• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » فیلم‌های جالب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

    فیلم‌های جالب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

    سینمای هالیوود، در سال ۲۰۱۷ مانند هر لحظه فیلم‌های جذابی تولید کرده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

    فیلم‌های جالب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

    به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛اگر شما هم از طرفداران حرفه‌ای دنیای سینما باشید، حتماً در ابتدای سال ۲۰۱۷ فهرستی از فیلم‌هایی که حتما باید ببینید، تهیه کرده‌اید.

    از «جنگ ستارگان» (Star Wars: The Last Jedi) گرفته تا نسخه جداگانه «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman) و «نگهبانان کهکشان: نسخه دوم» (Guardians of the Galaxy Vol. 2).

    اسم این فیلم‌های معروف چنان در ذهن شما حک شده است است که ممکن هست، مانند آریا استارک هر شب قبل از خواب اسم آنها را با خود تکرار کنید. ولی حتی شما نیز با چنین تمرکز و علاقه ای ممکن است بعضی از فیلم های خوب ولی کم اهمیت‌تر را نادیده بگیرید و ما قصد داریم، تعدادی از عالی ترین فیلم هایی که نباید در سال ۲۰۱۷ از دیدن آن ها غافل شوید را به شما معرفی کنیم.

    فیلم‌های جالب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

    بیمار بزرگ

    عبارات مهم : کارگردانی – داستان

    معمولاً همه از تماشای فیلم هایی که داستان آنها بر مبنای یک رخداد واقعی یا آینده واقعی یک فرد ساخته شده است هست؛ لذت می برند ولی در مورد فیلم «بیمار بزرگ» (The Big Sick) باید بگوییم که صداقتی که در پشت روایت داستان واقع شده است است ستودنی هست. این فیلم داستان واقعی علاقه بین یک پسر زاده پاکستان به نام کمیل نانجیانی و یک دختر دانشجو به نام امیلی گوردون را روایت می کند. جالب اینکه داستان واقعی است و کمیل نانجیانی نقش خودش را در این فیلم بازی می‌کند.

    به نظر می رسد کمیل نانجیانی جهت بازی در نقش خود کار چندان سختی نداشته و زوی کازان نیز به قشنگی هر چه تمامتر نقش امیلی را بازی کرده است و این دو با هم یکی از عالی ترین اجراهای دو نفره در تمامی فیلم های امسال را به خود تخصیص داده شده است داده اند. بازی هایی صادقانه و بی نظیر و دیالوگ هایی بی پروا و دوست داشتنی. این فیلم را از دست ندهید.

    در شب می آید

    سینمای هالیوود، در سال ۲۰۱۷ مانند هر لحظه فیلم‌های جذابی تولید کرده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

    فیلم روانشناسانه و ترسناک «در شب می آید» (It Comes at Night) دومین فیلم کارگردان تازه کار و با استعداد آمریکایی تری ادوارد شولتز است و تماشاگران را به معنای واقعی کلمه به انتهای دنیا می برد و سپس در وحشت و وحشت غوطه ور می سازد. داستان فیلم بر روی زندگی یک خانواده بعد از یک آخرالزمان وحشتناک در دل جنگلی وحشی تمرکز دارد که بعد از شیوع یک بیماری مرگبار در سراسر جهان، خود را در این منزل دوردست پنهان کرده و ناگهان با ملحق شدن یک خانواده ی دیگر و اتفاقات عجیبی که در جنگل رخ می دهد، به همدیگر بی اعتماد می شوند.

    داستان یک روح

    در این فیلم فوق العاده که در سینماها مورد استقبال مناسبی قرار نگرفت، کیسی افلک، بازیگر برنده اسکار سال قبل و رونی مارا، نامزد جایزه اسکار نقش زن و شوهری را بازی می کنند که به بدترین علت ممکن از هم جدا شده است اند: مرگ.

    در این فیلم اسم شخصیت کیسی افلک تنها با حرف «سی» (C) بیان می شود. وی یک موسیقیدان سختکوش و البته ناموفق است که در نتیجه یک تصادف در ابتدای فیلم جان خود را از دست می دهد و از آن پس، تنها او را در قالب یک روح که پرده‌ای سفید روی بدنش کشیده شده است می بینیم که دو نقطه سیاه روی محل چشم های او قرار دارد.

    در واقع وی جهت مرهم گذاشتن بر دردها و زحمت های همسر خود در قالب یک روح به منزل بازگشته هست. بدین ترتیب در ادامه فیلم رازهای زندگی این دو رفته رفته آشکار می شوند و خاطرات آن‌ها به تصویر کشیده می‌شوند. این فیلم به وسیله دیوید لاوری کارگردانی شده است و درد علاقه و امید پنهان در سوگواری را به تصویر می کشد.

    فیلم‌های جالب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

    The Survivalist

    فیلم « The Survivalist» با بازی مارتین مک کان و به کارگردانی استفن فینگلتون داستان یک مزرعه دار در دنیایی پسا آخرالزمانی را روایت می کند که تلاش دارد، با اسلحه و تله های دست ساز از داشته های خود محافظت کند. بدین ترتیب وی هر کاری جهت دور نگه داشتن مهاجمان و مزاحمان از محل زندگی خود انجام می دهد ولی هنگامی که یک زن رنجور و بیمار و دختر زیبایش به منزل جنگلی او نزدیک می شوند، مجبور می شود دست از روش های سختگیرانه محافظتی خود بردارد و به آن ها اجازه ی ورود به منزل اش را بدهد.

    مایندهورن

    سینمای هالیوود، در سال ۲۰۱۷ مانند هر لحظه فیلم‌های جذابی تولید کرده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

    فیلم کمدی «مایندهورن» (Mindhorn) به کارگردانی ارزش فولی و به تهیه کنندگی ریدلی اسکات داستان یک کارآگاه معروف به نام ریچارد ثورن کرافت با بازی جولین برت را روایت می کند که در یک سریال تلویزیونی به نام «مایندهورن» به شهرت می رسد؛ ولی بعد از مدت کوتاهی به علت بی احترامی و بعضی حرکات نابهنجار از عرش به فرش می رسد.

    سه دهه بعد وی بار دیگر فرصتی پیدا می کند که به شهرت گذشته دست یابد و جهت این کار باید یک قاتل بی‌رحم که علاقه زیادی به شخصیت مایندهورن دارد را در دنیای واقعی به دام بیاندازد.

    رنگ سیاه بزن

    فیلم «رنگ سیاه بزن» (Paint It Black) نخستین تجربه کارگردانی امبر تامبلین، بازیگر جوان آمریکایی است که به خاطر قشنگی های بصری به خاص فضاهای اکسپرسیونیستی و سایه های بی انتهایش و همچنین داستان پیچیده و بازی‌های بسیار نیرومند از بازیگران دوست داشتنی و علی رغم اکران در سطح محدود، مورد تحسین قرار گرفته است.

    فیلم‌های جالب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

    شهر گمشده

    فیلم «شهر گمشده اُز» (The Lost City of Z) همزمان با فیلم های بزرگی مانند «سریع و خشن» اکران شد و همین عنوان باعث شد که به اندازه شایستگی هایش دیده نشود و از جانب تماشاگران نادیده گرفته شود. در این فیلم به کارگردانی جیمز گری داستان واقعی زندگی یک کاشف و جهانگرد بریتانیایی به نام پرسی فاوست (با بازی چارلی هانام) روایت می شود که در اوایل سده بیستم جهت پیدا کردن شهری گمشده و گنج های موجود در آن وارد جنگل های آمازون می‌شود.

    تغییر شکل

    فیلم «تغییر شکل» (The Transfiguration) به نویسندگی و کارگردانی مایکل اوشی از فیلم های مورد تحسین قرار گرفته در جشنواره کن سال ۲۰۱۶ بود. این فیلم ترسناک بسیار هوشمندانه ساخته شده است و با فیلم های دیگری که در این ژانر ساخته شده است اند، متفاوت خواهد بود.

    برخلاف آنچه که در فیلم های ومپایری می بینید، در این فیلم داستان یک نوجوان زحمت دیده و پریشان به نام میلو روایت می شود که از دنیای غیردوستانه اطرافش فاصله می‌گیرد و …

    انتهای پیام/

    فیلم‌های سینمایی که نباید از دست بدهید

    واژه های کلیدی: کارگردانی | داستان | بیماری | زندگی | سینمای هالیوود | فیلم های ۲۰۱۷ | سینمای جهان |

    فیلم‌های جالب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

    فیلم‌های جالب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های حسابداری
  • دانلود منابع مرجع معادلات دیفرانسیل
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • خرید کتاب معماری زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ابزار
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • هاردکپی کتاب های ادبیات نظارتی
  • خرید کتاب زبان اصلی باغبانی
  • خرید کتاب زبان اصلی اینترنت
  • منابع اورجینال پلیمر
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>