• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره‌هاست؟

    این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره‌هاست؟

    همه ما جهت خود یک ستاره‌ای داریم که دانستن هر چیزی از او، از زندگی عاطفی‌اش گرفته تا یک تصویر از دوران کودکی، برایمان هیجان‌انگیز است.

    این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره‌هاست؟

    به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ آیا تا به حال کودکی ستاره‌های مورد علاقه‌تان را تصور کرده‌اید؟ یا این که دوست دارید بدانید ستاره‌ها قبل از شهرت‌شان چگونه بوده‌اند؟ همه ما جهت خود یک ستاره‌ای داریم که دانستن هر چیزی از او، از زندگی عاطفی‌اش گرفته تا یک تصویر از دوران کودکی، برایمان هیجان‌انگیز هست. تصویر دوران کودکی از این جهت که تغییرات صورت را به ما نشان می‌دهد، جذابیت دارند.

    عبارات مهم : کیم کارداشیان – دوران کودکی
    در این مطلب ما عکس‌هایی از کودکی ستاره‌ها را برایتان آورده‌ایم که مطمئنا شما را متعجب خواهند کرد. با دیدن بعضی از این عکس‌ها ممکن است بتوانید نام بعضی از ستاره‌ها را تشخیص دهید ولی بعضی دیگر آنقدر عوض کردن کرده اند که تشخیص ارزش واقعا کار دشواری است.

    این کابوی خطرناک کسی نیست جز…

    این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره‌هاست؟

    چنینگ تیتوم! آیا باورتان می‌شود که این تصویر مطلق به این ستاره جالب باشد؟ دیدن این تصویر خالی از لطف نیست، از این جهت که شما می بینید همه ما آدمها شروع یکسانی داشتیم. در این تصویر چنینگ نیز مانند ما یک آدم معمولی بود ولی با انگیزه و اراده بالایی که داشت توانست شهرت جهانی به دست آورد. آیا از این تصویر کودکی او می توان حدس زد که او روزی در فیلم کمدی درام «مجیک مایک» چون ستاره‌ای خواهد درخشید؟

    دختر فرزند ای که کلاه تولد به سر کرده…

    کایلی جنر است! اینطور به نظر می‌رسد که او از همان ابتدا به دوربین علاقه زیادی داشته ولی مطمئنا فیگور عکس‌هایش از آن وقت تاکنون زمین تا آسمان عوض کردن کرده هست. اگرچه او آن وقت کلاهی کاغذی به سر کرده و از دیدن دوربین بسیار هیجان‌زده شده است است ولی حال متعلق به یکی از ثروتمندترین خانواده‌های دنیا هست. شاید در نگاه اول نتوانید تشخیص دهید که او کدامیک از خواهران کارداشیان‌ها است ولی علاقه او به دوربین، می تواند سر نخی برایتان باشد.

    این دختر موفرفری چه کسی است؟

    شاید دختر بلیک لایولی به ذهن‌تان خطور کند ولی خیر! او دخترش نیست، بلکه خود بلیک لایولی هست. این شباهت میان مادر و دختر آنقدر زیاد است که مکن است در تشخیص آن به بیراهه بروید. از آنجا که بلیک در حال حاضر یکی از معروف و محبوب‌ترین بازیگران هالیوود هست، شاید دیدن تصویر کودکی او برایتان خالی از لطف نباشد.

    این لبخند بانمک متعلق به ستاره ای است با نام…
    کیت هادسون! مطمئنا همه ما در آلبوم عکس‌های کودکی‌مان چنین عکسی که نشسته‌ایم و غذا می‌خوریم و تمام دست و صورت مان کثیف شده، داشته‌ایم. ستاره‌های هالیوود هم مانند ما این دوران را گذرانده اند. از آنجا که کیت هادسون در خانواده مشهوری بزرگ شد (پدرش بیل هادسون خواننده و مادرش گلدی‌هان هنرپیشه به نامی بود) فهمیدن جزییات زندگی او، مانند عکس‌های دوران کودکی‌اش، جهت همه جذابیت دارد. چه کسی باور می‌کند که این تصویر مربوط به ستاره‌ای است که امروز تمام دنیا او را می‌شناسند؟

    این دختر بلال به دست کسی نیست جز…

    ناتالی پورتمن! آیا توانستید این مورد را حدس بزنید؟ احتمالش زیاد است لیکن صورت او عوض کردن زیادی نکرده هست. یکی از واقعیت‌های جالب در مورد این ستاره توانا، نام اوست. پدر و مادر او نام Neta-Lee را برایش گزینش کرده بودند ولی خودش نامش را بعد از شهرت‌اش به Natalie عوض کردن داد. ناتالی از همان دوران کودکی استعداد بازیگری خود را ثابت کرد، بنابراین تعجبی ندارد که حال او را در میان مشهورترین ستارگان هالیوود ببینیم.

    همه ما جهت خود یک ستاره‌ای داریم که دانستن هر چیزی از او، از زندگی عاطفی‌اش گرفته تا یک تصویر از دوران کودکی، برایمان هیجان‌انگیز است.

    این نوزاد تپل چه کسی است؟
    کیم کارداشیان! این هم یکی دیگر از ستاره‌هاست که از کودکی میل زیادی به دوربین داشت. ولی آیا باورتان می‌شود که این کودک حال یک کتاب از سلفی‌هایش چاپ کرده است؟ آیا دوست داشتید جای او بودید؟ کیم کارداشیان از همان کودکی عالی ترین لباس‌ها را به تن می‌کرد. نگاهی به لباس و گل سر او بیاندازید، او از همان سالها جهت لباس و اکسسوری هایش اهمیت زیادی قائل بود. همه عکس‌هایی که در اینجا دیدیم تا حدودی شبیه به وقت حال این ستاره ها بوده اند ولی این عنوان در مورد کیم کارداشیان صدق نمی‌کند، شاید دلیلش عمل‌های جراحی زیادی است که جهت قشنگی صورت خود انجام داد. ولی حداقل اکنون شما می دانید که او در گذشته چگونه بوده است.

    چشمای درشت این کودک متعلق به…

    اوه خدای من، این چشم‌های چیس کرافورد هست. اینطور به نظر می‌رسد که او از همان زمان‌ها هم جالب و قشنگ بود. این ستاره جالب سریال «دختران خبرچین» یکی از زیباترین کودکان میان ستاره‌ها بوده هست. مطمئنا اگر که او این تصویر را در کیف پولش نگه دارد و آن را به دیگران نشان دهد، هر را که بخواهد تحت تاثیر قرار داده و جذب خودش خواهد کرد.

    این دختر با موهای گوجه ای…

    مایلی سایرس است! آیا شما هم به این نتیجه رسیدید که او ذره‌ای عوض کردن نکرده است؟ او از همان زمان‌ها لبخند شیطنت آمیز را بر لباش داشته هست. ما زندگی مایلی سایرس را از دوران کودکی تا به حال دیده‌ایم. دیدیم که او چگونه کودکی‌اش را پشت سر گذاشت و دوران بلوغ اش را طی کرد. ولی حتی اگر کسی کودکی او را ندیده باشد، باز هم با دیدن تصویر اش او را به خوبی تشخیص خواهد داد.

    این بالرین بنفش پوش کسی نیست جز…

    کلویی کارداشیان! عکس‌های زیاد و جذابی از اعضای خانواده کارداشیان‌ها وجود دارند ولی آیا این تصویر از تمام آنها جذاب‌تر نیست؟ با وجود سرمایه عظیمی که کارداشیان‌ها داشتند، مطمئنا تک تک فرزندان آنها مانند یک پرنسس بزرگ شدند ولی کلویی در این تصویر روی دست تمام ارزش زده هست. به لباس بالرین، به گونه‌های آرایش شده است او نگاه کنید.. او از آن وقت تاکنون عوض کردن زیادی کرده هست. آیا به نظر شما خود کلویی هم از دیدن اینهمه عوض کردن و تفاوت متعجب می‌شود؟

    چه کسی در حال حباب ساختن است؟

    زک افران! احتمالا شما هم قلب‌تان جهت این کودک می تپد. رنگ سیاه و سفید این تصویر هم بر جذابیت آن افزوده هست. این پسر مو فرفری با آن لباس راه راه که در حال ساختن حباب هست، دل هر کسی را می برد. زک افران در حال حاضر محبوبیت زیادی در میان مردم دارد، ولی مطمئنا آنها با دیدن این عکس، زیاد به او علاقمند خواهند شد. این که تغییرات ستاره مورد علاقه‌مان را از سالها دور تا به امروز ببینیم، واقعا هیجان‌انگیز است.

    این لبخند جالب متعلق به…

    این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره‌هاست؟

    دیوید بکهام است! یکی از عالی ترین فوتبالیست ها که در دنیای مد و فشن نیز حرف اول را می‌زند، دیوید بکهام هست. به تصویر کودکی او نگاه کنید. او از همان ابتدا هم خوش ظاهر و جالب بوده هست. پدر و مادر او افرادی عادی بوده اند و دیوید بکهام تمام شهرت خود را مدیون تلاش‌های خودش هست. با دیدن این عکس، حتما شما هم فهمیدید که به چه دلیل کودکان او آن قدر قشنگ و خواستنی هستند.

    این موهای پف کرده متعلق به چه ستاره‌ای است؟

    کندال جنر! به احتمال زیاد از همان نگاه اول توانستید حدس بزنید که این تصویر متعلق به کندال جنر هست. قشنگی این ستاره دنیای مادلینگ از عکس‌های کودکی‌اش هم پیداست. در بین تمام فرزندان کارداشیان‌ها، کندال جنر جذاب‌ترین‌شان هست. او با خواهرهای دیگرش زمین تا آسمان تفاوت دارد. احتمالا او به دنیا آمده تا یک مدل شود. ما زندگی آنها را در برنامه تلویزیون واقع نما مشاهده کردیم، به همین علت دیدن تصویر کودکی او و عوض کردن چهره‌اش نیز خالی از لطف نیست.

    این صورت مهربان مربوط به…

    همه ما جهت خود یک ستاره‌ای داریم که دانستن هر چیزی از او، از زندگی عاطفی‌اش گرفته تا یک تصویر از دوران کودکی، برایمان هیجان‌انگیز است.

    جاستین تیمبرلیک است! شاید هم به همین علت است که بسیاری از بزرگان دنیای موسیقی از همان کودکی به سمت او جذب شدند. برایمان عجیب است که او را مردی ۴۰ ساله تصور کنیم ولی با نگاهی به این تصویر قدیمی، در خواهیم یافت که از کودکی جاستین سال‌های سال گذشته هست. درست مثل چهره‌اش که از آن وقت تا به حال تغییرات زیادی کرده است.

    منبع: برترین‌ها

    این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره‌هاست؟

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: کیم کارداشیان | دوران کودکی | کیت هادسون | دوران بلوغ | کندال جنر | هالیوود | دوربین | لبخند | ستاره | زندگی | تصویر

    این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره‌هاست؟

    این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره‌هاست؟

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی اشپزی
  • خرید کتاب زبان اصلی فن آوری
  • خرید کتاب های زبان اصلی تربیت
  • خرید کتاب کمیک زبان اصلی
  • کتاب های فقه اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی مطالعات تطبیقی
  • خرید کتاب های فشن از آمازون
  • هاردکپی کتاب های بقاء
  • خرید کتاب صنایع دستی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خواب هیپنوتیزم
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>