• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » علم و تکنولوژی » خودرو » مشخصات کامل ۲۰۱۷ Volvo S60 + قیمت

    مشخصات کامل ۲۰۱۷ Volvo S60 + قیمت

    تصویر ۲۰۱۷ Volvo S60

    ۲۰۱۷ Volvo S60 Price Report

    View 2016 Model View Used Volvo S60 Models For Sale

    T5 AWD Dynamic

    ۲۳/۳۱ MPG (city/hwy)

    • Change Style
    • Colors & Options
    • View Incen

     

    قیمت : $۳۲,۶۰۸

    مشخصات کامل ۲۰۱۷ Volvo S60

     

    موتور و گیربکس
    سیلندر ۴
    جابه جایی ۲٫۰ L/120
    القایی سوخت Gasoline Direct Injection
    اسب بخار @ دور در دقیقه ۲۴۰ @ ۵۶۰۰
    گشتاور @ دور در دقیقه ۲۵۸ @ ۱۵۰۰
    سوپاپ
    شعاع چرخش ۳۹ ft.
    شهرستان MPG. ۲۳
    بزرگراه محورها. ۳۱
    ظرفیت سوخت ۱۷٫۸ gal.
    لاستیک و چرخ
    تایر یدکی
    نوع چرخ Aluminum
    فاصله دو محور ۱۰۹٫۳ in.
    اندازه تایر چرخ P235/45VR18
    تایر عقب اندازه چرخ P235/45VR18
    ابعاد و ظرفیت
    محل استقرار ۵
    اتاق سر Front: 38.6 in., Rear: 37.6 in.
    اتاق پا Front: 41.9 in., Rear: 33.5 in.
    اتاق شانه Front: 57 in., Rear: 55.2 in.
    ارتفاع ۵۸٫۴ in.
    عرض ۷۳٫۴ in.
    طول ۱۸۲٫۵ in.
    محدود کردن وزن ۳۶۱۹ lbs.
    نسبت محور ۳٫۲۰:۱
    ظرفیت بکسل ۳۵۰۰ lbs.
    GVWR
    ترخیص کالا از گمرک زمینی ۵٫۴ in.
    ظرفیت ترابری
    ظرفیت تنه ۱۲ cu. ft.
    ویژگی های ایمنی
    سیستم هشدار دهنده Standard
    قفل کودک Standard
    کودک لنگر صندلی Not Available
    مسدود کردن موتور Standard
    ترمز جلو ABS, Disc
    ترمز عقب ABS, Disc
    کیسه هوا در سمت راننده Yes
    کیسه هوا در سمت سرنشین Yes
    حفاظت از سر کیسه هوا Yes
    عقب حفاظت کیسه هوا No
    تصادف از بغل کیسه هوا Yes
    رتبه های تست تصادف
    امتیاز – درایور جبهه ۵
    امتیاز – سرنشین جلو ۵
    امتیاز – جلو ۵
    امتیاز – عقب ۵
    امتیاز – رتبه بندی ۵

     

     

    ولوو S60 2017

    برای سال ۲۰۱۷، ولوو S60 تر و تمیز و موتور انتخاب آن ساده است.

    ولوو S60 بررسی اجمالی

    ولوو همیشه مرتب کردن بر اساس بوده است، اتومبیل دمدمی، برای مردم دمدمی. آنها اتومبیل بد نیست، اما یک ظاهر طراحی شده معمولا برانگیخته یک آن را دوست دارم یا از آن متنفرم، پاسخ. اما بازار خودرو حق بیمه، بطور قابل توجهی در دهه گذشته تغییر کرده است. بیشتر مردم در حال حاضر می توانید به استطاعت به رانندگی اتومبیل بهتر، و بسیاری از این مشتریان جدید در چین زندگی می کنند، عملا بازار داخلی ولوو (فورد ولوو خودروساز چینی Geely در سال ۲۰۱۰ به فروش می رسد).

    برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ معرفی، ولوو S60 به رقابت در همان لیگ سدان ورزش به عنوان BMW سری ۳، آئودی A4 و مرسدس کلاس C طراحی شده است. این واقعا صدمه دیده است فروش سدان ورزش آلمانی، اما این کار را نکرد بیش از حد بد هم. نسل دوم زیادی انجام داده است بهتر است، و شمارش فروش آن است سرد بر روی پاشنه از بارگذاری محبوب آئودی A4.

    با یک ظاهر طراحی متمایز، و مشخصات کوپه مانند، در حال حاضر نسل ولوو S60 در نهایت خودش را به عنوان یک سدان ورزش درست نشان می دهد. تحت آن خطوط منحنی یک پلت فرم جامد، که می تواند به رفتار ورزشی کوچکترین، بسته به مدل را انتخاب کنید است. پایه ولوو S60 T5 می آید با یک توربوشارژ ۵ سیلندر و دیسک چرخ جلو. خمیازه. اضافه کردن مبدل گشتاور سیستم HALDEX AWD اختیاری، و همه چیز را به طور ناگهانی از جالب تر است.

    بعد تا مقیاس سرگرم کننده ۳۰۰ اسب بخار ولوو S60 T6 AWD، پس از کامل با مته سوراخ کردن ولوو S60 T6 R-طراحی است. دومی باعث می شود ۳۲۵ اسب بخار از درون خطی-۶ توربوشارژ آن، و این که خر خر کردن به اندازه کافی برای حرکت این ولوو با نشاط به ۶۰ مایل در ساعت در ۵٫۵ ثانیه است. این هیچ جایگزینی M3 است، اما آن را به یک heck از بسیاری سریعتر از قدیمی ۲۴۰ واگن مادر خود را.

    سبک ها و قیمت گذاری

    ولوو S60 با دو موتور و یک دسته از بسته های مختلف تجهیزات / تر و تمیز است. ۲۵۰ اسب بخار ولوو S60 T5 اطراف ۳۲K $ با FWD شروع می شود. اضافه کردن AWD را افزایش می دهد قیمت ۲۰۰۰ $. یکی دیگر از ۲K $ برای بسته برتر می شود شما چرم، سانروف، و دسترسی بدون کلید. برای اضافی ۱K $، گروه برتر علاوه اضافه می کند چراغ جلو چراغ زنون، همراه با جلو و سنسور پارک عقب. تر و تمیز پلاتین بالا تنظیمات اضافه می کند ۶K $ به قیمت پایه، همراه با مجموعه ای از فن آوری های مانند ناوبری، دوربین پشتیبان، و یک سیستم صوتی ۶۵۰ وات است. اگر می خواهید با تکنولوژی و حتی بیشتر، فن آوری بسته $ ۲K می آید با یک دوربین جلو است که می تواند نشانه های راه تشخیص، و سپس نمایش از حد سرعت در حال حاضر در خوشه ابزار.

    کروز نیز با بسته می آید، همراه با هشدار برخورد و تشخیص عابر پیاده با ترمز خودکار کامل، فعال بالا پرتو نور (تشخیص تونل نیز به صورت استاندارد این قطعه بسیار خوب از فن آوری می تواند تشخیص زمانی که شما وارد کرده اید یک تونل، سپس آن را به طور خودکار در روشنایی برای شما تبدیل شود. هنگامی که تونل شما خارج را، سیستم چراغ به تنظیمات قبلی خود بازگشت)، خروج از خط اخطار، و راننده هشدار کنترل. جداجدا سفارش داده شده گزینه های دیگر عبارتند صندلی های عقب، و شروع از راه دور گرم می شود.

    ۳۰۰ اسب بخار ولوو S60 T6 AWD شروع می شود در اطراف ۴۱،۰۰۰ $ و شما می توانید گزینه های مشابه / تیپ موجود در T5 سفارش دهید. ولوو S60 T6 R-طراحی شروع می شود در اطراف ۴۴k $، و می افزاید: فرح شاسی، تعلیق grippier، چرخ بهتر، و اضافی ۲۵ اسب بخار. اگر شما مطمئن نیستید که مدل شما می توانید استطاعت هستید، نمایندگی گواهی ما شما را به قیمت صف مقابل آزاد چانه زدن است. به این ترتیب شما هزینه دقیق می دانم، و در آن برای دریافت بهترین قیمت.

    انتقال قدرت

    در سال ۲۰۱۳، موتور ۲٫۵L T5 به شدت با پیستون جدید، میل بادامک، و نرم افزار مدیریت موتور تجدید نظر شده بود. قدرت در ۲۵۰ اسب بخار / ۲۶۶ پوند فوت باقی می ماند و اقتصاد سوخت است که در ۲۱ شهرستان / ۳۰ HWY / 24 همراه با دیسک چرخ جلو امتیاز. ولوو S60 T5 AWD می شود ۲۰/۲۹/۲۳، و هر دو مدل با ۶ سرعته اتوماتیک است که قابلیت های تغییر دستی آمده است.

    ولوو S60 T6 با استفاده از یک ۳٫۰L درون خطی-۶، با توربو اینتر، و همان ۶ سرعته اتوماتیک. قدرت است که در ۳۰۰ اسب بخار / ۳۲۵ پوند فوت امتیاز، و اقتصاد سوخت است که در ۱۸/۲۶/۲۱ امتیاز. موشک R-طراحی ۳٫۰L باعث می شود ۳۲۵ اسب بخار / ۳۵۴ پوند فوت و رسیدن به مسافت پیموده شده گاز همان T6 استاندارد.

    امکانات و طراحی

    در خارج از ولوو S60 پدیده است ولوو، اما آن را تا مقدار زیادی از استعداد اروپا. داخل ولوو S60 با این حال، با افتخار در ولوو، غرابت “سنتی حمل. شبیه یک کلوپ شبانه سوئدی حدود سال ۱۹۹۲، وجود دارد تر و تمیز فلز واقعی در سراسر کابین، و امضای ولوو مرکز پشته شناور را می توان در چوب واقعی کمرنگ شده است. اهرم دنده عوض کن روشن دارای نور LED سبز در بالا، نشان می دهد که دنده شما در آن هستید. و صندلی عالی راحت هستند. طراحی کلی کاملا منحصر به فرد است، اما این در این بخش غیر معمول نیست.

    یکی دیگر از لمس منحصر به فرد فوب کلیدی است، که به نور زرد زمانی که شما را فراموش کرده ام به قفل درها چشمک می زند است. همچنین یک نور قرمز فلش در صورتی که زنگ است باعث شده است، ارائه یک عنصر اضافی از ایمنی.

    ارزیابی کلی

    در یک بخش تحت سلطه خودروی سواری و سبک رواقی آلمانی، این مرد سوئدی، یک بازیگوش یک نفس از هوای تازه است. آن را به یک، در عین حال پیچیده نگاه جسورانه. و داخلی رویای یک طراح است. هر چند آن را ممکن است وقار از C کلاس، یا صدای انفجار نیروی بی رحم ندارد

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب شعر زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی فیزیک لیزر
  • کتب لوازم الکترونیکی خانگی زبان اصلی
  • خرید کتاب بیهوشی و مراقبتهای ویژه زبان اصلی
  • خرید کتاب های فشن از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی منطق
  • هاردکپی کتاب های فرزندان
  • منابع اورجینال نانو تکنولوژی
  • خرید کتاب های آموزش از آمازون
  • کتب ریاضیات زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>