• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » پزشکی و سلامت » داروهای مهم هنگام سفر+ لیست داروهای ممنوعه در فرودگاه

    داروهای مهم هنگام سفر+ لیست داروهای ممنوعه در فرودگاه

    داروهای ممنوعه در فرودگاه ، داروهای ممنوعه در تایلند ، لیست داروهای ممنوع در ترکیه ، لیست داروهای ممنوعه به تایلند ، داروهای ممنوعه در فرودگاه مالزی ،لیست داروهای

    داروهای مهم هنگام سفر+ لیست داروهای ممنوعه در فرودگاه

    داروهای ممنوعه در فرودگاه ، داروهای ممنوعه در تایلند ، لیست داروهای ممنوع در ترکیه ، لیست داروهای ممنوعه به تایلند ، داروهای ممنوعه در فرودگاه مالزی ،لیست داروهای ممنوعه به مالزی ، داروهای ممنوعه به آذربایجان ، لیست داروهای ممنوعه در تایلند

    قبل از رفتن به سفر، نزد دکتر خود بروید تا مقدار مورد نیاز داروی مصرفی را تعیین کند. در اینجا چند نمونه از داروهای مهمی که باید همراهتان داشته باشید بیان می کنیم:

    داروهای ضد اسهال: حدود ۳۰ درصد مسافران، دچار بیماری های ناشی از غذا و اسهال می شوند.

    داروهای مهم هنگام سفر+ لیست داروهای ممنوعه در فرودگاه

    آنتی هیستامین ها (ضدحساسیت ها): جهت درمان آلرژی ها، آنتی هیستامین را در جعبه کمک های اولیه قرار دهید.

    ضد تهوع و سرگیجه: جهت جلوگیری از تهوع و سرگیجه ناشی از دست اندازهای بزرگراه ای، این داروها پیشنهاد می شوند.

    داروی ضد درد و تب بر: استامینوفن و یا ایبوپروفن را همراه خود داشته باشید.

    داروی مسهل و ضدیبوست: عوض کردن در برنامه غذایی و مصرف غذاهای متفاوت باعث ایجاد یبوست می شود.

    داروهای ممنوعه در فرودگاه ، داروهای ممنوعه در تایلند ، لیست داروهای ممنوع در ترکیه ، لیست داروهای ممنوعه به تایلند ، داروهای ممنوعه در فرودگاه مالزی ،لیست داروهای

    پماد ضدقارچ: عفونت قارچی پوست مانند کرم حلقوی (Ringworm) و پای ورزشکار از جمله عفونت های مرسوم مناطق گرم در بین مسافران می باشد، بعد این کرم و یا پمادها در سفر مهم هستند.

    پماد ضدباکتری: جهت جلوگیری از عفونی شدن بریدگی و یا خراش پوست، پماد ضدباکتری توصیه می شود.

    جعبه کمک های اولیه که شامل داروهای تجویزی می باشد را در ساک دستی خود بگذارید و با خود حمل کنید.

    از نسخه تجویزی دکتر نیز دو کپی بگیرید، یک کپی را به همراه خود در طول سفر داشته باشید و کپی دیگر را در منزل در نزد دوستان و یا اعضای خانواده خود نگه دارید.

    لیست داروهای تجویزی را درست کنید.

    نام ژنریک (عمومی) و نام تجاری داروها را بنویسید و جلوی هر دارو بنویسید که جهت درمان چه چیزی به کار می رود. به این وسیله اگر در طول سفر، داروهایتان تمام شد و یا گم شد، می توانید به این وسیله از داروخانه، داروی مورد نیاز خود را بیابید.

    داروهای مهم هنگام سفر+ لیست داروهای ممنوعه در فرودگاه

    این مصرف خودسرانه دارو علاوه بر اینکه ممکن است جهت سلامت عمومی افراد خطرآفرین باشد، می تواند در سفر دردسرهای بزرگ تری هم ایجاد کند. یکی از این دردسرها که شاید قبل از شروع سفر اصلا به آن نیندیشید ولی شما را در مخمصه بدی قرار دهد؛ همراه داشتن داروهای غیرمجاز در سفر به بعضی کشورهاست.

    چه داروهایی را نمیتوانیم با خود به سفر ببریم؟

    در کشورهایی مانند عربستان و امارات عربی متحده همراه داشتن داروهای مسکن و آرام بخش و داروهایی که جهت وابستگان به مواد مخدر از سوی پزشکان ایرانی تجویز می شود، ممنوع است.

    حمل یا استفاده چنین داروهایی، محکومیتی مشابه مصرف و حمل مواد مخدر دارد و دارندگان این داروها مورد مجازات های سختی قرار می گیرند.

    در بعضی دیگر از کشورها قوانین تا این حد سخت گیرانه نیست و معمولا به صورت عمومی توصیه می شود هر دارویی که در سفر به همراه دارید حتما نسخه دکتر متخصص را هم همراه داشته باشید.

    داروهای ممنوعه در فرودگاه ، داروهای ممنوعه در تایلند ، لیست داروهای ممنوع در ترکیه ، لیست داروهای ممنوعه به تایلند ، داروهای ممنوعه در فرودگاه مالزی ،لیست داروهای

    اگر چه در این کشورها به صورت عمومی نسبت به داروهای مسکن یا سرماخوردگی و آرام بخش ها ممنوعیتی وجود ندارد ولی گردشگران حرفه ای تاکید می کنند پیش از هر سفری از سفارت آن کشور در پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد ممنوعیت های دارویی آن کشور پرس وجو کنید و در صورتی که همراه داشتن داروی خاصی در سفر اجتناب ناپذیر است حتما کارهای قانونی مورد نیاز را انجام دهید.

    اما فارغ از محدودیت های قانونی جهت حمل دارو، مصرف خودسرانه دارو در طول سفر هم مورد بحث پزشکان داروساز است.

    برخی پزشکان معتقدند مطلقا نباید داروهای بدون تجویز دکتر را مصرف کرد و بعضی دیگر عقیده دارند مصرف محدود داروهای مسکن خالی از ضرر هست. با تمام این ها بهتر است از مصرف خودسرانه داروها مطلقا پرهیز شود و حمل دارو در سفر فقط از سوی بیمارانی باشد که از یک بیماری حاد و مزمن زحمت برده و نیاز است در وقت دقیق و معین داروی خود را مصرف کنند. دارو را باید در شرایط تاکیدشده نگهداری کرد و به عنوان نمونه داروهایی که نیاز به دمای پایین دارند را باید در بسته عایق بندی و سردشده قرار دهید.

    ورود دارو به امارات عربی متحده ممنوع!

    امارات عربی متحده یکی از سخت گیرترین کشورها در ورود دارو به آن است و علاوه بر مواد مخدر و روانگردان ها که حمل آنها مجازات سنگینی در دادگاه های این کشور به دنبال دارد، حمل ونقل داروهای مسکن کدئین دار و آرام بخش ها هم ممنوع هست. به گفته دیگر، این داروها جزء مواد مخدر محسوب می شود و همراه داشتن آنها محکومیت قضایی به دنبال دارد.

    داروهای مهم هنگام سفر+ لیست داروهای ممنوعه در فرودگاه

    بنابراین، مسافران این کشور باید از همراه داشتن انواع داروهای آرام بخش اعم از قرص و شربت و آمپول و قطره خودداری کنند. سفارت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در امارات عربی متحده در اعلامیه هایی به کسانی که به دلایل پزشکی مجبور به مصرف قرص های آرام بخش هستند توصیه کرده هست، قبل از ورود به این کشور نسخه دکتر معالج خود را به زبان عربی ترجمه کنند و به تایید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، قوه قضاییه و وزارت امور خارجه کشور عزیزمان ایران و سفارت امارات در پایتخت کشور عزیزمان ایران برسانند. البته در این صورت هم باید میزان داروی همراه بیمار با نسخه تاییدشده مطابقت داشته باشد.

    البته بیماران ایرانی در امارات عربی متحده مورد نیاز نیست دلواپس کم آوردن دارو در این کشور باشند به چه دلیل که در بیمارستان ایرانیان (هلال احمر) امکان تهیه داروهای مورد نیاز جهت بیماران فراهم است.

    جرمی به نام قاچاق، فقط جهت دارو

    بسیاری از ایرانیانی که در زندان های امارات به حبس ابد یا مجازات اعدام محکوم شده است اند، گروهی هستند که همراه خود مواد مخدر حتی به میزان ۱۵ گرم داشته اند، بنابراین با تجویز و نسخه دکتر هم نمی توان مخدرها را به امارات وارد کرد.

    سفارت کشور عزیزمان ایران در امارات اعلام کرده است طبق قوانین این کشور دارندگان و مصرف کنندگان استامنیفون کدئین یا دیازپام و قرص هایی از این دست، به ۴ سال حبس و مصرف کنندگان والیوم به ۱۰ سال حبس محکوم می شوند.

    علاوه بر این در دادگاه های این کشور جهت همراه داشتن ۱۰ قرص دیازپام، ۵ سال حبس، جهت ۵۰ عدد دیازپام ۱۵ سال و جهت دارندگان مقادیر بیش از این، حکم حبس ابد صادر می شود.

    داروهای ممنوع جهت ورود به کشور عربستان تقریبا مشابه لیست داروهای امارات عربی متحده است و نوع برخورد با زائرانی که این داروها یا هر مخدر و روانگردانی همراه داشته باشند، مشابه امارات عربی متحده و شاید کمی سخت گیرانه تر باشد

    در سفرهای خارج از کشور باید اطمینان حاصل شود که همراه داشتن داروها با قوانین آن کشور در تعارض نباشد و حتما پیش از شروع سفر از سفارتخانه کشور مقصد در مورد قوانین آن کشور اطلاعات حاصل شود.

    و درنهایت جهت احتیاط، تا جایی که امکان دارد نسخه داروهای خود را در سفر به همراه داشته باشید.

    اگر قصد سفر به کشورهای خارجی از جمله ژاپن ، امارات ، تایلند ، کانادا ، ترکیه ، گرجستان، ارمنستان، آذربایجان و .. را دارید بهتر است بدانید که همراه داشتن بعضی داروها جهت شما دردسر ایجاد خواهد کرد.

    ساتین

    واژه های کلیدی: سلامت عمومی | ایرانیان | ایرانی | امارات | ممنوعیت | همراه | ممنوع | ایران | کشورها | قوانین | دارویی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های واترمارک در ساختمان داده
  • خرید کتاب نوسان و موج زبان اصلی
  • کتاب های تلویزیون و تصویری اورجینال
  • کتاب های سخنرانی اورجینال
  • کتب ماهیگیری زبان اصلی
  • منابع اورجینال ترمودینامیک و مکانیک آماری
  • کتاب های ادبیات روسی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ابزار
  • دانلود فایل های زبان اصلی کنترل بهینه
  • خرید کتاب زبان اصلی بیوفیزیک
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>