• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » از برگزاری کنسرت مجانی شهرام شکوهی تا ممنوع الکاری محسن چاوشی

    از برگزاری کنسرت مجانی شهرام شکوهی تا ممنوع الکاری محسن چاوشی

    به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛موسیقی کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد مناسبت هایی بود که در ادامه مشروح آن را مشاهده می کنید.

    از برگزاری کنسرت مجانی شهرام شکوهی تا ممنوع الکاری محسن چاوشی

    به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛موسیقی کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد مناسبت هایی بود که در ادامه مشروح آن را مشاهده می کنید.

    صبح شنبه،نشست خبری کنسرت شهرام شکوهی برگزار شد. کنسرتی که در آن این خواننده و منافی مدیر برنامه او، صحبت های بسیار جنجالی کردند. آن ها به عملکرد مسئولان برگزاری کنسرت، حمایت نکردن اسپانسر ها از موسیقی و حتی خوانندگان انتقاد کردند.

    وی در خصوص استقبال کم از کنسرت ها به علت مسائل معیشتی بیان کرد: بحثی که این روزها خیلی مطرح هست، معیشت مردم هست. بسیاری می‌گویند با گرانی بلیت کنسرت و هزینه‌های گزافی که جهت حضور در کنسرت ها وجود دارد، شاید کنسرت جهت یک خانواده با هزینه های جانبی، به ۸۰۰ هزار تومان برسد. بنابراین بسیاری ترجیح می دهند به جای کنسرت، پارک بروند.

    از برگزاری کنسرت مجانی شهرام شکوهی تا ممنوع الکاری محسن چاوشی

    شکوهی با بیان اینکه این روز ها کنسرت رفتن جهت بسیاری به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است هست، گفت: علت قیمت بلیت های کنسرت جدیدم را با میانگین قیمت ۵۰ تومان فروختم.

    این خواننده در ادامه گفت:در حال حاضر کنسرت می گذارم که بتوانیم شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که موسیقی ادامه پیدا کند و چرخه موسیقی متوقف نشود.

    وی با بیان اینکه من هم می توانستم کنسرت هایم را لغو کنم و برنامه ای برگزار نکنم ولی این کار را نکردم، ادامه داد: خودم و تهیه کننده از این کنسرت درآمدی کسب نمی کنیم و فقط هزینه‌هایی که از آن به دست می آوریم را خرج عوامل می کنیم. ما با این شرایط کنسرت را برگزار می کنیم که مردم از کنسرت رفتن محروم نشوند.

    شکوهی ادامه داد:خیلی ها می گفتند تو دلواپس معیشت مردم نیستی ولی من دلواپس معیشت مردم هستم و زیاد دلواپس کسانی هستم که با از بین رفتن کنسرت ها نانشان بریده می شود از این رو من در حدی که هزینه خواندنم را نگیرم می توانم به ارزانی بلیت کمک کنم.

    به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛موسیقی کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد مناسبت هایی بود که در ادامه مشروح آن را مشاهده می کنید.

    وی بیان کرد: من اگر به جایگاهی رسیدم از مردم رسیدم و این ارزانی بلیت کنسرتم، جبران لطف مردم هست. شاید بعضی خوانندگان کنسرت ارزش را مانند سیروان خسروی لغو کنند و مجبور شوند جریمه هایی هم به سالن دار پرداخت کنند که من به این کارشان تبریک می‌گویم ولی ترجیح می‌دهم کنسرت را با قیمت پایین‌تر برگزار و از درآمد خودم صرف نظر کنم و کاری انجام دهم که کسانی که در عرصه موسیقی فعالیت می کنند همچنان در این کار بمانند.

    شکوهی گفت:با این صحبت هایی که شکوهی انجام داد، خودش اعتراف کرد که به زودی مورد انتقاد همکارانش و فعالان موسیقی قرار می گیرد.

    سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی به آخر رسید

    سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی با تقدیر از موزیسین ها و خوانندگانی که قطعاتی با مضامین عرفانی و مذهبی به خاص جهت امام رضا (ع) تولید کرده باشند و همچنین معرفی برگزیدگان به کار خود آخر داد.

    در این مراسم از محمد علیزاده، شاهین فرهت، آریا عظیمی نژاد، فردین خلعتبری، احمد صدری ،شهرام صارمی و چند تن دیگر تقدیر شد.

    دبیر اجرایی و روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر مشخص شدند

    پس از آن که شهرام صارمی دبیر اجرایی جشنواره شد، وی امیر بهاری را به عنوان مدیر روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گزینش کرد.

    در حکم صارمی جهت امیر بهاری آمده است: نظر به حسن سوابق و تجارب ارزنده و متعدد جنابعالی در حوزه روابط عمومی، اطلاع رسانی، همکاری با رسانه ها، مجلات، سایت های موسیقی و نیز صفحات تخصصی موسیقی روزنامه ها، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می شوید.

    از برگزاری کنسرت مجانی شهرام شکوهی تا ممنوع الکاری محسن چاوشی

    آلبوم تازه سالار عقیلی انتشار شد

    آلبوم «صورتگر» با صدای سالار عقیلی و به آهنگسازی و تنظیم علی پژوهشگر انتشار شد. در این آلبوم که باعشق های مولانا را بیان می کند، امین تارخ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نقش مولانا را بازی می کند. این آلبوم روایتی عرفانی از علاقه خاکی تا رسیدن به علاقه افلاکی را با موسیقی به بیان می کند.

    گروه نریمان به سرپرستی گلناز جمشیدی با نوازندگی آزاد میرزاپور، متین آهنگری، فؤاد عابدی، مرجان راوندی، مهربد یوسفی، حسین رضایی‌نیا، مهیار جلالی‌پور، درشن آنانند، زکریا یوسفی، همایون نصیری، احمد میرمعصومی و ثمین قربانی این آلبوم را اجرا کرده اند. همچنین پژوهشگر جهت روایت از مشاوران ادبی چون سیامک بدیعی، علیرضا بدیع، نیلوفر کامیابی و حسین الهی قمشه‌ای بهره گرفته و بهراد جوانبخت، طراحی گرافیک آلبوم را انجام داده است.

    کنسرت آلبوم شال برگزار شد

    کاوه آفاق کنسرت آلبوم شال، که دومین آلبومش بود را در دو سانس برگزار کرد. کنسرت این خواننده پاپ راک با قطعه «کلنجار» شروع شد و با اجرای قطعات بروزترین آلبومش ادامه پیدا کرد. ابوالحسن داوودی کارگردان سینما و رستاک حلاج از جمله مهمانان خاص کنسرت آفاق بودند.
    آرمان مهربان (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، خبر زمانی (درامز)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، شهاب آفاقی (گیتار الکتریک) و مهرداد حامدی (گیتارباس) از جمله اعضای ارکستر کاوه آفاق در این کنسرت بودند.

    به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛موسیقی کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد مناسبت هایی بود که در ادامه مشروح آن را مشاهده می کنید.

    نوازنده پیشکسوت ویولن در گذشت

    ناصر زرآبادی نوازنده پیشکسوت ویولن صبح یکشنبه ۳۱ تیرماه از دنیا رفت. او در سال ۱۲۹۹ در محله‌ سنگلج پایتخت کشور عزیزمان ایران متولد شد. زرآبادی تحصیل موسیقى را از سال چهارم دبستان شروع کرد. دو سال زیر نظر حسین خان هنگ‌آفرین و چهار سال زیر نظر محمود ایروانى فن نواختن ترومپت و ویولن را آموخت. مدتى نیز نزد مسیو هایک شاگردى کرد. از سال ۱۳۲۳ وارد رادیو شد. او مدت‌ها سرپرستى ارکستر شماره سه و ارکستر شما و رادیو را بر عهده داشت. در سال ۱۳۲۹ اقدام به تأسیس کلاس موسیقى جهت اموزش و تربیت هنرجویان موسیقى کرد.

    زرآبادى علاوه بر کنسرت‌هاى متعددى که جهت کمک به امور خیریه و پیشبرد اهداف فرهنگى‌ و هنرى و مؤسسات علمى و فرهنگى برگزار کرد، مسافرت‌هاى متعددى به آلمان، هلند و کشورهاى همسایه کشور عزیزمان ایران براى معرفى موسیقى سنتى کشور عزیزمان ایران کرد.

    باشگاه خبرنگاران در گذشت این هنرمند فرهیخته را به خانواده بزرگ موسیقی و نزدیکانش تسلیت می گوید.

    محسن چاوشی ممنوع الکار نیست

    شایعه ممنوع الکار شدن محسن چاوشی خواننده پاپ، بارها در اینترنت میان کاربران رد و بدل می شد. این شایعه ابتدا بعد از انتشار قطعه انتقادی «خوزستان» با صدای چاوشی مطرح شد. علاوه بر این، عدم انتشار آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی که مدتهاست، طرفداران این خواننده منتظر شنیدن آن هستند، به این شایعه دامن زده هست. البته چاوشی چندی پیش، خبر ممنوع الکار شدن به علت خواندن قطعه «خوزستان» را تکذیب کرد. ولی بعد از آن ماجرای ممنوع الکاری به علت انتشار نشدن آلبوم «ابراهیم» ادامه پیدا کرد.
    با پیگیری خبرنگار گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ مشخص شد که چاوشی مشکلی جهت ادامه فعالیت در عرصه موسیقی ندارد.

    از برگزاری کنسرت مجانی شهرام شکوهی تا ممنوع الکاری محسن چاوشی

    ابوالفضل صادقی نژاد مدیر واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ در این باره گفت: محسن چاوشی ممنوع الکار نیست و می تواند به فعالیتش در موسیقی ادامه دهد. او فقط باید اصلاحیه هایی را به ۵ شعر از آلبوم «ابراهیم» بزند.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: برگزاری کنسرت | شهرام شکوهی | روابط عمومی | محسن چاوشی | خواننده | جشنواره | موسیقی | ارکستر | کنسرت | ممنوع | ایران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های خانه داری
  • کتاب های سخنرانی اورجینال
  • دانلود منابع مرجع تدارکات
  • دانلود فایل های زبان اصلی مدیریت
  • هاردکپی کتاب های تجارت الکترونیک
  • خرید کتاب های تجهیزات نظامی از آمازون
  • منابع اورجینال رمزنگاری در ساختمان داده
  • خرید کتاب زبان اصلی مهندسی برق
  • کتاب های تفکر خلاق اورجینال
  • دانلود منابع مرجع متالورژی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>