• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » جزئیات + بازیکن فوتبال با جعل نام یک مُجرم در تیم استقلال

    جزئیات + بازیکن فوتبال با جعل نام یک مُجرم در تیم استقلال

    بحث حضور یک بازیکن فوتبال با جعل نام پسر عمویش و حضور در استقلال از مباحث عجیب و مطرح در فوتبال کشور عزیزمان ایران است.

    جزئیات + بازیکن فوتبال با جعل نام یک مُجرم در تیم استقلال

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان گفته می شود حسین توکلی آغچغلو از جمله بازیکنانی است که با قرارداد ۷ ساله به تیم استقلال پیوست تا در تیم جوانان آبی ها تبدیل به مهاجم گلزن شود .

    فوتبال حسین توکلی آغچغلو که این روزها با حواشی زیادی مواجه است از کلوب انصارالمهدی فسا شیراز شروع شد ولی بازی او نه با نام حسین توکلی بلکه با نام دیگری در مسابقه های فوتبال انجام شده است است.این بازیکن با شناسنامه پسر عموی خود اقدام به عقد قرارداد با کلوب های گوناگون از جمله کلوب بزرگ استقلال می کند که بدون شک مدیران استقلال باید در این زمینه پاسخگو باشند.

    حسین توکلی سال ۹۳ با قراردادی سه ساله و با هویت مهم خود یعنی رضا توکلی آغچغلو متولد ۲۴ تیرماه ۱۳۷۲ و نام پدر قباد متولد فسا و با کد ملی ۰۰۰۰۰۰۰۰۵۸ به انصارالمهدی فسا شیراز می پیوندد. ولی او در اقدامی عجیب در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۵ قراردادی یک ساله با همان کلوب ولی با هویتی تازه به نام حسین توکلی آغچغلو فرزند علی نجات متولد دوم فروردین۱۳۷۸با کد ملی ۰۰۰۰۰۰۰۰۷۸ منعقد می کند.

    جزئیات + بازیکن فوتبال با جعل نام یک مُجرم در تیم استقلال

    حسین توکلی در فصل ۹۵_۹۶ به رده های پایه کلوب صبای قم می پیوندد تا در این کلوب به فعالیت ورزشی خود ادامه دهد و توصیه قابل توجه این است که این بازیکن با هویتی جعلی و با سنی کمتر به قم می رود تا در مسابقه های دسته یک لیگ جوانان کشور صبایی ها را همراهی کند.

    با توجه به حضور توکلی در تیم صبای قم در نهایت حریفان از عنوان این بازیکن با خبر می شوند و بر همین اساس شکایتی همراه با مستنداتی محکم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه می دهند. در نهایت حضور این بازیکن در صبا باعث می شود تا تیم های معترضی همچون وفایی شیراز،مس رفسنجان و پدیده اصفهان موفق به دریافت حکم شوند و آنها طبق رأی کمیته انضباطی به تاریخ ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۵ را که به استناد ماده ۶۸ آیین نامه انضباطی است نتیجه دیدارها را عوض کردن می دهند و در این میان کلوب صبا هم ۱۵ میلیون تومان جریمه و رضا توکلی آغچغلو که با استفاده از مدارک شناسایی حسین توکلی آغچغلو در مسابقه های حاضر شده است بود به استناد بند۱۲ ماده ۶۸ سه ماه از حضور در مسابقه های محروم می شود.

    باشگاه صبای قم بعد از شکایت به کمیته استیناف ماجرا های رقم خورده را پیگیری می کند و در نهایت این کمیته هم رأی به قانونی بودن حضور وی در این تیم می دهد.

    عبارات مهم : کمیته انضباطی – حسین توکلی
    ولی توصیه ای که نباید فراموش کرد این است که رضا توکلی آغچغلو با هویت حسین توکلی آغچغلو در بازی ها حضور داشته است و همین رای استیناف باعث می شود تا این بازیکن همچنان به تخلفات خود ادامه دهد تا جایی که او در انتقالی باور نکردنی و عقد قراردادی ۷ ساله از صبای قم به استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران می پیوندد .

    این بازیکن با عقد قرارداد ۷ ساله در کنار رضا افتخاری و صادق ورمزیار مدیر آکادمی کلوب استقلال تصویر یادگاری می گیرد تا با ۲۴ سال سن جهت جوانان استقلال بازی کند.این بازیکن هم همانند صبا در استقلال با اسم جعلی حسین توکلی آغچغلو متولد ۷۸ و ۱۸ ساله ورود پیدا کرد تا در این تیم به فعالیت ورزشی اش ادامه دهد.

    بحث حضور یک بازیکن فوتبال با جعل نام پسر عمویش و حضور در استقلال از مباحث عجیب و مطرح در فوتبال کشور عزیزمان ایران است.

    ولی حسین توکلی کیست؟

    حسین پسر عموی رضا توکلی آغچغلو است و اخیرا نیز حکمی از وی انتشار شده است که نشان می دهد نامبرده مجرم شناخته شده است و از سوی یک دادگاه کیفری به حبس محکوم شده است است.

    این طور که به نظر می رسد حسین توکلی آغچغلو فاقد کارت ملی و شناسنامه تصویر دار است و رضا توکلی آغچغلو اقدام به الصاق تصویر خود روی اسناد هویتی حسین توکلی آغچغلو کرده هست. در این میان توصیه ای که از دید همگان پنهان نمانده این است که در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ هنگامی که حسین توکلی آغچغلو در بازداشت بوده ، رضا توکلی آغچغلو با استفاده از هویت پسر عمویش یعنی حسین در همان روز جهت تیم صبای قم به میدان رفته است.

    همچنین مدارک تحصیلی نشان می دهد ،حسین توکلی آغچغلو در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ در مقطع سوم متوسطه در حال تحصیل بوده ولی این در حالی است که طبق گواهی موجود رضا توکلی آغچغلو در ۲۲ دی ماه ۱۳۹۳ دانشجوی رشته مهندسی شیمی صنایع غذایی در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت بوده است.

    از طرفی حسین توکلی آغچغلو در تاریخ ۲۸ شهریور امسال به وسیله فرهاد پورغلامی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت می شود ولی در این میان رضا توکلی آغچغلو به علت شرایط و جو حاکم در تیم های جوانان از رفتن به اردو منصرف می شود و حتی باشگاه استقلال هم در نرفتن او به اردو نقش داشته است.

    با توجه به اتفاقات صورت گرفته، حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال راجع به بازیکنان جوانی که با این کلوب قرارداد منعقد کرده ولی در بازی حضور ندارد، گفت:پشت پرده این مسائل مواردی است که من نمی دانم ولی به عنوان یک هوادار شنیده ام یکی از این نفرات با استفاده از شناسنامه پسر عمویش قرارداد بلند مدت با کلوب منعقد کرده هست. اکنون در حال تحقیق هستم تا چنین ننگی به کلوب ما وارد نشود .باید اول جارو دستمان باشد تا فضا را پاک کنیم و بعد جلو برویم .

    نکته قابل توجه این است که با وجود انتشار این مدارک که تقریبا بر جعلی بودن آن صحه می گذارد و یا حداقل شبهاتی را در این مورد بوجود می آورد ولی فدراسیون فوتبال و‌کمیته انضباطی فدراسیون بعد از آخرین رأی که از سوی استیناف صادر شد به طور کلی از بررسی این پرونده صرف نظر کردند و معتقدند کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان باید به این عنوان پیگیری کند.

    جزئیات + بازیکن فوتبال با جعل نام یک مُجرم در تیم استقلال

    حسین توکلی با هزار ولی و اگر شناسنامه جعلی و غیر جعلی از ۲ روز گذشته به تمرینات بزرگسالان اضافه شده است است.

    رضا با نام جعلی حسین قرار است به ترکیب استقلال اضافه شود و با دریافت کارت بازی روی نیمکت و در کنار شفر آلمانی بنشیند در حالی که کمیته انضباطی، استیناف و اخلاق در سکوت کامل به سر می برند.

    **عبداللهى عضو كميته انضباطى فدراسيون فوتبال راجع به وضعيت بازيكن تيم جوانان استقلال گفت :در ابتدا بايد بگويم پرونده اين بازيكن چند ماه گذشته به كميته انضباطى احضار شد و شكايت يكى از تيم ها باعث شد تا كميته انضباطى به اين مسئله ورود و رسيدگى كند.

    او ادامه داد :به اين ترتيب كميته انضباطى بعد از بررسى و تشخيص رأى خود را نسبت به تيم وقت و بازيكن مورد نظر نيز صادر كرد ولی در نهايت كميته استيناف رأى لازمه را نقض و همين مسئله باعث شد تا رأى جديد به وسیله كميته استيناف صادر شود.

    بحث حضور یک بازیکن فوتبال با جعل نام پسر عمویش و حضور در استقلال از مباحث عجیب و مطرح در فوتبال کشور عزیزمان ایران است.

    عضو كميته انضباطى فدراسيون فوتبال بيان كرد :پس از رأى كميته استيناف در نهايت شنيده شد كه تيم هاى ديگر در هيئت فوتبال به همين مسئله اعتراض كردند و اكنون هم كميته انضباطى هيئت فوتبال استان تهران در حال رسيدگى به اين عنوان است .به اين ترتيب با توجه به حكمى كه ما در گذشته اعلام كرديم و نقض شد اكنون رسيدگى به اين پرونده از دست ما خارج و كميته انضباطى هيئت فوتبال در حال رسيدگى است.

    **صادق ورمزيار مدير آكادمى استقلال راجع به وضعيت اين بازيكن گفت :ما حسين توكلی را امسال از تيم صبا با دريافت رضايت نامه جذب كرديم و براى حضور این بازیکن، احراز هويت او را از جمله شناسنامه ،شناسنامه پدر و مادر و معافيت تحصيلى در نظر مى گيريم.

    او ادامه داد : حسين توكلى شناسنامه ،معافيت تحصيلى و گذر نامه دارد و زمانى كه فردى گذر نامه دارد بدين منظور است كه او قابل اعتماد هست. سال گذشته نيز سه تيم شكايتى را عليه توكلى انجام دادند كه در نهايت كميته استيناف اعلام كرد اين فرد همان توكلى است .بنابراين وقتى كميته استيناف اعلام مى كند كه او حسين توكلى است ما هم به آن استناد مى كنيم.

    مدير آكادمى استقلال گفت: وقتى كميته استيناف كه بالا ترين مرجع قضائى در فوتبال ما است اعلام مى كند كه اين بازيكن مشكلى ندارد بنابراين ما هم از این بازیکن استفاده مى كنيم تا زمانى كه كميته استيناف نامه جديدى راجع به وضعيت او به ما بزند.

    جزئیات + بازیکن فوتبال با جعل نام یک مُجرم در تیم استقلال

    **عبدالله پور رئيس كميته انضباطى هيئت فوتبال استان تهران در باره آخرين وضعيت پرونده حسين توكلى در اين كميته گفت :در ابتدا بايد بگويم اكنون به دنبال اخذ استعلام هاى مورد نیاز هستيم و به محض دريافت استعلام ها راجع به وضعيت اين بازيكن تصميم گيرى صورت مى گيرد.”

    صحبت های مسئول آکادمی استقلال بیراه نیست ولی کمیته انضباطی رأى می دهد استیناف نقض می کند و مرجعی جهت پیگیری به رأى کمیته استیناف وجود ندارد و دست آخر از زمین به آسمان می بارد و پرونده در اختیار مرجع پایین تر یعنی هیئت فوتبال قرار می گیرد، البته بماند که در این میان گذرنامه، معافیت تحصیلی،شناسنامه تصویر دار و … چطور و چگونه صادر می شود؟

    به نظر می رسد این پرونده فراتر از یک تخلف فوتبالی شکل گرفته است.

    انتهای پیام/

    آخرین اوضاع رضا توکلی در فوتبال ایران

    واژه های کلیدی: کمیته انضباطی | حسین توکلی | شناسنامه | استقلال | شناسنامه | بازیکنان | فوتبال | جوانان | بازیکن | قرارداد | فوتبالی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • دانلود منابع مرجع سیستم های دینامیکی
  • خرید کتاب زبان اصلی ادبیات علمی محبوب
  • خرید کتاب های زبان اصلی طب داخلی
  • منابع اورجینال بیماری ها
  • دانلود منابع مرجع آزمون های انگلیس
  • کتاب های زیباشناسی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آلمان
  • خرید کتاب های زبان اصلی مدیریت سیستم
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>