• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    مراسم ازدواج رامبد جوان، مجری برنامه خندوانه و نگار جواهریان، بازیگر فیلم هایی چون طلا و مس و این جا بدون من، در کشور یونان برگزار شده است. چند سینماگر، از جمله حاضران در این مراسم بوده اند.

    ازدواج

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    نگار جواهریان و رامبد جوان

    سرانجام پس از اینکه ماه گذشته خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان منتشر شد, اولین عکس رسمی این زوج توسط نگار جواهریان در صفحه شخصی اش قرار گرفت.

    در این عکس رامبد جوان و نگار جواهریان دست در دست یکدیگر دیده می شوند.

    این عکس مربوط به ساخت تندیس ۳ بعدی این زوج هنرمند می باشد.

    نگار جواهریان با انتشار عکس زیر نوشت : ساخت تندیس .

    عکس

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    بیوگرافی نگار جواهریان

    نگار جواهریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در ۲۲ دی ماه ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. به گفته خودش، او بازیگری را از ۱۴-۱۳سالگی که به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان می رفت یادگرفت و در ۱۵سالگی با رفتن روی سن تئاتر شهر، کار خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد و سپس در رشته طراحی صحنه دانشگاه هنر و معماری تحصیلات خود را ادامه داد. نگار جواهریان بازیگری است که هم در عرصه تلویزیون و هم سینما و تئاتر فعال است و از اوایل دهه هشتاد با فیلم «من ترانه پانزده سال دارم» از رسول صدر عاملی و سپس «خوابگاه دختران» اثر محمدحسین لطیفی پا به سینمای حرفه ای گذاشت.

    ازدواج

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    بیوگرافی رامبد جوان

     رامبد جوان دراولین روز از دی ماه سال ۱۳۵۰ در محله شهرآرای بدنیا آمد، او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون میباشد.

    ازدواج

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    رامبد جوان در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که ۸ سال از خودش بزرگتر است. به او گفته رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.

    ازدواج

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در ۳۶ سالگی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

    ازدواج

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    رامبد جوان: آرزو دارم عقب بکشم تا زندگی کنم

    با اتمام فصل سوم برنامه «خندوانه»، رامبد جوان مجری این برنامه پرطرفدار مصاحبه‌ای انجام داده که در آن به نکاتی در مورد آینده این برنامه، جناب‌خان، دکور برنامه، تغییر مدیریت سازمان صداوسیما و… اشاره کرده است.

    بخش‌هایی جذاب از آخرین گفت‌وگوی رامبد جوان را بخوانید:

    -قرار نیست در «خندوانه» ما هر روز آکروبات کنیم یا بمب بترکانیم! به نظر من اساس برنامه سازی در دنیا این شکلی نیست. الان تمام پروژه‌هایی که سال‌هاست در دنیا ساخته می‌شوند یک فرمول و گرامر ثابت دارند و با همان فرمول جلو می‌روند و ما هم قرار نیست هر دفعه فیل هوا کنیم! کلیت این برنامه همین است که تماشاچی بنشیند و از تماشای یک برنامه انرژی بگیرد، حرف‌های مثبت بشنود و مهمانان برنامه از موفقیت‌ها و شادابی خود در زندگی حرف بزنند. کمی هم بخندیم و با مردم قرارهایی بذاریم و آنها را عملی کنیم.

    – در گذشته قهقه زدن رفتار اجتماعی درستی نبود، الان ایرادی ندارد. الان دیگر اگر یکی قهقه بزند دیگران به او نمی‌گویند «زهر مار!»

    – من دلم می‌خواست که برنامه «خندوانه» در ابعاد بزرگتری اجرا شود و این اتفاق برای من خیلی جذاب بود. بخشی از این موضوع از جاه طلبی من نشات می‌گرفت و بخشی دیگر از آن برای این بود که دلم می‌‌خواست با حضور تعداد بیشتری برنامه را اجرا کنم.

    ازدواج

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    – فصل یک «خندوانه» را ما با سی و دو صندلی آغاز کردیم و تعداد این صندلی‌ها به دلیل این‌که صندلی وجود نداشت، نمی‌توانست بیشتر نمی‌شد. خاطرم هست، حتی در روزهای اول برنامه، آدم کم می‌آوردیم و بچه‌های خودمان را روی صندلی می‌نشاندیم. یعنی در بین ۳۲ نفر هم ما باز مهمان کم داشتیم و مجبور بودیم از بچه‌های گروه تولید استفاده کنیم، چون کسی برنامه «خندوانه» را نمی‌شناخت و نمی‌دانست این داخل چه خبر است!

    – در فصل دوم تعداد صندلی‌هایمان به صد و بیست  رسید و اتفاقا در زمان پخش مسابقه «خنداننده برتر» دویست و سی نفر را هم در استودیو جا دادیم که مجبور شدیم فضا را کمی فشرده تر کنیم. حجم صدای این تعداد نفر در زمانی که بلند می‌خندیدند بسیار تاثیر گذار بود و کارکرد حضور تماشاچیان خیلی جواب می‌داد.

    ازدواج

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    – حالا با توجه به تمامی واکنش‌ها و تجربه‌ای که در زمان اجرای «خندوانه» بدست آوردم، به این نتیجه رسیدم که برای فصل چهارم، بین صد و پنجاه تا دویست نفر مهمان داشته باشیم.

    – نزدیک به دو میلیون نفر برای حضور در برنامه «خندوانه» متقاضی شدند و پنجاه و دو هزار نفر در فصل سوم به استودیو «خندوانه» آمد از نزدیک به تماشای برنامه نشستند.

    – ما با آقای ضرغامی و دارابی بعد از صد و هفده برنامه به یک نقطه اشتراک رسیده بودیم و آنها هم متوجه شدند که «خندوانه» چه کارکردی دارد و از جملاتی که رامبد به زبان می‌آورد قرار نیست بعدها چیز خاصی دربیاید، چون دیگر رامبد را در طول سال‌های گذشته می‌شناختند و در نهایت به یک توافقی رسیدیم. اما وقتی این آقایان رفتند، دوباره به سر خط رسیدیم . یعنی ما با مدیرانی آشنا شدیم که می‌دانستند «خندوانه» چقدر اهمیت دارد و برایشان خیلی مهم بود که «خندوانه» ساخته شود. به هر حال برای مدیران تلویزیون یا هر مدیری اهمیت دارد که برنامه‌هایشان مخاطب داشته باشد، چون مدیران، دلشان می‌خواهد بگویند، ما برنامه‌‌هایی می‌سازیم که دیده می‌شود. اما سلیقه، نگرانی‌ها و اهم فی الاهم کردن‌های مدیران جدید باعث شد که ما مجددا این پروسه‌ای را که قبلا طی کرده بودیم، دوباره طی کنیم تا  به یک گرامر مشترک برسیم.

    ازدواج

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    – در فصل سوم «خندوانه» خیلی به ما سخت گذشت. فشارهایی که در دوره ریاست محمد سرافراز بابت نگرانی‌های مدیریتی به ما وارد می‌شد، باعث شده بود که ما دست و بالمان بسته شود. قوانینی برای ما وضع شد که کار ما را بسیار سخت کرد.

    – چرا باید ما ناگهان به موجودات خنگ و بی استعدادی تبدیل می‌شدیم که انگار بلد نیستند برنامه‌ای را تولید کنند؟! البته در پایان همه چیز دست به دست هم داد و مشکل ما حل شد. یکی از این اتفاقات تغییر مدیران سازمان صداوسیما بود. وقتی که مدیریت تغییر پیدا کرد، انگار آب پشت سد به ناگهان باز شد!

    ازدواج

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    – برای فصل چهارم، قرار نیست «خندوانه» خیلی تغییر لحن بدهد. دربخش کمدین‌ها باید فکر و تصمیم جدیدی بگیریم، چون تعداد آنها کم شد و از سوی دیگر هم همه حاضر نیستند که این تجربه را انجام دهند. شک نکنید من به تمام بازیگران این مملکت زنگ زدم، اما برخی از آنها فکر نمی‌کنند که بتوانند همچنین کارهایی را انجام دهند!

    – مسابقه «خنداننده برتر» به یک اتفاق بزرگ و جذابی در تلویزیون تبدیل شد ولی اصولا قرار نیست که لحن «خندوانه» مانند آن مسابقه باشد. یعنی قرار نیست که «خندوانه» هر شب فریاد بزند که «مردم بیایید، قرار است یک کار عجیب بکنیم!!»

    ازدواج

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    – وقتی شب‌هایی که «جناب خان» به برنامه نمی‌آید، شک نکنید که این موضوع دلیلی دارد. دلیل آن هم این است یک روز من و محمد بحرانی با هم توافق کردیم و تصمیم گرفتیم که باید جناب خان را حفظ کنیم تا جناب خان یک شب معمولی نداشته باشد. جناب خان همیشه باید بالای هفتاد درصد باشد و شب پنجاه درصدی نداشته باشد. خب طبیعی هم هست که در برخی شب‌ها هم ایده‌ای برای حضور جناب خان نداشته باشیم.

    – این مراقبت کردن از جناب خان باعث شده که او تا الان  جذاب باشد. اگر جناب خان هر شب به برنامه بیاید به شدت برای مردم عادی می‌شود و برای مخاطبان دیدن جناب خان عادی می‌شود. ما می‌خواهیم کاری کنیم که مخاطبان تشنه جناب خان باشند و با خود بگوید «ایول امشب جناب خان هست» یا بگویند «ای بابا! امشب جناب خان نبود» این خوشحالی و ناراحتی به درد می‌خورد، چون سازنده برنامه باید از مخاطب خود ری اکشن بگیرد.

    ازدواج

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    – یک روزی ممکن است رامبد جوان در برنامه «خندوانه» نباشد و من به این موضوع فکر می‌کنم! من می‌خواهم که «خندوانه» سرپا باشد. من آرزو دارم که «خندوانه» باشد و من عقب بکشم تا زندگی کنم. خدا شاهد است که من برای «خندوانه» موهایم سفید شد!

    ازدواج

    حواشی رامبد جوان+تصاویر خواستگاری ایرانی ازدواج در یونانی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های بدون دسته بندی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی دوچرخه
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم اجتماعی
  • دانلود فایل های زبان اصلی موشک ها
  • منابع اورجینال ترمودینامیک و مکانیک آماری
  • خرید کتاب های دندانپزشکی از آمازون
  • منابع اورجینال الکتریسیته و مغناطیس
  • خرید کتاب های خون شناسی و سرطان از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • خرید کتاب زبان اصلی علوم تغذیه
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>