• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » سند بابک زنجانی +بابک زنجانی برای نجاتش از پای دار چه سندی رو کرد

    سند بابک زنجانی +بابک زنجانی برای نجاتش از پای دار چه سندی رو کرد

    بابک زنجانی برای نجاتش سند رو کرد + بابک زنجانی

    بابک زنجانی برای نجاتش سند رو کرد

    بابک زنجانی اسناد را رو کرد بابک زنجانی برای نجاتش چه سندی را رو کرد بابک زنجانی برای نجاتش چه می کند بابک زنجانی برای نجاتش سند رو کرد بابک زنجانی مدارکش را رو کرد را نجات بابک زنجانی رو کردن اسناد بابک زنچانی سندی که بابک زنجانی برای نجاتش رو کرد

     

    — – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

    بابک زنجانی برای نجاتش سند رو کرد + بابک زنجانی

    بابک زنجانی برای نجاتش سند رو کرد + بابک زنجانی

    بابک زنجانی برای نجاتش سند رو کرد

    در این قسمت از کدر:بابک زنجانی برای نجاتش سند رو کرد + بابک زنجانی را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

    بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی که خود را هم‌اکنون در برابر حکم اعدام می‌بیند برای پرداخت بدهی ۲.۶میلیارد یورویی شرکت نفت اقدام کرده اما اوبربانک کارگزار یورویی هالک بانک ترکیه از پذیرش این مبلغ امتناع کرده است.
    تمام تلاش بابک زنجانی برای پرداخت بدهی ۲٫۶ میلیارد یورویی به شرکت نفت

    بابک زنجانی که امروز دو سال و دو ماه از بازداشتش می‌گذرد آن‌طور که سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرده، از سوی دادگاه انقلاب مفسد فی الارض شناخته شده و به اعدام، رد مال و جزای نقدی معادل یک‌چهارم مبلغ پولشویی محکوم شده است.

    در پرونده ۲۰۹جلدی بابک زنجانی که منجر به صدور کیفرخواست از سوی دادستانی شده، موارد متعددی وجود دارد از ماجرای تأمین اجتماعی گرفته تا مراوده‌های مالی با بانک مسکن که منجر به شکایت این دو نهاد از وی شده است اما آنچه بیشتر از همه در مفسد فی‌الارض شناخته شدن زنجانی و صدور حکم اعدام برای وی مؤثر است؛ بدهی ۲٫۶ میلیارد یورویی زنجانی به شرکت نفت است.

    آن‌طور که بابک زنجانی و وکیلش مدعی هستند در طول افزون بر دو سال گذشته برای اینکه بدهی شرکت نفت را پرداخت و با مجموعه نفت تسویه کنند، راه‌های مختلفی را رفته‌اند اما هر بار به‌خاطر تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و شخص بابک زنجانی و شرکت‌هایش به در بسته خورده‌اند.

    زنجانی پس از اجرای برجام و قبل از صدور حکم دادگاه انقلاب دوباره فرصت گرفت تا بدهی شرکت نفت را از طریق شماره حسابی که بانک مرکزی اعلام می‌کند، پرداخت کند؛ شماره حسابی که وکیل بابک زنجانی مدعی است به این سادگی‌ها در اختیار موکلش قرار نگرفته و بانک مرکزی عجله‌ای برای اعلام آن نداشته است.

    ۱۵ اسفند بود که وکیل بابک زنجانی اعلام کرد موکلش برای واریز بدهی شرکت نفت از طریق بانکی خارجی معرفی شده از سوی بانک مرکزی اقدام کرده اما کارگزار این بانک از دریافت پول زنجانی خودداری کرده است؛ خبری که مسئولان شرکت نفت از جمله اصغر هندی مشاور حقوقی و بین‌الملل وزیر نفت و غلامرضا مهدوی وکیل شرکت ملی نفت، تکذیب و اعلام کردند چنین چیزی صحت ندارد.

    حالا اسناد و مدارکی از طریق وکلای خارجی بابک زنجانی به دست خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم رسیده که نشان می‌دهد کارگزار یورویی هالک بانک ترکیه، مبلغی را که زنجانی قصد داشته واریز کند نپذیرفته است.

    سوم مارچ ۲۰۱۶ یعنی روز پنج‌شنبه هفته گذشته، بانک فرست اسلامیک مالزی (متعلق به بابک زنجانی) تصمیم‌ می‌گیرد ۱٫۹۶۷ میلیارد یورو از بدهی شرکت نفت را از طریق هالک بانک ترکیه که بانک مرکزی معرفی کرده است، واریز کند و هالک بانک در پاسخ به بانک فرست اسلامیک مالزی مبنی بر آمادگی برای انتقال این وجه، اوبر بانک کارگزار یورویی خود را معرفی می‌کند.

    سند بابک زنجانی

    سند بابک زنجانی

    «هلمت ادلباور» مدیر بازارهای مالی اوبر بانک به بانک مالزی پاسخ می‌دهد «پیش از هر چیز٬ امیدوارم که حالتان خوب باشد. از پیام صمیمانه‌تان سپاسگزارم و البته که ما خوشحال خواهیم شد با مؤسسه شما روابط تجاری خود را برقرار سازیم. ارتباط مالی اوبربانک با هالک بانک و همچنین CBI صحت دارد اما صادقانه باید عرض کنم که اصولاً این ارتباط صرفاً جهت  نقل و انتقالات مشتریان ما استفاده می‌شود و به‌عبارتی٬ قاعدتاً ما سرویس کلیرنس برای دیگران انجام نمی‌دهیم. با وجود این، هر دو بانک هالک و CBI شرکای مهمی برای ما محسوب می‌گردند٬ بنابراین ما سعی می‌کنیم از هیئت مدیره مجوز این کار را دریافت کنیم. خواهشمندم به ما قدری فرصت دهید تا اوایل هفته آینده پاسخ شما را خواهیم داد».

    البته آن‌طور که رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع بابک زنجانی گفته، این اقدام موکلش جدای از ماجرای شش فقره چک یک‌میلیارد یورویی است و موکلش همچنان در تلاش است تا از طرق مختلف بدهی ۲٫۶ میلیارد یورویی شرکت نفت را پرداخت کند. زنجانی حتی در آخرین تماسی که با وکیل خود داشته گفته است وکلایش صرف نظر از حکم صادر شده همچنان با جدیت کار انتقال پول به ایران را پیگیری کنند.

    حالا باید دید آیا زنجانی می‌تواند بدهی شرکت نفت را که قطعاً در نتیجه اعتراضش به حکم دادگاه انقلاب مبنی بر تأیید یا عدم تأیید حکم اعدام در دیوان عالی کشور مؤثر است، بازگرداند یا خیر.

    بابک زنجانی برای نجاتش سند رو کرد

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم اجتماعی
  • خرید کتاب های زبان اصلی جانور شناسی
  • کتاب های طب فیزیکی و توانبخشی اورجینال
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • دانلود فایل های زبان اصلی ابزار
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • خرید کتاب معماری زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع بهینه سازی پژوهش عملیاتی
  • کتب فیزیک جو زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دین
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>