• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » پزشکی و سلامت » درمان خانگی تیرگی زیر بغل/ چگونه سیاهی زیر بغل را از بین ببریم؟

    درمان خانگی تیرگی زیر بغل/ چگونه سیاهی زیر بغل را از بین ببریم؟

     

    تیرگی زیر بغل ها کاملا طبیعی است اما ممکن است برای بعضی ها خجالت آور باشد. در این آموزش به شما چندین روش را خواهیم آموخت تا از این مشکل رهایی پیدا کنید.

    روش های از بین بردن تیرگی زیر بغل

    از بین بردن تیرگی زیر بغل با چند روش موثر خانگی

    درمان خانگی تیرگی زیر بغل/ چگونه سیاهی زیر بغل را از بین ببریم؟

    درمان های خانگی برای از بین بردن تیرگی زیر بغل

    خواص اسیدی، ضد باکتری و ضد عفونی کننده موجود در برخی از سبزیجات و میوه ها به آنها اجازه می دهد به صورت طبیعی پوست را روشن کنند. سیب زمینی، خیار و لیمو از مواردی هستند که می توانند تیرگی پوست زیر بغل را از بین ببرند.

    از بین بردن تیرگی زیر بغل با سیب زمینی

    یک سیب زمینی را نازک برش بزنید و برش ها را روی نقاط تیره شده بمالید و یا می توانید مقداری سیب زمینی را رنده کنید آبشان را بگیرید و آب سیب زمینی را روی زیر بغل خود بمالید. اجازه دهید ۱۰ دقیقه بماند و سپس بشویید.

     

    از بین بردن تیرگی زیر بغل با خیار

    درست مانند کاری که با سیب زمینی کردید می توانید برش های خیار را روی نواحی تحت تاثیر بمالید و یا می توانید مقداری خیار را رنده کنید از آبشان استفاده نمایید. می توانید یک گام فراتر بروید و مقداری آب لیمو و زرد چوبه نیز اضافه کنید ( به اندازه ای که بتوان خمیر درست کرد ). بعد از اضافه کردن این دو به آب خیار روی زیر بغل بمالید نیم ساعت منتظر بمانید و سپس با آب بشویید.

     

    از بین بردن تیرگی زیر بغل با لیمو

    یک برش ضخیم لیمو را به منطقه ای که تیره شده است بمالید. میوه لایه های مرده پوست را حذف می کند و آن را روشن می کند. بعد از آن پوست را بشویید و اگر لازم بود مرطوب کننده بزنید ( لیمو می تواند باعث خشکی پوست شود ). به آب لیمو مقداری زردچوبه، ماست یا عسل اضافه کنید تا حالتی خمیری بگیرد و بتواند ۱۰ دقیقه روی منطقه بماند سپس بشویید.

     

    از بین بردن تیرگی  زیر بغل با روغن تخم مرغ

    به آرامی روغن تخم مرغ را روی نقاط تیره ماساژ دهید و اجازه دهید یک شب بماند. امگا ۳ موجود در روغن تخم مرغ باعث احیا مجدد پوست می شود که می تواند پوست را نرم و روشن کند. صبح محل را با شامپو بدن بشویید.

     

    مرطوب کنندگی برای از بین بردن تیرگی زیر بغل

    یکی از کارهای بسیار ساده ای که می توانید برای پیشگیری از تیره شدن پوست زیر بغل انجام دهید این است که حداقل روزی دو مرتبه این قسمت را مرطوب کنید.توصیه می شود از مرطوب کننده های طبیعی مانند آلوئه ورا استفاده کنید.

     

    لایه برداری برای از بین بردن تیرگی زیر بغل

    تیرگی زیر بغل ممکن است به دلیل سلول های مرده پوست باشد بنابراین لایه برداری از پوست می تواند تا حدودی ظاهر تیره پوست را از بین ببرد.

     

    از بین بردن تیرگی زیر بغل با شکر

    یک فنجان شکر قهوه ای را با سه قاشق روغن زیتون اکسترا ویرجین ترکیب کنید و در طول حمام کردن به مدت یک یا دو دقیقه آن را به پوست مرطوب خود بزنید و سپس بشویید. از این ترکیب در هفته دو مرتتبه و هنگام حمام کردن استفاده کنید.

     

    از بین بردن تیرگی زیر بغل با جوش شیرین

    یک خمیر ضخیم از جوش شیرین و آب درست کنید تا به عنوان لایه بردار استفاده نمایید. بعد از لایه برداری منطقه را بشویید و خشک کنید.

     

    از بین بردن تیرگی زیر بغل با جوش شیرین و گلاب

    از ترکیب جوش شیرین و گلاب خمیری ضخیم درست کنید. روی قسمت زیر بغل بمالید، سپس با آب گرم بشویید. دست های خود را خشک کنید، این کار را تا زمانی که زیر بغل ها از تیرگی خارج شود ادامه دهید.

     

    از بین بردن تیرگی زیر بغل با پرتقال

    یک پرتقال را پوست بکنید، پوست هایش را زیر آفتاب خشک کنید. پوست ها را خرد کنید تا پودر شوند و سپس با اضافه کردن گلاب و شیر از آنها خمیر درست کنید. به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با این خمیر به زیر بغل خود بمالید تا پوست های مرده لایه برداری شوند و سپس با آب سرد بشویید.

     

    از بین بردن تیرگی زیر بغل با سنگ پا

    با کمک سنگ پا به آرامی پوست مرده را از روی زیر بغل ها پاک کنید. سنگ را خیس کنید و به آرامی روی زیر بغل بمالید.

     

    از بین بردن تیرگی زیر بغل با مایعات را امتحان کنید

    با استفاده از برخی چیزهایی که همین حالا هم در یخچال خانه دارید می توانید نه تنها کاری کنید زیر بغلتان روشن شود بلکه پوست خود را هم نرم تر و تازه تر کنید.

     

    از بین بردن تیرگی زیر بغل با شیر

    این ویتامین ها و اسید چرب های موجود در شیر است که باعث خاصیت روشن کنندگی پوستش می شود. با استفاده از دو قاشق غذا خوری شیر، یک قاشق غذا خوری کشک و یک قاشق غذا خوری آرد خمیر درست کنید و روی پوست بمالید. اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب سرد بشویید. بعد از آن پوست نرم می شود و پوست های مرده اش از بین می رود بنابراین این ناحیه بسیار روشن تر از قبل می شود. با شیر پر چرب می توانید نتایج خیلی بهتری هم بگیرید.

     

    از بین بردن تیرگی زیر بغل با سرکه

    برای اینکه پوستتان ظاهری سبک تر و بدون کثیفی داشته باشد، سرکه را با آرد برنج ترکیب کنید تا خمیر درست شود. یک دوش آب گرم بگیرید و خمیر را روی زیر بغل ها بمالید. اجازه دهید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خشک شود سپس با آب گرم بشویید.

     

    از بین بردن تیرگی زیر بغل با روغن نارگیل

    ویتامین E موجود در روغن نارگیل می تواند به مرور زمان موجب روشن شدن پوست شود. بنابراین بهتر است به صورت روزانه از آن استفاده کنید. قبل از حمام کردن روغن را روی پوست بمالید و بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند. سپس با آب صابون و آب ولرم بشویید. از دیگر مزایای روغن نارگیل این است که یک بو زدا طبیعی است.

     

    برای از بین بردن تیرگی زیر بغل تان یک بسته سفید کننده درست کنید

    اگر می خواهید یک روتین سفید کنندگی را دنبال کنید بهتر است برای خود از آرد نخود یک بسته سفید کننده درست کنید. آرد را با ماست، لیمو و کمی زردچوبه ترکیب کنید تا خمیری ضخیم ایجاد شود. سپس روی پوست بمالید و قبل از شستن با آب گرم اجازه دهید ۳۰ دقیقه بماند. این خمیر سفید کننده را به مدت دو هفته به صورت روزانه استفاده کنید و پس از آن هفته ای سه مرتبه تا بهترین نتیجه را ببینید.

     

    تیغ زدن را رها کنید از موم استفاد نمایید

    تیره شدن زیر بغل ممکن است به خاطر موهای ضخیم زیر پوست باشد. از آنجا که موم موها را از ریشه برمی دارد بنابراین پوست روشن تر نشان می دهد.

     

    برای از بین بردن تیرگی زیر بغل از دئودورانت استفاده نکنید

    مواد شیمیایی ضد عرق موجود در دئودورانت ها باعث تیره شدن پوست زیر بغل می شوند. تعداد کمی از افراد با بوی بد بدن مشکل دارند و زیاد نیازی به استفاده از دئودورانت نیست.

     

    با پزشک خود مشورت کنید

    اگر از مشکلی به نام آکانتوز نیگریکانس رنج ببرید درمان های خانگی هم نمی توانند کمکتان کنند. در این مشکل پوستی نقاط تیره و قهوه ای رنگ در زیر بغلها خود را نشان می دهد. این مشکل ممکن است به دلیل چاقی یا اختلالات درون ریز رخ بدهد. این مشکل بیشتر در افرادی که دیابت دارند و یا در خطر آن هستند دیده می شود.
    از دیگر عوامل آکانتوز نیگریکانس بیماری آدیسون، اختلالات غده هیپوفیز، درمان هورمون رشد، کم کاری تیروئید و یا استفاده از قرص های ضد بارداری است.

     

    برنامه غذایی خود را تغییر دهید

    اگر مشکلتان مربوط به دیابت است، تغییر دادن برنامه غذایی و محدود کردن نشاسته و قند می تواند کمکتان کند.

     

    برای از بین بردن تیرگی زیر بغل از قرص استفاده نکنید

    اگر قرص های ضد بارداری دلیل اصلی مشکلتان هستند می توانید نوع قرص خود را تغییر دهید و ببینید آیا بهبود می یابید یا خیر.

     

     

     

    درمان خانگی تیرگی زیر بغل/ چگونه سیاهی زیر بغل را از بین ببریم؟

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال گوش و حلق و بینی
  • منابع اورجینال تئوری نسبیت و گرانش
  • کتب نانو زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تمدن امریکا
  • خرید کتاب سخنرانی زبان اصلی
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • خرید کتاب های لفاظی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی روماتولوژی
  • منابع اورجینال چکیده پایان نامه ها
  • دانلود فایل های زبان اصلی کنترل بهینه
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>