• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » دکوراسیون » دلیل نعوظ صبحگاهی آلت تناسلی در مردان چیست؟

    دلیل نعوظ صبحگاهی آلت تناسلی در مردان چیست؟

    درمان ناتوانی جنسی | رابطه جنسی موفق | اختلال در نعوظ | اختلالات جنسی | رابطه عاطفی | رابطه جنسی | راه درمان | درمان مو | درمان ان | مردانه | مردان

    دلیل نعوظ صبحگاهی آلت تناسلی در مردان چیست؟

    دلیل نعوظ صبحگاهی آلت تناسلی در مردان چیست؟ 

    تمام مردانی که دستگاه تناسلی سالمی دارند با نعوظ صبحگاهی رو به رو می شوند. نعوظ به معنای جمع شدن خون در آلت تناسلی مردانه و بزرگ شدن آن هست، خیلی ها فکر می کنند نعوظی که در هنگام صبح بوجود می آید نوعی اختلال است و خیلی ها هم می خواهند از بروز آن پیشگیري کنند ولی این یک پدیده عادی است و هم در مردان و هم زنان اتفاق میوفتد، در ادامه زیاد عنوان را بررسی میکنیم.

    اگر به دانستن معنای لغوی کلمه نعوظ به فرهنگ معین مراجعه می کنید با جمه زیر روبه رو خواهیم شد: “برخاستن آلت تناسلی مرد به باعث غلبه شهوت. “ در اصل نعوظ یا در اصطلاح عامیانه به بزرگ شدن و برآمدن آلت مردانه یا کلیتوریس گفته می شود که دراین حالت آلت تناسلی بزرگ و سفت می شود.

    دلیل نعوظ صبحگاهی آلت تناسلی در مردان چیست؟

    علت بزرگ شدن و سفت شدن آلت تناسلی جاری شدن خون در بافت هاي نعوظی است که باعث انجام بهتر رابطه جنسی و دخول میگردد. از نظر علمی نعوظ مختص مردان نبوده ودر زنان نیز رخ می دهد. در واقع زنان پدیده مشابهی به اسم نعوظ کلیتوریس «چوچوله» و یا تجمع خون در واژن را هم در حین خواب تجربه میکنند. غیر از انسان ها تعداد زیادی از پستانداران نیز تجربه نعوظ دارند.

    دلایل نعوظ صبحگاهی آلت مرد

    درمان ناتوانی جنسی | رابطه جنسی موفق | اختلال در نعوظ | اختلالات جنسی | رابطه عاطفی | رابطه جنسی | راه درمان | درمان مو | درمان ان | مردانه | مردان

    درسال هاي اخیر مصرف الکل در مردان یا مواجه شدن با مشکلاتی مانند استرس، فشار روانی و یا نارضایتی از شریک جنسی باعث به وجود آمدن اختلالاتی در نعوظ صبحگاهی آلت تناسلی مردان شده است هست. البته زیاد کردن سن و دیگر مریضی هایي که در گردش خون تأثیر گذارند نیز عاملی جهت این اختلالات است.

    اختلالت نعوظ به حالتی گفته می شود که در آن آلت مرد قادر نیست به اوضاع نعوظ برسد یا در آن حالت باقی بماند بنابر این فرد نمیتواند عملکرد رضایت بخشی در آمیزش جنسی داشته باشد. محققین جهت درمان ناتوانی جنسی و نعوظ آلت تناسلی مردان به تولید داروهایی مانند سیلدنافیل، ویاگرا و … پرداخته اند.

    مردانی که از دستگاه تناسلی سالمی برخوردار باشند همواره با نعوظ صبحگاهی مواجه میشوند. ولی علت این پدیده فیزیکی چیست و آیا این عملکرد طبیعی است؟ نعوظ صبحگاهی یک اتفاق خیلی طبیعی در تمام مردان است که در تمام مراحل زندگی و از دوران بلوغ جنسی آن ها اتفاق می افتد. جالب است بدانید که این اتفاق جهت زن ها ودر رحم هم ممکن است شکل بگیرید ولی کسی نمی فهمد.

    دلیل نعوظ صبحگاهی آلت تناسلی در مردان چیست؟

    چرخه خواب رویا دیدن مردان

    انچه که در طول شب اتفاق می افتد یکسری تغییرات عصبی و هورمونی است که در چرخه خواب جهت بدن ایجاد می شود. این تغییرات باعث نعوظ صبحگاهی آلت تناسلی مردان میشود که مستقل و جدای از خواب ها و رویاهای شبانه هست. محققان دریافتند که مردان هر شب حدود پنج بار نعوظ دارند که به چرخه خواب رویابینی ارزش مربوط هست. بنابر این نعوظ یا راست شدن آلت مرد مختص صبح نبوده ودر نیمه شب و خواب نیز رخ میدهد.

    خواب انسان در مراحل مختلفی اتفاق می افتد و کامل می شود خواب سطحی به مرور به خواب عمیق تبدیل میشود که در واقع از خواب سبک تا مرحله حرکت سریع و سطحی چشم مشهور به REM یا خواب و رویای عمیق پیش می رود. در طول خواب مغز ما به صورت آهسته مواد شیمیایی به نام انتقال دهنده هاي عصبی در بدن ترشح می کند. به وسیله این روش مغز عملکرد بدن رابه طور اتوماتیک بازرسی میکند.

    درمان ناتوانی جنسی | رابطه جنسی موفق | اختلال در نعوظ | اختلالات جنسی | رابطه عاطفی | رابطه جنسی | راه درمان | درمان مو | درمان ان | مردانه | مردان

    همچنین مانع ازآن می شود که در هنگام خواب دیدن به رفتارهای ناخودآگاه خود دست به عمل بزنیم. یکی از این انتقال دهنده هاي عصبی نوراپینفرین «norepinephrine» است که نقش مهمی در محدود کردن جریان خون دارد. در طول خواب یا REM که نوراپینفرین کمتر فعال میشود باعث می شود رگهای خونی باز شود و گردش خون جریان بیشتری می یابد که از جمله در آلت تناسلی گردش خون زیاد میشود.

    دلیل نعوظ صبحگاهی آلت

    دلیل نعوظ صبحگاهی آلت تناسلی در مردان چیست؟

    ادعا شده است که نعوظ صبحگاهی در ارتباط با آزاد شدن اکسید نیتروژن هست. اکسید نیتروژن به وسیله سلول هایي در رگ هاي خونی ترشح میشود که به روان شدن خون ودر نتیجه اسانی عضلات کمک میکند. همین روان شدن خوب باعث ضخیم تر شدن رگ ها و درنتیجه زیاد کردن جریان خون به آلت می شود که نهایتاً منجر به نعوظ خواهد شد.

    فواید نعوظ صبحگاهی جهت آلت مرد

    نعوظ باعث میشود که پوست بزرگ شونده آلت، کشیده شود که در نتیجه رسیدن اکسیژن به آنرا تسهیل میکند. رسیدن اکسیژن به پوست، منجر به شادابی و پیشگیري از فساد آن میشود. این در حالی است که نرسیدن اکسیژن کافی به پوست یکی از دلایل نارسایی نغوظ در مردان است.

    نعوظ صبحگاهی آلت تناسلی نشانه چیست

    طبق معمولً بین ساعت ۷ تا ۹ میزان دو هورمون تستوسترون و کورتیزول زیاد کردن مییابد. فعالیت هم وقت این دو هورمون نشانه اي واضح دارد که همان نعوظ هست. این عنوان هیچ ارتباطی به تمایلات جنسی ندارد مگر این که فردی بخواهد ازآن دراین جهت استفاده کند.

    در هرحال آگاهی از عملکرد دستگاه تناسلی علاوه بر کمک به انجام یک رابطه جنسی موفقیت آمیز و رسیدن به ارگاسم میتواند از سالم بودن این اعضا و تمامی موارد مرتبط با آن خبر دهد.

    نعوظ صبحگاهی آلت تناسلی مردان همان طور که در بالا هم گفته شد فایده های بی شماری دارد که یکی از انها رسیدن خون زیاد به آلت تناسلی است جهت این که دچار شکستگی آلت در هنگام نعوظ صبحگاهی آلت تناسلی نشوید بهتر است شبها لباس زیر نپوشید.

    و اما: نعوظ به چه معناست؟ اختلالات نعوظی چگونه اند؟

    نعوظ یک حالت مردانه است که تعداد زیادی از مردان در طول زندگی ارزش بارها نعوظ را تجربه می کنند. هنگامی که مرد تحریک شود آلت جنسی از خون پر شده است و شروع به بزرگ شدن می کند تا جاییکه به حالت نعوظ برسد. در حالت نعوظ مرد می تواند با همسرش رابطه جنسی داشته باشد. ایجاد نعوظ در مردان دلایل مختلفی میتواند داشته باشد ولی طبق معمول بدلیل تحریک جنسی میباشد.

    حتی در خواب نیز میتواند نعوظ روی دهد که بعضی اوقات باعث رویای خیس میشود. بعضی اوقات ممکن است نعوظ روی دهد درحالیکه این عنوان را اصلا انتظار ندارید و یا نمی خواهید! اگر این اتفاق برایتان افتاد تلاش کنید به یک عنوان دیگر فکر کنید. طبق معمول به تمرکز بر روی یک عنوان دیگر این حالت از بین میرود. نعوظ یعنی سفت شدن و بزرگ شدن آلت تناسلی مردانه. نعوظ هنگامی روی میدهد که آلت تناسلی مردان از خون پر میشود.

    علل اختلال نعوظ در مردان

    اختلالات جنسی در مردان دارای طیف وسیعی هستند که اختلال نعوظ یکی از بااهمیت ترین انها هست. اختلال در نعوظ دارای علل زیادی است و هر علت درمان مخصوص به خود دارد. یکسری از علت ها هستند که دارای اثرات مضر خیلی شدید بر عملکرد جنسی مردان می باشند و با اجتناب و یا برطرف کردن آن ها میتوان از ایجاد اختلال نعوظ جلوگیري و یا آنرا برطرف کرد.

    در علم دکتری پیشگیری بهتر از درمان است و با یک زندگی سالم و انجام تمهیداتی میتوان از تعداد زیادی از مریضی ها از جمله اختلال نعوظ پیشگیری کرد. ده توصیه اي که در پائین توضیح داده می شوند دارای چنان اثرات مضر بر روی نعوظ در مردان هستند که به انها قاتل نعوظ در مردان گفته می شود:

    ۱٫ اختلال نعوظ به علت مصرف الکل

    الکل با تضعیف سیستم عصبی مرکزی بدست آوردن نعوظ در مردها را مسئله می کند. مردانیکه در حالت عادی دارای مسئله نعوظ نیستند، ممکن است با مصرف الکل در بدست آوردن و نگه داشتن نعوظ مسئله پیدا کنند.

    ۲٫ افسردگی از علل اختلال نعوظ

    از علل اختلال نعوظ در مردان می توان به افسردگی اشاره کرد. جهت یک نعوظ خوب در مردان باید سیستم عصبی طبیعی باشد. نعوظ در مردان دارای دو نوع رفلکسی و روانی یا سایکوژنیک هست. نعوظ رفلکسی با تماس ایجاد می شود ولی نعوظ روانی از طریق ذهن و فانتزی هست. در افرادیکه دچار افسردگی هستند، افسردگی، میل و برانگیختگی جنسی را مهار می کند. علاوه بر آن افسردگی باعث تاخیر در به ارگاسم رسیدن می شود.

    ۳٫ مصرف بعضی از داروها منجر به اختلال نعوظ می شود

    طبق معمول در اکثر منازل یک کابینت از داروهای متفاوت گیاهی و شیمیائی وجود دارند. این داروها یا به وسیله خود فرد بدون تجویز دکتر مصرف می شوند و یا این که به وسیله دکتر جهت درمان مریضی خاصی تجویز شده است اند. تعدادی از داروها از داروهای سرماخوردگی گرفته تا داروهای ضد فشارخون و روانپزشکی ممکن است عملکرد جنسی مرد را مختل کنند.

    ودر واقع فرد به اختلال نعوظ دچار شود. در هم چون مواردی میتوان با مشورت با دکتر معالج راه درمان مناسب را پیدا کرد. اینروزها مصرف مکملها بین مردم خیلی رواج پیدا کرده در صورتیکه استفاده بی مورد از آن ها سلامتی رابه خطر می اندازد. موادی مثل آمفتامین، کوکائین و ماری جوانا اثرات بشدت سوء بر عملکرد جنسی مردان دارند.

    ۴٫ خشم باعث اختلال نعوظ می شود

    خشم باعث برافروختگی صورت به علت ورود خون زیاد می شود. خشم جریان خون دستگاه تناسلی را کم کردن می دهد. اگر این خشم بر علیه شریک جنسی باشد، دیگر برقرار کردن رابطه جنسی غیر ممکن خواهد بود.

    ۵٫ اختلال نعوظ به علت داشتن اضطراب

    هر مردی اضطراب داشته باشد که نکند در رابطه زناشوئی ناموفق خواهد شد، حتماً ناموفق می شود. اضطراب از هر نوع می تواند بر عملکرد جنسی اثر سوء داشته باشد و منجر به اختلال نعوظ شود. مردانی که به علت اضطراب از برقرار کردن رابطه زنا شوئی طفره میروند، رابطه عاطفی آن ها با همسرشان کم کم مختل شده است و مرد را وارد یک حلقه معیوب می کند که در آن با بدترشدن رابطه عاطفی عملکرد جنسی نیز بدتر می شود.

    ۶٫ استرس از علل اختلال نعوظ می باشد

    استرس از عوامل موثر بر اختلال نعوظ می باشد. در واقع استرس با آزاد کردن موادی بنام کاتکول آمینها باعث از بین رفتن نعوظ مرد می شود. استرس امروزه جزو زندگی انسانها شده است است و تعداد زیادی از انها به وسیله خود ما و اطرافیان ما ایجاد می شوند بدون این که نیازی به ایجاد و تحمل آن باشد. یک عده استرسها در زندگی روزانه غیرقابل اجتناب هستند ولی روش برخورد افراد و تصویر العمل افراد در برابر انها نیز متفاوت است.

    ۷٫ چاقی و اختلال نعوظ

    چاقی و اضافه وزن از جهات متفاوت اثر سوء بر عملکرد جنسی مردان دارد و منجر به اختلال نعوظ می شود. چاقی باعث کم کردن اعتماد به نفس، دیابت، کم کردن هورمون هاي مردانه، کم تحرکی، زیاد کردن فشار خون، تنگی عروق خونی و کم کردن جریان خون ناحیه تناسلی می شود.

    ۸٫ کم کردن میل جنسی باعث اختلال نعوظ می شود

    کاهش میل جنسی را نباید با ناتوانی جنسی اشتباه کرد، مردانیکه دچار کم کردن میل جنسی هستند در عملکرد جنسی مسئله ندارند بلکه تمایلی به برقرار کردن رابطه جنسی ندارند. علل کم کردن میل جنسی در مردان و زنان زیاد هستند.

    ۹٫ اختلال نعوظ به علت خود بد انگاری

    برخی از مردان و زنان هنگامی در آینه خودرا نگاه می کنند فکر می کنند که ظاهر زشت، اندام نامناسب و مورد تمسخر دیگران دارند. عده اي نیز انتظارات بی مورد از خود دارند، در صورتیکه دارای مسئله نیستند. بخاطر داشته باشیم که انسانها زیاد از انچه که به ظاهر اهمیت بدهند به باطن اهمیت میدهند. مردان و زنان بزرگ با گذشت وقت چنان در دل همسر خود جای میگیرند که هیچ کس نمی تواند جای آن ها را بگیرد.

    ۱۰٫ اختلال نعوظ به علت نداشتن جسم و روان سالم

    داشتن جسم و روان سالم لازمه یک عملکرد طبیعی جنسی در مردان هست، وزن طبیعی، فشارخون طبیعی، قلب و عروق سالم، سبک زندگی سالم، تغذیه مناسب و غیره همگی دارای تاثیرات بسزا در روابط زناشوئی هستند. با توجه به مطالب بالا مشخص می شود که تعداد زیادی از اختلالات جنسی در مردان ریشه در موارد فوق دارند و لزومی ندارد با کوچک ترین مسئله به دکتر مراجعه و مجبور هزینه هاي زیاد شد.

    همانگونه که دلایل مختلفی میتواند باعث نعوظ شود دلایل مختلفی نیز میتواند باعث عدم نعوظ شود. این مسئله هنگامی جدی میشود که در هنگام آمیزش با همسر روی دهد. عدم تمرکز و حواس پرتی, خستگی , خجالت کشیدن ,عصبی بودن و … همگی میتواند باعث این عنوان به طور موقت بشود.

    مصرف مواد مخدر و الکل نیز باعث این مسئله میشود.

    اگر مسئله نعوظ شما دائمی است و نه موقتی مسئله میتواند بخاطر رژیم غذایی یا مصرف یک داروی خاص و یا حتی بعضی شرایط فیزیکی باشد که بهتر است با دکتر خودتون دراین رابطه مشورت کنید.

    ودر آخر هم: انزال معکوس در مردها هنگام ارگاسم و راه درمان

    مشکل جنسی بسیار آزاردهنده جهت مردها انزال معکوس است که در آن مایع منی از مجرای خود بیرون نمی آید و برعکس به سمت مثانه می رود. یک مرد بالغ سالم در طول ارگاسم، نیمی از یک قاشق چایخوری اسپرم را تخلیه می کند. در مردان مبتلا به انزال معکوس، میزان اسپرم به طور چشمگیری کم کردن می یابد یا ارگاسم، بدون مایع منی صورت میگیرد.

    در اختلال انزال معکوس، مایع منی و اسپرم بجای حرکت از مجرای ادراری و خروج از آلت تناسلی، به طور معکوس به عقب برگشته و بطرف مثانه حرکت می کند. در انزال معکوس عضله اي که بر مثانه تاثیر دارد غالبا عمل نمی کند. این مسئله باعث می شود که تمام یا بخشی از اسپرم به عقب برگشت کند. انزال، خروج مایع منی از مثانه «عبور از داخل آلت تناسلی مرد» هنگام ارگاسم در مردان است.

    درمان انزال معکوس

    اکثر مردان مبتلا به انزال معکوس نیاز به درمان خاصی ندارند و امکان دارد با مواظبت هاي نیاز برطرف شود. در صورتی که ابراز این اوضاع بدلیل اثرات جانبی دارو باشد، امکان دارد دکتر داروی مناسب را تجویز کند.در بعضی دیگر از مردان، رسیده گی به همه ی موارد نیاز است تا مشخص شود این مسئله نشانه اي از یک اوضاع جدی نیست. در بعضی از مردان، انزال معکوس نیاز به درمان دارد چون که با عنوان باروری مواجه می شود.

    دراین مورد،درمان بسته به علت متفاوت هست. چنانچه انزال معکوس به علت آسیب عصبی یا عضلانی مرتبط با مثانه باشد، دکتر شما دارویی مانند پزوودئیدرین یا ایمی پرامین «Tofranil» را تجویز می کند که موجب بهبودی ماهیچه ورودی مثانه می شود. دربخش باروری، متخصص بارداری امکان دارد اسپرم را از ادرار گرد آوری کند و اسپرم شستشو داده شده است را در روش لقاح بکار گیرد. در موارد انزال معکوس، سه مورد از روشهای باروری زیاد استفاده می شود:

    = تلقیح داخل رحمی

    = باروری به صورت تخمک گذاری و اسپرم باهم در آزمایشگاه جهت تولید لقاح

    = تزریق اسپرم داخل سیتوپلاسمیک

    علل انزال معکوس

    بعضی از علل موثر بر انزال معکوس می تواند آسیب جراحی به عضلات مثانه، آسیب هاي عصبی ناشی از مریضی هاي دکتری به خاص در مردان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس و یا با بازرسی طولانی مدت دیابت باشد.

    تشخیص انزال معکوس

    در اکثر موارد تشخیص انزال معکوس به وسیله متخصص ارولوژی، متخصص اختلالات تولید مثل و اختلالات دستگاه ادراری صورت میگیرد. دکتر سوالاتی در مورد سابقه دکتری، جراحی قبلی، تاریخچه جنسی و داروهای مصرفی خواهد پرسید. رسیده گی به این سوالات بعد از معاینه فیزیکی کامل صورت میگیرد.در صورتی که در نمونه ادرار، میزان زیادی اسپرم مشاهده شود، انزال معکوس تشخیص داده می شود.

    طریق راحت تشخیص انزال معکوس، رسیده گی به ادرار جهت وجود اسپرم بعد از عمل انزال است که چنانچه در داخل ادرار، اسپرم یافت شود، تشخیص تأیید می ‏گردد. انجام مقاربت با مثانه پر ودر حالت ایستاده و همچنین مصرف بعضی از داروها به بسته ماندن دریچه عضلانی مثانه به پیشابراه کمک می ‏کنند. انجام عمل جراحی نیز ممکن هست، ولی چندان موفقیت‎آمیز نیست.

    درمان موثر جمع ‏آوری اسپرم‎ها «از ادرار» و بکار بردن از انها جهت تلقیح مصنوعی هست. جهت اینکار، شخص اول ادرار می کند، سپس جهت قلیایی شدن ادرار، سدیم بی‏کربنات می خورد و بلافاصله بعد از انزال، ادرار می‏کند.

    مراحل آماده ‏سازی، بر اسپرم‏ هاي داخل ادرار انجام می شود و آنگاه جهت لقاح مورد استفاده قرار می‏ گیرند. غالباً میزان بارداری حاصل از این اسپرم ‏ها کم هست، چون اکثر دارای کیفیت پایینی هستند و این افراد بعضی اوقات به انجام IVF نیاز خواهند یافت.

    واژه های کلیدی: درمان ناتوانی جنسی | رابطه جنسی موفق | اختلال در نعوظ | اختلالات جنسی | رابطه عاطفی | رابطه جنسی | راه درمان | درمان مو | درمان ان | مردانه | مردان

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب خیاطی زبان اصلی
  • منابع اورجینال کتاب خوداموز
  • خرید کتاب نظریه های کنترل اتوماتیک زبان اصلی
  • خرید کتاب هنرهای رزمی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آمریکا
  • خرید کتاب زبان اصلی کلیه و اورولوژی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم طبیعی
  • منابع اورجینال ارتباط از راه دور
  • هاردکپی کتاب های فرزندان
  • دانلود فایل های زبان اصلی ترکیبیات
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>