• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » علم و تکنولوژی » خودرو » مشخصات کامل BMW 4 Series 2017+ قیمت

    مشخصات کامل BMW 4 Series 2017+ قیمت

    تصویر BMW 4 Series 2017

    ۲۰۱۷ BMW 4 Series Price Report

    2017 BMW 4 Series

     

    مشخصات کامل BMW 4 Series 2017+ قیمت

    قیمت :$۴۲,۲۲۲

    موتور و گیربکس ۴
    سیلندر ۲٫۰ L/122
    جابه جایی Gasoline Direct Injection
    القایی سوخت ۲۴۸ @ ۵۲۰۰
    اسب بخار @ دور در دقیقه ۲۵۸ @ ۱۴۵۰
    گشتاور @ دور در دقیقه ۱۶
    سوپاپ ۳۸٫۷ ft.
    شعاع چرخش ۲۳
    شهرستان MPG. ۳۳
    بزرگراه محورها. ۱۵٫۸ gal.
    ظرفیت سوخت
    لاستیک و چرخ
    تایر یدکی Aluminum
    نوع چرخ ۱۱۰٫۶ in.
    فاصله دو محور P225/45VR18
    اندازه تایر چرخ P225/45VR18
    تایر عقب اندازه چرخ
    ابعاد و ظرفیت ۵
    محل استقرار Front: 39.8 in., Rear: 37.2 in.
    اتاق سر Front: 42.2 in., Rear: 33.7 in.
    اتاق پا Front: 54.8 in., Rear: 54.3 in.
    اتاق شانه ۵۴٫۶ in.
    ارتفاع ۷۱٫۸ in.
    عرض ۱۸۲٫۵ in.
    طول ۳۷۴۰ lbs.
    محدود کردن وزن ۳٫۱۵:۱
    نسبت محور
    ظرفیت بکسل
    GVWR
    ترخیص کالا از گمرک زمینی ۷۵۰ lbs.
    ظرفیت ترابری
    ظرفیت تنه
    ویژگی های ایمنی Standard
    سیستم هشدار دهنده Standard
    قفل کودک Not Available
    کودک لنگر صندلی Standard
    مسدود کردن موتور ABS, Disc
    ترمز جلو ABS, Disc
    ترمز عقب Yes
    کیسه هوا در سمت راننده Yes
    کیسه هوا در سمت سرنشین Yes
    حفاظت از سر کیسه هوا No
    عقب حفاظت کیسه هوا Yes
    تصادف از بغل کیسه هوا
    رتبه های تست تصادف
    امتیاز – درایور جبهه
    امتیاز – سرنشین جلو
    امتیاز – جلو
    امتیاز – عقب
    امتیاز – رتبه بندی

    BMW 4 سری ۲۰۱۷

    چند تغییرات قابل توجه به BMW 4 سری برای ۲۰۱۷ مدل سال وجود دارد. مدل های مدل ۴۲۸i و ۴۳۵i تغییر نام شده و در حال حاضر ۴۳۰i و ۴۴۰i بود. اگر چه موتورهای حمل بیش از مدل سال قبل، آنها را بهینه سازی شده است به تولید قدرت بیشتر در هر دو مدل. ۴۳۰i در حال حاضر تولید ۲۴۸ اسب بخار و ۲۵۸ پوند فوت گشتاور و ۴۴۰i در حال حاضر تولید ۳۲۰ اسب بخار و ۳۳۰ پوند فوت گشتاور است. سیستم سرگرمی IDrive نیز همچنین یک رابط به روز شده است.

    BMW 4 سری

    ب ام و سری ۴ کوپه لوکس جمع و جور با هدف کسانی که می خواهند انحصار و یک تجربه رانندگی ورزشی است. سری ۴ مدل جدید برای سال ۲۰۱۴ است و یک نام جدید برای قدیمی ۳ کوپه سری است.

    وسایل نقلیه رقابت شامل مرسدس C کلاس کوپه، آئودی A5، بلاگ Q60 کوپه و لکسوس ۲۵۰C است.

    سبک ها و قیمت گذاری

    BMW باعث می شود ۴ سری جدید در دو تیپ: ۴۲۸i و ۴۳۵i. تجهیزات استاندارد ۴۲۸i شامل وینیل حق بیمه اثاثه یا لوازم داخلی، سانروف، رینگ های ۱۷ اینچی، چراغ های مه شکن، چراغ های زنون، آینه خودکار کاهنده، صندلی قدرت جلو قابل تنظیم، حافظه تنظیمات راننده، شیب و فرمان تلسکوپی چرخ، دو منطقه کنترل آب و هوای اتوماتیک، تاشو صندلی های عقب ، صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی، رابط الکترونیکی، اتصال بلوتوث، BMW کمک می کند، و یک سیستم صوتی با / آی پاد رابط USB، دستگاه پخش سی دی، رادیو HD و جک ورودی کمکی.
    تجهیزات استاندارد ۴۳۵i است که تقریبا دقیقا همان است، اما علاوه بر این از رینگ های ۱۸ اینچی.
    سه بسته به گزینه های اصلی، به نام لوکس، ورزش، و M ورزشی، هر کدام با طراحی منحصر به فرد چرخ، مواد تریم داخلی، اثاثه یا لوازم داخلی و رنگ است. هر دو M ورزش و تیپ ورزشی در صندلی های جلو ورزش و لاستیک تابستانه آمده است. بسته M ورزشی همچنین می افزاید: یک ورزش و تنظیم سیستم تعلیق، فرمان اسپرت، و دامپر سیستم تعلیق تطبیقی.
    بسته شامل حق بیمه روکش چرمی، سیستم جرقه زنی دسترسی بدون کلید، قدرت پشتیبانی کمر قابل تنظیم برای صندلی های جلو و رادیو های ماهواره ای. بسته تکنولوژی می آید با یک کنترل سیستم iDrive، سیستم ناوبری، صفحه نمایش ۸٫۸ اینچی، صفحه نمایش سر بالا، BMW نرم افزار مجموعه ای از برنامه های گوشی های هوشمند، اتصال صوتی بلوتوث، و بی ام و خدمات از راه دور. یک بسته نور می افزاید: کنترل اتوماتیک نور بالا و چراغ های جلوی LED. بسته آب و هوای سرد همراه با صندلی های جلو گرم و فرمان گرم می شود. یک بسته کمک راننده می آید با سنسورهای پارک جلو و دوربین دید عقب. پکیج Driver Assistance به علاوه همراه با ویژگی های مشابه، به علاوه نظارت نقطه کور، سیستم دوربین دید چشم پرنده، سیستم دوربین دید جانبی، و اطلاعات محدود کردن سرعت. بسته بندی نهایی است بسته حمل و نقل پویا، اضافه می کند که کمک فنر و دامپر سیستم تعلیق تطبیقی ​​و متغیر نسبت فرمان ورزشی نامیده می شود.
    مستقل گزینه شامل ترمز ورزشی، کروز کنترل تطبیقی، آفتابگیر برقی عقب، پارکینگ موازی خودکار کمک می کند، و یک سیستم صوتی هارمن Kardon با شانزده بلندگو.
    سری ۴ می آید با یک فاکتور کارخانه در حدود ۴۶،۰۰۰ $ برای یک ۴۲۸i و قیمت از حدود $ ۵۰،۰۰۰٫ ۴۳۵i به MSRP خودرو می افزاید: حدود ۶۲۰۰ $. فروشنده خبره شما شما را با یک تجربه خرید بدون هیچ زحمتی رایگان ارائه، چرا که شما به یک عضو، و یک پیشنهاد قیمت است که شامل صرفه جویی در جیب شما.

    انتقال قدرت

    هر دو سطح تر و تمیز با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک می آیند، اما یک کتابچه راهنمای شش سرعت انتقال بدون هیچ هزینه اضافی در دسترس است، به جز برای در ۴۲۸i XDRIVE. گیربکس اتوماتیک با سیستم START / STOP طراحی شده برای از بین بردن بسیاری از معطل ماندن مجهز. درایو چرخ عقب استاندارد است، اما تمام چرخ در دسترس است.
    مدل ۴۲۸i استفاده از یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ، که به تولید ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۸ پوند فوت گشتاور است. EPA تخمین می زند مسافت پیموده شده سوخت در ۲۳ یانیه ها ی شهرستان، ۳۵ لیتر در بزرگراه و ۲۷ یانیه ها ی همراه.
    مدل ۴۳۵i با موتور ۳٫۰ لیتری خطی شش سیلندر توربوشارژ که باعث می شود ۳۰۰ اسب بخار و ۳۰۰ پوند فوت گشتاور است. EPA تخمین می زند مسافت پیموده شده سوخت ۲۲ شهرستان MPG، بزرگراه ۳۲ MPG و ۲۵ یانیه ها ی همراه.

    سبک داخلی و امکانات

    این نباید تعجب، اما فضای داخلی از ۴ سری جدید است مستقیما از سری ۳٫ این به این معنی داخلی می آید با یک نگاه درجه یک، کنترل کاربردی و ابزار اندازه گیری، موادی است که به لمس نرم، و کیفیت ساخت عالی. رنگ و تر و تمیز مواد برای فضای داخلی متفاوت است به طور گسترده به لطف بسته های مختلف گزینه های، اجازه می دهد خریداران به فرد ماشین را به سلیقه خود.
    صفحه نمایش سهام خوب است، اما به روز رسانی به صفحه نمایش بزرگتر فراهم می کند یک تجربه بسیار لوکس و کاربردی است. کنترل IDrive نیز جدید شده است با یک صفحه لمسی کوچک است که اجازه می دهد تا رانندگان برای نوشتن ورودی برای سهولت استفاده مجهز. سیستم IDrive نیز خود را آسان به حرکت و استاد است به سرعت، به علاوه سیستم به سرعت حرکت می کند و ویژگی های گرافیکی تیز. با این حال، چند سیستمهای رقیب که حتی ساده تر برای استفاده وجود دارد.
    حالی که فضای داخلی به نظر می رسد بسیاری مانند یک سری ۳، BMW برخی از تغییرات بزرگ ساخته شده است. اول از همه، فضای داخلی تمام بزرگتر از کوپه سری ۳ ساله است. passenge مقابل

     

     

     

     

    مشخصات کامل BMW 4 Series 2017+ قیمت

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های طب اورژانس
  • کتب رسانه زبان اصلی
  • کتب فیزیک جو زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی کتب عاشقانه
  • کتاب خارجی معروف
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • خرید کتاب آناتومی و فیزیولوژی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی مصالح
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>