• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » عکس » عکس های عاشقانه » تصویر و عجیب ترین اخبار جهان+ زبان این زن حامله شده است است!

    تصویر و عجیب ترین اخبار جهان+ زبان این زن حامله شده است است!

    خواهران دوقلو | تغییر جنسیت | انگشتان پا | روز گذشته | استفاده | مسابقه | ازدواج | نوزاد | فرزند | روسیه | احساس

    تصویر و عجیب ترین اخبار جهان+ زبان این زن حامله شده است است!

    زبان این زن حامله شده است است! + تصویر و عجیب ترین اخبار جهان 

    دربخش خبر های عجیب این هفته از حامله شدن زبان یک زن آسیایی ۶۳ ساله گرفته تا ازدواج عجیب مرد هندی با خواهران به هم چسبیده و قتل دختر آمریکایی به وسیله پدرش به خاطر آرایش کردن، عجیب ترین اتفاقات و حوادث دنیا را گردآوری کرده ایم، زندگی عادی را در اطرافمان داریم ولی گاهی اوقات اتفاقاتی میوفتد که مغزمان با شنیدن انها شروع به سوت کشیدن میکند، در ادامه این خبرها را میخوانیم.

    بارداری شدن عجیب زبان پیرزن ۶۳ ساله با خوردن غذای دریایی

    به گفته یک مجله دکتری ، پیرزن ۶۳ ساله اهل کره جنوبی بعد از خوردن اسپرم یک ماهی خام مرکب در ناحیه زبان باردار شده است است و بعد از مدتی کوتاه درد شدیدی را در ناحیه دهان خود تجربه می کند و فورا به بیمارستان انتقال می شود و اسپرم هاي ماهی از دهان و لثه ي او تخلیه می شوند.

    تصویر و عجیب ترین اخبار جهان+ زبان این زن حامله شده است است!

    پیرزنی ۶۳ ساله با خوردن این غذا دچار مسئله شد

    پس از انتقال پیدا کردن این زن به بیمارستان ، پزشکان متوجه وجود ۱۲ کیسه اسپرم کوچک سفید رنگ در زبان و لثه هاي او شدند. در ماهی هاي مرکب ، طبق مجله Parasitology بدنه هاي خارجی بعنوان اسپرماتوفورها شناخته شده است اند که کیسه هاي اسپرم در آن وجود دارند و این مورد کاملا عجیب وغریب است بعد از کمی تحقیق ، این مجله بیان کرد که اندام هاي داخلی ماهی مرکب قبل از سرو خارج نشده بودند.

    خواهران دوقلو | تغییر جنسیت | انگشتان پا | روز گذشته | استفاده | مسابقه | ازدواج | نوزاد | فرزند | روسیه | احساس

    بهمین علت باعث ایجاد این مسئله دراین زن ۶۳ ساله شده است بودند. محققان نیز گفتند این زن به محض این که یک تکه از این ماهی مرکب را دهان خود گذاشت ، احساس کرد که تعدادی شی کوچک داخل دهانش را گاز گرفتند و درد شدیدی را تجربه کرد و به گفته این زن می توانست تعداد زیادی از ارگانیسم هایي مانند کیسه هاي کوچک را احساس کند

    زن ۶۳ ساله بر اثر خوردن غذای دریایی و ورود اسپرم ها به داخل دهانش دچار بارداری زبان شد


    تصویر و عجیب ترین اخبار جهان+ زبان این زن حامله شده است است!

    و در خبر بعدی: تغییر جنسیت مردی جهت پرداخت بیمه

    پس از خرید ماشین یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهیم،بیمه کردن آن می باشد تا از آسیب هاي جدی که میتوانند باعث خسارت رساندن به ما شوند پیشگیری نماییم.

    هزینه بیمه ها نسبت به خدمات رسانی آن ها بسیار کم است.اما با این وجود شهروند کانادایی جهت عدم پرداخت آن دست به کاری عجیب زد که بعد از انتشار حقایق آن در رسانه ها و صفحات مجازی باعث شوکه کننده تعداد زیادی از کاربران شد.جزئیات زیاد را در ادامه این مطلب از بخش اخبار عجیب پارس ناز خواهیم گفت.

    خواهران دوقلو | تغییر جنسیت | انگشتان پا | روز گذشته | استفاده | مسابقه | ازدواج | نوزاد | فرزند | روسیه | احساس

    یک مرد کانادایی جهت این که در پرداخت بیمه ماشین خود ۱۰۰۰ دلار صرفه جویی کند،تصمیم به عوض کردن جنسیت گرفت.وی بعد از خریدن یکی از ماشین ها تازه برنهای مشهور،باید هزینه بسیار زیادی می پرداخت که جهت عدم پرداخت تمام این هزینه،تصمیم به عوض کردن جنسیت گرفت تا در پرداخت بیمه هزینه کمتری کند.

    مردی که جهت پرداخت بیمه عوض کردن جنسیت داد

    تصویر و عجیب ترین اخبار جهان+ زبان این زن حامله شده است است!

    یکی از قوانین پرداخت بیمه در کشور کاندا،این است که قیمت پرداخت بیمه رانندگان آقا زیاد از خانمها است و خانمها نمی بایست هزینه ایی برابر با مردها بپردازند. وی گویی از این قانون اطلاعی نداشته و به طور ناگهانی از منشی بیمه پرسیده بود که آیا میزان بیمه اقایان و خانمها یکسان است؟!منشی نیز در پاسخ به وی گفته بود که حق پرداخت بیمه خانمها در طی سال نسبت به مردها ۱۱۰۰ دلار کمتر است.

    پس از شنیدن این خبر وی آن گونه فکر کرده بود: من زمانیکه متوجه این تفاوت شدم،باعث عصبانیتم شد و با خودم تصمیم گرفتم تا کاری انجام دهم تا هر سال ۱۱۰۰ دلار به بیمه نپردازم.بنابر این تصمیم گرفتم تا جنسیت خودرا عوض کردن دهم تا همانند خانمها در پرداخت بیمه هر سال ۱۱۰۰ دلار سود نمایم و وادار به پرداخت آن نباشم. وی تنها بعلت عدم پرداخت حق بیمه زیاد نسبت به خانمها،تغییر جنسیت داد.

    پس از گذشت مدتی از گرفتن کارت بیمه با جنسیت زن،به نزد دکتر بیمه رفت و به طور تصادفی متوجه شد که به دکتر خود گفته است که وی زن است.این یک اتفاق شوکه کننده می باشد. این شهروند کاندایی که کاملا آقا است ولی به صورت قانونی در شرکت بیمه اي که مشغول بکار است دارای جنسیت زن هست. با این وجود وی باید نسبت بکار خود که خلاف قانون کانادا است،باید پاسخگو باشد.


    و در خبر عجیب بعد: عشق خواهران دوقلوی بهم چسبیده به یک مرد

    ازدواج هاي جنجالی و پر سر و صدای ۲ خواهر با یک مرد که در عده اي از کشورها انجام شده است است اینبار با عنوان دیگری در اینترنت انتشار شده است هست، خواهران دو قلوی به هم چسبیده قصد دارند با یک مرد ازدواج کنند.

    عشق خواهران بهم چسبیده به یک مرد

    خواهران دو قلوی بهم چسبیده که در سن ۴۵ سالگی هنوز نتوانسته اند ازدواج کنند تصمیم به شروع زندگی یکسان گرفته اند ولی تصمیمی که به اندازه اوضاع جسمی ارزش عجیب است ، این دو خواهر که از شکم به هم چسبیده اند هر دو عاشق یک مرد جوان شده است اند و تصمیم دارند با او ازدواج کنند. “گانگا” یکی از خواهران بهم چسبیده میگوید:

    در نگاه اول عاشق معلم مدرسه روستایمان جاسیمودین احمد شدم، من و خواهرم در ۴ دست و ۳ پا باهم یکسان هستیم بعد می توانیم احساس یکسان هم داشته باشیم. من و خواهرم هنگامی جهت نخستین بار وی را دیدیدم احساس کردیم که علاقه ي او به ما چیزی شبیه علاقه است و اینطورهم بود.

    تصویر خواهران از شکم بهم چسبیده و معشوقه مشترکشان

    این دو زن که به خواهران عنکبوتی مشهور شده است اند از شکم به هم چسبیده اند ولی قلب ، کبد و کلیه هاي انها جداست ؛ این دو عضو خانواده اي روستایی در بنگلادش هستند که بدلیل مسائل مالی تاکنون نتوانسته اند جهت انجام جراحی تفکیک اقدام کنند.

    دو خواهر و عشقی که به مرد ۳۶ ساله پیدا کرده اند


    ودر اتفاق عجیب بعد در آسیا: دختر وحشت زده اي که با روح برادر کشته شده است اش ارتباط برقرار کرد

    به گزارش پارس ناز، دختر ۱۶ ساله اي به نام “آبیگایل ماگتالاس” در روز گذشته اتفاقی دردناک را به وسیله برادرش که ۳ ماه گذشته ، کشته شده است بود را تجربه کرد. شرح حال زیاد را در ادامه خواهیم گفت.

    روح زدگی دخترک ۱۶ ساله

    ماجرای دختری که روح برادرش را دید

    ماروین ماگتالاس که در ۳ ماه گذشته به علتی نامعلوم در فلیپین کشته شده است بود،روز گذشته در طی اتفاقی باور نکردنی با خواهرش ارتباط برقرار کرد که عکسهای آن به شدت در صفحات مجازی انتشار شد. همان گونه که در عکسهای مشاهده می کنید ،دختر ۱۶ ساله از مشاهده روح برادرش منجمد شده است است و تنها در حالت گریه کردن هست. بعد از قطع شدن این ارتباط ، آبیگایل اینچنین گفت:”من روح برادرم را مشاهده کردم.

    با من حرف میزد. او گفت که تعدادی اوباش ابتدا من را شکنجه و سپس مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.آن ها به من ۷ بار شلیک کردند و افراد اوباشی بیش نبودند.به من گوش بده،گریه نکن. من مرده ام!.من بر روی پل قرار داشتم و به انها التماس میکردم که با من کاری نداشته باشند.اما انها به صورت بی رحمانه به من ۷ بار شلیک کردند و من را کشتند”. که بعد از این اعترافات،روح ماروین غیب می شود و گریه هاي آبیگایل شدت گرفت.

    لحظه وحشت زدگی دختری که روح برادرش را دید

    این خبر که به وسیله برادر آبیگابل اعلام شد،کمی باعث مشکوک شدن این مسئله شد به چه دلیل که پلیس بعد از کشته شدن ماروین ادعا کرد که وی ابتدا از ماده مخدر استفاده کرده بودو سپس در درگیری با اراذل باعث کشته شدنش می شود. به گفته آبیگایل،او برادرش را بسیار دوست داشت ، ولی مرگش را نمی تواند باور کند و هنوز هم برایش موضوعی قابل درک نیست.

    برادری که روحش به دیدن خواهرش آمد


    و اما: زن روسی فرزند غول به دنیا آورد

    نوزاد دختر هم وزن فرزند غول در روسیه متولد شد، مادر بارداری که جهت بدنیا آوردن فرزند پنجم خود به یکی از بیمارستان هاي روسیه مراجعه کرده بود فرزند غول وضع حمل کرد.

    عکس نوزاد دختری که فرزند غول روسیه نام گرفت

    زایمان خبرساز یک زن در روسیه

    زن ۴۲ ساله در بیمارستان اونگی واقع در جنوب غربی روسیه نوزاد سنگین وزنی رابه دنیا آورد ودر کمال تعجب پزشکان حین وضع حمل مشکلی جهت او پیش نیامد.وزن نوزاد بیش از ۶٫۳۰۰ کیلو گرم گزارش شده است است.این زن که نامش انتشار نشده است با دیدن اندازه غیرطبیعی نوزادش بعد از وضع حمل شوکه شد و برایش باورکردنی نبود که نوزاد دختر او چنین وزن و اندازه اي داشته باشد.

    زایمان خبرساز زن روسی و تولد دختری در حد فرزند غول

    طبق گفته هاي دکتر این وضع حمل یک وضع حمل نرمال نبود و وزن نوزاد در حد خطرناکی زیاد از یک نوزاد طبیعی است ، در حال حاضر مادر و فرزند هر دو سالم هستند ولی مطمئنا وزن غیرطبیعی نوزاد مشکلاتی را در آینده ایجاد خواهد کرد.


    ودر اتفاقی دردناک در ایالات امریکا قتل وحشیانه دختر ۱۲ ساله به وسیله پدرش بخاطر آرایش کردن

    پنسیلوانیای کشور آمریکا شاهد قتل وحشیانه دختر ۱۲ ساله به وسیله پدر سنگدلی بود که به جرم آرایش کردن شکنجه شد. بر اساس گزارش پلیس پنسیلونیا دونالد مایر مرد ۶۰ ساله به جرم آرایش کردن دختر ۱۲ ساله اش را بعد از شکنجه با ضربات چاقو به قتل رساند. دونالد در اعترافات خود به پلیس گفت:من کیارا را چون آرایش کرده بود زجرکشش کردم، دختر در سنی که داشت حق و اجازه استفاده از وسایل آرایشی را نداشت.

    دوختن لب و چشمان دختر جوان و قتل با ضربات چاقو به وسیله پدر بی رحم

    به گفته هاي دکتری قانونی، لب و چشمان دختر بیچاره با نخ و سوزن دوخته شده است بودو با خون ریزی زیاد بر اثر ضربات متعدد چاقو به قفسه سینه اش درگذشت. یکی از دوستان دونالد که جهت کاری به پیش او آمده بود با صورت بی خیال وی که نوشیدنی هم می نوشید و کنار پيکر خونین کیارا نشسته بود رو به رو شد.

    قتل وحشیانه ودر کمال خونسردی پدر آمریکایی

    زمانی که دوست دونالد با این صحنه دردناک مواجه شد خیلی پنهانی فورا با پلیس تماس گرفت و وی را لو داد. پلیس بعد از ثبت بیانات و گزارش دکتری قانونی، دونالد را جهت مجازات به دادگاه فرستاد. دادگاه این پدر بی رحم بزودی برگزار خواهد شد.


    ودر خبر بعدی نیز: دو برابر شدن وزن زن چینی بعد از استفاده دارو کم کردن وزن

    یکی از دغدغه اکثر مردها و زن هاي جوان ، چربی سوزی می باشد که جهت رسیدن به این هدف طولانی مدت تلاش می کنند که راه هاي کوتاهی را برگزینند.با این وجود داروهایی وجود دارند که میتوانند در طی چند ماه کوتاه باعث چربی سوزی شخص بدون هرگونه عوراضی شوند.

    اما بعد از مدتی کوتاه از چربی سوزی ، به مرور این عوارض بر روی بدن فرد ظاهر می شوند.چنین اتفاقی روز گذشته جهت یک زن جوان رخ داد که باعث شوکه شدن تعداد زیادی از کاربران صفحات مجازی شد.جزئیات زیاد را در ادامه این مطلب از پارس ناز خواهیم گفت.

    اضافه وزن زن چینی بعد از مصرف دارو لاغری

    روز گذشته در رسانه هاي کشور چین خبری با این مضمون “یک شهروند چینی بعد از ۷ سال استفاده از داروهای لاغری،وزنش دو برابر شد” که این خبر در چند ساعت اولیه همه ی ببیندگان را شوکه کرد و همه ی به این فکر میکردند که آیا چنین چیزی ممکن است؟! اسم این زن جوان ۲۵ ساله ” شیاولی ” است که درسال ۲۰۱۱ بعلت اضافه وزن متوسطی که داشت ، تصمیم به چربی سوزی می گیرد.

    در همین حین قرص هاي چربی سوزی به او معرفی میشوند و وی تصمیم به استفاده از آن ها گرفت. به گفته این زن جوان ، در طی این ۷ سال ۳۰۰۰۰ دلار را صرف داروهای چربی سوزی کرده است که این داروها را از هرگونه رژیم غذایی و ترک عادات بد غذایی مناسب تر می دانست.

    زن چینی بعد از مصرف داروهای لاغری

    اما بعد از گذشت سال هاي زیادی از مصرف این قرص هاي چربی سوزی ، زن شیاولی احساس کرد که بجای چربی سوزی در حال زیاد کردن وزن است به چه دلیل که وزن وی زیاد کردن یافته بود«حدودا ۲ برابر وزن اولیه اش» که در نهایت روز گذشته بعلت حال بسیار بد وی به بیمارستان انتقال شد. همچنین شیاولی در گفت و گو با رسانه ها گفت که این داروهای چربی سوزی رابه صورت اینترنتی خریداری نموده است و پزشکان نیز حال بسیار بد این زن جوان ۲۵ ساله را استفاده بیش از حد از این قرص ها دانستند.

    افزایش وزن بعد از مصرف داروهای مخصوص لاغری!!!

    معاون بخش تغذیه کشور چین به نام وانگ ژونگ در گفت و گو با رسانه ها اینچنین گفت قرص هاي چربی سوزی با محدود کردن اشتها و زیاد کردن دفع ادرار میتوانند به سرعت در چربی سوزی موثر واقع شوند و فرد احساس کند که دیگر لاغر خواهد ماند. ولی این فکر کاملا اشتباه می باشد و نتیجه های این داروها حداکثر تا ۲ الی ۳ ماه ثابت هستند و ولی بعد از این مدت به طور روز افزون با زیاد کردن وزن روبه رو خواهید شد.


    و در خبر آخر: مسابقه کشتی با انگشتان پا در چین

    البته این ورزش مسخره را انگلیسی ها اختراع کردند ولی چین است دیگر، تا کپی نکند دست بردار نیست! کشتی یکی از رشته هاي ورزشی و مسابقاتی است که جدال تمام عیار دو نفر را روی تشک به نمایش میگذارد ، دراین ورزش ورزشکاران با تمام اعضای بدنشان تلاش در رساندن بدن حریف خود به زمین دارند ؛کشتی با انگشتان پا نیاز به توضیح نداشت به چه دلیل که کاملا به این نوع کشتی آشنا هستید.

    به گزارش پارس ناز، حریف ده ها نفر در چین به مسابقه دریک کشتی عجیب پرداختند این مسابقه عجیب در پارک آبی شهر چونگینگ برگزار شد ، این بازی ، شامل دو شرکت کننده است که پاهای خود رابه پای یک دیگر قفل کرده و تلاش میکنند تا انگشتان پای حریف را پایین ببرند.

    کشتی گرفتن با انگشتان پا

    کشتی گیران در طی این بازی یک دقیقه اي سخت ، انگشتان پای خود رابه انگشتان پای حریف میچبانند و تا حد مرگ، دراین مسابقه درد ،میکشیدند درحالیکه تماشاچیان بی خبر از درد این مسابقه تماشا می کنند و این مسابقه جهت دیگر افراد در حد سرگرمی هست؛ می خندند و لذت می برند. در کشتی با انگشتان پا که با تازگی در چین صورت گرفت عده اي از شرکت کنندگان با تقلب حواس حریف خودرا پرت میکردند.

    مثلاً آب میپاشیدند تا خود برنده این بازی شوند ودر آخر به قهرمان این رقابت، بلیط رایگان به ارزش ۹۰ یوان « ۱۰پوند» جهت استفاده از امکانات پارک آبی هدیه می شد. کشتی با انگشتان پا نوعی ابتکار در مسابقه است که نخستین سال برگزاری آن به سال ۱۹۷۶ در دربی انگلستان بر میگردد. این مسابقه عجیب قوانین بسیار پیچیده اي دارد که دانستنش به ما کمک نمیکند ولی دیدن برگزاری چنین مسابقه اي باید جالب باشد.

    مسابقه عجیب کشتی با انگشتان پا

    واژه های کلیدی: خواهران دوقلو | تغییر جنسیت | انگشتان پا | روز گذشته | استفاده | مسابقه | ازدواج | نوزاد | فرزند | روسیه | احساس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی نوسازی و طراحی داخلی
  • منابع اورجینال پزشکی طبیعی
  • خرید کتاب های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • خرید کتاب های زبان اصلی روزنامه نگاری، رسانه
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب های میکرب شناسی از آمازون
  • کتاب های بدون دسته بندی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های زیست شناسی
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • کتب محاسبات ریاضیات زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>