• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » عملکرد کی روش تمدید قرارداد او را توجیه می‌کند/ بیت آشور سورپرایز فهرست کی روش بود ، صادقی

    عملکرد کی روش تمدید قرارداد او را توجیه می‌کند/ بیت آشور سورپرایز فهرست کی روش بود ، صادقی

    مربی تیم فوتبال سایپا پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: کی روش اقدام‌های بزرگی در فوتبال کشور عزیزمان ایران انجام داده است و همین عملکرد تمدید قراردادش را توجیه می‌کند.

    عملکرد کی روش تمدید قرارداد او را توجیه می‌کند/ بیت آشور سورپرایز فهرست کی روش بود ، صادقی

    ابراهیم صادقی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی گروه تحریریه سایت جواندرباره برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان بیان کرد: مردم صرف نظر از هر نتیجه ای امیدوارند تیم ملی در جام جهانی بازی های خوبی انجام دهد. کشور عزیزمان ایران در گروه بسیار سختی واقع شده است است ولی تقابل با اسپانیا و پرتغال هیجان انگیز هست. کادرفنی تلاش می کند در مسیر آماده سازی جهت جام جهانی عالی ترین شرایط را در نظر بگیرد و بازی های دوستانه خوبی برگزار کند.

    منطقی نبود تیم ملی در نخستین بازی تدارکاتی اش با تیم قدرتمندی بازی کند

    او ادامه داد: تمام بازی های تدارکاتی به آماده سازی بازیکنان کمک می کند و کی روش هم شناخت بیشتری از بازیکنانش به دست می آورد. ازبکستان نخستین حریف ما در مرحله نهایی آماده سازی است و معمولا برنامه کادر فنی تیم ها اینگونه است که در چنین بازی هایی به تیم فشار زیادی وارد نشود‌. بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و لژیونرها به تازگی به تمرینات اضافه شده است اند و منطقی نیست که کی روش تیمش را در نخستین بازی به مصاف تیمی درجه یک بفرستد. با این وجود این بازی راحت به تیم ملی کمک زیادی می کند.

    یونان و ترکیه از تیم های سطح بالای دنیا هستند و بازی با آنها تیم ملی را در مسیر جام جهانی قرار می دهد

    صادقی با اشاره به بازی های تدارکاتی بعدی تیم ملی برابر ترکیه و یونان اظهار داشت: ترکیه و یونان از تیم های مطرح فوتبال اروپا محسوب می شوند که سابقه سومی جام جهانی و قهرمانی اروپا را در کارنامه دارند. هرچند این تیم به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود نکرده اند ولی تقابل با ترکیه و یونان که در دنیا سطح بالایی دارند تیم ملی را زیاد در مسیر حضور در جام جهانی قرار می دهد.

    عملکرد کی روش تمدید قرارداد او را توجیه می‌کند/ بیت آشور سورپرایز فهرست کی روش بود ، صادقی

    باید شرایط تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را درک کرد

    مربی تیم فوتبال سایپا پایتخت کشور عزیزمان ایران درمورد بیانات کی روش مبنی بر درک نشدن اهمیت جام جهانی بین مردم، مسئولان و رسانه های ایرانی گفت: در سال های اخیر از تیم ملی به خوبی حمایت شده است و عالی ترین امکانات در اختیار آن قرار گرفته هست. شاید تیم های امید، جوانان، نوجوانان، فوتبال ساحلی، فوتسال و بانوان از لحاظ امکانات نزدیک تیم ملی بزرگسالان هم نباشند. در طول فصل هر بار مربیان تمام تیم های ملی نیاز به بازیکن داشتند، کادرفنی سایپا بازیکنانش را در اختیار آنها قرار داد ولی باید شرایط تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بودند هم درک کرد‌.

    بی انصافی بود اگر در اوج بازی های لیگ قهرمانان بازیکنان تیم ها را از آنها می گرفتیم

    او ادامه داد: اینکه بخواهیم بازیکنان استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن در اوج بازی های لیگ قهرمانان بازی هایشان را در اختیار تیم ملی قرار بدهند بی انصافی هست. فوتبال اصول و قوانینی دارد. چگونه پرسپولیس می توانست در بازی مهمی مانند الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا از ملی پوشانش چشم پوشی کند. استقلال و ذوب آهن هم همین اوضاع را دارند و جهت حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان زحمت کشیده اند‌.

    قرار گرفتن ۲ تیم ایرانی بین هشتم تیم برتر آسیا جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران افتخار است

    صادقی افزود: اطلاعات ما نسبت به فوتبال اروپا محدود است ولی آیا تیم هایی مانند بارسلونا و رئال مادرید در اوج مسابقه های بازیکنانشان را به تیم ملی اسپانیا می دهند؟ کلوب ها در طول فصل تعامل خوبی با تیم ملی داشتند ولی در همین یک مورد لیگ قهرمانان باید به آنها حق داد و به برنامه ریزی AFC ایراد گرفت. طرفداران تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشتند تیمهایشان در آسیا نتیجه بگیرد و از طرفی قرار گرفتن ۲ تیم ایرانی بین هشت تیم برتر آسیا جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران افتخار است‌.

    مربی تیم فوتبال سایپا پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: کی روش اقدام‌های بزرگی در فوتبال کشور عزیزمان ایران انجام داده است و همین عملکرد تمدید قراردادش را توجیه می‌کند.

    کی روش می داند نتیجه های تیم ملی در جام جهانی جهت تمدید قراردادش تاثیرگذار است

    هافبک اسبق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران درمورد اینکه به نظر می رسد کی روش هم در آستانه جام جهانی شادابی قبلی را ندارد، گفت: به هر حال کی روش مربی حرفه ای است و می داند نتیجه های و عملکرد تیم ملی در جام جهانی اهمیت زیادی در راه ادامه همکاری اش دارد. هرچند در جام جهانی ۲۰۱۴ از گروهمان صعود نکردیم ولی عملکرد تیم ملی منجر به رضایت مردم و تمدید قرارداد کی روش شد.

    برنامه آماده سازی تیم ملی و تمدید نشدن قرارداد کی روش در شاداب نبودن او دخیل است

    او افزود: این مربی پرتغالی در سال های اخیر اعتبار زیادی به فوتبال کشور عزیزمان ایران داده هست. در کنار ۲ دوره صعود به جام جهانی عوض کردن نسل تیم ملی و هفت سال حضور کشور عزیزمان ایران در صدر رنکینگ آسیا از اقدام های مثبت کی روش بوده است ولی شاید علت شاداب نبودن کی روش اینست که او بازیکنان را در وقت مدنظرش در اختیار نگرفت و اکنون دلواپس آماده سازی تیم ملی هست. از طرفی شاید تمدید نشدن قراردادش هم در این امر دخیل باشد. با این وجود امیدوارم او باز هم جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران در جام جهانی کسب اعتبار کند.

    عملکرد کی روش توجیه کننده تمدید قراردادش است

    صادقی راجع به بحث تمدید قرارداد کارلوس کی روش بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: تمدید قرارداد موارد مختلفی دارد و باید شرایط طرفین از هر لحاظ به خاص مسائل مالی مناسب باشد. با این حال جدا از بعضی حواشی و مصاحبه های ناراحت کننده کی روش جهت جامعه فوتبال ایران، این مربی اقدام های موثری انجام داده است که تمدید قراردادش را جهت فدراسیون توجیه می کند. البته باید تمام جوانب درنظر گرفته شود.

    اظهارات کی روش و قلعه نویی علیه هم جهت مردم ناراحت کننده است

    او راجع به بیانات اخیر کارلوس کی روش و امیرقلعه نویی گفت: فکر می کنم اینگونه مصاحبه ها خوب نیست. هر لحظه دوست داشته ام راجع به همکارانم در فضای احترام یاد شود. صحبت های طرفین جهت مردم ناراحت کننده است و قشنگ نیست که کی روش و قلعه نویی در آستانه جام جهانی سمت مطرح کردن چنین مسائلی بروند.

    عملکرد کی روش تمدید قرارداد او را توجیه می‌کند/ بیت آشور سورپرایز فهرست کی روش بود ، صادقی

    تمام مسائل مربوط به اسپانیا و پرتغال از نقاط قوت است

    صادقی با اشاره به هم گروهی های کشور عزیزمان ایران در جام جهانی گفت: بیش از اینکه مردم از تیم ملی انتظار کسب نتیجه برابر اسپانیا و پرتغال را داشته باشند تقابل با ستارگان این تیم ها جهت مردم و حتی بازیکنان تیم ملی لذت بخش هست. ریز به ریز مسائل مربوط به اسپانیا و پرتغال، نقطه قوت است و نمی توان از این مدعیان جهانی نقطه ضعف خاصی نام برد که تیم ملی بتواند از آنها استفاده کند. چندان راجع به کیفیت مراکش اطلاعات خاصی ندارم ولی می دانم این تیم اکنون از قدرتمندترین تیم های قاره آفریقا هست. اگر مانند دیدارمان با آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ نمایش خوبی داشته باشیم همه راضی می شوند.

    بیت آشور سورپرایز فهرست کی روش بود

    کارشناس فوتبال کشور عزیزمان ایران درمورد سورپرایز فهرست تازه تیم ملی بیان کرد: هرچند طبق اطلاعات من اسیتون بیت آشور در لیگ آمریکا عملکرد خوبی دارد ولی دعوت شدن او به تیم ملی بعد از چهار سال سورپرایز فهرست کی روش هست. سایر نفرات دعوت شده است هم در عالی ترین شرایط قرار دارند. در کل فهرست گزینش فهرست تیم ملی سلیقه سرمربی بوده است و همه باید به این سلیقه احترام بگذاریم.

    حضور ۶ سایپایی ها در فهرست تیم ملی جهت تیم ما امیدوار کننده است

    او ادامه داد: توصیه امیدوار کننده جهت من به عنوان مربی و فردی که تمام عمر بازیگری ام را در سایپا پشت سر گذاشته ام اینست که در کنار علی قلی زاده و مهدی ترابی که اکنون بازیکنان سایپا هستند نفراتی مانند مسعود شجاعی، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی و سید جلال حسینی هم که بخشی از تاریخ این کلوب هستند اکنون در فهرست تیم ملی حضور دارند.

    مربی تیم فوتبال سایپا پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: کی روش اقدام‌های بزرگی در فوتبال کشور عزیزمان ایران انجام داده است و همین عملکرد تمدید قراردادش را توجیه می‌کند.

    جوان گرایی سایپا در لیگ هجدهم هم ادامه می یابد

    صادقی درمورد اینکه آیا علی دایی فهرست نفرات مدنظرش در فصل آینده را در اختیار کلوب سایپا قرار داده است یا خیر، گفت: در این مورد اطلاع دقیقی ندارم ولی به هر حال طبیعی است که کادرفنی سایپا دنبال تشکیل تیمی قدرتمند جهت فصل آینده است تا بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا نماینده شایسته ای جهت کشورمان باشیم. علی دایی اعتقاد خاص ای به جوان ها دارد و تیم ما سال گذشته با میانگین سنی ۲۳/۹ سال جوان ترین تیم لیگ بود. بدون شک دایی فصل آینده هم بار دیگر به جوان های باکیفیت اعتماد می کند.

    ترکیب فعلی را حفظ و بازیکن با کیفیت به سایپا اضافه می کنیم

    مربی تیم سایپا افزود: جدایی علی قلی زاده از سایپا تاکنون قطعی نشده است ولی سایر نفراتمان با کلوب قرارداد دارند و بازیکنان تاثیرگذار سایپا از این تیم جدا نمی شوند. تلاش داریم ترکیب فعلی را حفظ کنیم و چند بازیکن خوب هم جذب کنیم.

    صادقی در آخر گفت: جهت من خوشحال کننده است ابراهیم شکوری، رفیق و هم بازی قدیمی ام که دانشجوی سال آخر دکترای مدیریت ورزشی است در فدراسیون مشغول به کار شده است است و می تواند با تجربه حضور در تیم هایی مانند پرسپولیس و سایپا به تیم ملی کمک کند.

    انتهای پیام/

    عملکرد کی روش تمدید قرارداد او را توجیه می‌کند/ بیت آشور سورپرایز فهرست کی روش بود ، صادقی

    واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | بازیکنان استقلال | ابراهیم صادقی | جام جهانی | اسپانیا | قهرمانان | بازیکنان | فوتبال | ایرانی | قرارداد | ایران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب رسانه زبان اصلی
  • کتاب های تجهیزات نظامی اورجینال
  • خرید کتاب شطرنج زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های حسابداری
  • خرید کتاب زبان اصلی آمار زیستی
  • هاردکپی کتاب های هندسه و توپولوژی
  • خرید کتاب های خارجی از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی جانور شناسی
  • هاردکپی کتاب های ریاضیات و آمار
  • دانلود منابع مرجع تدارکات
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>