• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال خود را در شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ببینید.

    فال خود را در شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ببینید.

    فال خودر را در  شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ببینید.

    fal - mihanfal.comفال خود را در  شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ببینید.

    فال روزانه متولدین فروردین

    شما انسانی هستید که قلبی بزرگ، سخاوتمند و بخشنده دارید و با تمام وجود از خودتان برای دوستان و عزیزانتان مایه می کذارید، اما وای به روزی که احساس کنید دارد از شما سوء استفاده می شود، آنگاه هیچ چیز جلوی شما را نخواهد گرفت. اگر این احساس خشم شما را برانگیخته است ممکن است کمی جر و بحث در پیش داشته باشید. روز جمعه خودتان را خراب نکنید و اوقاتتان را به خاطر کسانی که ارزشش را ندارند تلخ نکنید. مسائل و مشکلات بخش جدایی ناپذیر در هر رابطه عاطفی هستند، به جای این که در چنین وضعیتی از کاه کوه بسازید سعی کنید به اعصابتان مسلط باشید، از موقعیت به وجود آمده درس بگیرید و از گرفتن هرگونه تصمیم ناگهانی خودداری کنید. اگر امروز خودتان را کنترل نکنید فردا مجبور به منت کشی خواهید شد.

    فال روزانه متولدین اردیبهشت

    امروز ممکن است با وجود این که خودتان نیاز به کمک دارید به کمک دیگران بروید و نیازهای آنها را نسبت به خودتان در اولویت قرار دهید. درست است که این کار احساس خیلی خوبی در شما ایجاد می کند، اما یادتان باشد که با این کار از مشکل خودتان فرار نکنید و اگر موقعیت خودتان فوریت بیشتری دارد اول به فکر مشکل خودتان باشید. این که بخواهید دیگران را رهبری کنید بخشی از ذات شما است، اما همه ما گاهی به تغییر نیاز داریم. امروز بگذارید دیگران رهبری را به دست بگیرند و شما هم خودتان را تسلیم آنها کنید. مثلا می توانید از همسرتان بخواهید برای امروز برنامه ریزی کند و یک روز تعطیل به یاد ماندنی برایتان بسازد.

    فال روزانه متولدین خرداد

    امروز بسیار اجتماعی هستید و موفقیت هایی که در چند وقت گذشته به دست آورده اید به شما این جسارت را می دهند که بیش از هر زمان دیگری با دیگران بجوشید و در ارتباط برقرار کردن پیشقدم شوید. این احساس شما ممکن است در زندگی عاطفیتان تأثیرگذار باشد و چنانچه مجرد هستید شانس پیدا کردن نیمه گمشده تان را بالا ببرد. امروز انرژی جسمی فراوانی دارید و احساس می کنید از پس انجام هرنوع کار فیزیکی بر می آیید. چرا حالا که روز تعطیل است فرصت را غنیمت نمی شمارید و فعالیت ورزشی مورد علاقه تان را انجام نمی دهید؟ تمام بعد از ظهر را برای لم دادن جلوی تلویزیون همراه با عشقتان وقت خواهید داشت، فعلا کمی تکان به خودتان بدهید.

    فال روزانه متولدین تیر

    سعی کنید خودتان را درگیر هیچ چالشی نکنید. کار شما آرام کردن اوضاع و نشان دادن یک راه منطقی برای حل وضعیت به وجود آمده است، نه این که خودتان آتش بیار معرکه شده و اوضاع را خرابتر کنید. پس فاصله تان را حفظ کرده و به یک راه حل خوب فکر کنید. احساس می کنید کسی که دوست دارید از روی قصد و غرض دارد آزارتان می دهد. کافی است کمی از وقتتان را در اختیار او بگذارید تا ببینید تنها چیزی که او می خواهد توجه شما است و هر کاری که می کند برای جلب توجه است. یادتان باشد که محبت را هرقدر هم که در کارهایتان نشان دهید کافی نیست، همانطور که تنها بیان کردن عشق بدون هیچ عملی کفایت نمی کند؛ این دو باید همراه باهم باشند.

    فال روزانه متولدین مرداد

    اگر بتوانید هفته آینده تمام تواناییتان را برای پس انداز کردن به کار بگیرید و این همه ولخرجی نکنید، هفته بعد خواهید دید که به چیزهایی که فکر می کرده اید قابل دسترسی نیستند دست خواهید یافت. رویاهایتان به محدوده دسترسیتان بسیار نزدیک شده اند. زمانی فوق العاده برای پیشروی فرا رسیده است. هر پروژه بزرگ و طولانی مدتی که در سر دارید شما را به قدم گذاشتن در راه فرا می خواند. تأخیر نکنید و این نیروی قوی درونتان را که شما را به جلو رفتن تشویق می کند نادیده نگیرید. به جای آیه یأس خواندن با نگرش مثبت به سوی اهدافتان گام بردارید. امروز را در خانه و در کنار همسرتان بگذرانید و با بهترین غذاها از خودتان پذیرایی کنید.

    فال روزانه متولدین شهریور

    ماه گذشته چیزهای زیادی را تجربه کردید؛ غم، شادی، ترس و خشم را در وجود خود حس کردید، اما حالا که خرداد رسیده است اوضاع دارد روز به روز بهتر می شود و به زودی در زندگی خود به ثبات خواهید رسید و زندگی در مسیری خوب پیش خواهد رفت. در این دوره خواهید توانست پیشرفت بسیاری داشته باشید و به اهدافتان برسید. کلید موفقیت شما این است که هر نوع سوء تفاهمی را از بین ببرید و اگر در مورد چیزی صداقت نداشته اید حقیقت را بیان کنید و با وجدانی آرام به جلو بروید. قبل از حل این مسائل حتی یک قدم هم بر ندارید. امروز برنامه ویژه ای تدارک ببینید و به همسرتان نشان دهید که از او به خاطر همراهی با شما در روزهای سختی متشکر هستید.

    فال روزانه متولدین مهر

    مردم شما را به عنوان فردی آگاه قبول دارند و این بدین معنی است که به توصیه هایی که شما می کنید اهمیت می دهند و راهی که می گویید را با خیال راحت انتخاب می کنند، از این قدرت خود درست استفاده کنید. موتور شما آماده و تنظیم شده است و آماده حرکت هستید، فقط فکر می کنید که یک مانع سر راهتان قرار دارد. اما خوب که نگاه کنید خواهید دید این مانع چیزی جز نگرشی ذهنی شما و ناتوانیتان در تصمیم گیری همراه با اعتماد به نفس نیست. گاهی آنقدر ذهنتان آشفته می شود که احساس می کنید نمی تواند قدم از قدم بردارید، وقت آن رسیده است که به این ذهنیت غلبه کنید. امروز همراه با عشقتان خوش بگذرانید و حسابی استراحت کنید، فردا باید حرکت را آغاز کنید!

    فال روزانه متولدین آبان

    وقت آن رسیده است که کمی به خودتان استراحت بدهید و بگذارید دیگران کارهای سخت را انجام دهند، قرار نیست که همیشه شما دیگران را حمایت کنید، گاهی هم به خودتان استراحت بدهید. هیچ کس شکست را دوست ندارد ، اما این تنفر از شکست در شما بیش از هر کس دیگری است، تا حدی که برای این که مبادا خودتان را به این خطر بیندازید زیادی محتاطانه عمل می کنید و موقعیت هایی که ممکن است زندگیتان را تغییر دهند را از دست می دهید. وقت آن رسیده است که به خودتان اعتماد کرده و از فرصت ها استفاده کنید. عشقتان احساس می کند که به اندازه گذشته مورد توجه شما نیست، امروز را با او بگذراند و او را غرق محبت کنید.

    فال روزانه متولدین آذر

    هفته گذشته حسابی خودتان را تحت فشار گذاشتید و با بار مسئولیت های فراوان خودتان را خسته کردید. امروز وقت استراحت مطلق است. تا هروقت که دلتان می خواهد بخوابید و خستگی این هفته را از تن به در کنید. بعد از یک استراحت کامل وقت رسیدن به خانه و خانواده خواهد بود. شما تمام هفته را مشغول کار هستید، آخر هفته باید برای آنها وقت کافی گذاشته و به آنها رسیدگی کنید. بد نیست با هم به پیک نیک بروید، لازم نیست حتما بیرون از شهر بروید، پارک نزدیک خانه تان هم می تواند گزینه خوبی باشد. در مکالمه با دیگران انعطاف پذیر باشید و زیادی روی حرف خودتان پافشاری نکنید تا درهایی به رویتان باز شوند که حتی فکرش را هم نمی کرده اید.

    فال روزانه متولدین دی

    امروز دلتان می خواهید در خانه بمانید و تمایل چندانی به فعالیت های اجتماعی ندارید. بد نیست گاهی وقتتان را فقط صرف خانه و خانواده تان بکنید و جایی نروید. احساس می کنید در وضعیت سختی گیر افتاده اید، دلتان می خواهد در زندگیتان تغییر ایجاد کرده و راه جدیدی در پیش بگیرید اما عادت به روال فعلی زندگیتان دست و پایتان را بسته است. این زنجیر ها را بشکنید تا پیشرفت کند فعلی زندگیتان را به یک جهش بزرگ ناگهانی تبدیل کنید. شما عشقتان را همیشه به کسانی که دوست داشته اید ثابت کرده اید، اما گاهی باید این عشق را به زبان آورد. همسرتان را به یک شام دونفره رمانتیک دعوت کنید و به او بگویید که دوستش دارید.

    فال روزانه متولدین بهمن

    امروز روز تعطیل است، زیادی سر خودتان را شلوغ کنید و برنامه تان را سبک کنید تا بتوانید به همه کارهایی که می خواهید برسید. زمانی را صرف خودتان و کارهای عقب افتاده تان بکنید، اما فعالیت های اجتماعی را هم حتما در برنامه تان قرار دهید. شما آدم در خانه ماندن نیستید، پس با دوستان و عزیزانتان به جاهایی که دوست دارید بروید و یا یک مهمانی خودمانی ترتیب بدهید. این آخر هفته را استراحت کنید و از وقتتان لذت ببرید، در هفته آینده باید تمام تواناییهایتان را به کار گرفته و تلاش کنید، هیچ مرزی برای شما وجود نخواهد داشت. یادتان باشد که دوستانتان را نسبت به عشقتان در اولویت قرار ندهید، این کار او را بسیار ناراحت خواهد کرد.

    فال روزانه متولدین اسفند

    امروز خودتان را برای مهمان های ناخوانده آماده کنید و با روی باز از آنها پذیرایی کنید، شاید کمی خسته شوید، اما انرژی فراوانی نیز از بودن در این جمع دریافت خواهید کرد. وقتی از تمام توان و انرژی خود استفاده کنید شک نداشته باشید که موفقیت به سراغتان خواهد آمد، کافی است با جریان پیش بروید. خواسته هایتان را بدون هیچ خجالتی با دیگران در میان بگذارید و خواهید دید که آنها از شما حمایت خواهند کرد. آیا از عشقتان دلخور هستید؟ شما انسانی بسیار حساس هستید و خیلی زود ناراحت می شوید، کمی به دلیل دلخوریتان فکر کنید و ببینید که آیا واقعا حق با شماست یا تنها حساسیت زیاد شما این وضعیت را به وجود آورده است؟

     

     

    فال خود را در  شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ببینید.

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی کنترل بهینه
  • خرید کتاب های زبان اصلی روزنامه نگاری، رسانه
  • خرید کتاب سینما زبان اصلی
  • کتاب های ادبیات روسی اورجینال
  • دانلود منابع مرجع انگلیسی
  • هاردکپی کتاب های متالورژی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم اجتماعی
  • خرید کتاب های حمل و نقل هوایی از آمازون
  • منابع اورجینال زیست فناوری
  • خرید کتاب زبان شناسی زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>