• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » دکوراسیون » عکس+ زنان سلبریتی مشهوری که دوست ندارند حامله شوند

    عکس+ زنان سلبریتی مشهوری که دوست ندارند حامله شوند

    اپرا وینفری | بازیگری | بازیگر | ازدواج | فرزندان | فرزند | زندگی | اخبار گوناگون

    عکس+ زنان سلبریتی مشهوری که دوست ندارند حامله شوند

    سلبریتی هایی که دوست ندارند حامله شوند 

    دوباره سلبریتی ها و این بار مسئله فرزند دار شدن سلبریتی ها! خب همه ی ي آدم ها دلایل خودشان دارند که فرزند دار بشوند یا نه، ولی نظر سلبریتی ها زیاد دیده می شود، سلبریتی هستند دیگر، معروف اند! فرزند دار نشدن یکی از مشکلاتی است که بسیاری از زوجین با آن مواجه می شوند و معمولاً به مسائل جسمی اکتسابی یا ژنتیکی هر دو یا یکی از زوجین مربوط می شود. 

    اگرچه بسیاری از افراد داوطلبانه خواهان فرزند دار شدن هستند ولی بعضی افراد نیز خود به دلایلی که خود منطقی می دانند فرزند دار نشدن را ترجیح داده و علیرغم ازدواج تلاش میکنند هیچگاه فرزند دار نشوند. این اتفاق جالب در میان سلبریتی ها بسیار زیاد از دیگران مرسوم است و بسیاری از انها بین فرزند دار شدن و نشدن، گزینه دوم را گزینش کرده اند. جورج کلونی که بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سرشناسی به شمار می آید روزگاری گفته بود:

    عکس+ زنان سلبریتی مشهوری که دوست ندارند حامله شوند

    که هیچگاه نمی تواند خود را پدر تصور کند و فرزند دار نشدن را ترجیح میدهد ولی در نهایت و در دوره میانسالی ازدواج کرده و زندگی مسیری را جهت او مشخص کرد که خود تصور آن را هم نمی کرد. و اکنون صاحب فرزند شده است هست. علاوه بر کلونی، ۱۴ سلبریتی دیگر نیز فرزند دار نشدن را ترجیح داده و هر کدام به دلایلی اعلام کرده اند که هیچگاه نمیخواهند فرزند دار شوند. عده ای از دلایل این سلبریتی ها دردناک بوده و بعضی دیگر انسان رابه فکر فرو میبرد.

    ۱- اپرا وینفری

    اپرا وینفری | بازیگری | بازیگر | ازدواج | فرزندان | فرزند | زندگی | اخبار گوناگون

    اپرا وینفری یک تهیه کننده و مجری تلویزیونی مشهور است که بیش از یک میلیارد دلار سرمایه دارد ولی فرزندی ندارد که این همه ی ي ثروت رابه ارث ببرد. ولی اینکه وی اکنون فرزندی ندارد بدین معنی نیست که وی هرگز فرزند دار نشده هست. اپرا زمانی که تنها ۱۴ سال داشت به وسیله یکی از اعضای خانواده اش مورد تجاوز قرار گرفته و باردار شد. او فرزند پسری بدنیا آورد که شوربختانه در همان ساعات اول تولد درگذشت.

    اگرچه وی رابطه ای بسیار باثبات را در طول ۳۰ سال گذشته با استدمن گراهام داشته ولی این دو هنوز فرزند دار نشده اند. اپرا وینفری در گفت وگو ای در مورد دلایل فرزند دار نشدن خود چنین گفته است:” من مادر خوبی جهت کودکان نمی شدم. من آدم صبوری نیستم. جهت توله سگ ها صبر دارم ولی این یک مرحله بسیار سریع و کوتاه است.وینفری در گفتگو ای دیگر در سال ۲۰۱۱ بیان کرد که شغلش نقش مهمی در مادر نشدن او داشته است وی در این باره چنین گفت:

    اگر فرزند می داشتم، فرزند هایم از من متنفر بودند. بدون شک انها در برنامه شو اپرا وینفری حاضر شده است و در مورد من صحبت می کردند لیکن در زندگی من مطمئناً رنجی وجود داشته و این زحمت احتمالاً متوجه انها می شد.

    عکس+ زنان سلبریتی مشهوری که دوست ندارند حامله شوند

    ۲- الن دجنرس

    الن دجنرس، مجری مشهور آمریکایی علیرغم داشتن روابط متعدد تصمیمی نیز جهت فرزند دار شدن ندارد. به گزارش پارس ناز وی گفته که می توانست مادر خوبی باشد ولی فرزند داری تعهدی است که وی خود را آماده آن نمی بیند. وی در این باره چنین گفته است:

    اپرا وینفری | بازیگری | بازیگر | ازدواج | فرزندان | فرزند | زندگی | اخبار گوناگون

    این ذات انسان است و تنها در صورتی که فکر کنی مهارت های فوق العاده ای داری و کشش و اشتیاقی جهت انجام این کار در تو وجو دارد مقدار کار و مسئولیتی که با این عنوان فرزند دار شدن همراه است من نمیخواهم که آن ها [فرزندان احتمالی] را ناامید کنم. ما حیواناتمان را دوست داریم.

    ۳- جنیفر آنیستون

    عکس+ زنان سلبریتی مشهوری که دوست ندارند حامله شوند

    جنیفر آنیستون تاکنون ۲ بار ازدواج کرده هست. نخستین ازدواج وی با برد پیت در سال ۲۰۰۰ بود که تنها ۵ سال دوام داشت. بعدها در سال ۲۰۱۵، آنیستون و جاستین ثرو به عقد هم درآمدند. بعد از مدتی شایعاتی مبنی بر اینکه آنیستون باردار است در رسانه های اجتماعی پیچید. این بازیگر اکنون ۴۹ ساله در گفت وگو ای از فشار داشتن فرزند و حساس بودن این عنوان جهت خود سخن گفته و ادعا کرده:

    از اینکه همه ی ي از او می پرسند که می خواهد فرزند دار شود خسته شده است هست. وی در این باره چنین می گوید:” هیچ کس حق ندارد گزینش های دیگران را قضاوت کند. هیچ کسی نمی داند که ورای چهاردیواری منزل شما چه اتفاقاتی رخ میدهد، در مورد افرادی که فرزند دارند و یا ندارند. این حوزه به طور خاص بسیار حساس است و نباید به آنجا سرک کشید”.

    ۴- لئوناردو دی کاپریو

    جذاب ترین مجرد هالیوود در اوایل ۴۰ سالگی خود به سر میبرد و هنوز فرزند دار نشده هست. اکنون پرسش این است که آیا او هم راه جورج کلونی را در پیش خواهد گرفت یا خیر؟ لئوناردو دی کاپریو که جایزه اسکار را در کارنامه دارد، روابط باعشق بسیار متعددی داشته ولی هیچگاه نتوانسته روابط پایداری با زنان داشته باشد. علیرغم اینکه وی زندگی شخصی خود رابه شدت دور از دید رسانه ها نگه می دارد ولی چیزی که می دانیم این است که:

    ستاره فیلم «تایتانیک» به شدت به محیط زیست علاقمند بوده و سخنان او نشان میدهد که تصمیم بر فرزند دار نشدن دارد. وی در جواب روزنامه نگاری در سال ۲۰۱۶ چنین گفت:” منظورت این است که آیا من میخواهم فرزند ای رابه دنیایی با این وضع بیاورم؟ اگر این اتفاق رخ دهد دیگر رخ داده هست. من دوست ندارم وارد جزییات این عنوان شوم، لیکن بعداً به چیزی تبدیل میشود که نقل قول های نادرستی از آن صورت خواهد گرفت”.

    ۵- بتی وایت

    بتی وایت بازیگر و کمدین معروف آمریکایی تاکنون ۳ بار ازدواج کرده هست. وی نخستین بار با یک خلبان به نام دیک بارکر در سال ۱۹۴۵ ازدواج کرد و رابطه این دو تنها یک سال دوام داشت. ۲ سال بعد وی با بازیگری به نام لین آلن آشنا شد ولی این رابطه نیز در سال ۱۹۴۹ به آخر رسید. در سال ۱۹۶۳ وی در نهایت علاقه زندگی خود را پیدا کرده و با یک مجری برنامه های مسابقه ای به نام آلن لادن ازدواج کرد. ولی لادن در سال ۱۹۸۱ در اثر مبتلا به سرطان معده درگذشت.

    وایت ۹۶ ساله در گفتگو ای با شبکه سی بی اس در سال ۲۰۱۱ گفت که هیچگاه از تصمیم خود مبنی بر فرزند دار نشدن پشیمان نشده است.به گزارش پارس ناز وی در این باره چنین گفته است: من در مورد مسایل بسیار وسواسی برخورد میکنم. میدانم که اگر باردار میشدم، بدون شک این عنوان تمام تمرکز مرا به خود تخصیص داده شده است می داد. ولی من به این علت فرزند دار نشدن را برگزیدم لیکن به طور کامل روی کارم تمرکز داشتم و فکر نمی کردم که بتوانم از عهده هر دو عنوان برآیم.

    ۶- کامرون دیاز

    کامرون دیاز در سال ۲۰۱۵ یا بنجی مدن، گیتاریست یک گروه موسیقی معروف ازدواج کرده و ظاهراً به فرزند دار شدن فکر میکند. حتی گزارش هایی مبنی بر بازنشسته شدن او از دنیای بازیگری وجود داشت که البته مشخص شد هیچکدام از این خبرها واقعیت نداشته اند. این بازیگر ۴۵ ساله جهت سالیان متمادی بر این باور بوده که فرزند دار شدن جهت وی تصمیم درستی نیست. در گفت وگو ای با مجله اسکوایر در سال ۲۰۱۴، دیاز تصریح کرد که:

    بچه دار شدن نیاز به تلاش و زحمت بسیاری دارد و یک مسئولیت بزرگ است که وی از لحاظ ذهنی هیچگاه جهت آن آمادگی نداشته هست. وی در این گفتگو چنین گفت فرزند دار شدن یعنی تمام روز، همه ی ي روزها جهت ۱۸ سال… فرزند دار نشدن می تواند همه ی ي چیز را واقعاً ساده سازد ولی این عنوان باعث نمی شود که تصمیم جهت این کار یک تصمیم راحت باشد. من مواظبت کردن از افراد را دوست دارم ولی هیچگاه وسوسه نشدم که به سمت مادر شدن بروم.

    ۷- راشل ری

    راشل ری یک سرآشپز معروف است که همراه با همسرش، جان کازیمانو، بارها در مورد تصمیمات احتمالی ارزش جهت فرزند دار شدن مورد پرسش قرار گرفته اند. این شخصیت تلویزیونی ۴۹ ساله گفته که حتی وقت کافی جهت گذراندن با همسر خود ندارد؛ چه برسد به فرزند های احتمالی اش. وی در این باره چنین گفته است:

    من وقت ندارم. مدت وقت کاری من جهت یک مادر مناسب بودن بسیار زیاد هست. گاهی روزها جهت سگم هم مادر خوبی نیستم لیکن به اندازه کافی در کنار او حضور ندارم. حس میکنم که کار بدی بود اگر جهت فرزند دار شدن در وقت کنونی وقت بگذرم و تلاش کنم همه ی ي کارهایی که انجام می دهم رابه شعبده بازی به اتمام برسانم. ظاهراً راشل ری ۵ شغل دارد و نمی توان به خاطر فرزند دار نشدن او را سرزنش کرد.

    ۸- دالی پارتون

    دالی پارتون که خواننده باسابقه و سرشناسی است در سال ۲۰۱۴ در گفتگو ای بیان کرد که که فرزند دار شدن جهت وی مقدر نشده هست. وی در این باره چنین گفته است:

    خداوند جهت همه ی ي چیز برنامه دارد. به نظرم برنامه او جهت من این بوده که فرزند نداشته باشم تا تمامی فرزندان دیگران فرزند من باشند. و انها اکنون همه ی ي فرزندان من هستند. من در یک خانواده بزرگ قدیمی با ۸ فرزند کوچکتر از خودم بزرگ شدم و عده ای از برداران و خواهرانم از همان ابتدا با من زندگی می کردند. من فرزند های آن ها را دوست داشتم انگار که نوه های خودم هستند و اکنون نیز نوه های بسیار دوست داشتنی دارم.

    ۹- کیم کترال

    کیم کترال، بازیگر معروف سریال های تلویزیونی، در گفت وگو با اپرا وینفری گفت زمانی که جوان تر بوده فکر می کرده که وقت محدودی جهت فرزند دار شدن دارد از این رو تلاش کرده که از طریق تخمک و رحم اهدایی فرزند دار شود. هنگامی ۴ نمونه به در منزل او ارسال شده است و او باید از این بین یکی را گزینش میکرد، کیم با سخت ترین تصمیم زندگی اش مواجه شد. وی در این باره چنین گفته است زمانی که ۵ سال داشتم، رویای من این بود که صدها سگ و صدها فرزند داشته باشم.

    بعدها فهمیدم که بخش زیادی از فشاری که حس می کردم از منابع بیرونی بود و دانستم که جهت قدم گذاشتن به مرحله مادر بودن آمادگی ندارم… مادر بیولوژیکی بودن بخشی از تجربه من در زندگی ام نیست. وی گفته که بارها حسی شبیه مادران داشته هست؛ جهت مثال زمانی که یک بازیگر زن جوان جهت مشاوره گرفتن به نزد او می رود یا هنگامی که در مدرسه ای صحبت میکند یا فرزند دوستش را نگه می دارد.

    ۱۰- اشلی جود

    کسانی که سریال کم دوام «گمشده» «Missing» در سال ۲۰۱۲ را دیده اند بدون شک فکر می کنند که اشلی جود خود فرزند دارد. سایت پارس ناز شما رابه ادامه مقاله دعوت میکند…شیوه ای که این زن زندگی خود را جهت پیدا کردن پسر ۱۸ ساله اش به خطر می اندازد بسیار دردناک بود. ولی در کمال ناباوری باید بدانید که این بازیگر ۵۰ ساله فرزندی ندارد ولی نسبت به فرزند ها بسیار مهربان است به خصوص فرزند هایی که از نعمت پدر و مادر محرومند.وی در گفتگو ای با ساندی میل در این باره چنین گفته است:

    زمانی که کودکان رها شده است و یتیم زیادی وجود دارند که نیاز به محبت، توجه، وقت و مواظبت دارند نیازی نمی بینم که فرزند های خودم را داشته باشم. به نظر من بسیار خودخواهانه است که منابع مالی خود را صرف بزرگ کردن فرزند های خودمان بکنیم هنگامی که همان منابع مالی و انرژی به کودکانی که از قبل وجود دارند کمکی نکرده هست، ولی از طریق پشتیبانی و ارایه خدمات می توان دنیا رابه مکانی تبدیل کرد که در آن نیازی نیست هیچ فرزند ای دوباره در فقر و شکنجه بدنیا بیاید.

    ۱۱- جی لنو

    جی لنو، مجری مشهور آمریکایی فرزند دار نشدن را برگزیده و از این تصمیم خود نیز پشیمان نیست. در سال ۲۰۱۴، همسر او، ماویس، در گفتگو ای با واشنگتن پست در مورد علت واقعی خود جهت فرزند دار نشدن صحبت کرد و ظاهراً فیلم کمدی «ماه عسلی ها» «The Honeymooners» تاثیر زیادی در این تصمیم وی داشته هست. ماویس در این باره چنین گفته است من زن جوانی را دیدم که بسیار جالب بود و هزاران برابر باهوش تر.

    او همراه با شوهرش، رالف، در یک کلبه اجاره ای زندگی می کرد. و بعد اد نورتون را دیدم که همسری بسیار جالب تر داشت. در تمام مدت، این مردان همواره از وبال بودن همسران خود و پرسش کردن در مورد چگونگی خلاص شدن از دست انها صحبت میکردند. کاملاً مشخص است که زنان همان کسانی هستند که در دام افتاده اند. به یاد دارم زمانی که ۷ یا ۸ سال داشتم به مادرم گفتم هیچگاه ازدواج نمی کنم و فرزند دار نمی شوم.

    ۱۲- چلسی هندلر

    دلیل این کمدین مشهور جهت فرزند دار نشدن، بهانه ای است که بارها از سلبریتی های بدون فرزند شنیده ایم وقت کافی نداریم. ولی این تنها علت چلسی چندلر جهت فرزند دار نشدن نیست. وی ادعا میکند که صبور نبودنش نیز باعث می شود که نتواند مادر خوبی باشد. اگرچه وی طعم مادر بودن را نچشیده و فکر میکند مادر خوبی نمیشود ولی بدون شک یک خاله بسیار خوب و دوست داشتنی است و با فرزندان خانواده رابطه بسیار خوبی دارد.

    این بازیگر ۴۳ ساله در گفتگو ای در این مورد تصریح کرده است به نظر من باید در مورد نقاط قوتی که در زندگی داری صادق باشی. من هیچ مسئولیتی جدای از لذت بردن ندارم. نیازی نیست که من بازی مادر بودن را جهت مدت وقت طولانی اجرا کنم؛ من تنها می توانم به یک باره ظاهر شده است و جهت مدتی از بودن در کنار آنان لذت ببرم. این چیزی است که من در زندگی در آن خوب عمل می کنم.

    ۱۳- استیوی نیکس

    استیوی نیکس که یک خواننده و ترانه سرای معروف و ۶۹ ساله است یکی از دلایل تصمیم خود جهت فرزند دار نشدن را تنفر از جلسات مشاوره ای بین والدین و معلمان دانسته است ولی این تنها علت ماجرا نیست. موسیقی تنها چیزی است که استیوی همواره خواسته روح و جان خود را وقف آن کند. از این رو هنگامی که فرزند دان هنلی را باردار شد تصمیم گرفت فرزند را سقط کند. وی در این باره چنین گفته است:

    میدانم که نمی توانستم هر دو کار را انجام دهم. در نهایت مجبور میشدم که دست از کارم در حوزه موسیقی بردارم و یا اینکه به احتمال فراوان به کس دیگری اجازه می دادم فرزند ام را بزرگ کند که مرا بسیار ناراحت میکرد. اکنون هر بار که از او پرسیده می شود آیا از تنها ماندن نمیترسد، نیکس چنین پاسخ میدهد من زنانی که می گویند نمیخواهم در تنهایی پیر شوم را می شناسم.

    ۱۴- جان هام

    بر اساس گزارش ها، تصمیم راسخ جان هام جهت فرزند دار نشدن و اصرار او بر این عنوان باعث شد که زندگی یکسان او و جنیفر وستفلت بعد از ۱۸ سال به اتمام برسد. قبل از جدایی، هام در گفتگو ای با هالیوود ریپورتر اعلام کرد که همواره به فرزند ها فکر میکند ولی هر لحظه بر این باور بوده است که محیط و جو اطراف او و همسرش جهت بدنیا آوردن یک فرزند مناسب نیست.

    همچنین وی ادعا کرده که به نظر خودش هیچگاه نمی تواند پدر خوبی باشد. وی در این باره چنین گفته است دوستانم که فرزند دارند را می بینیم و با خودم می گویم: رفیق، چطور حتی می توانی سرپا بایستی، بخصوص در سر کار در ساعت ۶ صبح؟.

    واژه های کلیدی: اپرا وینفری | بازیگری | بازیگر | ازدواج | فرزندان | فرزند | زندگی | اخبار گوناگون

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع معادلات دیفرانسیل
  • کتب عکس زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی نوسازی و طراحی داخلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی دوچرخه
  • دانلود منابع مرجع تدارکات
  • خرید کتاب های زبان اصلی کتب عاشقانه
  • هاردکپی کتاب های ادبیات نظارتی
  • هاردکپی کتاب های بهداشت
  • هاردکپی کتاب های تجارت الکترونیک
  • کتب فولکلور زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>