• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » نگاهی به عملکرد لژیونرهای فوتبال و شرایط آنان جهت فصل آینده (۱)

    نگاهی به عملکرد لژیونرهای فوتبال و شرایط آنان جهت فصل آینده (۱)

    برخی از لژیونر‌های کشورمان در این فصل عملکرد درخشانی داشتند و امید است تا در فصل تازه در تیم‌های بزرگتری در اروپا بازی کنند.

    نگاهی به عملکرد لژیونرهای فوتبال و شرایط آنان جهت فصل آینده (1)

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان،رقابتهای فوتبال باشگاهی در نقاط متفاوت دنیا به روزهای نهایی فصل ۱۸-۲۰۱۷ نزدیک می شود. بعضی از لژیونرهای کشورمان در این فصل عملکرد درخشانی داشتند و امید است تا در فصل تازه در تیم های بزرگتری در اروپا بازی کنند ولی بعضی دیگر نیز نتوانستند خود را اثبات کنند و فصلی بد را در تیم های خارجی خود گذراندند. البته هنوز مسابقه های جام جهانی را پیش رو داریم و این تورنومنت می تواند آینده بسیاری از بازیکنان تیم ملی کشورمان را دگرگون کند ولی حال و پیش از شروع مسابقه های جام جهانی می خواهیم اوضاع لژیونرهای کشورمان را در فصل تازه بررسی کنیم.

    علیرضا جهانبخش

    علیرضا جهانبخش قطعا موفق ترین لژیونر کشورمان در فصل جاری بود . او در تیم آلکمار عملکرد فوق العاده ای داشت و با وجود اینکه مهاجم نوک در تیمش نیست ولی در حال حاضر با ۱۸ گل آقای گل لیگ هلند محسوب می شود. علیرضا با بازیهای درخشان در تیم آلکمار مورد توجه تیم بزرگ ناپولی ایتالیا قرار گرفته هست. ناپولی از مدعیان مهم قهرمانی در سری آ ایتالیاست و مدیر ورزشی این تیم بارها به هلند سفر کرده، بازی‌های جهانبخش را از نزدیک دیده و البته با مدیران آلکمار پای میز مذاکره نشسته. مذاکره جهت جذب بازیکنی که بدجوری چشم او را گرفته و باعث شده است تا ناپولی سر کیسه را شل کند و رقم پیشنهادی خود را زیاد کردن بدهد.

    جهانبخش در سال ۲۰۱۵ با رقم یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو به آلکمار پیوست و اکنون ناپولی جهت جذب او باید حدود ۱۶ میلیون یورو خرج کند. اتفاقی که اگر رخ دهد بازیکن گیلانی آلکمار را به گرانترین بازیکن تاریخ کشور عزیزمان ایران تبدیل می کند.

    نگاهی به عملکرد لژیونرهای فوتبال و شرایط آنان جهت فصل آینده (۱)

    رضا قوچان نژاد

    رضا قوچان نژاد دیگر لژیونر کشور عزیزمان ایران در لیگ هلند هست. این بازیکن فصلی پرفراز و نشیب را در تیم هیرنفین پشت سر گذاشت و تاکنون هشت گل در رقابتهای لیگ جهت تیمش به ثمر رسانده است.رضا نیز در اکثر بازیهای هیرنفین به عنوان بازیکن ثابت بازی کرده است . اگرچه گوچی نتوانست درخشش فوق العاده فصل پیش خود را در تیمش تکرار کند ولی نمی توان گفت فصل بدی را پشت سرگذاشته هست. مهاجم تیم ملی کشور عزیزمان ایران فصل گذشته ۱۹ گل در لیگ جهت هیرنفین زد و در جدول گلزنان سوم شد ولی این فصل ۱۱ گل کمتر نسبت به فصل قبل به ثمر رسانده هست. قوچان نژاد یک فصل دیگر با هیرنفین قرارداد دارد و به نظر می رسد فصل آینده نیز در این تیم بماند.

    سامان قدوس

    قدوس نیز این فصل عملکرد بسیار خوبی را در تیم اوسترشوندس به نمایش گذاشت و در نقل و انتقالات زمستانی تیم سلتاویگو با مبلغ شش میلیون یورو به شدت خواهان وی بود که البته نتوانست سران اوسترشوندس را راضی به این انتقال کند و سامان به لالیگا نرفت و قراردادش را دو فصل دیگر یعنی تا سال ۲۰۲۰ با اوستروندس تمدید کرد. عملکرد خوب سامان در مسابقه های لیگ اروپا در برابر آرسنال ، تحسین رسانه های انگلیسی و البته آرسن ونگر سرمربی آرسنال را به دنبال داشت.ونگر در تعریف از هافبک تیم ملی کشور عزیزمان ایران گفت: عالی ترین بازیکن اوستنده سامان قدوس هست. تکنیکی، تاکتیکی و کاملا مرا تحت تاثیر قرار داد.

    برخی از لژیونر‌های کشورمان در این فصل عملکرد درخشانی داشتند و امید است تا در فصل تازه در تیم‌های بزرگتری در اروپا بازی کنند.

    گفته می شود قدوس پیشنهادات زیادی از تیم های مطرح انگلیسی ( وستهام ، لستر سیتی، ساوتهمپتون، وست برومویچ، برایتون و هوو آلبیون ) دارد و باید منتظر بماند تا تیم سوئدی در نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن را به چه تیمی خواهد فروخت.

    کریم انصاری فرد

    دیگر لژیونر موفق کشورمان در این فصل کریم انصاری فرد بود. او در تیم المپیاکوس عالی ترین فصل فوتبالی خود را پشت سر گذاشت و در حال حاضر با ۱۵ گل زده به طور یکسان با الکساندر پریوویچ مهاجم سوئیسی تیم پائوک در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

    بنا به اعلام رسانه های یونان کریم انصاری فرد که دو فصل دیگر با المپیا قراداد دارد، فاصله چندانی با پیوستن به یک کلوب بزرگ آلمانی در بوندس لیگا ندارد به خصوص که در هفته های گذشته استعدادیاب های این کلوب با حضور در یونان عملکرد این ستاره ایرانی که قرار است در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز جهت تیم ملی کشور عزیزمان ایران برابر رقبای سرسختی همچون مراکش، اسپانیا و پرتغال به میدان برود را زیر نظر گرفتند.

    روزنامه های آتن با انتشار شدن تصویر آقای گل ایرانی سوپرلیگ به جدایی او در تابستان از المپیاکوس اشاره و حتی از تعیین قیمت جهت این ستاره گلزن از سوی سران کلوب فعلی نوشتند تا جایی که گفته می شود کلوب جهت فروش مهاجم ایرانی خود برچسب ۱۰ میلیون یورویی چسبانده است که بعید به نظر می رسد مشتری آلمانی تا این اندازه جهت کریم پرداخت کند.

    احسان حاج صفی

    احسان حاج صفی هم تیمی انصاری فرد در تیم المپیاکوس است که عملکردی میانگین را در این فصل از خود به جای گذاشت. البته در کل المپیاکوس در این فصل نتیجه های خوبی نگرفته است . این تیم عالی ترین و پرافتخارترین تیم یونان است و معمولا قهرمان لیگ می شود ولی این فصل در رتبه سوم واقع شده است است و هواداران و مدیرعامل تیم اصلا از شرایطشان راضی نیستند. چند هفته قبل بود که اونگلیس ماریانکیس مدیر کلوب یونانی از نتیج ضعیف تیمش ابراز نارضایتی کرد و همه بازیکنان از جمله دو لژیونر کشورمان را ۴۰۰ هزار یورو جریمه نقدی کرد. احسان دو سال دیگر با المیپاکوس قرارداد دارد و اگر خشم مدیرعامل کلوب فروکش کند ، به احتمال زیاد فصل آینده هم در همین تیم توپ خواهد زد.

    نگاهی به عملکرد لژیونرهای فوتبال و شرایط آنان جهت فصل آینده (۱)

    مسعود شجاعی

    مسعود شجاعی دیگر لژیونر کشورمان در لیگ یونان و تیم آئک آتن هست. علی رغم تیم انصاری فرد و حاج صفی، یاران شجاعی اوضاع بسیار خوبی در امسال دارند و موفق شدند عنوان قهرمانی این رقابتها را چند هفته سریعتر از آخر لیگ به دست آورند. مسعود هر چند این آخرهای کمتر در ترکیب ثابت قرار می گرفت ولی در کل فصل خوبی را پشت سر گذاشت .مسعود که از نیم فصل اول را در تیم پانیونیوس گذرانده بود در اواسط فصل از این تیم جدا شد و با قراردادی تا آخر فصل به آئک آتن پیوست. حال شنیده می شود کاپیتان تیم ملی کشور عزیزمان ایران فصل آینده دوباره به پانیونیوس برمی گردد.

    لژیونرهای شاغل در بلژیک

    کاوه رضایی و رامین رضائیان لژیونرهای کشور عزیزمان ایران در لیگ بلژیک هستند. کاوه که در تیم شارلوا حضور دارد علی رغم رامین در تیم اوستنده فصل خوبی را پشت سر گذاشت. مهاجم سابق استقلال در این فصل لیگ بلژیک ۱۳ گل به ثمر رسانده است و در رتبه چهارم جدول گلزنان قرار دارد. ولی رامین در تیم شارلوا نتوانست اعتماد سرمربی اش را جلب کند و معمولا بازیکن نیمکت نشین بود. او در مواقعی که فیکس هم بازی کرد، چند اشتباه تاثیرگذار داشت و هم پاس گل به حریفان داد و هم در یک مسابقه اخراج شد.

    هر دو بازیکن ایرانی یک سال دیگر با تیمهایشان قرارداد دارند و احتمالا فصل بعد هم در لیگ بلژیک می مانند.

    در این گزارش اوضاع نیمی از لژیونرها را بررسی کردیم و در گزارش بعدی اوضاع نیمی دیگر را بررسی می کنیم.

    برخی از لژیونر‌های کشورمان در این فصل عملکرد درخشانی داشتند و امید است تا در فصل تازه در تیم‌های بزرگتری در اروپا بازی کنند.

    انتهای پیام/

    بررسی اوضاع لژیونرها

    واژه های کلیدی: کریم انصاری فرد | علیرضا جهانبخش | مهاجم تیم | انصاری فر | بازیکنان | بازیکن | ایرانی | یونان | ایران | میلیون

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • کتاب های غدد و متابولیسم اورجینال
  • منابع اورجینال ادبیات
  • دانلود فایل های زبان اصلی متغیر مختلط
  • خرید کتاب های زبان اصلی باطنی، رمز و راز
  • خرید کتاب های طالع بینی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی موشک ها
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • خرید کتاب های ابتدایی از آمازون
  • خرید کتاب های مهندسی پزشکی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>