• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  •  AndroidOnlineNewsImage.aspx
    خیلی از بازیگران و ورزشکاران نیز به خاطر مشکلاتی یا بازیگری را به عنوان شغل دوم پذیرفته اند و یا شغل دومی برای خود دست و پا کرده اند.
    به گزارش تراز ، «آنها آدم مشهور هستند، پس وضع مالی شان توپ است»، این جمله ای است که خیلی از مادر وقتی درباره یک هنرمند و با یک ورزشکار حرفی به میان می آید می گوییم اما جالب است بدانید خیلی از بازیگران و ورزشکاران نیز به خاطر مشکلات اقتصادی که در حال حاضر کمر خیلی ها را خم کرده است برای اینکه بتوانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند، یا بازیگری را به عنوان شغل دوم پذیرفته اند و یا شغل دومی برای خود دست و پا کرده اند.

    مهدی فخیم زاده: استاد بازیگری
    شغل دوم بازیگران مشهور ایرانی چیست؟
    شاید نخستین چیزی که درباره شغل دوم آقای فخیم زاده به ذهنتان برسد این است که او در یک باشگاه ورزش های رزمی را تعلیم می دهد. اما اشتباه می کنید هر چند مهدی فخیم زاده در رشته های رزمی برای خودش استادی است اما باید بگویم که او همراه هما روستا، همسر استاد سمندریان، مدرس کلاس های آزادی بازیگری آموزشگاه استاد حمید سمندریان هستند.

    جالب است سری هم بزنیم به شاگردان این اساتید: امیر جعفری، ریما رامین فر، یوسف تیموری، نگار فروزنده، محمدرضا فروتن و پارسا پیروزفر. این بازیگرانه که امروز جزو بهترین ها هستند از هنرجویان این کلاس ها بوده اند.

    لاله اسکندری: زیباسازی

    طرح ها و کاشیکاری وی در تقاطع بزرگراه شهید همت و ستاری را بسیاری از ما دیده ایم، خانم بازیگر مدت هاست درگیر کارهای هنری و صنایع دستی است. روزبه اسکندری، برادر لاله اسکندری و مدیرعامل شرکت اجرا کننده طرح هاست. نقاشی دیواری لاله اسکندری در دو فاز در بزرگراه شهید همت، تقاطع بزرگراه شهید ستاری دیده می شود.
    شغل دوم بازیگران مشهور ایرانی چیست؟

    خبرها حاکی از آن است که به تازگی او روی یک پروژه جالب دیگر در حیطه کاشیکاری کار خواهد کرد. البته کسانی که پیگیر کارهای این بازیگر جوان هستند می دانند که او عکاس بسیار ماهری هم هست و از کشورهای مختلفی عکاسی کرده است و بارها نمایشگاه عکس دایر کرده و کلی هم طرفدار در این زمینه دارد.

    رضا عطاران عکاس است

    «متخصص عکسبرداری و فیلمبرداری از مجالس در منوهای متفاوت»، این شعاری است که روی تابلو ورودی آتلیه آقای بازیگر نوشته شده است. رضا عطاران، بازیگر و کارگردان طنز مطرح و کاربلد ایرانی، یک آتلیه عکاسی با نام خانوادگی اش در شمال تهران دارد.

    سیاوش خیرابی از آتلیه تا رستوران

    او سال ها در آتلیه همراه برادرش او رنگ کار عکاسی می کرد اما ناگهان پای سیاوش خیرابی به پروژه های سینمایی و تلویزیونی باز شد و چندی بعد هم خبر رسید که او یک رستوران شیک فست فودی دارد. او که خود از طرفداران غذا و آشپزی است می گوید همیشه دوست داشته که رستورانی داشته باشد و علاوه بر کار بازیگری، رستورانداری را هم تجربه کند.

    رضا کیانیان نویسنده، مجسمه ساز و عکاس

    مگر می شود رضا کیانیان را فقط در عرصه بازیگری دید. او از هنرش در بسیاری از رشته های هنری استفاده می کند، مجسمه می سازد و عکاسی می کند و روزها و شب ها می نشیند پای برگه های سفید و می نویسد. او چندین کتاب با نام خودش چاپ کرده است.

    سید جواد هاشمی یک معلم است

    سید جواد هاشمی سال هاست که به عنوان معلم، در یک کانون فرهنگی در غرب تهران فعالیت می کند.

    شبنم قلی خانی: استاد دانشگاه

    شبنم قلی خانی هم سال هاست که به جز بازی در مقابل دوربین، به دانشگاه می رود و به دانشجویانش تئاتر درس می دهد. او استاد دانشگاه آزاد است.

    ایمان اشراقی: آقای دکتر

    ایمان اشراقی را شاید خیلی ها به یاد داشته باشند، همان پسر جوان سریال «خط قرمز» که عشق معروف شدن داشت و می خواست به خارج از کشور برود و برای رسیدن به آرزویش، با دوستانش همراه شد تا از خانه فرار کند. این پسر جوان، درست در همان دوران که مشغول بازی در این سریال بود سخت درس می خواند و در نظر داشت دکتر شود، آن هم دکتر پوست و مو.
    هنوز چند سال از سریال «خط قرمز» نگذشته است که او در مطب خودش که در شمال شهر است برای بیمارانش نسخه می پیچد. این روزها هم سرش خیلی شلوغ است تا آنجا که ما برای گپ و گفت با او مجبور شدیم به پدر آقای دکتر زنگ بزنیم و پدر ایمان هم گفت که سر فرزندش حسابی شلوغ است جالب است بدانید او چند کتاب روانه بازار کرده است و مؤلف هم هست.

    مهتاب کرامتی و مزون داری
    مهتاب کرامتی، بازیگر و سفیر حسن نیت یونیسف در ایران هم در عرصه طراحی و دوخت لباس کار می کند. او ۱۲ سال است که در یک مزون به کار تولید انبوه لباس مشغول است و برای یکی از برندهای معروف، لباس طراحی کرده و تولید می کند.
    شغل دوم بازیگران مشهور ایرانی چیست؟
    تهمینه میلانی: خانم معمار
    تهمینه میلانی، کارگردان بنام ایرانی، فارغ التحصیل معماری است و در کنار کارگردانی سینما، به کار معماری داخلی مشغول است. دفتر او در یکی از گرانقیمت ترین خیابان های پایتخت قرار دارد. او و همسرش محمد نیک بین، تهیه کننده، به همراه هم در این شرکت مشغول به کار هستند.

    ستاره اسکندری: طراحی لباس
    ستاره اسکندری صاحب یک مغازه طراحی لباس در یکی از پاساژهای مشهور تهران است و تا به حال چندین شوی لباس برگزار کرده است. او بیشتر دوست دارد از هنرهای سنتی ایران ایده بگیرد و از پارچه هایی استفاده می کند که رنگ و لعابی اصیل دارد.

    نیما شاهرخ شاهی: مهندس ناظر ساختمان
    نهیما شاهرخ شاهی پیش از اینکه بازیگر بودنش کشف شود سر ساختمان می رفت و مهندس ناظر بود. او سال ها پیش، در دانشگاه، در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده بود و این روزها زمانی که سر پروژه سینمایی نیست او را می توان سر پروژه های ساختمانی پیدا کرد. مهندس شاهرخ شاهی وقتی می خواهد درباره کنکور مهندسی و دانشگاه حرف بزند یاد اولین روز دانشگاهش می افتد که به جای استاد وارد کلاس می شود و در نقش استاد با دانشجوها شروع به صحبت می کند: «داشتم برای بچه ها فیلم بازی می کردم و آنها هم باورشان شده بود که من استادم که ناگهان در باز شد و یک مرد آمد و آرام روبرویم نشست من هم کم نیاوردم و گفتم واقعا خوشحالم که دانشجویانی دارم که در این سن به دانشگاه می آیند و می خواهند درس بخوانند. او را نشان دادم و گفتم مانند این آقا. مرد مسن بلند شد و آمد در گوشم گفت الان متوجه نشدم من استادم یا شما. فهمیدم که او استاد است و گفتم شرمنده استاد، آمدم جایم را به استاد بدهم که کل کلاس ترکید همان روز مرا از دانشگاه اخراج کردندو چند وقتی سر کلاس ننشستم.»

    فکرش را بکنید اولین روز دانشگاه اینگونه گذشت و بعد هم چند وقت اخراج اما بعد درس خواندم و مهندس شدم و شروع کردم به بستن قراردادهای خوب. در این میان یک روز برای بازی در فیلم سینمایی مکس انتخاب شدم اما هیچ وقت کار اصلی ام را رها نکردم، به نظر من بازیگری هیچ وقت نباید شغل اول باشد.»
    شغل دوم بازیگران مشهور ایرانی چیست؟
    حمید عسگری هم کافه دار است
    انگار داشتن رستوران و کافه، شغل دوم و شاید هم شغل اول بیشتر هنرمندان و ورزشکاران شده است. در این میان حمید عسگری خواننده جوان پاپ نیز صاحب کافه ای در شهرکی در غرب تهران است البته خبرها حاکی از آن است که او کافه ای هم در کرج دایر کرده است.

    امید روحانی: متخصص بیهوشی
    خیلی از بیمارانش زمانی که او را در اتاق عمل می بینند تعجب می کنند و با خودشان می گویند خودش است؟ نه، اشتباه می کنم او نمی تواند پدر متعصب فیلم «دایره زنگی» باشد، همانی که سر پسرش داد می کشید و نمی گذاشت دخترش تنهایی به کوه برود اما وقتی آنها دقیق تر می شوند باورشان می شود که کسی بالای سرشان ایستاده و از او می خواهد خودش را برای یک جراحی موفق آماده کند، کسی نیست جز امید روحانی، بازیگری خوش ذوق که سال ها پیش وارد عرصه بازیگری در صحنه تئاتر و سینما شد و به خوبی هم جای خود را در این حیطه باز کرد اما قبل از آنکه بازیگر شود یک پزشک شده بود و به عنوان متخصص بیهوشی در اتاق جراحی حضور داشت. امید روحانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مدرک طبابت عمومی خود را گرفته است و از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدرک تخصصی بیهوشی را اخذ کرده است.

    نگار جواهریان: مترجم و روزنامه نگار
    نگار جواهریان، بازیگر جوان و با استعداد این روزهای سینمای ایران، سابقه روزنامه نگاری هم دارد. او مدتی در مجله ای درباره تحلیل بازیگری مطلب می نوشته است. دختر «طلا و مس» مترجمی هم می کند. نمایشنامه «خیانت» و «تینوش نظم جو» را نشر نی در قالب مجموعه دور تا دور دنیا به ترجمه او منتشر کرده است.

    پوریا پورسرخ: دکترای فیزیولوژی گیاهی
    پوریا پورسرخ، بازیگر سینما و تلویزیون دکترای فیزیولوژی گیاهی دارد و در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی هم مشغول است.

    شغل دوم بازیگران مشهور ایرانی چیست؟
    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتاب های پزشکی ورزشی اورجینال
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب های بیوانفورماتیک از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • خرید کتاب سخنرانی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • خرید کتاب کشاورزی زبان اصلی
  • منابع اورجینال چکیده پایان نامه ها
  • خرید کتاب زبان اصلی علم
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>