• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دسته‌بندی نشده » بهترین هتل های جزیره کیش

    بهترین هتل های جزیره کیش

    بهترین هتل های جزیره کیش

    جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال‌های اخیر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. علاوه بر آثار تاریخی متعدد می توان به پارک‌های ساحلی و تفریحی مانند پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای و مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم شهر زیر زمینی کاریز، کلبه هور، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی را نام برد
    جزیره کیش دارای هتل های بسیار برای اقامت گردشگران می باشد که  به معرفی برخی از این هتل ها می پردازیم

    هتل کیش,هتل های جزیره کیش,هتل های معروف کیش

     معرفی هتل های جزیزه کیش
    هتل دریایی ترنج کیش (Tehran Hotel) 
    مجموعه گردشگری و هتل ۵ ستاره دریایی ترنج با طراحی منحصربه‌فرد بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس در جزیره زیبای کیش و در منطقه بکر و اکوسیستم طبیعی به‌تازگی افتتاح‌شده است. کل مجموعه ترنج در دو فاز تعریف می‌شود، که فاز اول بر روی آب و فاز دوم طبقاتی ساحلی می باشد.

     

    هتل کیش,جزیره کیش,هتل های معروف کیش

    در ساخت این مجموعه تمام توان گروه مهندسی بر این اساس بوده تا این هتل دوستدار محیط ‌زیست باشد و کمترین آسیب به محیط‌ زیست برسد، ایجاد دو جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی جزیره زیبای کیش صورت گرفته و چشم‌انداز زیبا و خاطره‌انگیزی را پدید آورده است. هتل دریایی ترنج با معماری و امکانات خاص و مدرن در منطقه‌ای زیبا پذیرای گردشگران است تا لحظات به یاد ماندنی و تکرار نشدنی را برای شما عزیزان رقم بزند.

    هتل داریوش کیش  (Iran Hotel)
    هتل بزرگ پنج ستاره داریوش با سرمایه گذاری جناب آقای حسین ثابت، و الهام از معماری باستانی تخت جمشید در زمینی به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره کیش نزدیک به ساحل خلیج فارس ساخته شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی بدیل ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران شاهنشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز رقم خواهد زد. هتل دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیریست که چشم هر بیننده‌ای را مسحور می‌کند، چشم انداز هتل داریوش و آب‌های نیلگون خلیج فارس خاطره‌ای به یادماندنی را در ذهن شما بر جای خواهند گذاشت. رزرو این هتل غیرقابل کنسل و چارتر است.

    هتل کیش,جزیره کیش,هتل داریوش کیش

    هتل شایان کیش (Hotel Tehran)
    هتل پنج ستاره پارس شایان، در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۵۱ بنا شده و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های جزیره کیش به بهره برداری رسیده است. هتل پارس شایان در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس افزوده شد، این هتل در بهترین منطقه جزیره و نزدیک به ساحل درخشان خلیج فارس و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری واقع شده است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره نیز روبروی هتل شایان قرار دارد. فضای داخلی مدرن هتل و چشم انداز زیبای اسکله آرامش خلیج‌فارس لحظات به یاد ماندنی و زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز نقش خواهد زد. هتل شایان کیش همچون دیگر هتل‌های پنج ستاره دارای چندین رستوران و سالن مجلل است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذت اقامت را در این هتل تکمیل خواهد کرد. هدیه هتل شایان به میهمانان گرامی جشن مفرح شبانه است که هر شب از ساعت ۳۰: ۱۲ الی ۳ بامداد در هتل برگزار می‌شود.

     

    هتل کیش,هتل شایان کیش,هتل های معروف کیش

    هتل شایگان کیش (Hotel Iran)
    هتل ۵ ستاره شایگان کیش در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره کیش افتتاح گردید. این هتل دارای ۱۴۰ اتاق، سوئیت و آپارتمان ویژه در ۶ طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهایی نظیر پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپرمارکت و همچنین نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک‌ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان جزیره کیش باشد.

    هتل کیش,هتلهای کیش,هتل شایگان کیش

    هتل مارینا پارک کیش
    هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز زیبا با گونه‌های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می‌سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را به یادماندنی می‌نماید. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد.

    هتل کیش,هتلهای کیش,هتل مارینا پارک کیش

    برای رزرو هتل در سراسر کشور می توانید به وبسایت زیر مراجعه کنید
    www.iran-passenger.com

    بهترین هتل های جزیره کیش

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های ادبیات نظارتی
  • قیمت کیندل
  • منابع اورجینال فیزیک پلاسما
  • کتب ریاضیات زبان اصلی
  • کتب کتابخانه زبان اصلی
  • کتاب های تلویزیون و تصویری اورجینال
  • هاردکپی کتاب های هنر های گرافیکی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • خرید کتاب های پزشکی زنان و زایمان از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>