• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » عکس » عکس های عاشقانه » آموزش کامل استفاده از اینستاگرام | ۰ تا ۱۰۰ با اینستاگرام

    آموزش کامل استفاده از اینستاگرام | ۰ تا ۱۰۰ با اینستاگرام

    تگ کردن در اینستاگرام | فالوور در اینستاگرام | اپلیکیشن اینستاگرام | امکانات اینستاگرام | اشتراک گذاری عکس | آپدیت اینستاگرام | اشتراک گذاری | عکسهای زیبا | این

    آموزش کامل استفاده از اینستاگرام | 0 تا 100 با اینستاگرام

    آموزش کامل استفاده از اینستاگرام | ۰ تا ۱۰۰ با اینستاگرام 

    دراین مقاله بطور کامل بشما آموزش میدهیم کـه چگونه با برنامه اینستاگرام و بطور صحیح کار کنید، از ادیت عکسها گرفته تا راه هاي استاندارد جهت زیاد کردن فالوور، شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال حاضر ودر تمام دنیا روی بورس اسـت ودر کشورمان هم تقریباً تمام فیس بوکی ها بـه اینستاگرام کوچ کرده اند. در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا از ۰ تا ۱۰۰ شـما رابا اینستاگرام آشنا کنیم.

    آموزش کامل استفاده از اینستاگرام

    آموزش کامل استفاده از اینستاگرام | ۰ تا ۱۰۰ با اینستاگرام

    ویرایش و اشتراک گذاری تصویر در اینستاگرام

    یکی از امکانات پرکاربرد و جالب برنامه ي اینستاگرام امکان ویرایش تصویر به وسیله شـما می باشد. جهت ویرایش تصویر ابتدا باید بـه قسمت ویرایش تصویر بروید، سپس مشاهده می کنید کـه در قسمت پایین تصویر سه گزینه وجوددارد کـه هر یک کاربرد مخصوصی دارند. یکی از گزینه ها کـه بـه شکل خورشید می باشد بشما امکان تنظیم کردن شدت نور، روشنایی و کنتراست تصویر را می دهد.

    گزینه دیگری کـه بـه شکل عصای جادوگر می باشد امکان تنظیم افکت هاي متفاوتی بر روی تصویر را ایجاد میکند. با استفاده از این گزینه علاوه بر ایجاد افکت دلخواه خود میتوانید شدت افکت را عوض کردن داده و هم چنین قاب آنرا اضافه یا پاک نمایید. گزینه ي دیگر کـه بـه شکل آچار می باشد جهت استفاده از تنظیمات زیاد بر روی تصویر استفاده میشود، کـه گزینه هاي آن عبارتند از:

    تگ کردن در اینستاگرام | فالوور در اینستاگرام | اپلیکیشن اینستاگرام | امکانات اینستاگرام | اشتراک گذاری عکس | آپدیت اینستاگرام | اشتراک گذاری | عکسهای زیبا | این

    Straighten

    این گزینه امکان صاف کردن تصویر و کج کردن تصویر رابه شـما میدهد.

    Brightness

    این گزینه امکان تنظیم نور و روشنایی تصویر رابه شـما می دهد.

    آموزش کامل استفاده از اینستاگرام | ۰ تا ۱۰۰ با اینستاگرام

    Contrast

    این گزینه امکان تنظیم کنتراست تصویر رابه شـما میدهد.

    تگ کردن در اینستاگرام | فالوور در اینستاگرام | اپلیکیشن اینستاگرام | امکانات اینستاگرام | اشتراک گذاری عکس | آپدیت اینستاگرام | اشتراک گذاری | عکسهای زیبا | این

    Warmth

    این گزینه امکان تنظیم درجه گرمی هر کدام از رنگ ها رابه شـما میدهد.

    Saturation

    آموزش کامل استفاده از اینستاگرام | ۰ تا ۱۰۰ با اینستاگرام

    این گزینه امکان تنظیم اشباع هر رنگ رابه شـما می دهد.

    Highlights

    این گزینه امکان تنظیم میزان و شدت روشنایی بخش هاي روشن تصویر رابه شـما می دهد.

    Shadows

    این گزینه امکان تنظیم میزان شدت روشنایی سایه ها و بخش هاي تاریک تصویر رابه شـما می دهد.

    Vignette

    این گزینه امکان اضافه کردن هاله اي تاریک در اطراف تصویر رابه شـما می دهد.

    Tilt Shift

    این گزینه امکان شبیه سازی عملکرد دوربین هاي پیشرفته DSLR با عمق میدان کم جهت ایجاد افکت خارج از فوکوس بودن قسمتی از تصویر رابه شـما میدهد.

    Sharpening

    این گزینه امکان تیز کردن لبه هاي تصویر و کم کردن میزان تار بودن تصویر رابه شـما میدهد.

    امکانات اینستاگرام

    بعد از این کـه تغییرات مورد نیاز خودرا بر روی عکسها اعمال کردید، وارد صفحه بعد شوید. در صفحه بعد اگر بخواهید می توانید توضیحاتی راکه میل دارید جهت تصویر خود اضافه کنید. یکی از نکات مهم و مورد توجه جهت نوشتن توضیحات استفاده از هشتگ ها درکنار توضیحات می باشد. جهت گذاشتن هشتگ کافی اسـت کـه درکنار کلمات کلیدی مورد نظر خود علامت # را بگذارید.

    مثلاً اگر شـما در توضیحات خود کلمه محیط زیست را هشتگ کنید، کسانی کـه کلمه محیط زیست را جست وجو می کنند تصویر شـما را می بینند. یکیدیگر از توانایی هایي کـه اینستاگرام در اختیار شـما قرار می دهد باخبر کردن دوستان می باشد. با استفاده از این توانایی می توانید قبل از نام کاربری شخص موردنظر علامت @ را قرار دهید تا جهت دوستانتان هشدار ارسال شود و تصویر شـما موردتوجه دوستان و آشنایانتان قرار گیرد.

    از دیگر شاخصه هاي اینستاگرام امکان تگ کردن عکسها می باشد یعنی می توانید با ایجاد ضربه بر روی صورت هر فرد در تصویر آنرا تگ کنید. یکیدیگر از امکانات بافایده اینستاگرام جهت کاربران و مخصوصاً اشخاصی کـه صاحب کسب و کار هستند اشتراک گذاری عکسهای اینستاگرامی در شبکه هاي اجتماعی دیگر می باشد.

    هنگامیکه یک تصویر را در اینستاگرام قرار میدهید می بینید کـه در قسمت بالا گزینه ي Followers و گزینه ي Direct وجوددارد. زمانی کـه گزینه Followers را گزینش می کنید، عکسی کـه شـما قرار میدهید جهت همه ی ي فالوور هاي شـما اشتراک گذاری می شود. زمانی کـه گزینه Direct را گزینش کنید تصویر شـما جهت اشخاص خاصی کـه خودتان گزینش می کنید بـه اشتراک گذاشته میشود.

    در آخر هم باید توجه داشته باشید کـه با بـه اشتراک گذاشتن عکسهای خاص و جالب می توانید فالوورهای خودرا زیاد کردن دهید. درضمن توجه داشته باشید کـه در عکسهای خود از رنگ هاي تیره استفاده نکنید. هم چنین با استفاده از رنگ هاي روشن مانند زرد، آبی و قرمز لایک هاي اینستاگرام خودرا زیاد کردن دهید. بنابر این هر چقدر شدت روشنایی تصویر زیاد باشد در میان افراد طرفداران بیشتری رابه خود جلب می کند.

    آموزش ساده زیاد کردن فالوور در اینستاگرام

    در اینبخش نکات مفیدی جهت زیاد کردن فالوور و لایک اینستاگرام بشما آموزش داده میشود.

    آموزش لایک کردن

    هنگامیکه زیاد شدن لایک هاي پست هایتان جهت شـما مهم می باشد، بعد شـما هم پست هاي افراد دیگر را لایک کنید. با لایک کردن پست هاي دیگران نام شـما در فهرست لایک کنندگان و نظردهندگان دیگران قرار میگیرد و این مسئله باعث زیاد کردن شانس شـما جهت فالو شدن به وسیله دیگران میشود.

    بی پاسخ نگذاشتن نظرات

    اگر جهت پست شـما نظری گذاشته شد، حتماً بـه آن پاسخ دهید. اینکار باعث می شود نظردهندگان علاقه بیشتری بـه گذاشتن نظر جهت پست هاي شـما داشته باشند. از طرفی هم اینکار باعث میشود تصویر شـما دوباره در پارس تایم بالا بیاید ودر نتیجه نیز تعداد بازدید کنندگان شـما زیاد شود.

    پرسیدن سؤال جهت زیاد کردن نظرات و کامنت

    هنگامیکه شـما سؤالی از کاربران خود می پرسید، در قسمت نظرات، افراد نظرات بیشتری می گذارند و همین مسئله نیز باعث زیاد کردن بازدید کنندگان شـما می شود.

    استفاده از فیس بوک

    شـما میتوانید از قسمت Share Setting : Setting حساب اینستاگرام خودرا با حساب فیس بوک خود مرتبط سازید. با این روش عکسهای و پست هاي شـما در فیس بوک نیز نمایش داده میشود و شـما نظرات فیس بوک و لایک هاي فیس بوک را نیز دریافت خواهید کرد.

    داشتن پروفایل کامل اینستاگرام

    طبق معمولً افراد علاقه دارند پروفایل دیگران را مطالعه کنند و با گرایش ها و علایق افراد و هم چنین زمینه کاری افراد متفاوت آشنا شوند. بنابر این اگر می خواهید فالوور هاي زیادی در اینستاگرام داشته باشید ابتدا باید پروفایل مناسبی جهت خود ایجاد کنید.

    استفاده از هشتگ

    با استفاده از هشتگ ها تعداد کاربران شـما زیاد کردن مییابند لیکن زیاد افراد یک دسته ي خاص را جست وجو می کنند. جهت هشتگ گذاری هم باید از علامت # استفاده نمایید. علاوه بر استفاده از هشتگ هاي عمومی تلاش کنید تگ هاي سفارشی جهت خود داشته باشید و از آنها در پست هاي خود استفاده نمایید. توصیه اي کـه در مورد تگ ها باید در نظر داشته باشید این اسـت کـه در هر کدام از پست هاي خود زیاد از سه هشتگ استفاده نکنید.

    استفاده از عکسهای باکیفیت

    استفاده از عکسهای زیبا، باکیفیت و جالب باعث زیاد کردن لایک هاي شـما می شود. بنابر این تلاش کنید از عکسهای خلاقانه جهت زیاد کردن شانس جهت زیاد کردن فالوور هاي خود استفاده نمایید.

    لینک گذاری

    لینک وبسایت خودرا در اینستاگرام قرار دهید و هم چنین لینک اینستاگرام خودرا در وبسایت ها قرار دهید.

    استفاده از نرم افزار های زیاد کردن فالوور

    استفاده از برنامه هاي زیاد کردن فالوور ، یکی از راه هاي زیاد کردن فالوور در اینستاگرام و بقیه شبکه هاي اجتماعی می باشد.

    چطور در اینستاگرام چند تصویر و ویدئو در یک پست بذاریم؟

    حتماً جهت شـما این اتفاق پیش آمده اسـت کـه چندین تصویر دریک زمینه ولی با حالات متفاوت داشته باشید و بخواهید انها رابه اشتراک بگذارید. عکسهایی کـه باهم مرتبط هستند، هم چون فصل هاي سال یک منظره، قبل و بعد آرایشگرها و یا عمل هاي جراحی، محصولات و غیره را میل دارید کـه در پیج خود با کاربران، بـه اشتراک بگذارید.

    خب اگر این عکسهای را یکی یکی و بـه صورت مجزا بخواهید اشتراک کنید اکانت شـما حاوی بسیاری از عکسهایی بهم ریخته خواهد شد. جهت این منظور اینستاگرام توانایی select multiple را در نسخه ي آپدیت خود اضافه کرد. این توانایی بشما این امکان را می دهد تا سقف ۱۰ تصویر و ویدئو را دریک پست با فالوورهایتان بـه اشتراک بگذارید.

    مراحل قرار دادن چند تصویر کنار هم در اینستاگرام

    برای بـه اشتراک گذاری چندین تصویر و ویدئو دریک پست مراحل زیر را انجام دهید:

    ابتدا باید نسخه ي آپدیت اینستاگرام را دانلود کنید. بعد از دانلود آنرا راه اندازی کرده و وارد اکانت حساب خود شوید. اگر نسخه ي آپدیت اینستاگرام را ندارین میتوانید در این جا آنرا دانلود و راه اندازی کنید. بعد از این کـه وارد اکانت خود شدید با گزینش گزینه ایجاد پست می توانید عکسهای و ویدئو هاي خودرا مشاهده کنید. جهت ایجاد عکسهای بـه صورت اسلایدشو گزینه select multiple را گزینش کنید.

    با گزینش گزینه ي select multiple، اینستاگرام عکسهای و ویدئو هاي گالریتان رابه شـما نمایش می دهد. با گزینش عکسهای دلخواهتان می توانید مجموعه اي از عکسهای رابه صورت آلبوم«اسلایدشو» ایجاد کنید.

    بعد از گزینش عکسهای مدنظر مانند هر لحظه ویدئو و تصویر هایتان را می توانید ویرایش کنید. توصیه ي جالب این اسـت کـه شـما میتوانید بـه صورت جداگانه عکسهای و ویدئوهایتان را ویرایش کنید. کافی اسـت بعد از اعمال افکت و ویرایش تصویر و ویدئو بـه سراغ عکسهای بعدی بروید. همانند شکل زیر:

    نکته ي بسیار جالب و جالب این می باشد، کـه شـما می توانید افراد را در هر تصویر بـه صورت جدا تگ کنید. توصیه ي دیگر این اسـت کـه شـما توانایی این را ندارید کـه جهت هر تصویر از کپشن و Location استفاده کنید. شـما فقط قادر هستید یک موقعیت جغرافیایی«Location» و یک کپشن«متن» جهت کل مجموعه ي آلبوم«اسلایدشو» قرار دهید.

    با آپدیت اینستاگرام شـما بـه اسانی می توانید چند فایل رابه صورت اسلایدشو دریک قالب بـه صورت مرتب پشت سرهم قرار دهید. انها رابا فالوورهایتان بـه اشتراک بگذارید. همان طور کـه مشاهده میکنید در آخر پست ایجاده شده است نقطه هاي تـو خالی زیر آن واقع شده است است کـه تعداد عکسهای و ویدئو ها و جایگاه تصویر در پست رابه شـما نمایش میدهد.

    با استفاده از آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام میتوانید بـه اسانی و بدون استفاده از دیگر اپلیکیشن هاي رسمی اینستاگرام چندین تصویر و ویدئو را دریک پست قرار دهید.

    قرار دادن لینک خبر رسان تلگرام در اینستاگرام

    مـا دراین مبحث روش قرار دادن لینک کانال خبر رسان تلگرام در پروفایل اینستاگرام را قرار می دهیم. در پروفایل خود بجای استفاده از آدرس مهم خبر رسان تلگرام از آدرس کوتاه خبر رسان تلگرام استفاده نمایید.

    http://Tlgrm.me/YourUser

    قرار دادن لینک خبر رسان تلگرام در اینستاگرام

    تگ کردن در اینستاگرام

    احتمالا نخستین سؤالی کـه بـه ذهنت ان می رسد این اسـت کـه تگ کردن چیست؟ از عمل تگ کردن جهت گذاشتن پروفایل روی عکسها استفاده می شود، بـه این صورت کـه ابتدا شـما روی تصویر موردنظر کلیک میکنید و نام فرد را روی صورت فرد در تصویر قرار می دهید.

    با این روش هنگامی کسی تصویر شـما را در اینستاگرام می بیند هنگامی روی صورت اي از تصویر کلیک میکند نام آن فرد برایش مانند برچسب روی تصویر نمایان میشود.

    نحوه تگ کردن اسم افراد

    حال می خواهیم بدانیم کـه چگونه می توانیم نام افراد را بر روی تصویر تگ نماییم. جهت اینکار ابتدا هنگامیکه تصویر را ارسال میکنید در قسمت پایین توضیحات مربوط بـه عکس، گزینه ي Tag People را گزینش کنید. سپس بر روی صورت فرد موردنظر در تصویر کلیک نمایید و تگ مربوطه را روی آن بچسبانید. شـما می توانید روی هر قسمت از تصویر برچسبی راکه میخواهید اضافه کنید.

    نحوه ایجاد منشن

    برای ایجاد لینک بـه اکانت ها باید قبل از نام کاربری از علامت @ استفاده نمایید. بعنوان مثال اگر اکانت شـما X باشد با قرار دادن علامت @ قبل ازآن یعنی X@ را در پست خود بگذارید نام اکانت شـما بـه رنگ آبی و بـه صورت لینک نمایش داده می شود. با استفاده از منشن کردن می توانید شخصی را از فرستادن کامنتی کـه گذاشته اید مطلع نمایید یا این کـه از دوستانتان بخواهید کـه پست خاصی را ببینند. مطلب بلاک کردن فالوور در اینستاگرام هم جهت شـما خواندنی اسـت.

    شاید برایتان سؤال پیش بیاید کـه اصلا منشن کردن چـه کاربردی دارد؟ در پاسخ بـه این سؤال باید بگویم کـه جهت مثال اگر شـما بخواهید بنظر یکی از کاربرانتان پاسخ دهید جهت آن کـه بـه محض این کـه آن کاربر آنلاین شد، متوجه کامنت شـما شود می توانید وی را منشن کنید. یا هنگامیکه میخواهید همه ی یا چند نفر از دوستانتان پست خاصی را مشاهده کنند می توانید از روش منشن کردن استفاده نمایید.

    بلاک کردن فالوورها در اینستاگرام

    یکی از امکاناتی کـه اینستاگرام در اختیار شـما قرار می دهد بلاک کردن یا مسدود کردن افرادی اسـت کـه شـما را فالو کرده اند. اگر بنابر دلایلی می خواهید کـه عده اي از افراد کـه جزء فالوور هاي شـما هستند را بلاک کنید نیازی بـه نگرانی نیست. در اینبخش مـا بـه آموزش بلاک کردن افراد در اینستاگرام پرداخته ایم.

    ابتدا وارد برنامه ي اینستاگرام شوید، سپس صفحه ي فالوور هاي خودرا باز کنید « گزینه follower را گزینش نمایید». دراین قسمت هر کسی راکه قصد بلاک کردن آنرا دارید گزینش نمایید، اکنون با گزینش فالوور وارد پروفایل آن شخص میشوید در اینبخش از قسمت بالای صفحه گزینه SHARE کـه در سمت راست می باشد را گزینش کنید. سپس گزینه ي Block User را گزینش کنید.

    بهمین اسانی آن شخص در اینستاگرام شـما بلاک شد. هنگامیکه شـما شخصی را بلاک میکنید آن شخص دیگر نمیتواند عکسهای شـما را ببیند یا جهت پست هاي شـما نظر بگذارد. توصیه اي کـه بسیار جالب و مهم می باشد این اسـت کـه هنگامیکه شـما یکی از فالوور هاي خودرا بلاک میکنید آن شخص متوجه نمیشود کـه شـما وی را بلاک کرده اید.

    حالا اگر قصد دارید کـه کامنت هایي راکه آن شخص قبلا گذاشته اسـت را نیز پاک کنید، روی کامنت تصویر کلیک نمایید سپس آن کامنت رابه سمت سطل آشغال درگ نمایید و سپس گزینه delete را گزینش نمایید. هم چنین اگر شـما نظرات نامناسب و حاوی محتوای توهین آمیز را دریافت کرده اید گزینه Delete & Report Abuse کـه رنگ آن قرمز می باشد را گزینش نمایید.

    آموزش کامل استفاده از برنامه اینستاگرام

    واژه های کلیدی: تگ کردن در اینستاگرام | فالوور در اینستاگرام | اپلیکیشن اینستاگرام | امکانات اینستاگرام | اشتراک گذاری عکس | آپدیت اینستاگرام | اشتراک گذاری | عکسهای زیبا | اینستاگرام | تنظیمات | استفاده

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی روابط بین الملل
  • خرید کتاب های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • دانلود فایل های زبان اصلی طراحی وب
  • هاردکپی کتاب های هندسه و توپولوژی
  • منابع اورجینال سبک شناسی
  • خرید کتاب های اقتصاد از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • منابع اورجینال دامپزشکی
  • خرید کتاب پرستاری زبان اصلی
  • کتاب های کتابهای دانشگاهی اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>