• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » می خواهم هر چه سریعتر به میادین باز گردم/ تفاوت زیادی میان دوچرخه سواران آسیایی و اروپایی وجود ندارد ، دانشور

    می خواهم هر چه سریعتر به میادین باز گردم/ تفاوت زیادی میان دوچرخه سواران آسیایی و اروپایی وجود ندارد ، دانشور

    عضو تیم ملی دوچرخه سواری گفت: تمام فکر ذهنم این است که هر چه سریعتر ضرب دیدگی را پشت سر بگذارم، به شرایط خوب گذشته ام باز گردم.

    می خواهم هر چه سریعتر به میادین باز گردم/ تفاوت زیادی میان دوچرخه سواران آسیایی و اروپایی وجود ندارد ، دانشور

    محمد دانشور عضو تیم ملی دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان راجع به آخرین شرایطش بیان کرد: با وجودی که چند ماهی می شود از ناحیه همسترینگ پای چپ مصدوم هستم ولی با این وجود در حال گذراندن دوران فیزیوتراپی هستم و هر روز پیگیر مصدومیتم هستم تا سریعتر از موعد مقرر ضرب دیدگی ام برطرف شود، بتوانم به میادین باز گردم.

    می خواهم هر چه سریعتر به میادین باز گردم

    او راجع به اینکه آیا مسئولان فدراسیون پیگیر مصدومیتش هستند یا خیر،بیان کرد:قبلا در اردوهای تیم ملی ماساژور وجود نداشت ولی با پیگیری های مداوم مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری آنها یک ماساژور را برایم استخدام کرده اند که باعث شده است شرایطم بهتر از گذشته شود، ولی به نظرم باید کادر پزشکی وفیزیوتراپ کنار تیم باشد تا از مصدومیت های احتمالی جلوگیری شود.تمام فکر ذهنم این است که هر چه سریعتر ضرب دیدگی را پشت سر بگذارم، به شرایط خوب گذشته ام باز گردم.

    می خواهم هر چه سریعتر به میادین باز گردم/ تفاوت زیادی میان دوچرخه سواران آسیایی و اروپایی وجود ندارد ، دانشور

    بخش سرعت قابل آینده نگری نیست

    دانشور در مورد اهدافش جهت حضور در بازی های آسیایی،گفت: با وجودی که در دوره پیش بازی های آسیایی به مدال طلا دست یافتم ولی بدون شک تکرار این عنوان در جاکارتا بسیار سخت خواهد بود. سطح دوچرخه سواری در آسیا نسبت به گذشته پیشرفت زیادی داشته هست، به چه دلیل که زیاد دوچرخه سواران مدعی هستند و در عالی ترین شرایط ممکن تمرینات ارزش را دنبال می کنند تا با آمادگی مورد نیاز در جاکارتا حضور یابند. رشته ما به خصوص بخش سرعت شبیه سکه ای است که روی هوا چرخش دارد و اصلا مشخص نیست چه عددی می آید. الان شرایطم راضی کننده است و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا در اندونزی خوب عمل کنم.

    تفاوت زیادی میان دوچرخه سواران آسیایی و اروپایی وجود ندارد

    قهرمان بازی های آسیایی اینچئون در مورد اینکه کدام ورزشکار می توانند در راه کسب مدال برایش مسئله ساز شوند،تصریح کرد:قطعأ دوچرخه سواران ژاپن،چین،قزاقستان،مالزی،کره جنوبی و ازبکستان کسانی هستند که می توانند در حد یک مدعی قهرمانی ظاهر شوند. آنها در این مدت بدون کار ننشسته اند و با پیگیری تمرینات و برگزاری اردو در کشورهای متفاوت تلاش در آماده سازی مطلوب خود دارند.به نظرم نسبت به چند سال پیش سطح ورزشکاران آسیایی چند پله زیاد کردن یافته و اکنون تفاوت عمده ای بین دوچرخه سواران آسیایی و اروپایی وجود ندارد.کشوری مانند چین تایپه قبلأ نمی توانست در مسابقه های به مدال برسد ولی با جذب مربی خارجی و برنامه ای هدفمند یک سالی می شود که توانسته خودش را به سطح اول دوچرخه سواری آسیا نزدیک کند.

    برای مدال آوری باید تلاش بیشتری داشته باشیم

    عضو تیم ملی دوچرخه سواری راجع به تفاوت عمده دوچرخه سواران ما با دیگر کشورها از لحاظ برگزاری مسابقه گفت: پیش از شروع بازی های آسیایی ۲۰۱۴ مسئولان مسابقه های زیادی را تدارک دیدند که ما بتوانیم در آن ها حضور یابیم و نتیجه حضور در آنها این شد که توانستیم نتیجه های درخشانی را جهت نخستین بار در تاریخ دوچرخه سواری بدست آوریم.برای جاکارتا هم قرار شده است یک اردوی برون مرزی در کشورهای جنوب شرق آسیا برگزار کنیم. به نظرم باید زیاد از قبل تلاش و سرمایه گذاری داشته باشیم تا بتوانیم هم مدال بگیریم و هم نتیجه های خوبی کسب کنیم.

    عضو تیم ملی دوچرخه سواری گفت: تمام فکر ذهنم این است که هر چه سریعتر ضرب دیدگی را پشت سر بگذارم، به شرایط خوب گذشته ام باز گردم.

    نفر دوم کاپ آسیایی در پاسخ به این پرسش که حضور در مسابقه های چقدر به آمادگی ورزشکاران کمک می کند،اظهار داشت: به طور حتم حضور در رویدادهای بین المللی کمک می کند تا با آمادگی بیشتری به جاکارتا برویم.

    امیدوارم دوچرخه های تازه سریعتر به دست ما برسد

    او راجع به اوضاع دوچرخه و دیگر امکانات هم گفت:طی مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون داشته ایم قرار شده است تا دوچرخه های تازه خریداری شود و در اختیار ما قرار داده شود به امید خدا هر چه سریعتر این اتفاق رخ دهد به چه دلیل که در آن صورت می توانیم ضمن تمرین کردن با این دوچرخه ها به آنها هم عادت کنیم.فقط امیدوارم شرایطی پیش نیاید که دوچرخه های تازه زمانی به دست ما برسد که دیگر فایده ای نداشته باشد.فدراسیون به ما اعلام کرد که منتظر این است تا بودجه از طرف وزارت ورزش و جوانان به آنان داده شود تا بتوانند این لوزام را خریداری کنند.متاسفانه با اوضاع فعلی دلار قیمت خرید آنها با مسئله مواجه شده است است.

    افتتاح پیست چوبی ساری می تواند جلوی خروج ارز از کشور را بگیرد

    دانشور راجع به نداشتن یک پیست استاندارد چوبی در کشورمان جهت دوچرخه سواران جهت پیگیری تمرینات تصریح کرد:بله، متاسفانه ما به علت نداشتن یک پیست چوبی استاندارد در داخل کشور مجبور هستیم جهت برگزاری اردوها به کشورهای دیگر سفر کنیم .از سالیان گذشته کارهای افتتاح و راه اندازی پیست ساری انجام شده است که تاکنون تنها ۳۰ یا ۴۰ درصد کارهای عملیاتی آن انجام شده است است و امیدوارم شرایط طوری اتفاق بیفتد که آنجا سریعتر به بهره برداری برسد تا از این به بعد مجبور نشویم به خارج برویم.

    حق اردو موجب زیاد کردن انگیزه در بین ورزشکاران می شود

    عضو تیم ملی دوچرخه سواری راجع به اینکه حمایت مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ورزشکاران این رشته چگونه است،پاسخ داد: با توجه به اینکه دوچرخه سواری نیاز به وسایل گران قیمت دارد قطعا می طلبد که مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ما حمایت بیشتری انجام دهند و تنها کار موثر مسئولان این بود که سکه های مسابقات قهرمانی آسیا را پرداخت کردند. از جهاتی در نظر گرفتن حق اردو جهت ورزشکاران می تواند باعث زیاد کردن انگیزه در بین ورزشکاران ملی پوش شود.

    قرارداد ورزشکاران نسبت به گذشته کم کردن یافته است

    قهرمان بازی های آسیایی اینچئون راجع به اینکه برگزاری لیگ چقدر از لحاظ در آمد زایی به ورزشکاران کمک می کند،اظهار کرد:حضور در لیگ از لحاظ مالی موجب می شود تا ورزشکاران با خیالی آسوده جهت تیم هایشان رکاب بزنند.خوشبختانه حدود یک یا دو سالی می شود که مسئولان جهت ورزشکاران ارزش بیشتری قائل می شوند و می تواند بهتر از این هم شود. هر چند که مسئله عمده ما در حال حاضر اینست که قراردادهای ورزشکاران نسبت به گذشته کم کردن یافته است و به نظرم با حمایت از تیم های باشگاهی می توان این آمار و ارقام را به صورت چشمگیری زیاد کردن داد.

    می خواهم هر چه سریعتر به میادین باز گردم/ تفاوت زیادی میان دوچرخه سواران آسیایی و اروپایی وجود ندارد ، دانشور

    امیدوارم نسبت به اینچئون مدال بیشتری بگیریم

    دانشور راجع به ارزیابی اش از اینکه در بخش سرعت چند مدال می توانیم در جاکارتا کسب کنیم،توضیح داد: از الان نمی توان قولی در این رابطه داد ولی به امید خدا بتوانیم مانند دوره پیش مدال های خوبی کسب کنیم.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: دوچرخه سواری | دوچرخه سوار | از اینکه در | ورزشکاران | جاکارتا | مسابقه | دوچرخه | مسئولان | برگزاری

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های لفاظی از آمازون
  • کتب حمل و نقل زبان اصلی
  • کتب محاسبات ریاضیات زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آلمان
  • منابع اورجینال سبک شناسی
  • دانلود منابع مرجع سیبرنتیک
  • خرید کتاب زبان اصلی گواهینامه خلبانی
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آمریکا
  • کتاب های تجهیزات نظامی اورجینال
  • خرید کتاب فرهنگی زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>