• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار گوناگون » مهندسی که در تهران مطب پزشکی داشت / عکس

    مهندسی که در تهران مطب پزشکی داشت / عکس

    مهندسی که در تهران مطب پزشکی زد + عکس

    مهندسی که در تهران مطب پزشکی زد + عکس

    در جامعه مدرک پسند کشورمان گاهی برخی افراد برای کسب منافع مادی بیشتر و وجهه اجتماعی مطلوب تر بگزارش پارسناز متاسفانه دست به جعل مدارک تحصیلی یا خرید مدرک تحصیلی میکنند ! به گزارش کدر  با گذری به خیابان انقلاب و خیابان های اطراف به موسساتی می رسیم که ادعا دارند کارشان قانونی است و مدرکشان هم معتبر است !

    مردی که فارغ التحصیل رشته کامپیوتر بود، با جعل مدرک پزشکی دست به طبابت در پایتخت زد.در ساعت ۱۹:۳۰ مورخه ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران ، مامورین کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس به یک مرکز درمانی ( درمانگاه ) در تهرانپارس مراجعه و به گزارش پارس ناز با طرح شکایت مدیر درمانگاه اقدام به دستگیری فردی کردند که خود را پزشک عمومی معرفی اما در طی چند روز فعالیت در درمانگاه و با وجود پیگیری های مکرر از سوی مدیر درمانگاه از ارائه مدارک قانونی خودداری و در طول این مدت نیز برای تعدادی از بیماران ، تجویزهای پزشکی صادر کرده بود .

    *ادعای اولیه متهم

    مهندسی که در تهران مطب پزشکی زد + عکس

    متهم که خود را بنام دکتر محمدحسن فاتحی نیا معرفی کرده بود ، در زمان تحقیقات اولیه همچنان خودش را به عنوان پزشک عمومی معرفی و عنوان می داشت : ” اینجانب پزشک عمومی هستم ؛ در تهیه مهر پزشکی اینجانب اشکالی بوجود آمده که در اسرع وقت برطرف می شود “

    *اظهارات مدیر درمانگاه

    مدیر درمانگاه که طی تماس تلفنی توسط یکی از مدیران داروخانه در منطقه تهرانپارس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته بود ، به گزارش کدر در شکایت خود عنوان داشت : ” طی آگهی استخدام در خصوص همکاری با پزشک عمومی ، فردی که خود را بنام دکتر محمدحسن فاتحی نیا و به شماره نظام پزشکی **۷۲ معرفی کرده بود به درمانگاه مراجعه و نهایتا پس از توافق بر سر نحوه همکاری ، از چند روز پیش در درمانگاه مشغول به‌کار شد

    طی این مدت چندین بار از ایشان خواهش کردم تا مدارک پزشکی خود را ارائه کند اما هر بار ، به بهانه های مختلف موضوع را به زمانی دیگر موکول می کرد تا اینکه در چندین نوبت و با طرح شکایت تعدادی از بیماران مبنی بر عدم بهبودی و برطرف نشدن بیماری شان ، به نحوه عملکرد درمانی ایشان مشکوک شدم ؛ سرانجام در مورخه ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ ، طی تماس یکی از مدیران داروخانه که از دوستان بنده می باشد متوجه شدم که در چندین نوبت دکتر محمدحسن فاتحی نیا اقدام به ارائه نسخه های دارویی به بیماران خود کرده که این نسخه ها تماما مورد اعتراض پرسنل داروخانه قرار گرفته است .

    نهایتا در شرایطی که به پزشک بودن این شخص مشکوک شده بودم ، تصمیم گرفتم تا موضوع را به پلیس اطلاع داده تا آن‌ها نسبت به تحقیق از این شخص و بررسی مدارک اقدام کند ” .

    *پرونده در اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “جعل مدارک و کلاهبرداری تحت عنوان پزشک” ، به دستور دادیار پنجم دادسرای ناحیه ۴ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

    *تحقیقات پلیسی

    با آغاز رسیدگی به پرونده در اداره سیزدهم پلیس آگاهی ، کارآگاهان با بررسی شماره نظام پزشکی اعلام شده از سوی متهم اطلاع پیدا کردند که این شماره نظام پزشکی متعلق به یک خانم دکتر می باشد که از سال ۷۷ ، در توابع تهران مشغول به‌کار است .

    در ادامه و با بررسی هویت متهم ، کارآگاهان موفق به شناسایی هویت اصلی متهم بنام محمدحسن . م ( ۴۲ ساله ) شناسایی و در ادامه تحقیقات مشخص شد که وی به هیچ عنوان در رشته پزشکی و یا حتی رشته های مرتبط با پزشکی تحصیل و یا سابقه کار نداشته است .

    *متهم : من پزشک قلابی هستم

    متهم که در برابر دلایل و مستندات جمع آوری شده از سوی کارآگاهان چاره ای جز اعتراف نداشت ، در اعترافات خود عنوان داشت : ” من لیسانس مهندسی کامپیوتر دارم ؛ جعل ها را قبول دارم ؛ مدارک پزشکی و مدارک دانشگاهی را [ همگی ] جعل کردم ؛ … ” .

    سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکر استقامتی ، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : ” متهم در اظهارات خود مدعی است که به تازگی خود را تحت عنوان پزشک عمومی معرفی کرده و به هیچ مرکز درمانی دیگری مراجعه نکرده است اما در ادامه تحقیقات ، مدارک جدیدی مبنی بر فعالیت متهم در سایر مراکز درمانی شهر تهران بدست آمده است که تحقیقات جهت شناسایی سایر این مراکز که متهم تحت عنوان پزشک به آن‌ها مراجعه و مشغول بکار شده ، در دستور کار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ” .

    سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکر استقامتی با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم عنوان داشت : “با توجه به جعل عنوان پزشک عمومی از سوی متهم و احتمال مراجعه وی به سایر مراکز درمانی سطح شهر تهران در پوشش پزشک و انجام کلاهبرداری بدین شیوه و شگرد ، به منظور شناسایی سایر شکات احتمالی دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از تمامی شکات احتمالی درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند

    همچنین از تمامی شهروندان محترم که از دیگر اقدامات مجرمانه متهم اطلاعاتی در اختیار دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۵۱۳ در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند ” .

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب بازی های فکری زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های گیاه شناسی
  • کتب عکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع تدارکات
  • دانلود فایل های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • خرید کتاب نظریه های کنترل اتوماتیک زبان اصلی
  • خرید کتاب شعر زبان اصلی
  • خرید کتاب های لفاظی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی دین
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>