• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » کارمان در این دوره از بازی های آسیایی سخت تر از هر لحظه است/ اگر استرس نگیریم،چین را شکست می دهیم ، قلی پور

    کارمان در این دوره از بازی های آسیایی سخت تر از هر لحظه است/ اگر استرس نگیریم،چین را شکست می دهیم ، قلی پور

    عضو تیم ملی ساندا گفت:امسال شرایط بازی های آسیایی بسیار سخت است به چه دلیل که ورزشکاران ما در تمام اوزان بایدمقابل ورزشکاران چینی قرار بگیرند و همین مسئله کار ما را سخت می کند.

    کارمان در این دوره از بازی های آسیایی سخت تر از هر لحظه است/ اگر استرس نگیریم،چین را شکست می دهیم ، قلی پور

    حمیدرضا قلی پور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان،درباره حضورش در کشور تایلند بیان کرد: امسال سال بازی های آسیایی است و از آنجایی که وزن من در این مسابقه ها نیست، تصمیم گرفتم جهت حفظ آمادگی بدنی ام راهی تایلند شوم. از طرف دیگر چون من در وزن خودم در کشور عزیزمان ایران حریف تمرینی نداشتم و تایلند هم کمپ های بسیار خوبی دارد و رزمی کاران خوبی از رشته های موی تای،جوجیتسو،کیک بوکسینگ و MMA جهت تمرین به آنجا می روند بنا به این شد که مدتی جهت تمرین به آن کشور سفر کنم.

    او راجع به اینکه چقدر حضورش در آنجا تاثیر گذار بود،گفت:خوشبختانه همه چیز در آنجا رضایت بخش بود.ما در کشور عزیزمان ایران سنگین وزن خوب داریم، ولی حقیقت امر این است که شرایط تمرینی چندان خوبی وجود ندارد. ما در کشور عزیزمان ایران (تمرین دهنده) خوبی نداریم. در کمپ ها تایلندی خیلی کم است و زیاد ورزشکاران از کشورهای دیگر می آیند.مسئولان آن کشور شرایط تمرینی فوق العاده ای را جهت ورزشکارانی که در آنجا حضور دارند فراهم می کنند تا بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی تمرینات ارزش را پیگیری کنند.

    کارمان در این دوره از بازی های آسیایی سخت تر از هر لحظه است/ اگر استرس نگیریم،چین را شکست می دهیم ، قلی پور

    حیف شد که نمی توانم در بازی های آسیایی شرکت کنم

    عضو تیم ملی ساندا راجع به حضور نداشتنش هم در بازی های آسیایی جاکارتا گفت:بله واقعا حیف شد که نمی توانم در بازی های آسیایی ووشو را همراهی کنم.هر چند همان یک بار هم که به بازی های آسیایی گوانگ‌ژو رفتم نه تنها کلی وزن کردم بلکه حتی انگیزه هم داشتم تا به روی سکو بروم. الان اگر وزن ۷۵ کیلوگرم را حذف نمی کردند، باز هم نمی توانستم بروم.

    هدف سیفی کسب طلای سوم در بازی های آسیایی است

    قهرمان ساندا دنیا راجع به اینکه ارزیابی اش از نتیجه سانداکاران در بازی های آسیایی چیست،گفت:به هر حال تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در اردوی تیم ملی حضور دارند.بدون شک محسن سیفی را می توان با تجربه ترین ورزشکار حاضر در اردوی تیم ملی نامید که در مسابقه انتخابی تیم ملی نیز سرحال برابر رقیبش ظاهر شد و این مسئله نشان می دهد او به دنبال کسب سومین مدال طلایش در بازی های آسیایی است.سایر نفرات هم از شرایط خوبی برخوردارند و می توانند در جاکارتا خوش بدرخشند.با توجه به اینکه مسابقه های انتخابی میان نفرات حاضر در اردوی تیم ملی خیلی نزدیک برگزار شد این مسئله اثبات می کند میزان آمادگی ورزشکاران در سطح بالایی قرار دارد.

    استرس نگیریم،می توانیم چینی ها را شکست دهیم

    دارنده طلای قهرمانی دنیا راجع به اینکه چند مدال در جاکارتا کسب می کنیم،توضیح داد:امسال شرایط بازی های آسیایی بسیار سخت است و چون میزبان مسابقه ها اندونزی هست، مسابقه بسیار نزدیکی را در مسابقه های آسیایی و جهانی با ما در جدول مدالی مسابقه های دارد نمی توان هیچ حریفی را دست کم گرفت. ولی به هر حال میزبان از شرایط میزبانی اش استفاده کرد تصمیم گرفت بعضی اوزان مانند ۷۵ در مسابقه های حضور نداشته باشند. قطعا در تمام اوزان ورزشکاران ما باید رودروی سانداکاران چینی قرار بگیرند و این یک اتفاقی است که تاکنون سابقه نداشته رخ بدهد.امیدوارم کادر فنی در بحث فنی و بدنی بتوانند فرزند ها را از لحاظ معنوی و روانی به خوبی مهیای مبارزه با ورزشکاران چینی کنند.واقعیت امر این است که تمام ملی پوشان ما با استرس برابر سانداکاران چینی ظاهر می شوند و اگر این استرس را کنار بگذارند مطمئنا مدال های خوبی نصیب ورزشکاران ما خواهد شد.

    شرایط بازی های آسیایی نسبت به گذشته تفاوت کرده است

    نفر اول بازی های آسیایی گوانگ ژو راجع به حضور خواهران منصوریان هم در جاکارتا گفت:آنها در این سالیان اخیر در مسابقه های نشان داده اند که در اوزان خودشان جزو نفرات مدعی در دنیا به حساب می آیند ولی متاسفانه چون حریف تمرینی نیرومند در کشور ندارند که برابرشان تمرین کنند مطمئنا در آنجا برابر ورزشکاران چینی به مسئله برخواهند خورد.باید عنوان کنم شرایط بازی های آسیایی نسبت به دوره های گذشته تفاوت کرده است و مدال گرفتن سخت است.ما در وزن ۷۵ کیلوگرم از شانس زیادی جهت کسب مدال برخوردار بودیم ولی بنا به دلایلی این وزن حذف گردید.چنانچه ورزشکاران ما از لحاظ معنوی و روانی دچار مسئله نشوند،می توانند به آسانی سانداکاران چینی را از پیش رو بردارند.

    عضو تیم ملی ساندا گفت:امسال شرایط بازی های آسیایی بسیار سخت است به چه دلیل که ورزشکاران ما در تمام اوزان بایدمقابل ورزشکاران چینی قرار بگیرند و همین مسئله کار ما را سخت می کند.

    در جام جهانی ساندا حضور نمی یابم

    او درمورد جام جهانی ساندا هم گفت:طی صحبت هایی که با علی نژاد مدیر فدراسیون ووشو داشتم به او اعلام کردم ، بعید است بتوانم در این مسابقه ها حضور یابم. چنانچه مسئولان فدراسیون جهانی موافقت کنند به احتمال فراوان شخص دیگری به جای من به این مسابقه های اعزام خواهد شد.

    دارنده نقره قهرمانی دنیا در ماکائو راجع به اینکه آیا می توانیم در آینده چین را در تالو پشت سر بگذاریم یا خیر،پاسخ داد:خوشبختانه ما در مسابقه های جهانی کازان توانستیم جهت نخستین بار کشور قدرتمند چین را در ساندا پشت سر بگذاریم به قهرمانی دنیا برسیم،البته امسال یک سری اتفاقات خاص هم باعث شد تا ورزشکاران ما عملکرد خوبی را برجای بگذارند.در ضمن برنامه های کادر فنی هم جهت ورزشکاران مثمر ثمر واقع شد و نتیجه اش این شد که با یک نتیجه خوب بر سکوی نخست دنیا ایستادیم.مطمئنا شرایط در دوره بعدی بسیار سخت تر از روسیه خواهد بود و چین با یک برنامه ریزی بهتر در این مسابقه ها حضور خواهد یافت.

    بزرگ ترین علت آمدن اندونزی به کشور عزیزمان ایران آنالیز تیم ما است

    قلی پور راجع به حضور اندونزی هم در کشورمان جهت برپایی اردوی تدارکاتی بیان کرد:مطمئنا بزرگ ترین علت آمدن آنها به کشور عزیزمان ایران آنالیز تیم کشور عزیزمان ایران است به چه دلیل که آنها قطعا به دنبال این نیستند که از لحاظ بدنی در شرایط بهتری قرار گیرند. ولی ما هم کادر فنی آگاه و باتجربه ای داریم و می دانند چطوری شرایطی را ایجاد کنند که بیشترین شناخت را به دست بیاورند و کمترین شناخت را از تیم به آنها بدهند. شرایط بازی های آسیایی بسیار مهم است و کسب یک مدال طلا می تواند منجر به بهتر شدن جایگاه کشور عزیزمان ایران در جدول رده بندی مسابقه های شود.

    اردوهای یکسان با هر تیمی به پیشرفت و رشد ورزشکاران ما کمک می کند

    او در پاسخ به این پرسش که آیا حضور اندونزی در کشورمان می تواند نتیجه ای هم داشته باشد یا خیر،گفت:در بخش تالو ورزشکاران اندونزی جزء برترین های دنیا محسوب می شوند به طوری که در مسابقه های بدون هیچ مشکلی چینی ها را با مسئله مواجه می کنند.اما در ساندا زیاد قدرتمند نیستند.در کل اردوهای یکسان با هر تیمی به پیشرفت و رشد ورزشکاران ما کمک می کند. تنه به تنه شدن با ووشوکاران که سبک های مختلفی از مبارزه دارند می تواند به آنها کمک کند.

    هنوز تصمیمی جهت حضور در جام پارس نگرفته ام

    عضو تیم ملی ساندا در آخر راجع به مسابقه های جام پارس و اینکه آیا برنامه ای جهت حضور در این مسابقه ها دارد یا خیر، اظهار کرد:به تازگی با چراغی سرپرست تیم و مسئولان در این رابطه صحبت کردیم. هر چند من هنوز جهت حضور در این مسابقه های تصمیم نگرفته ام چون در پارس جنوبی نفرات ذخیره خوبی داریم که می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. قرار شده است تصمیم را به تیم اعلام کنم.

    انتهای پیام/

    کارمان در این دوره از بازی های آسیایی سخت تر از هر لحظه است/ اگر استرس نگیریم،چین را شکست می دهیم ، قلی پور

    واژه های کلیدی: اردوی تدارکاتی | اردوی تیم ملی | جام جهانی | ورزشکاران | جاکارتا | اندونزی | مسابقه | ساندا | ایران | استرس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی چشم پزشکی
  • منابع اورجینال محیط بانی
  • خرید کتاب زبان اصلی جراحی قلب عروق
  • خرید کتاب های میکرب شناسی از آمازون
  • خرید کتاب گیاه شناسی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی طب داخلی
  • منابع اورجینال سیستم عامل
  • کتاب های انتشارات اورجینال
  • خرید کتاب هنرهای رزمی زبان اصلی
  • منابع اورجینال فنگ شویی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>