اطلاعیه سایت
نوآوری و ابتکار در قلب هر کاری است که ما در جگوار لندروور انجام میدهیم. ما با امید و آرزو پیش میرویم تا کلاس جهانی را با خودروهای سبکوزن بهبود ببخشیم البته ما همچنین دنیا بداند که ما چگونه آنها را میسازیم.
با درجهی ساختاری آلیاژ آلومینیوم بازیافت شده که بهطور کامل تست شده، جگوار الآن از این ماده در ساخت XF جدید و شاسیبلند F-Pace استفاده میکند
بررسی جگوارا لندروور نحوه سوزاندن سوخت + اتومبیل ها و آلودگی هوا
بررسی جگوارا لندروور نحوه سوزاندن سوخت + اتومبیل ها و آلودگی هوا
جگوار بیش از ۷ میلیون پوند را در بنگاههای خبری خود سرمایهگذاری کرده تا افزایش کیفیت خودروهایش و مصرف سوخت کم آنها را نشان دهد.
۲۰۱۶-XE-Recycle
جگوار میگوید که فرایند بازیافت پیشروی این شرکت در ساخت بدنهی XE به این شرکت اجازه داده تا بیش از ۵۰ هزار تن پسمانده آلومینیوم را دوباره مورداستفاده قرار دهد که این مقدار برابر با پوستهی بدنهی ۲۰۰ هزار دستگاه XE در سال اول تولید است. این پروسه منجر به جلوگیری از آزاد شدن بیش از ۵۰۰ هزار تن CO2 به اتمسفر میشود.
Jaguar-XE-2016MY-02
روش بازیافت آلومینیوم این شرکت باعث این کار میشود و با این کار، بازده انرژی در مقایسه با تولید بدنه با استفاده از آلومینیوم ابتدایی ۹۵ درصد بهبود مییابد. جگوار XE اولین خودروی دنیا خواهد بود که از این آلیاژ آلومینیوم مستحکم استفاده میکند.
Jaguar-XE-2016MY-03
نیک راجرز، سرمهندس گروه میگوید:
نوآوری و ابتکار در قلب هر کاری است که ما در جگوار لندروور انجام میدهیم. ما با امید و آرزو پیش میرویم تا کلاس جهانی را با خودروهای سبکوزن بهبود ببخشیم البته ما همچنین دنیا بداند که ما چگونه آنها را میسازیم.
با درجهی ساختاری آلیاژ آلومینیوم بازیافت شده که بهطور کامل تست شده، جگوار الآن از این ماده در ساخت XF جدید و شاسیبلند F-Pace استفاده میکند
بررسی جگوارا لندروور نحوه سوزاندن سوخت + اتومبیل ها و آلودگی هوا