• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » پزشکی و سلامت » تاثیرات ویتامین‌ها در رفع نازایی+اموزش

    تاثیرات ویتامین‌ها در رفع نازایی+اموزش

    ویتامین‌هایی چون E ،D ،A و K در استخوان‌سازی، درمان بیماری‌های چشمی و رفع نازایی تاثیر بسزایی دارند.

    به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها به دلیل دغدغه های فکری و کاری زنان سیستم بدنی و حالات روحی آنان در معرض خطر ابتلا به انواع بیماری ها است به همین دلیل برای کاهش و جلوگیری از این عوامل زنان باید مصرف موادغذایی همچون ویتامین و پروتئینی را در خود افزایش دهند.
    مصرف این مواد باعث ایجاد انرژی، تندرستی، افزایش شانس باروری، کاهش استرس و حفظ سلامتی در زنان می شود.
    حیدر عظمایی متخصص طب سنتی درباره مصرف مواد غذایی در زنان، گفت: غذاهای مصرفی باید چهار مشخصه همچون پروتئین، قندها، چربی و ویتامین را دارا باشند.
    تاثیر پروتئین در بدن
    عظمایی با بیان اینکه بدن زنان بیشتر به مواد غذایی پروتئینی نیاز دارد اظهار داشت: پروتئین از دو گروه حیوانی و گیاهی تشکیل شده است که گروه حیوانی از پروتئین هایی همچون لبنیات و گوشت قرمز، مرغ، ماهی و تخم مرغ  که در گوشت حیوانات یافت می شود تشکیل شده است.
    وی به گروه دوم پروتئین اشاره کرد و ابراز داشت: گروه دیگر پروتئین ها در مواد غذایی همچون نارگیل، لوبیا، سویا، گندم، ذرت، نخود، ماش، عدس و چهار مغز( بادام، گردو، فندق و پسته) که در گیاهان وجود دارد، یافت می شود.
    نتیجه تصویری برای رفع نازایی
    تاثیرات ویتامین‌ها در رفع نازایی+اموزش
    این متخصص طب سنتی به مصرف مواد غذایی قندی اشاره کرد و افزود: دومین مشخصه مواد غذایی قندها هستد که از دو گروه چپ گرا و راست گرا تشکیل شده است، قندهای چپ گرا همچون خرما، توت خشک، مویز، انجیر، قند بعضی نان ها و حتی عسل که در قرآن به شفاء الله یاد شده است به دلیل طبیعی، بودن برای سیستم بدنی زنان مفید و مورد نیاز است و به راحتی جذب بدن می شوند.
    عظمایی ادامه داد: در مقابل این گروه، قندهای راست گرا همچون قند، شکر و شکلات هستند که ساخته بشر است و مصرف آن باعث بروز بیماری در افراد می شود و هرگز جذب بدن نمی شود.
    کدام چربی ها برای سلامتی مفید است؟
    وی با توجه به اینکه بدن زنان به چربی نیز احتیاج دارد بیان کرد: مواد غذایی حاوی چربی نیز از دو گروه حیوانی و گیاهی تشکیل شده است.
    این متخصص طب سنتی با بیان اینکه روغن های گیاهی خاصیت چربی سوزی دارند، اذعان داشت: مصرف روغن های گیاهی همانند نارگیل، زیتون، کنجد، سویا و تخم کتان که به صورت طبیعی گرفته می شود به دیواره های عروق نفوذ نمی کند و زیتون بخصوص نوع بودار آن به دلیل حاوی امگا۳ و حالت اسیدی ازبین روغن ها مفیدتر است به دلیل اینکه آهن موجود آنها به عروق و روده ها نفوذ نمی کند و باعث پاکسازی عروق خونی  زنان می شود.
    هنگام مصرف دمبه از تعالی سیستمی بدن برخوردار باشید!
    عظمایی به مصرف طبیعی روغن های حیوانی اشاره کرد و ابراز داشت: مصرف روغن های حیوانی همچون دمبه، کره به دلیل اینکه فاقد کلسترول هستند باعث افزایش انرژی و چربی سوزی در زنان می شود و چربی های درون آن نیز برای سلامتی مضر نیستند که البته افرادی که از روغن دمبه استفاده می کنند حتما باید از تعالی سیستمی بدن برخوردار باشند.
    وی به ویتامین های محلول در چربی اشاره کرد و اظهار داشت: در هنگام مصرف ویتامین هایی همچون  A , D , E و K همانند آب هویج باید با چند قطره روغن زیتون مخلوط شود زیرا چربی آن جذب بدن شود.
    این متخصص طب سنتی با بیان اینکه تعدادی از ویتامین ها با آب مخلوط می شوند بیان کرد: ویتامین های B 1، B2، B3، B6، B12 و C که در مواد غذایی همچون گوشت قرمز، سبزیجات تیره مثل جعفری (هنگام تهیه سالاد)، یافت می شوند جزء مواد مصرفی محلول در آب هستند که به دلیل اینکه سرشار از آهن و منیزیوم هستند، نقش بسزایی در خونسازی  بدن دارند.
    وی با بیان ایبنکه آهن از طریق غذا جذب بدن می شون نه از طریق دارو اظهار داشت: هنگام مصرف اسفناج و یا جعفری حتما باتید درکنارش میوه نیز میل شود تا آهن موجود در آن جذب بدن شود و موادی همچون موز، خرما و شیر به دلیل اینکه دارای ویتامین A، B و C هستند باعث افزایش جذب آهن در بدن زنان می شود.
    با مصرف آویش غذا را راحت تر هضم کنید
    این متخصص طب سنتی به گیاه آویشن اشاره کرد و افزود: مصرف دم کرده گیاهان گیاهی همچون آویشن شیرازی، تخم زیتون و پینه کوهی با نبات نیز باعث جلوگیری از بیماری هایی همچون نفخ شکن، موجب حرارت بدن، کاهش درد معده و هضم راحت غذا در زنان می شود می شود.
    عظمایی درباره تاثیر مصرف خیار، هندوانه و ترشیجات در سلامت زنان بیان کرد: عدم مصرف این مواد غذایی باعث ایجاد مشکلات استخوانی، روده ای و ناهنجاری های عصبی در زنان می شود که برای جلوگیری از این بیماری ها مصرف مواد غذایی گیاهی و طبیعی را افزایش دهید و از خوردن فست فود که باعث بروز بیماری هایی همچون افسردگی، پوستی، چاقی های مفرد، لاغری و نازایی در زنان می شود.
    عظمایی اظهار داشت: سیستم بدن باید از درون پاکسازی شوند زیرا اکثر بیماری ها از درون نشات می گیرد مثلا کسی که جوش می زند مسلما سیستم درونی بدنش باعث شده است.
    با خوردن مواد غذایی حاوی ویتامین درون سیستم بدنی خود را پاکسازی کنید تا نقاط بیرونی نیزسالم بمانند زیرا عدم استفاده از این ویتامین ها باعث ایجاد بیماری در افراد می شود.
    تاثیرات ویتامین‌ها در رفع نازایی+اموزش
    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع دیرینه شناسی
  • کتاب های گوش و حلق و بیتی اورجینال
  • منابع اورجینال تئوری نسبیت و گرانش
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب اقتصاد سنجی زبان اصلی
  • خرید کتاب پرستاری زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دایره المعارف
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع آزمون های انگلیس
  • کتاب های احتمال اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>