• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » رابطه‌ام با اینترنت محدود و تعریف‌شده است / بهنوش بختیاری

    رابطه‌ام با اینترنت محدود و تعریف‌شده است / بهنوش بختیاری

    پنجمین قسمت از برنامه مردم‌گرام با اجرای نجمه جودکی شب گذشته روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

    رابطه‌ام با اینترنت محدود و تعریف‌شده است / بهنوش بختیاری

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت به نقل از روابط عمومی برنامه؛ پنجمین قسمت از برنامه «مردم‌گرام» با اجرای نجمه جودکی شب گذشته روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

    در ابتدای این برنامه، بهنوش بختیاری که مهمان «مردم‌گرام» بود، راجع به شرایط حضورش در اینترنت گفت: شاید خیلی‌ها باور نکنند ولی من بیرون از منزل اینترنت ندارم، هنگامی سر کار هستم، حتی به تلفن هم پاسخ نمی‌دهم و اساساً رابطه‌ام با فضای مجازی، رابطه محدود و تعریف‌شده‌ای هست. آن‌قدری که شب‌ها وقت کمی را جهت مطالعه نظرات مردم بگذارم و اگر کسی کار مهمی داشت به آن جواب بدهم، در همین حد.

    بهنوش بختیاری که یکی از پرطرفدارترین صورت های معروف ایرانی در اینترنت هست، راجع به تعداد دنبال کننده‌هایش نیز گفت: اتفاقاً همه آن‌هایی که من را از اینترنت دنبال کرده‌اند، الزاماً طرفدار من نیستند. بعضی جهت اطلاع از اتفاقات خیریه و اکران‌های شخصی و … من را در اینترنت دنبال کرده‌اند. بعضی نیز جهت اطلاع از اخبار مربوط به من صفحه را دنبال کرده‌اند، که این دو گروه طرفدار به‌حساب نمی‌آیند.

    رابطه‌ام با اینترنت محدود و تعریف‌شده است / بهنوش بختیاری

    بهنوش بختیاری ادامه داد: من هرچند اهل پایتخت کشور عزیزمان ایران نیستم، ولی عاشق پایتخت کشور عزیزمان ایران هستم. آن‌قدری که شاید گلبول‌های پایتخت کشور عزیزمان ایران در خونم از گلبول‌های سفید خونم زیاد است! ولی راجع به پایتخت کشور عزیزمان ایران باید بگویم که در ۱۰ سال اخیر پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و زیباتر شده است و مراکز فرهنگی، تفریحی و تجاری آن زیاد کردن بسیار زیادی داشته است.

    خاطره زن بازیگر از همسایه ژاپنی‌اش

    بازیگر فیلم سینمایی «من» در ادامه برنامه خاطرنشان کرد: نگاه ما به اقتصاد کشورمان در بعضی مواقع نادرست هست. فرضاً بعضی مردم اصرار عجیبی دارند که در تمام زندگی اجناس خارجی استفاده کنند. چند سال پیش همسایه‌ای ژاپنی داشتم که اقلام منزل خود را تماماً از ژاپن همراه آورده بود. حتی تنقلات و مواد غذایی را نیز از محصولات کشور خود استفاده می‌کرد. هنگامی علت را جویا شدم گفت: کشور ما جهت خودکفا شدن سال‌ها تلاش کرده، ما سال‌ها کوشیده‌ایم و جهت رسیدن به آزادی و خودکفایی کشورمان بسیاری تلاش کرده‌اند و بسیاری خون داده‌اند. من جهت پاسداشت آن‌همه تلاش و حفظ خودکفایی کشورم تمام تلاشم را می‌کنم که از اجناس تولید ژاپن استفاده کنم تا اقتصاد کشور خود را تقویت کنم.

    بختیاری ادامه داد: بارها شد که با همین همسایه ژاپنی خود در پایتخت کشور عزیزمان ایران گردش می‌کردیم و او می‌گفت تصور مردم دنیا نسبت به تهران، با واقعیت‌هایی که در پایتخت کشور عزیزمان ایران دیده می‌شود بسیار تفاوت می‌کند. هنوز کسانی هستند که خیال می‌کنند پایتخت کشور عزیزمان ایران شهری عقب‌افتاده هست، درحالی‌که هر بار من به کشور عزیزمان ایران می‌آیم پیشرفت و رشد در پایتخت کشور عزیزمان ایران را به‌طور ملموس می‌بینم.

    پنجمین قسمت از برنامه مردم‌گرام با اجرای نجمه جودکی شب گذشته روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

    بهنوش بختیاری در آخر گفت: پایتخت کشور عزیزمان ایران آرمانی من همین تهرانِ الآن با اوضاع امروز است ولی بدون ترافیک و آلودگی. البته بخشی از این مسائل هم به خود ما برمی‌گردد، وقتی‌که دائماً درد فقرا را به بقیه یادآوری می‌کنیم، شایسته نیست خودمان سوار بر ماشین لوکس چند صد میلیون تومانی بشویم. خود من ماشین ندارم، به چه دلیل که اعتقاد دارم هنگامی همسرم ماشین دارد، نیازی نیست که من هم ماشین داشته باشم.

    تعجب شهردار متروپلیس مونترال از پیشرفت‌های تهران

    عبارات مهم : بهنوش بختیاری – شهرداری
    در ادامه برنامه، شهرام گیل‌آبادی مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌المللی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن اعلام این توصیه که پایتخت کشور عزیزمان ایران بیش از ۴۰۰۰ مکان دیدنی که جنبه فرهنگی هنری دارند در خود جای‌ داده هست، ادامه داد: مدتی قبل هنگامی شهردار متروپلیس مونترال به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده بود، به من گفت می‌خواهم اعتراف کنم که هنگامی می‌خواستم به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیایم گمان می‌کردم قرار است به شهری عقب‌افتاده بروم که در مدت حضور در آن قطعاً مشکلاتی برایم پیش می‌آید. ولی الآن می‌خواهم اعتراف کنم که باورم نمی‌شود که پایتخت کشور عزیزمان ایران این‌قدر پیشرفته باشد.

    رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: هرچند که پایتخت کشور عزیزمان ایران بیست و پنجمین شهر بزرگ دنیا و بیست و هفتمین شهر پرجمعیت دنیاست، ولی آمار دیگری که شاید مردم از آن مطلع نباشند، این است که پایتخت کشور عزیزمان ایران جزو ۱۰ شهر توسعه‌یافته‌ای است که در ۱۰ سال اخیر در مجامع جهانی مطرح‌شده است.

    شهرام گیل‌آبادی ضمن اشاره به عنوان دیپلماسی شهری در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: شهردار وین که چندی قبل مهمان پایتخت کشور عزیزمان ایران بودند، هنگام بازدید از پل محیط زیست هنگامی متوجه شدند که طراح این پل یک بانوی ۲۷ ساله ایرانی هست، با تعجب پرسید شما چطور به یک جوان جهت چنین طرح بزرگی اطمینان کردید؟!

    تهران رکورد ساخت مترو در دنیا را شکسته است

    گیل‌آبادی ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که باعث شد شهردار وین به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیاید، این بود که وینی ها یکی از شهرهای صاحب سبک در ساخت مترو در دنیا هستند. از طرفی هم رکورد ساخت مترو در طول یک سال ۱۳ کیلومتر بود که در اختیار شهر مسکو هست. ولی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با ساخت ۳۳ کیلومتر مترو در یک سال این رکورد را جابجا کرد و شهردار وین به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمد تا متروی شهر ما را از نزدیک ببیند.

    رابطه‌ام با اینترنت محدود و تعریف‌شده است / بهنوش بختیاری

    گیل‌آبادی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۳۰ قرارداد همکاری و ۲۲ خواهرخواندگی میان پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرهای مطرح دنیا منعقد شده است است و به این‌ها باید اضافه کرد همکاری‌هایی نظیر همکاری پایتخت کشور عزیزمان ایران و وین در زمینه پروژه «ال آر تی». در کنار این هم باید از احترام به اقوام متفاوت ایرانی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران یاد کنیم که زیباترین نمادهای هر شهر و قوم ایرانی در بوستان مینیاتور پایتخت کشور عزیزمان ایران ساخته‌شده که هموطنان عزیز را به تماشای این بوستان دعوت می‌کنم.

    رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌المللی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخر این بخش از برنامه گفت: سفیر فنلاند در کشور عزیزمان ایران یک‌بار به من گفت : «من پیش از حضور در ایران، سفیر فنلاند در اتریش بودم و گمان می‌کردم که پایتخت اتریش سرسبزترین پایتخت دنیا باشد، ولی هنگامی به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمدم، هر روز کارگرانی را می‌دیدم که در حال ساخت پروژه‌های فضای سبز هستند و صبح و عصر مشغول گل‌آرایی و آبیاری گیاه های هستند. و وقتی‌که متوجه شدم میانگین بارش در پایتخت کشور عزیزمان ایران یک‌پنجم شهرهای معمولی دنیاست، ولی سرانه فضای سبز در تهران۱۷ متر هست، از این حجم فضای سبز تعجب کردم و به نظرم پایتخت کشور عزیزمان ایران سبزترین پایتخت دنیا به لحاظ عملکرد نیروی انسانی در حوزه فضای سبز است.»

    مهران دوستی صدای ماندگار مردم کشور عزیزمان ایران بود

    گیل‌آبادی که سابقه مدیریت در رادیو را نیز دارد و از دوستان صمیمی مرحوم مهران دوستی بوده هست، در آخر برنامه راجع به او گفت: مهران دوستی صدای مردم کشور عزیزمان ایران بود و مردم کشورمان خاطرات خوش پیروزی‌های سال‌های دفاع مقدس را که با صدای مهران دوستی می‌شنیدند، هیچ‌گاه از یاد نخواهند برد. او نفس به نفس با مردم کشور عزیزمان ایران همراه بود و در گمنامی چهره، با صدای خود تصویری ماندگار جهت مردم کشور عزیزمان ایران به یادگار گذاشت.

    پنجمین قسمت از برنامه مردم‌گرام با اجرای نجمه جودکی شب گذشته روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

    گفتنی هست؛ برنامه «مردم‌گرام» با اجرای نجمه جودکی امشب (دوشنبه) نیز با حضور آرش میراسماعیلی و علی خسروی با عنوان ورزش همگانی حدود ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

    انتهای پیام/

    رابطه‌ام با اینترنت محدود و تعریف‌شده است / بهنوش بختیاری

    واژه های کلیدی: بهنوش بختیاری | شهرداری | اینترنت | برنامه | ایرانی | بختیاری | ماشین | دوستی | تهران | ایران | شهردار

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی روانپزشکی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خواب هیپنوتیزم
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • خرید کتاب عشق، وابسته به عشق شهوانی زبان اصلی
  • کتب کاراگاه زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباطات
  • خرید کتاب زبان اصلی اینترنت
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • کتب ریاضیات زبان اصلی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>