• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » همراهی دنیا با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران در محکومیت حملات تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران

    همراهی دنیا با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران در محکومیت حملات تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران

    چهارشنبه هفته گذشته جریان تروریستی تکفیری داعش در جهت اجرای منویات رییسان خود که همواره تلاش بر ارائه آدرسی غلط از تروریست‌ها و حامیان‌شان دارند، در اقدامی کور و

    همراهی دنیا با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران در محکومیت حملات تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران

    همراهی دنیا با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران در محکومیت حملات تروریستی تهران

    عبارات مهم : گروه تروریستی داعش – وزیر امور خارجه

    چهارشنبه هفته گذشته جریان تروریستی تکفیری داعش در جهت اجرای منویات رییسان خود که همواره تلاش بر ارائه آدرسی غلط از تروریست ها و حامیان ارزش دارند، در اقدامی کور و ناجوانمردانه نمادهای دموکراسی و هم چنین عزت و استقلال کشور عزیزمان ایران را مورد حمله تروریستی قرار دادند.

    به گزارش ایسنا، این حملات تروریستی که جزیی از پازل گسترده تر از کارهای تروریستی بود که به وسیله نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور پیش از انجام کشف شده است بود، متأسفانه به کشته شدن ۱۷ نفر و مصدوم شدن بیش از ۵۰ نفر از هموطنان بی گناهمان منجر شد.

    همراهی دنیا با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران در محکومیت حملات تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران

    در سه روز گذشته کارهای اطلاعاتی و امنیتی گسترده ای از سوی نهادهای مربوطه جهت شناسایی عوامل این حوادث و برخورد با عاملان آن صورت گرفت که بخشی از آن به وسیله رسانه ها اعلام شده است است.

    از همان ساعات ابتدایی انجام این اقدام کور به وسیله گروه تروریستی داعش، شاهد تصویر العمل های جهانی و محکومیت این حوادث در اینترنت و رسمی بودیم. در همین جهت تعداد زیادی از مقامات کشورهای متفاوت در خبر هایی به رییس جمهور، رییس مجلس، وزیر امور خارجه و ملت ایران، این حملات را محکوم و از وقوع این حوادث ابراز تأسف کرده و بر اهمیت ایجاد عزم جهانی جهت مبارزه با تروریسم تأکید کردند.

    چهارشنبه هفته گذشته جریان تروریستی تکفیری داعش در جهت اجرای منویات رییسان خود که همواره تلاش بر ارائه آدرسی غلط از تروریست‌ها و حامیان‌شان دارند، در اقدامی کور و

    در گزارش پیش رو نگاهی گذرا به بعضی از این تصویر العمل ها و خبر ها داریم که از روز ۱۷ خرداد تا کنون هم چنان شاهد انتشار آنها هستیم.

    دبیرکل شرکت ملل متحد در پیامی حوادث تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران را محکوم کرد و پنجشنبه شب در تماس تلفنی با سفیر کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل متحد به خاطر این حوادث با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران ابراز همدردی کرد. آنتونیو گوترش دبیر کل شرکت ملل هم چنین در روز جمعه در جریان دیدار با ظریف در قزاقستان بار دیگر از وقوع حملات تروریستی در پایتخت کشور عزیزمان ایران ابراز تاسف کرد.

    عصر روز چهارشنبه نیز شورای امنیت شرکت ملل متحد نیز پیش از شروع جلسه رسمی خود در جهت احترام به کشته شدگان حوادث تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران یک دقیقه سکوت کرد و در همان شب نیز در بیانیه ای این اتفاق تروریستی را محکوم کرد.

    همراهی دنیا با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران در محکومیت حملات تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران

    گری لوییس نماینده شرکت ملل متحد در پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز در پیامی با ابراز همدردی با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران این اتفاق را محکوم کرد. پرچم شرکت ملل متحد در پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز در روز پنجشنبه در پی این حوادث نیمه افراشته شد.

    امانوئل مکرون، مدیر جمهور فرانسه نیز در تماسی با حسن روحانی وقوع این حوادث را تسلیت گفت.

    چهارشنبه هفته گذشته جریان تروریستی تکفیری داعش در جهت اجرای منویات رییسان خود که همواره تلاش بر ارائه آدرسی غلط از تروریست‌ها و حامیان‌شان دارند، در اقدامی کور و

    وزیران خارجه کشور عزیزمان ایران و فرانسه نیز در همان روز به صورت تلفنی با یکدیگر در ارتباط با این حوادث رایزنی کردند. وزارت خارجه فرانسه نیز در بیانیه ای جداگانه این حوادث تروریستی را محکوم کرد. در روز پنجشنبه نیز برج ایفل در جهت ادای احترام به کشته شدگان حوادث تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران خاموش شد.

    میشل عون مدیر جمهور لبنان نیز در پیامی به حسن روحانی از وقوع این حوادث ابراز تاسف کرد.

    همراهی دنیا با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران در محکومیت حملات تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران

    نبیه بری مدیر پارلمان لبنان نیز در خبر های جداگانه ای به مقام معظم رهبری، حسن روحانی و علی لاریجانی این اتفاق تروریستی را محکوم کرد.

    در همین راستا تعدادی از گروه های مهم لبنان از جمله حزب الله نیز با انتشار شدن بیانیه های جداگانه با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران ابراز همدردی کردند.

    فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در همان روز در اظهاراتی از حوادث صورت گرفته در پایتخت کشور عزیزمان ایران ابراز تاسف کرد و در تماس با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن این حوادث با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران ابراز همدردی کرد.

    رئیس جمهور ارمنستان نیز در پیامی به حسن روحانی وقوع حوادث تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران را محکوم کرد. وزیران امور خارجه و دفاع ارمنستان نیز از وقوع این اتفاق در پایتخت کشور عزیزمان ایران ابراز تاسف کردند.

    رجب طیب اردوغان مدیر جمهور ترکیه در پی حوادث کور و تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران در دیداری که با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان داشت، این حوادث را محکوم کرد.

    مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه نیز در دیدار با ظریف و هم چنین در پیامی توئیتری با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران به خاطر این حوادث ابراز همدردی کرد.

    زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان نیز در پیامی توئیتری از وقوع این حوادث در پایتخت کشور عزیزمان ایران ابراز تاسف کرد و بر اهمیت مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

    ولادیمیر پوتین مدیر جمهور روسیه نیز در پیامی به همتای ایرانی خود این حوادث را محکوم کرد.

    سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه نیز در گفت وگویی تلفنی با همتای ایرانی خود با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران ابراز همدردی کرد.

    رئیس امارات متحده عربی نیز در همین ارتباط پیامی را به حسن روحانی ارسال کرد. هم چنین انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات متحده عربی نیز در اظهاراتی این حوادث را محکوم کرد.

    رئیس جمهور کرواسی نیز در پیامی به حسن روحانی با دولت، ملت و به خاص خانواده های مصیبت دیده ‏ابراز همدردی کرد‎.

    مسعود بارزانی مدیر اقلیم کردستان و همچنین نیچران بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق رنیز در خبر های جداگانه ای از وقوع این حوادث ابراز تاسف کردند.

    فواد معصوم مدیر جمهور عراق نیز در پیامی به مدیر جمهور کشورمان از وقوع این حوادث در پایتخت کشور عزیزمان ایران ابراز تاسف کرد. حیدرالعبادی نخست وزیر عراق، عمار حکیم مدیر ائتلاف ملی عراق، مقتدی صدر مدیر جریان صدر در عراق و هم چنین تعداد دیگر از گروه های عراقی نیز حوادث تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران را محکوم کردند و با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران ابراز همدردی کردند.

    وزیر خارجه هند و اندونزی نیز در گفت وگوهایی تلفنی با همتای ایرانی خود از وقوع این حوادث در پایتخت کشور عزیزمان ایران ابراز تاسف کردند.

    نخست وزیر و مدیر جمهور گرجستان نیز در خبر هایی جداگانه این حوادث را محکوم کردند.

    بشار اسد، مدیر جمهور سوریه نیز در روز پنجشنبه در گفت وگویی تلفنی با حسن روحانی این حوادث را محکوم کرد و وزارت خارجه سوریه نیز در روز پنج شنبه در بیانیه ای با ابراز تاسف از این عنوان با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران ابراز همدردی کردند.

    الهام علی اف، مدیر جمهور آذربایجان نیز با ارسال پیامی به حسن روحانی با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران ابراز همدردی کرد. وزیر امور خارجه این کشور نیز در روز چهارشنبه در گفت وگوی تلفنی با ظریف این حوادث تروریستی را محکوم کرد.

    بوریس جانسون، وزیر خارجه انگلیس نیز در پیامی توئیتری این اتفاق را محکوم کرد و در روز پنج شنبه نیز پرچم انگلیس در پایتخت کشور عزیزمان ایران در جهت همدردی با مردم کشور عزیزمان ایران نیمه افراشته شد.

    وزیر خارجه ایتالیا نیز در روز چهارشنبه در گفت وگوی تلفنی با ظریف از وقوع حوادث تروریستی ابراز تاسف کرد و نخست وزیر این کشور نیز در پیامی به حسن روحانی بر اهمیت مبارزه با تروریسم و تلاش جهانی در این ارتباط تاکید کرد.

    عمان نیز با انتشار شدن بیانیه ای این حوادث را محکوم کرد و در روز پنجشنبه قائم مقام وزارت خارجه عمان در گفت وگو با مرتضی سرمدی همتای ایرانی خود ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران بر اهمیت مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

    وزارت خارجه آمریکا نیز در بیانیه ای این حوادث را محکوم کرد و ساعاتی بعد از آن نیز دونالد ترامپ، مدیر جمهوری این کشور تصویر العمل وقیحانه ای به این حوادث نشان داد که این عنوان پاسخ توییتری محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان را در بر داشت.

    در عین حال بابی سندرز سناتور دموکرات در پی وقوع حملات تروریستی ضمن محکومیت این حملات از سنا خواست تا تحریم های تازه علیه کشور عزیزمان ایران را به تعویق بیندازند ولی این پیشنهاد مورد موافقت سنا قرار نگرفت و فوریت اعمال تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران تصویب شد. بعضی سناتورها نیز با اعتقاد بر این که مردم کشور عزیزمان ایران بعد از وقوع اتفاق ۱۱ سپتامبر با مردم آمریکا همدردی کردند، نوع تصویر العمل دونالد ترامپ به حوادث تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران را منزجر کننده دانستند.

    پاپ فرانسیس، مدیر کاتولیک های دنیا نیز از دیگر مقامات مذهبی و سیاسی بود که با انتشار شدن بیانیه ای نسبت به این حوادث تصویر العمل نشان داد.

    ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن نیز در روز پنج شنبه در همین ارتباط خبر تسلیتی را خطاب به حسن روحانی ارسال کرد و سخنگوی رسمی دولت این کشور نیز به صورت جداگانه این حوادث را محکوم کرد.

    رئیس جمهور قزاقستان نیز در پی این حوادث پیامی را به حسن روحانی مدیر جمهور کشورمان ارسال کرد. مدیر جمهور قزاقستان و وزیر خارجه این کشور هم چنین در روز پنج شنبه و جمعه در دیدارهایی که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با آنها در آستانه داشت، بار دیگر این حوادث را محکوم کردند.

    نخست وزیر ژاپن و وزیر خارجه این کشور در خبر های جداگانه ای به حسن روحانی و ظریف با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران در پی این حوادث ابراز همدردی کردند.

    اشرف غنی، مدیر جمهور افغانستان نیز در پیامی به حسن روحانی از وقوع حوادث تروریستی در پایتخت کشور عزیزمان ایران ابراز تاسف کرد. او هم چنین پنج شنبه شب در دیداری که ظریف با او در آستانه داشت بار دیگر این حوادث را محکوم کرد و بر اهمیت مبارزه با تروریسم تاکید کرد. وزیر امور خارجه افغانستان در خبر جداگانه ای در ارتباط با این عنوان با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران ابراز همدردی کرد.

    مورالس مدیر جمهور بولیوی نیز چهارشنبه شب در پیامی توئیتری این حوادث را محکوم کرد.

    جنبش جهاد اسلامی و حماس نیز در خبر های جداگانه ای این حوادث را تسلیت گفتند.

    رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز در تماس های تلفنی جداگانه با سفیر کشور عزیزمان ایران در کاراکاس حوادث تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران را محکوم کردند و دولت ونزوئلا نیز در خبر جداگانه ای با ملت کشور عزیزمان ایران ابراز همدردی کرد.

    وزیر امور خارجه تونس نیز در پیامی به همتای ایرانی خود این حوادث را محکوم کرد. هم چنین در همین جهت تعداد احزاب و شخصیت های برجسته تونسی نیز با انتشار شدن بیانیه هایی جداگانه با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران ابراز همدردی کردند.

    در پی این اتفاقات کفیل نخست وزیر صربستان نیز خبر تسلیتی را خطاب به اسحاق جهانگیری، معاون اول مدیر جمهور ارسال کرد. مدیر مجلس صربستان نیز با ارسال پیامی خطاب به همتای ایرانی خود علی لاریجانی با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران ابراز همدردی کرد.

    دانیل اورتگا، مدیر جمهور نیکاراگوئه و معاونش در خبر مشترکی به حسن روحانی وقوع حوادث تروریستی در پایتخت کشور عزیزمان ایران را محکوم کرد.

    وزیر خارجه چین نیز در دیدار با ظریف در آستانه پایتخت قزاقستان در حاشیه اجلاس شانگهای این حوادث را محکوم کرد.

    رییسان جمهور ساحل عاج، سنگال، بلاروس، اسلوونی از دیگر رییسان جمهوری بودند که به این اتفاق تروریستی تصویر العمل نشان دادند.

    رئیس مجلس عالی نخجوان نیز در پیامی به علی لاریجانی حوادث تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران را محکوم کرد.

    یوکیا آمانو، دبیرکل آژانس انرژی اتمی نیز با حضور در سفارت کشور عزیزمان ایران در وین با کشته شدگان حوادث تروریستی پایتخت کشور عزیزمان ایران ابراز همدردی کرد.

    دبیرکل اتحادیه آفریقا نیز در محکومیت این حوادث پیامی را انتشار کرد.

    بنا بر این گزارش همچنین وزارت خارجه های کشورهای پاکستان، قطر، چک، کویت، مصر، شیلی، اکوادور، مکزیک و وزیران خارجه نروژ، الجزایر، استرالیا، هلند، در خبر هایی جداگانه این حملات تروریستی را محکوم کردند.

    علاوه بر این عبدالملک حوثی، مدیر انصارالله یمن، دولت آفریقای جنوبی، دولت موریتانی، دولت مالزی، وزیران دفاع و خارجه گینه کوناکری از دیگر دولت ها و مقاماتی بودند که با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران در ارتباط با این حوادث تروریستی ابراز همدردی کردند و بر اهمیت مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

    واژه های کلیدی: گروه تروریستی داعش | وزیر امور خارجه | حملات تروریستی | حمله تروریستی | رییس جمهور | رئیس جمهور | وزارت خارجه | حسن روحانی | امور خارجه | تروریستی | ایرانی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های موسیقی
  • خرید کتاب زبان اصلی دین
  • خرید کتاب های زبان اصلی مطالعات تطبیقی
  • کتاب های اپیدمیولوژی اورجینال
  • دانلود منابع مرجع تغذیه
  • دانلود منابع مرجع جبر کامپیوتر
  • خرید کتاب سینما زبان اصلی
  • کتب نانو زبان اصلی
  • خرید کتاب معدن کار زبان اصلی
  • منابع اورجینال اکواریوم
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>