي هم این که همسرم مشغول کارن حسابی و نتونستن مارو تو این وقت مشخص همراهی کنن … نه ما جدا شدیم « زبونم لال » نه قرار پناه این جا بمونه درس بخونه یا زندگی کنیم.

    حالا به چه دلیل من این جا کار اداری دارم نه ؟ اینم پرسش بعدیه دیگه حتما نه ؟ چون من هم قبل از ازدواجم کشور عزیزمان ایران زندگی نمیکردم و هنوز این جا کارای اداری برام پیش میاد مثل پیگیری به کارای بیمم و کارای شهردای و کارتهای شناسایی و و و … خوب و کامل توضیح دادم ؟

    علت جدایی شاهرخ استخری و همسرش

    همکاری تازه شاهرخ استخری با پندار اکبری خارج از تلویزیون

    شاهرخ استخری با انتشار شدن این تصویر در صفحه اش نوشت:همکاری تازه اینبار خارج تلویزیون و سینما ، باعث افتخار ماست که در خدمت شما فرزند هاي نازنین و با صفای کرج باشیم به امید اتفاقهای خوب

    پندار اکبری و شاهرخ استخری

    واژه های کلیدی: برنامه تلویزیونی | شاهرخ استخری | ممنوعیت کار | بازیگران زن | زیبا بروفه | انتشار عکس | تلویزیون | سینمایی | بازیگری | سریال ها | بازیگران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب کاراگاه زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع بوم شناسی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ژورنال های علمی مشهور
  • دانلود فایل های زبان اصلی جمع آوری
  • منابع اورجینال ادبیات
  • خرید کتاب زبان اصلی نوسازی و طراحی داخلی
  • دانلود منابع مرجع معادلات دیفرانسیل
  • خرید کتاب زبان اصلی علم
  • خرید کتاب بازی های فکری زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی کشتی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>