• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » مدل طلا و جواهرات » آدرس پیج تازه مائده هژبری+ بازگشت مائده هژبری به اینستاگرام

    آدرس پیج تازه مائده هژبری+ بازگشت مائده هژبری به اینستاگرام

    صفحه شخصی اینستاگرام | صفحه اینستاگرام | احسان علیخانی | مهران مدیری | حالا خورشید | اینستاگرام | انتشار عکس | رسانه ملی | روزنامه | تبلیغات | صداوسیما

    آدرس پیج تازه مائده هژبری+ بازگشت مائده هژبری به اینستاگرام

    بازگشت مائده هژبری به اینستاگرام + آدرس پیج تازه مائده هژبری 

    مائده هژبری دختر رقصنده و شاخ اینستاگرامی که چندی پیش با خبر دستگیری او جنجال هایي بزرگ بپا شد، آزاد شده است و دوباره فعالیت هاي خودش را از سر گرفته است ولی اینگونه که خود هژبری اعلام کرده فعالیت هاي جدیدش دیگر مثل قدیم نیستند، آدرس تازه صفحه او mahimaedeh@ می باشد که در همین مدت کم ۷۱۵ هزار فالوور را ازآن خود کرده، حواستان به شماره فالوورها باشد تا پیج هاي فیک را فالوو نکنید.

    مائده هژبری با انتشار شدن پستی تازه نوشت

    درود. بعد از چند وقت اين اولين بارى است كه براتون مينويسم ! كارى ندارم كه پيج هاى فيك و رسانه هاى زرد به بهونه ى حمايت از من چى نوشتن و وضع رو چقدر بدتر كردن! به نظرم همش خواست خدا و هوشمندی بوده براى قويتر شدنم گلگى اى از كسى ندارممن فكر ميكنم خدا دوستم داشته كه تو اين سن كم اينهمه تجربه هاى سنگين و سخت رو به دست آوردم و سعى ميكنم از اين به بعد مثل يه شخصى واکنش‌ كنم كه خدا دوستش داره.

    آدرس پیج تازه مائده هژبری+ بازگشت مائده هژبری به اینستاگرام

    من مثل هر آدم ديگه اى حتما غلط های و کارهایی رو نباید تو جاییکه بودم انجام میدادم ولی انجام دادمو اینجوری شد.. حالا به خاطرشون اذیت شدم تنهايى و دلتنگى كشيدم و از اين به بعد نميخوام اون داستانا دوباره پیش بیاد. من متوجه شدم رقصيدن يه هنره ولی نباید اونو به همه ی نشون داد حداقل مدلی که من میرقصیدم.

    تغییر سبک هر لحظه بد نیست و گاهی جهت پیشرفت خودت لازمه.. هر آدمى لياقت ديدن هر نوع رقص رو نداره و بايد اين قضيه رو بتونم مديريتش كنم حداقل از اين به بعد سعى ميكنم شما هم بعنوان دوستام كمكم كنيد و به شايعات و پخش كردن فيلم هاى قبلى خاتمه بدين . ممنون. یه استایل تازه با آدمای باحال.

    صفحه شخصی اینستاگرام | صفحه اینستاگرام | احسان علیخانی | مهران مدیری | حالا خورشید | اینستاگرام | انتشار عکس | رسانه ملی | روزنامه | تبلیغات | صداوسیما

    بازگشت مائده به اینستا و آدرس تازه پیج اینستاگرام مائده هژبری

    در خبر بعد: در آمد بالای سلبریتی ها از پست های اینستاگرام

    این روز ها تبلیغات سلبریتی ها در اینستاگرام به امری عادی تبدیل شده است است . ولی در کشور عزیزمان ایران سلبریتی ها جهت هر تبلیغ اینستا گرامی چقدر درامد دارند؟ در خارج از کشور عزیزمان ایران چقدر است؟ عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با اشاره به درآمدهای سلبریتی ها در اینترنت از درامد صورت هاي معروف جهت تبلیغات اینستاگرامی رونمایی کرد.

    تبلیغات سلبریتی ها در اینستاگرام

    عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با اشاره به درآمدهای سلبریتی ها در اینترنت گفت: سلبریتی ها در ایراناز ۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان می گیرند ودر اینستاگرام پست می گذراند که این مبلغ جهت خبر رسان تلگرام ۱۰ میلیون هست. امیر ناظمی در سلسله نشست هاي «رسانه، افکار عمومی و بازنمایی رویداد» که در وزارت رفاه برگزار شد، به جایگاه شبکه هاي اجتماعی در دنیا اشاره کرد و گفت:

    آدرس پیج تازه مائده هژبری+ بازگشت مائده هژبری به اینستاگرام

    شاهد کسب درآمد سلبریتی ها از شبکه هاي اجتماعی و اثرگذاری آن ها هستیم. بالاترین درآمد از پست هاي اینستاگرامی در دنیا مربوط به خواننده معروف «سلنا گومز» هست؛ وی هر پست خودرا ۵۳۰ هزار دلار می فروشد. در واقع با سلبریتی هایي مواجهیم که قرارداد فیلم و بازی می بندند ولی عمده درآمد انها تحت الشعاع پست هاي اینستاگرامی است.

    بهرام رادان

    صفحه شخصی اینستاگرام | صفحه اینستاگرام | احسان علیخانی | مهران مدیری | حالا خورشید | اینستاگرام | انتشار عکس | رسانه ملی | روزنامه | تبلیغات | صداوسیما

    تصویر رادان را هم اینروزها زیاد از پرده سینما، بر روی بیلبوردهای سطح شهر ودر تبلیغ یک برند چرم میبینیم. بهرام رادان که یکی از غایبان جشنواره سی و پنجم بود، از صفحه اینستاگرامش حسابی جهت تبلیغ این برند چرم استفاده می کند و هر از چند گاهی با انتشار شدن ویدئویی از پشت صحنه تصویربرداری تبلیغات این برند، آن رابه هوادارانش معرفی می کند.

    رضا یزدانی

    خواننده هر لحظه چرم پوش کشورمان سال هاست یک برند چرم را در همه ی کنسرت هایش می پوشد و به نوعی جهت آن تبلیغ می کند.او البته در آخرین کنسرت اش از چرم پوشیدن دست برداشت و لباسی پوشید که طراحی و دوخت آن متعلق به شرکتی بود که چند ماه پیش و چند روز مانده به المپیک با طراحی لباس ورزشکاران در کم ترین وقت ممکن، به داد کمیته ملی المپیک رسید.یزدانی با آوردن نام طراح لباس اش در صفحه شخصی اینستاگرامش جهت این برند تبلیغ کرد.

    آدرس پیج تازه مائده هژبری+ بازگشت مائده هژبری به اینستاگرام

    بهاره رهنما

    بازیگران زن جهت شرکت در پروژه هاي تبلیغاتی در کشور ما با محدودیت هاي بیشتری مواجه هستند، ولی این باعث نمی شود تا انها از این وقت کسب درآمد استفاده نکنند. بهاره رهنما یکی از کسانی است که در صفحه اینستاگرامش از عطر و ادکلن گرفته تا مزون لباس و حتی میک آپ آرتیست اش را تبلیغ می کند.این بازیگر پست هاي زیادی جهت این منظور میگذارد و بتازگی جهت چربی سوزی تصمیم گرفته و تبلیغات جهت موسسه لاغری و دکتری که تحت نظر آن ها قرار دارد.

    عکس بهاره رهنما

    عکسی از نیوشا ضیغمی را در حال تبلیغ یک برند آرایشی

    سحر قریشی در حال تبلیغ لوازم آرایشی بهداشتی

    و اما: ماجرای مهران مدیری و شکایت از روزنامه شرق به کجا رسید؟

    امروز خبری انتشار شد مبنی بر این که شکایت مهران مدیری از روزنامه شرق منجر به محکومیت این روزنامه شده است هست. مهدی رحمانیان «مدیر مسئول روزنامه شرق» با رد محکوم شدن روزنامه شرق در پی شکایت مهران مدیری در دادگاه گفت: اصولاً اصلاً دادگاهی برگزار نشده و به پرونده نیز پیگیری نشده است تا مشخص شود چه حکمی صادر می شود.

    شکایت مهران مدیری از روزنامه شرق

    وی ادامه داد: اصولاً اگر کسی شکایت داشته باشد ابتدا شکایت خود رابه دادسرا میبرد و بعد در دادسرا بازپرس بیانات دو طرف را میشنود و بعد اگر ادله قابل قبول بود، آن رابه دادگاه ارجاع می دهد. رحمانی ادامه داد: پرونده شکایت مهران مدیری از روزنامه شرق هنوز در مرحله اول است و پرونده در دادسراست.

    بهمین علت هیچکدام از مراحل بعد برگزار نشده که منجر به صدور حکم شود. بعضی رسانه ها در اینترنت اعلام کرده بودند که دادگاه روزنامه صبحگاه امروز برگزار شده است و روزنامه شرق محکوم به انتشار تکذیبیه شده است است.

    شکایت مهران مدیری از روزنامه شرق

    هیات نظارت بر صدا و سیما با «احسان و مهران» چه می کند؟

    یک عضو هیات کنترل بر صداوسیما از احتمال بررسی اتهامات وارده به احسان علیخانی و مهران مدیری در جلسه آتی این هیات خبر داد و گفت: ما بطور کلی از صداوسیما خواسته ایم که عنوان کمک هاي مالی را دربخش بازرگانی و حوزه اداری و مالی شرکت متمرکز کند تا شاهد انسجام و انضباط مالی در حوزه برنامه سازان باشیم. احسان قاضی زاده هاشمی در مصاحبه با ایسنا گفت:

    ما این موارد مالی رابه صورت کلی در گذشته بحث کردیم ولی در عنوان این اشخاص باید در جلسه شورای بازرسی بررسی کنیم که این عنوان در چه حدی از اهمیت واقع شده است است که اعضا بخواهند آنرا پیگیری کنند ولی به هرحال احتمال بررسی آن وجوددارد. این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد:

    بطور کلی معتقدیم صداوسیما باید مباحث مالی و اسپانسری را انسجام بخشد و منظم کند که دارای یک مرجع ورودی باشد تا دچار حاشیه و چالش نشود. در همین باره از چند وقت گذشته اقداماتی شروع شده است است که زیاد در حوزه آگهی هاي بازرگانی و اسپانسرهای مالی برنامه ها است.

    وی با تاکید بر این که باید صداوسیما به صورت کامل به همکاری هاي درون برنامه اي دقت کند، یادآور شد: ما به صورت نمونه راجع به برنامه تلویزیونی جام جهانی و آوردن سه بازیکن خارجی به ازای پرداخت یک میلیارد تومان بحث داریم که این افراد کارلوس پویول، اتئو و یک فوتبالیست دیگر است که قرار بود در برنامه شرکت کنند.

    درست است که اینکار در قالب همکاری درون برنامه اي انجام شد ولی ما معتقدیم باید در جایی تمرکز و برنامه ها تنظیم شود تا یک تهیه کننده و برنامه ساز راسا اقدام به تنظیم برنامه ها کند چون این روند باعث ایجاد حاشیه در برنامه ها میشود. این عضو شورای بازرسی بر صداوسیما ادامه داد:

    ما از صداوسیما می خواهیم جهت صیانت از برنامه سازان، مجریان و گویندگان خود هر نوع کمک مالی به هر وسیله اي به صدا و سیما را دربخش بازرگانی و حوزه اداری و مالی شرکت متمرکز کند تا شاهد از هم گسیختگی نباشیم. ما این موارد رابه آقای علی عسگری هم گفتیم و خواستیم که انسجام و انضباط مالی در حوزه برنامه سازان برقرار شود.

    علت شکایت مهران مدیری از روزنامه شرق

    قاضی زاده هاشمی با بیان این که یک سری کارهای از حدود یکسال پیش شروع شده است هست، گفت: یک سری اتفاقات در گذشته رخ داد که تنها عنوان اخیر رسانه اي شد، ما از این دست اتفاقات داشتیم. معتقدیم که جهت انضباط مالی نباید هر شخصی به برنامه ساز جداگانه پیشنهادهای اسپانسری دهد یا این که برنامه ها دارای واسطه هاي مالی باشند.

    این واسطه گری ها ضربه میزند، ما از رییس شرکت صداوسیما خواستیم که جلوی واسطه هاي مالی را بگیرد. بعد از انتشار گزارش روزنامه شرق راجع به کمک هاي میلیاردی به دو مجری تلویزیونی جهت دو برنامه سیما، تلویزیون در اقدامی کم سابقه برنامه اي رابا حضور احسان علیخانی برگزار کرد تا او از خود دفاع کند که اینکار انتقادات بسیاری را برانگیخت.

    ودر ادامه همین موضوع: دفاعیه احسان علیخانی در برنامه حالا خورشید | از روزنامه شرق شکایتی ندارم

    دیروز حالا خورشید به ماجراها و جنجال هاي پیش آمده راجع به پرونده موسسه ثامن الحجج بود که احسان علیخانی در حالا خورشید روی آنتن شبکه سه سیما آمد تا پاسخگوی افکار عمومی باشد. البته پیش از بحث، آیتمی راجع به موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج و چگونگی انحلال و حضورش بعنوان اسپانسر با توضیحات رضا رشیدپور پخش شد و رشیدپور گفت که از منوچهر متکی دعوت به گفت و گو کردند ولی ایشان تمایلی به گفتگو نداشت.

    احسان علیخانی در پاسخ به این پرسش که شما گفته اید من الف-ع نیستم، تصریح کرد: هیچگاه فکر نمی کردم روزی نام خودم را در اینترنت ببینم که بعنوان متهم فساد اقتصادی از بنده یاد می شود و یا بعنوان بدهکار بانکی نامم را می برند! هنگامی خبر را دیدم در اینترنت که به سرعت دست به دست می شد، مورد نیاز بود بنویسم ما گوشت قربانی جذابی هستیم.

    چرا که رسانه ها می توانستند در تصدیق این خبر به سراغ مدیران تلویزیونی بروند و جویای صحت و سقم این خبر بشوند. البته حالا بد هم نیست مردم بدانند ماجرای برنامه سازی با حضور اسپانسرها به چه صورت هست. این را هم بدانید قبلاً که با پول تلویزیون کار می کردیم به اندازه امروز پیچیدگی هاي نظارتی و کارشناسی وجود نداشت.

    دفاعیات احسان علیخانی در حالا خورشید

    تهیه ‎کننده و مجری برنامه «ماه عسل» به ماجرای حضور ثامن الجج بعنوان اسپانسر اشاره کرد و گفت: ثامن الحجج در حالی بعنوان اسپانسر برنامه ما فعالیتش را شروع کرد که صاحب ۵۰۰ شعبه مجوزدار در کشور بود من در جایگاه یک تصمیم ساز اقتصادی و یا صاحب بنگاه اقتصادی و مالی و سهام دار نبوده ام.

    پیشنهاد همکاری برنامه مشارکتی دادند و بعد از استعلام هاي دقیق و متعدد از سوی رسانه ملی این مجوز صادر شد و به ما نامه دادند تا با این موسسه همکاری و همکاری داشته باشیم. او در جواب به این پرسش که ثامن الجج به تلویزیون پیشنهاد داده یا مستقیما با شما مراوده داشته هست، اظهار کرد:

    میدانید که اسپانسرها با مدیران ارتباط برقرار می کنند و بعد از استعلام ارتباط ما با انها ایجاد میشود. حتما شرکت صداوسیما جهت این ارتباط مجوز صادر میکند. حقیقتاً هیچ تبلیغی بدون مجوز مکتوب رسانه ملی امکان پذیر نخواهد بود. مطمئن باشید ما هم نهاد و کارگروهی در شرکت داریم که حتی نمیگذارد یک آبمیوه بدون استعلام تبلیغ شود.

    احسان علیخانی راجع به وام سه میلیاردی، گفت: اولاً مورد نیاز است بگویم با این مبالغی که می گویند ۶ مجموعه از سال ۹۱ تحت عناوین دو نیمه سیب، خاص برنامه تحویل سال ۹۲، ماه عسل ۹۳، بهار نارنج، سه ستاره و جشن بیست سالگی شبکه سه ساخته شده است هست. شرکت ما ده ها نهاد نظارتی دارد و از طرفی چندین نفر کار میکنند و یک تخصیص بودجه اي صورت می گیرد و همه ی چیز در چارچوب قرارداد با شرکت انجام می شود.

    همچنین بدانید همه ی این برنامه هایي که گفتم قبل از انحلال موسسه مالی و اعتباری ثامن الجج درسال ۹۴ اتفاق افتاد. به محض این که اعلام کردند با این موسسه دیگر کار نکنید ما همان موقع همه ی کارها را به اتمام رساندیم و این هم جزو بدیهیات هست. وی راجع به بازتاب معنادار وام سه میلیاردی سلبریتی ها، افزود: من از روزنامه شرق و بعضی رسانه هاي دیگر هیچ گلایه اي ندارم.

    اما اي کاش مطالبات واقعی را هم پیگیری کنند و اسامی مفسدین اقتصادی خوانا و بدون لکنت اعلام شود. کاش قبل از هر قضاوتی با مدیران تلویزیون صحبت میکردند. ما سالها جلوی شما صحبت کرده ایم و قد کشیده ایم. من هیچ کسی را متهم نمی کنم به این فکر میکنم در حوزه رسانه طبیعی است و این اسم ها جذابیت دارند. من هیچ مشکلی به ذات با وام گرفتن کسی ندارم ولی واقعاً بنده تا کنون هزار تومان حتی از صندوق خانواده، هیئت و مسجد محله هم وام نگرفته ام.

    گفت و گو با احسان علیخانی در حالا خورشید

    علیخانی در آخر راجع به ماجرای هدیه میلیونی ثامن الحجج خاطرنشان کرد: چطور ما را آن قدر راحت فرض کرده اید؟! برویم و شماره حساب بدهیم و امضاء کنیم تا یک هدیه میلیونی به حساب مان واریز شود. این طور نبوده هر اسپانسری تعهد می کند تا هدیه اي به میهمانان برنامه بدهد و بارها هم نامشان را هنگام اهداء جوایز اعلام کرده ایم. به چه دلیل واقعاً پاسخ هاي مسئولین راجع به این اتفاق شنیده نمی شود انگار چیزهای دیگری جهت اینترنت جذابیت دارد!

    مدیرمسوول روزنامه شرق: صداوسیما با پخش دفاعیات علیخانی به ضرر خود عمل کرد مدیرمسوول روزنامه شرق با محاسبه پخش برنامه «حالا خورشید» که به مدت یک ساعت به دفاعیات احسان علیخانی روی آنتن زنده تخصیص داده شده است داشت، تصریح کرد که صداوسیما با پخش این برنامه به ضرر خود عمل کرد. مهدی رحمانیان راجع به برنامه «حالا خورشید» رضا رشیدپور که عصر شنبه از شبکه سه سیما پخش شد، چنین اظهار کرد:

    اگر تلویزیون و آقای احسان علیخانی با من مشورت می کردند صادقانه به آن ها میگفتم که اینکار را نکنید. به قول دکتر شریعتی اگر می خواهید حقیقتی را خراب کنید، خوب به آن حمله نکنید، بد ازآن دفاع کنید. مدیر مسوول روزنامه شرق تصریح کرد: امروز تلویزیون از خودش بد دفاع کرد. اگر این برنامه پخش نمی شد به نفع تلویزیون بود؛ لذا من با رسانه اي که خودش چنین کاری رابا خودش انجام میدهد حرفی ندارم.

    این فعال رسانه اي در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر این که پیش از انتشار گزارش روزنامه شرق آیا تصویر العمل ها را پیشبینی می کرده است؟ و این که آیا روزنامه شرق جهت دفاع از خود ادله کافی دارد؟ گفت: طبیعی است که هر کنشی واکنشی دارد. عده اي از این تصویر العمل ها اتفاقا بسیار حرفه اي و خوب بوده است مثل مطلبی که آقای علیخانی در اینستاگرام خود انتشار کرد. اي کاش ایشان در برنامه امروز تلویزیون شرکت نمیکردند.

    مدیرمسوول روزنامه شرق

    مدیر مسئول روزنامه شرق

    رحمانیان در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا راجع به شکایت امروز مهران مدیری از روزنامه شرق که در دادسری رسانه ها مطرح شده است هست، گفت: درخصوص افرادی که از روزنامه شرق شکایت کرده اند، حق طبیعی ارزش بوده هست. ما نمی توانیم جهت آدم ها تعیین وظیفه کنیم. ضمن این که ما جهت دفاع از گزارشی که در روزنامه شرق انتشار شده است ادله کافی داریم که درصورت لزوم به دادگاه ارائه میدهیم.

    به گزارش ایسنا، شبکه سه سیما عصر امروز یک ساعت از آنتن خود رابه احسان علیخانی تخصیص داده شده است داد تا راجع به ي اتهام هاي اخیر راجع به دریافت وام میلیاردی از یکی از موسسه هاي مالی اعتباری، از خود دفاع کند. این دفاعیه ها در قالب برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور روی آنتن رفت. صبح ۳۰ تیر ماه مهران مدیری هم به اتفاق وکیل خود، شخصا در دادسرای رسانه حاضر شد تا شکایت خود بر علیه روزنامه شرق و فیلم آنلاین را پیگیری کند.

    حضور مهران مدیری در دادسرای رسانه

    و در آخر هم: ماجرای عروسی جنجالی و لاکچری پسر سفیر و مدل محجبه

    آناشید حسینی یک مدل محجبه اي است که درسال ۱۳۷۰ متولد شده است است او در عرصه مدلینگ فعالیت میکند و آناشید حسینی با محسن مرادیان فرزند مرتضی مرادیان سفیر کشور عزیزمان ایران در کشور دانمارک ازدواج کرده است و چندی پیش مراسم ازدواج خودرا برگزار کرده اند . انتشار عکسهایی از مراسم ازدواج لاکچری پسر سفیر و زن آناشید حسینی مدل ۲۷ ساله محجبه با تصویر العمل هاي زیادی همراه شده است است.

    عکس آناشید حسینی

    این روز ها عکسهای یک عروسی پر زرق و برق در شبکه هاي اینستاگرامی دست به دست میشود ، ولی ماجرای این عروسی هنگامی جنجالی میشود که همه ی متوجه می شوند این تصویر ها متعلق به عروسی لاکچری پسر سفیر کشورمان در دانمارک است.

    اعتراضات اینستاگرامی کاربران این اینترنت باعث به وجود آمدن حاشیه هاي زیادی جهت عروسی فرزند سفیر دانمارک شده است هست. حاشیه هایي که البته از سوی او و همسرش بی جواب نمانده است.

    سیده آناشید حسینی مدل محجبه

    سیده آناشید حسینی یکی از افرادی است که از طریق اینستاگرام بعنوان یک مدل محجبه معرفی شده است است و طرفداران زیادی دارد. او یک طراح لباس ۲۵ ساله است که حجاب و پوشش شیک و مدرن بسیاری از افرادی راکه حتی به حجاب علاقه و میل چندانی نداشته اند رابه خودش جذب کرده است.

    سیده آناشید حسینی، همسر امیر محسن مرادیان، یکی از طراحان جوان لباس هاي اسلامی هست. امیر محسن مرادیان فرزند مرتضی مرادیان سفیر کشورمان در دانمارک هست، ولی انچه این روز ها باعث شده است است که اسم این زوج زیاد سرزبان ها بیفتد، تصویر هایي است که از مراسم ازدواج آن ها در گران ترین تالار عروسی شهرک غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران انتشار شده است است.

    این تصویر ها حاشیه و جنجال زیادی را جهت سفیر کشور عزیزمان ایران در دانمارک به همراه داشته است و جالب تر این که عده اي از رسانه ها میگویند که پدر او از هزینه هاي هنگفت این مراسم اظهار بی اطلاعی کرده هست. حضور صورت هاي سیاسی دراین مراسم لاکچری که یکی از گرانقیمت ترین مراسم هاي عروسی لقب گرفته هست، موجی از ناراحتی را جهت مردم ایجاد کرده است.

    عروسی پسر سفیر دانمارک

    پسر سفیر که قصد مصون داشتن پدرش از این واقعه و حواشی عروسی لاکچری را داشته است در ابتدا ادعا کرده است که پدرش از شرح حال مراسم مطلع نبوده ودر عمل انجام شده است قرار گرفته هست. موج اعتراضات اینستاگرامی به این عروسی پر سر و صدا به خصوص در پیج اینستاگرام «سیدمحمدمهدی صدرالساداتی» طلبه حوزه علمیه قم، باعث شد تا آناشید حسینی در صفحه اینستاگرامش تصویر العمل نشان دهد.

    پسر سفیر دانمارک هم در یکی از استوری هاي اینستاگرامش در پاسخ به همه ی اعتراضات و ناراحتی ها در پی عروسی لاکچری اش، مدعی شده است است که جهت این عروسی فقط ۵۰ میلیون تومان خرج کرده اند و این مبلغ زیادی محسوب نمیشود. سید محمد مهدی صدراساداتی هم بلافاصله بعد از تصویر العمل هاي این زوج، با انتشار شدن پست دیگری با اشاره به قیمت بالای کیف و ساعت گران بهای زن حسینی در یکی از تصویر هایش، نوشته است:

    ساعت گران بهای زن حسینی

    نمی خواستم این پست را بگذارم، ولی آقای مرادیان «پسر سفیر» حقیر را متهم به دروغگویی کرد سپس استوری انتشار کرد که ۵۰ میلیون خرج، مجلل محسوب نمیشود … بعد زن حسینی تعداد زیادی روایت درمورد تهمت زدن در پیجش گذاشت و تا آمدم جواب دهم، کامنت ها را بست. دوستان زیادی از من خواسته شد توضیح دهم … بنده عرض میکنم، من فقط یک سؤال پرسیدم که آیا چنین عروسی دراین اوضاع حرکت به سمت کاخ نشینی است یا نه؟

    همین … «شاید اصلا مجانی بوده باشد، کاری به آن ندارم». حتی می تواند تمام برند هایي که زن حسینی آن ها را میپوشد ودر صفحه پابلیک خود تبلیغ حجاب میکند و اصرار دارد فیک نیستند نیز هدیه باشد … درمورد پنجاه میلیون خرج هم نظری ندارم دوستان خودشان می توانند به پیج تالارمجلل دانیال رجوع کنن د و بپرسند آیا قیمت این است یا شاید هم سقف کارت کشیدن دریک تراکنش باشد … نمی دانم، مهم هم نیست

    مدل محجبه

    خانوم آناشید حسینی و پسر آقای سفیر امیر محسن مرادیان در اسفند سال ۱۳۹۶ بعنوان مهمان در برنامه وقتشه با اجرای کامران تفتی دعوت شدند، ولی این برنامه هیچگاه پخش نشد.

    واژه های کلیدی: صفحه شخصی اینستاگرام | صفحه اینستاگرام | احسان علیخانی | مهران مدیری | حالا خورشید | اینستاگرام | انتشار عکس | رسانه ملی | روزنامه | تبلیغات | صداوسیما

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های طب فیزیکی و توانبخشی اورجینال
  • دانلود منابع مرجع شیلات
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • خرید کتاب های تجارت از آمازون
  • خرید کتاب های پردازش تصویر از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی بیماری های قلب و عروق
  • هاردکپی کتاب های هنر های گرافیکی
  • خرید کتاب های زبان اصلی کابالا
  • کتاب های ارتدکسی اورجینال
  • کتب لوازم الکترونیکی خانگی زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>