• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » دکوراسیون » درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

    درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

    درمان زودانزالی | قرص تاخیری | زود انزالی | راه درمان | درمان ان | ارتباط | مردان | اسپری | کاندوم | نزدیکی | درمانی

    درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

    درمورد ژل تاخیری یا اسپری و داروهای از این دست هر اطلاعاتی که بخواهید در این مطلب به شما اموزش داده می شود نحوه استفاده و غیر…اما از این ماجرا بی خبر نباشید که این محصولات تاخیری اصلا قوای جنسی شما را تقویت نمی کند و فقط باعث تاخیر میباشد و اگر بعد از مدتی استفاده نکنید حتی امکان داره از قبل هم سریعتر به انزال برسید.

    اگر دچار سریع انزالی هستید و در ارتباط جنسی سخت دارید و قصد دارید از اسپری تاخیری یا ژل تاخیری بهره گیری کنید باید از این دو محصول اطلاعات کافی داشته باشید و بدانید که از چه چیزی تشکیل شده است است با سایت پارس ناز همراه باشد.

    درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

    ژل تاخیری بهتر است یا اسپری تاخیری

    زود انزالی یا سریع ارضا شدن تقریباً سخت بیش از ۹۰ درصد از مردان است که باعث می شود مرد از ارتباط جنسی لذت کافی را نبرد و یا مرد دجار سرخوردگی و افسردگی نیز شود.به گزارش پارس ناز در خیلی از مواقع سریع انزالی مردان بعد از ازدواج و با گذشت وقت ممکن است بهتر شود که گرچه خیلی از افراد نمی توانند سال ها صبر کنند تا سریع انزالی ارزش درمان شود و به دنبال راه درمان میباشند.

    به همین علت متخصصین سال ها است که به دنبال درمان سریع انزالی یا انزال زودرس «premature ejaculation » میباشند.انزال زودرس ممکن است از رسیدن به بحبوحه لذت جنسی مرد و شریک جنسی اش پیشگیری کند که به همین علت مرد امکان دارد برابر شریک جنسی احساس شرم کند و از ارتباط جنسی خود بکاهد که کم کم وقت می تواند تاثیر منفی بر زندگی یکسان بگذارد و حتی باعث جدایی نیز شود.

    درمان زودانزالی | قرص تاخیری | زود انزالی | راه درمان | درمان ان | ارتباط | مردان | اسپری | کاندوم | نزدیکی | درمانی

    انزال به طور طبیعی بین ۳ تا ۱۰ دقیقه وقت می برد که به سن و شرایط جسمی مرد نیز بستگی دارد ولی به طور میانگین ۵ دقیقه جهت مردان جوان هست.آقایان میل دارند وقت ارگاسم بسیار طولانی شود و تصور می کنند که با طول کشیدن ارضا شدن شریک جنسی لذت بیشتری می برد که اینجور نیست.

    کیفیت ارتباط جنسی هم بسیار مهم هست. زیاد مردان به عنوان «fore play» یا معاشقه گذشته از انجام عمل نزدیکی بی دقت بوده لذا شریک جنسی آنها بعد از خودشان به ارگاسم می رسد وهمین عنوان درتماسهای بعدی باعث تنش شده است وانزال زودرس راتشدید می کند.

    مهم ترین عامل ایجاد وتشدید انزال سریع رس درمردان پریشانی هست.بیاد داشته باشید که بطور کلی انزال زودرس در جوانان و به خصوص در افراد تحصیل کرده شایعتر هست.نخستین قدم جهت رفع این سخت دوری از استرس هست.بایدبه مراحل یک کورس جنسی کاملا دقت کرد.یک fore playخوب میتواند تا حد زیادی فاصله زمانی جهت رسیدن به ارگاسم را بین زن و مرد کمتر کرده وخیلی کمک کننده باشد.برای مبارزه با انزال زودرس همکاری زن ومرد هردو مورد نیاز هست.

    درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

    روشهای دارویی , غیر دارویی , رفتاری و غیره… برای رفع انزال زودرس

    قطع کردن تحریک جنسی هنگام ارضا شدن

    درمان زودانزالی | قرص تاخیری | زود انزالی | راه درمان | درمان ان | ارتباط | مردان | اسپری | کاندوم | نزدیکی | درمانی

    برای درمان انزال زودرس روشهای متفاوتی وجود داردکه یکی از آنها «squeezing techniqu» هست.دراین روش آلت شما به وسیله خودتان یا شریک جنسی تان بوسیله دست تحریک میشود ولی به محض این که خواستیدبه انزال برسید,سریعا تحریک را قطع کرده وتوسط دوانگشت شست واشاره زیر آلت تناسلی «درست محل ختنه درپایین گلانس» را فشار داده وتا بیست میشمارید.

    به گزارش پارس ناز این فشار باعث میشود تاازرسیدن به ارگاسم خارج شده است وبتوانید مجددا به تحریک جنسی ادامه دهید.بعدازچندبار تکرار می توانید دربارپنجم به تحریک ادامه داده وانزال داشته باشید. کم کم وقت و با تکرار این تمرین دریک دوره دست کم دو ماهه بدن شما یاد میگیردکه هنگام فعالیت جنسی دیرتر به ارگاسم برسد و سخت شما بر طرف خواهد شد.

    درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

    روش پیشگیری از انزال زودرس start & stop

    یکی از روشهای موثر جهت رهایی از انزال سریع رس روش «start & stop» اسم دارد.در این روش شما به فعالیت جنسی پرداخته و بعداز آنکه تحریک شما به حداکثر رسید و درست پیش از آنکه ارگاسم شوید, دست از فعالیت برداشته وبرای مدت کوتاهی هیچ تحریکی انجام نمیدهید.

    هر چند در ابتدا ممکن است سخت به نظر برسد ولی کم کم وقت شما از لذت جنسی زیادی بهره مند خواهید شد.یکی از برترین راههای انجام این روش آنست که در ابتدا از روش ۴ به ۱ شروع وبعد به تدریج آنرا زیاد کردن داده و به ۹ به ۱ برسانید.

    یعنی در آمیزش هاي اول چهار بار آلت خود را وارد واژن نموده وبعد مکث کنید ودوباره چهار بار وارد نموده ومجددا چند ثانیه صبرکنید وهمین طور ادامه دهید تا نهایتا به انزال برسید.بسته به اوضاع بدنی خود می توانید در طول چند هفته یا چند ماه شمار دفعات تحریک را بتدریج زیاد کردن داده ودر نهایت به برترین حالت آن یعنی نه بار ورود آلت تناسلی ویکبار توقف «۹ به ۱» برسانید.

    لازم به یادآوری است که چون بیشترین لذت زن در هنگام ورود آلت تناسلی مرد به واژن میباشد شمار زیادی از زن ها نیز طرفدار این روش بوده واز آن لذت جنسی زیادی میبرند.اضافه بر این تعدادی از پوزیشن هاي نزدیکی وجود دارد که چون در آنها تحریک آلت تناسلی مرد به دست کم می رسد می توانند درطولانی کردن وقت رسیدن به انزال خوب باشند.

    استفاده از کاندوم جهت جلوگیری از انزال سریع رس

    یکی دیگر از راههای جلوگیري از انزال زودرس بهره گیری از کاندوم میباشد.کاندوم یکی از روشهای پیشگیری از حاملگی بوده که از انتقال بیماریهای جنسی بویژه ایدز وسوزاک هم پیشگیری می کند.به علت پوشش پلاستیکی کاندوم آلت تناسلی کمتر تحریک شده است و وقت انزال طولانی تر می شود.

    عده اي حتی ترجیح می دهند جهت طولانی ترشدن وقت رسیدن به ارگاسم ازدو کاندوم بروی هم بهره گیری کنند.اخیرا” نوعی کاندوم به وسیله شرکت «viagra» فرآوری و در کشور عزیزمان ایران نیز پخش شده است که دارای مواد بی حسی وتاخیری است و مانع انزال سریع رس میشود.بهرحال بهره گیری از کاندوم تا حد زیادی به سلیقه طرفین بستگی دارد.

    چون بعضی از زوجین معتقدند بهره گیری از کاندوم لذت یک نزدیکی طبیعی را از بین می برد و آنرا پلاستیکی وبی احساس می کند! بیاد داشته باشید که هنگام بهره گیری از کاندوم ازمواد روغنی مثل وازلین بهره گیری نکنید چون احتمال پارگی آن وجود داشته وخطر حاملگی ویا انتقال مریضی هاي جنسی بخصوص ایدز را بدنبال دارد.

    استفاده از داروی بی حسی اسپری تاخیری و ژل تاخیری

    یکی از راههایی که اخیرا خیلی مورد بهره گیری قرار میگیرد بهره گیری از داروهای بی حسی هست.کلیه این مواد از خانواده لیدوکایین بوده وبه فرم هاي گوناگون مثل اسپری تاخیری, کرم تاخیری, ژل تاخیری دربازار وجود دارند.این داروها با بلوک کردن هدایت عصبی مانع انتقال تحریک حسی از اعصاب ناحیه آلت شده است و درنتیجه وقت رسیدن به انزال زیاد کردن مییابد.

    باید دقت داشت که بهره گیری از مواد بی حسی شمشیر دو لبه بوده واستفاده چندان و غلط از آنها میتواند هدایت عصبی را از آلت کاملا متوقف نماید. درنتیجه مرد نه تنها از نزدیکی هیچ احساس لذتی نمیبرد بلکه حتی ممکن است جهت مدت کوتاهی شهوت خود را هم از دست بدهد وحتی قادر به نعوظ و انجام عمل نزدیکی هم نباشد!

    اگر از اسپری تاخیری بهره گیری می کنید باید نوع مرغوب آنرا تهیه کنید.کلیه اسپری هاي بی حسی تاخیری با نامهای جعلی ۲۴۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ و مثل آن که از کشورهای عربی وارد می شوند تقلبی بوده و استفاذه از آنها بی خطر نیست.برترین محل جهت بهره گیری از اسپری ناحیه زیر کلاهک آلت هست.بهتر است بیست دقیقه گذشته از نزدیکی یک یا دو پاف در این محل اسپری نمایید.

    کم کم وقت هر کس با دقت به اوضاع بدنی میتواند مقدار اسپری مناسب جهت بدن خود را پیدا کند. به گزارش پارسناز روش بهره گیری از کرم ها وژل هاي بی حسی هم مثل اسپری هست.هنگام بهره گیری از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتماً چند دقیقه گذشته از انجام نزدیکی باید آلت خود را چند بار با آب بشوویید یا این که از کاندوم بهره گیری نمایید

    زیرا این مواد خیلی سریع از طریق مخاط واژن جذب شده است وباعث بی حسی آن میشود در نتیجه شریک جنسی شما هیچ لذتی از آمیزش نمیبرد و یا این که دیرتر ارضاء خواهد شد و نتیجه معکوس خواهید گرفت.در صورت بهره گیری از مواد بی حسی باید به اوضاع طرف برابر نیز دقت داشته باشید.

    برخی افراد شاد ازاینکه دیگر انزال زودرس ندارند, مدت طولانی پشت سر هم نزدیکی کرده و باعث صدمه مخاط واژن واحساس درد وناراحتی در طرف برابر می شوند.بهمین علت ممکن است دفعه آینده, دیگر اسپری بی حسی خود را در کشو کنار تختخواب پیدا نکنید!

    هرچند گروهی از افراد از داروهای گیاهی ویا شیمیایی جهت درمان انزال زودرس بهره گیری میکنند, ولی اثر هیچکدام اثبات شده است نیست وپروتکل درمانی واحدی جهت آن وجود ندارد.داروهایی مثل ;ویاگرا, یوهیمبین ومانند آن تاثیری در انزال نداشته فقط باعث ایجاد نعوظ بهتر آلت به هنگام تحریک جنسی می شوند.

    بهره گیری از قرص تاخیری نیز مورد بهره گیری جهت درمان سریع انزالی میباشد.

    گاهی بهره گیری از داروی فلوگستین بعلت ایجاد بی حسی در آلت میتواند خوب باشد.اثر ویتامین E هم اثبات شده است نیست.در طب سنتی وگیاهی تجربه هایي جهت درمان این عارضه وجود دارد که در بعضی افراد خیلی هم مثمر ثمر بوده و باعث بهبودی کامل آنها شده است هست.

    ژل تاخیری , اسپری تاخیری , قرص تاخیری

    یکی از روش هایي که جهت زیاد کردن رسیدن به انزال و بالا رفتن میل جنسی در مردان قرار میگیرد و متعارف شده است است بهره گیری از ژل یا اسپری ها تاخیری می باشد که این مواد نیز به علت عوارضی که به همراه دارند راهکار مناسبی جهت زیاد کردن میل جنسی در مردان نمی باشد.

    بدبختانه سریع انزالی یکی از مباحث بسیار مرسوم ودغدغه اغلب مردان می باشد.می توان گفت ۹۰ درصد مردان از انزال زودرس و یا انزالی که حتی زودرس نیت ولی از نظر خود طرف سریعتر از چیزی که میخواست رخ می دهد زحمت میبرند.

    در اغلب موارد بعد از ازدواج این سخت حل می شود ولی افرادی میباشند که شتاب دارند و بردباری گذشت وقت را ندارند .از این جهت به سراغ درمان هاي مقطعی میروند که حساسیت آلت تناسلی را کم میکنند و انزال دیرتر رخ میدهد مثل اسپری ها و ژل ها و کاندوم هاي تاخیری.

    فقط از سال ۲۰۰۷ اگر به مجلات پزشکی نگاهی به اندازید, انبوهی از مقالاتی را خواهید یافت که در جست وجوی درمان سریع انزالی بوده اند یا درمان هاي کنونی را بررسی کرده اند. همه ي این تحقیق ها درمان قطعی جهت سریع انزالی ارائه نکرده اند, تا به حال اثر تنها دو نوع درمان جهت بهبودی سریع انزالی به اثبات رسیده هست;

    داپوکستین «Dapoxetine» – یک مهارکننده باز جذب سروتونین «SSRI» میباشد, که جزء داروهایِ ضد افسردگی طبقه بندی میشود و بعضی عوارض جانبی را جهت مریض به همراه دارد.فورتاسین «Fortacin»- اسپری موضعی بسیار مؤثر که شبیه پروماسنت «Promescent» هست.

    آیا با وجود اطلاع از عوارض اسپری و ژل تاخیری باز از آنها بهره گیری بکنیم؟

    بهره گیری از این اسپری ها که به صورت رسمی هم در داروخانه ها به فروش میرسند عوارض ندارند؟ در صورت تایید در هر وقت ارتباط می شود ازش بهره گیری کرد یا برنامه خاصی داره؟

    اسپری هاي بی حس کننده, درمان زودانزالی نیستن. اونها احتمالاً جهت پورن استارها کاربرد داشته باشن, ولی جهت مردی که دچار زودانزالیه, نه شما میتونید از کاندوم یا ژل یا اسپری یا قرص بهره گیری کنید

    ۱- تا هنگامی اسپری موثره, شما عملا با دست خودتون, اعصاب پوست روی آلت رو از کار انداختین. و این تاثیر دراماتیکی داره روی کاهشِ لذت جنسی.

    ۲- مواد روی پوست, وارد واژن همسرتون هم میشن و اونجا رو هم بی حس می کنن. «برای همین پیشنهاد میکنیم اگر اسپری می زنین, حتماً از کاندوم استقاده کنین» نتیجه این که لذت خانومتون هم کم می شود و ایشون هم دیرتر به ارگاسم میرسه که سخت سریع انزالی شما رو زیاد به چشم میاره.

    ۳- تا هنگامی اسپری رو استفاده بکنین, ممکنهِ مشکلی نباشه, ولی بعد که قطعش کنین, مجدد همون آشه همون کاسه و احتمالا بدتر از گذشته.بهره گیری از اسپری یا ژل تاخیری درمان سریع انزالی نیست. نهایتا یک مسکنه. درمان یعنی خود طرف بتواند با آمادگی هاي معنوی و روانی روز به روز مدیریت وقت انزال خود را به دست بگیرد و با بهره گیری از قوه تخیل و نیرویِ ذهنی خود این عنوان را حل نماید.

    واژه های کلیدی: درمان زودانزالی | قرص تاخیری | زود انزالی | راه درمان | درمان ان | ارتباط | مردان | اسپری | کاندوم | نزدیکی | درمانی

    درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

    درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

    درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

    درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی الکتریک و الکترونیک هواپیما
  • دانلود منابع مرجع مهندسی مکانیک
  • دانلود منابع مرجع انگلیسی
  • خرید کتاب های زبان اصلی کتب عاشقانه
  • کتب ارتوپد زبان اصلی
  • کتاب های اپیدمیولوژی اورجینال
  • منابع اورجینال تئوری نسبیت و گرانش
  • دانلود منابع مرجع آزمون های انگلیس
  • خرید کتاب های آموزش از آمازون
  • کتب عکس زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>