• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » آشپزی و تغذیه » آموزش انواع غذاها » تور دبی+ عکس، آدرس و راهنمای رزرو + بهترین هتل های دبی

    تور دبی+ عکس، آدرس و راهنمای رزرو + بهترین هتل های دبی

    دکوراسیون داخلی | دکوراسیون | دکوراسیون | فرودگاه | رستوران | گردشگران | تصویری | معرفی

    تور دبی+ عکس، آدرس و راهنمای رزرو + بهترین هتل های دبی

    بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو 

    امروز عالی ترین هتل هاي شهر دبی رابه شما معرفی خواهیم کرد، امارات بالای یک دهه است که تبدیل به یک قطب تجاری، اقتصادی و گردشگری نیرومند شده است هست، اگر بخواهیم یکی از جاذبه هاي گردشگری را مثال بزنیمريال می توانیم برج بلند خلیفه را نام ببریم و جدای از این برج مرتفع و زیبا، شهر دبی صدها جاذبه و هتل لوکس و دیدنی دارد، در ادامه با بخش گردشگری مجله پارس ناز همراه باشید.

    ۱۰- هتل لوکس شهر دبی

    تور دبی+ عکس، آدرس و راهنمای رزرو + بهترین هتل های دبی

    با مقدمه جالبی که از شهر دبی با گشتی مجازی ارائه شد، اکنون نوبت معرفی ۱۰ هتل لوکس این شهر است که شما رابا ظرفیت هاي اقامتی لاکچری این شهر آشنا می کند. هتل کمپینسکی هم چون هتل برج العرب یکی از مجلل ترین مقصدهای شهر دبی گردی هست. هتلی مشهور با استاندارد هاي بین المللی و البته کمی گران جهت کسانی که قصد سفر های هیجان انگیز و رمانتیک گردی در این شهر را دارند.

    این هتل را اکثر سایت ها بعنوان یکی از ۳هتل برتر این کلان شهر معرفی کرده اند. جایی نزدیک پیست اسکی شهر دبی بله در شهر آسمان خراش ها شما می توانید باوجود هوای بالای ۴۵ درجه سانتیگراد، اسکی کنید هتل KEMPINSKI HOTEL MALL امارات خدمات متنوعی جهت گردشگران لاکچری گرد دارد که از ان جمه می توان به سالن هاي بدنسازی و تنیس و کلوب گلف وحتی کلاس هاي اموزش اسکی و ورزش هاي آبی اشاره کرد.

    دکوراسیون داخلی | دکوراسیون | دکوراسیون | فرودگاه | رستوران | گردشگران | تصویری | معرفی

    به گزارش پارس ناز، معماری داخلی رویایی این هتل جهت کسانی که به دنبال گذران دوران نامزدی وماه عسل دریک فضای جالب هستند توصیه میشود. کمتر ایرادی می توان به این هتل مجلل گرفت که طبق معمول در ماههای خاصی ازسال نیز جهت سفر های گروهی، تخفیفات خوبی عرضه میکند.

    «تصویری از نور پردازی شبانه هتل مجلل ۵ ستاره کمپینسکی در شهر دبی»

    «تصویر اتاق هاي مجلل هتل کمپینسکی»

    تور دبی+ عکس، آدرس و راهنمای رزرو + بهترین هتل های دبی

    این هتل واقعا گران است وانتظار قیمت هاي مرسوم را نداشته باشید جزییات زیاد را در این نشانی دنبال نمایید. توصیه جالب راجع به این هتل آن است که فاصله این هتل با WILD WODY حدود سه کیلومتر است و تقریباً با طی بیست دقیقه می توان از فرودگاه بین المللی این شهر به این هتل هر لحظه خنک با رستوران ها واتاق هاي مجلل رسید.

    آدرس: DUBAI, SHEYKH ZAYED ROAD 120679

    دکوراسیون داخلی | دکوراسیون | دکوراسیون | فرودگاه | رستوران | گردشگران | تصویری | معرفی

    برای کسانی که از مجموعه هتل هاي زنجیره اي شرایتون در سراسر دنیا استفاده کرده اند، SHERATON شهر دبی انتخابی فوق العاده جهت گذران یک سفر هیجان انگیز و لوکس در این شهر هست. شهرت جهانی آن باعث شده است تا هر سال ده ها هزار مسافر این هتل را جهت اقامت در این کلان شهر گزینش کنند.

    یکی از نقاط قوت هتل علاوه بر رستوران هاي سنتی و فرنگی و خدمات SPA و ماساژ و ورزشی و تفریحی و خرید، در واقع نزدیکی آن با مراکز خرید و لوکس شهر دبی مثل بازار و ساحل مارینا است که در فاصله ده دقیقه اي این هتل قرار دارد. بالاترین سطح کیفیت خدمات هتلینگ را می توان در شرایتون این شهر در اختیار داشت.

    تور دبی+ عکس، آدرس و راهنمای رزرو + بهترین هتل های دبی

    «تصویری از نور پردازی شبانه هتل شرایتون شهر دبی»

    اکثر کارکنان این هتل به عربی وانگلیسی و بعضا فرانسه تسلط داشته ودکوراسیون غربی که تلفیقی از سنت و مدرنیته است را می توان درلابی، رستوران ها و اتاق هاي هتل شاهد بود. جهت سفر های انفرادی و گروهی این هتل مجلل توصیه می شود. البته هر اندازه تعداد اقامت شما زیاد باشد، سر جمع هزینه ها کم کردن پیدا میکند.

    «تصویری از دکوراسیون اتاق هاي هتل شرایتون شهر دبی که نمایی قشنگ از ساحل مارینا را در اختیار مهمان قرار میدهد»

    فاصله هتل شرایتون شهر دبی تا کلوب گلف و پارک وایلد وادی حدود ۱ کیلومتر است و شما می توانید بدون کرایه ماشین به این دو مکان بروید. با طی حدود بیست کیلومتر می توانید از هتل شرایتون به فرودگاه بین المللی شهر دبی بروید که در همه ی ساعات شبانه روز، ماشین جهت عزیمت در معرض مهمانان هتل است.

    آدرس: SHEIKH ZAYED ROAD, AL BARSHA, DUBAI

    یکی از هتل هایي که کمتر راجع به آن در این شهر شنیده ایم، THE H است که از اقامتگاه هاي لوکس ودر عین حال تمییز با چشم اندازی عالی در این شهر است و همه ی نوع خدمات را در اختیار گردشگران قرار می دهد. از استخرهای INDDOR و OUTDOOR گرفته تا خدمات SPA و رستوران هاي فرنگی و سنتی، محیط فرحبخشی در انتظار گردشگران شهر دبی در هتل اچ هست. هتلی گران ولی با تخفیف هاي خوبی در سایت هاي مشهور دنیا مثل هتلز دات کام.

    «باور کنید که فضای داخلی رویایی هتل اچ شهر دبی است!»

    «شهر دبی گردی : لابی هتل اچ این شهر را تماشا میکنید که مغازه هاي مختلفی جهت خرید سوغات سنتی و فرنگی دارد»

    این هتل فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی شهر دبی دارد و تنها یک ربع با مرکز خرید ها و بازار جمیرا و ساحل آن دارد. نظر مسافران این هتل را در این لینک مشاهده کنید. جهت کسب اطلاعات زیاد به سایت هتل در این نشانی مراجعه فرمایید.

    آدرس: SHEIKH ZAYED, TRADE CENTER ROUNDABOUT , DUBAI

    برای کسانی که عاشق اقامت در مکان هاي لوکس با معماری و فضای داخلی رویایی و رمانتیک هستند و پانورامایی از خلیج فارس انها رابه وجد می آورد، حتماً CONRAD HOTEL DUBAI گزینه خوبی خواهد بود. اقامت گاهی در بزرگراه شیخ زاید که از نظر کاربران لونلی پلنت وتریپ ادوایزر در لیست اقامت گاه هاي رویایی شهر هست. همه ی اتاق ها اینترنت و تی وی و ماهواره و حمام با دوش هاي بارانی رنگی را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

    رستوران هاي این هتل همه ی نوع غذا سرو میکنند که مناسب هر نوع ذائقه اي خواهد بود. کنراد را باید هتلی گرانقیمت و یکی از گزینه هاي لاکچری گردهای شهر دبی به شمار آورد. البته فصلی که در آن سفر میکنید و تعداد نفرات و مدت اقامت و نوع اتاق درقیمت نهایی تاثیرگذار است که باید به آن توجه داشته باشید. جزییات زیاد را این جا مشاهده کنید.

    «تصویری از نمای اتاق دلوکس هتل کنراد شهر دبی»

    «تصویری از دکوراسیون مجلل و جالب لابی هتل کنراد»

    به گزارش پارس ناز، یکی از نکات خوب اقامت درکنراد شهر دبی، نزدیکی آن با مرکز تجارت جهانی این کلان شهر «DUBAI TRADE CENTER» است که جهت فعالان تجاری وکسانی که به منظور فعالیت هاي تجاری رهسپار این شهر می شوند مطلوب خواهد بود. البته باطی بیست دقیقه از فرودگاه بین المللی می توان به کنراد رسید.

    «شهر دبی گردی : تصویری از دوش هاي بارانی رنگارنگ در مرکز SPA هتل کنراد شهر دبی»

    «شهر دبی گردی : تصویری از حمام اتاق هاي لوکس هتل مجلل کنراد»

    آدرس: TRADE CENTER, SHEIKH ZAYED, DUBAI

    از مقصدهای اقامتی لاکچری شهر دبی می توان به STEIGENBERGER اشاره کرد که از هتل هاي پنج ستاره فوق مجلل این شهر هست. تنها ۱۰ کیلومتر با فرودگاه عظیم شهر دبی فاصله دارد. ترافیک این فرودگاه رابه صورت آنلاین در FLIGHRADAR24.com مشاهده کنید تا متوجه این قضیه بشوید از نظر موقعیت مکانی، استیگنبرگر شهر دبی جای خوبی جهت اقامت مجلل هست. از عالی ترین گزینه ها جهت شهر دبی گردی ولاکچری گردها و بوده است.

    دکوراسیون رمانتیک و فضای جذابی را در اختیار مهمانان شهر دبی گرد قرار میدهد. تسلط کارکنان به زبان عربی و انگلیسی و حتی آلمانی می تواند جهت گردشگران بین المللی اقامت خوشی رابه ارمغان آورد. جزییات زیاد راجع به این هتل را در سایت ان دنبال نمایید که فقط ۱ کیلومتر با برج خلیفه و آب نمای مشهور این شهر فاصله دارد. بنابر این جهت مشاهده نایف لایف شهر دبی، کافی است شبها از این هتل به مناطق اطراف بروید و هزینه اي بابت اجاره ماشین پرداخت نکنید.

    آدرس: DOWTOWN DUBA, AL ABRAJ STREET, DUBAI

    «تصویری که ما رابا دکوراسیون داخلی باشکوه و جالب هتل استیگنبرگر آشنا میکند»

    رافلز، مقصد شهر دبی گردی بعدی است که در این گزارش لوکس پایتخت کشور عزیزمان ایران معرفی می کنیم. جهت کسانی که خواهان اقامتی هم چون کنراد و استیگنبرگر هستند، رافلز گزینه فوق العاده اي به شمار میرود. معماری رویایی و خدمات منحصر به فردی که در این هتل ارائه میشود را خیلی ها بعنوان مقصد عدد ۱ لاکچری گردهای و شهر دبی گردی معرفی میکنند.

    استخرهای روباز و سربسته آب سرد و گرم و مراکز SPA و همچنین تزیینات لوکس اتاق و لابی و راهرو ها و فضای بیرونی باعث شده است تا RAFFLES همان گونه فضای رمانتیکی جهت زوج هاي جوان باشد. این هتل مجلل تا فرودگاه شهر دبی حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد و تا ساحل نیز پیاده ۱۰ دقیقه راه در مسیر دارید.

    «تصویری از دکوراسیون اتاق هاي مجلل هتل رافلز»

    آدرس: WAFI MALL , SHEIKH ZAYED ROAD , DUBAI

    از جمله هتل هاي مجلل شهر دبی می توان به PARK HYATT DUBAI اشاره کرد که تا شهر دبی مال و فرودگاه بین المللی این شهر تنها یک ربع فاصله دارد. یکی از دلایل گزینش این هتل در لیست ۱۰ هتل مجلل شهر دبی، حیاط رویایی آن اس که باعث شده است تا تعداد زیادی از مهمانان جهت چند بار این هتل را گزینش کنند. محوطه اي سر سبز با نخل هاي بلند که یاداور نخلستان هاي جنوب کشور عزیزمان ایران است.

    «تصویری از نخل هاي محوطه بیرونی پارک حیاط شهر دبی»

    «تصویری از دکوراسیون داخلی هتل پارک حیاط شهر دبی»

    «تصویری هوایی از هتل پارک حیاط شهر دبی»

    همانگونه که از نامش هویدا هست، حیاط بزرگی داشته و چشم نواز بوده و آلاچیق هایش، وقت خوبی جهت شب گردی در این هتل خواهد بود. البته هتلی گران است ولی تخفیف هاي خوبی می توان از ان سراغ داشت. فاصله این هتل لوکس تا برج خلیفه و مارینا حدود بیست دقیقه است.

    آدرس: DUBAI GOLF CREEK AND YACHT CLUB DUBAI

    هتل آپارتمان گروسونور یکی از اقامتگاههای لوکس این شهر ومقصد شهر دبی گردی هست. GROSVENOT HOUSE HOTEL قیمت هاي کمتری از رافلز وکنراد دارد، ولی به هرحال اقامت گاهی لوکس با قیمت هاي بالا به شمار می رود.اگر دنبال سویت هاي خانوادگی مجلل در این شهر هستید، این هتل را توصیه می کنیم.

    اتاق هایي با سنگ مرمر و تخت هاي ساده وپارچه هاي گرانقیمت که درکنار اینترنت وای فای و غذا هاي خوشمزه و نور پردازی هاي شبانه فوق العاده، محیطی دلپذیر را جهت گذران ماه عسل و ولنتاین و سالگردهای ازدواج فراهم میکند.

    «تصویری از نور پردازی شبانه هتل گروسونور شهر دبی»

    آدرس: DUBAI GOLF, CREEK, YAKHT CLUB, DUBAI

    هتل INTERNATIONAL HOTEL همان طور که از نامش پیداست مکانی بین المللی ولی لوکس جهت شهر دبی گردی هست. جایی با ده ها رستوران سنتی وفرنگی که با سونا بخار ومرکز تناسب اندام و انواع واقسام استخر وسالن هاي بدنسازی و تنیس، فضای مفرحی جهت شهر دبی گردی گردشگران فراهم کرده هست. به گزارش پارس ناز، فاصله آن تا برج خلیفه کمتر از ۱۵ کیلومتر است و تا پارگ ادونچرلند تم نیز ۸ کیلومتر فاصله دارد.

    آدرس: DUBAI INTERNATIONAL TERMINAL HOTEL

    آخرین مقصد شهر دبی گردی و لاکچری در این شهر را می توان FAIRMONT دانست که با ماشین ۱۰ دقیقه از بازار شهر دبی فاصله دارد. فریومنت مقصد استخر گردی در این شهر است وسالن هاي غذاخوری متعدد و بزرگ با غذاهایی عالی که محصول آشپزهای بین المللی است را در اختیار مهمانان قرار می دهد. اگر دوست دارید شنا بر روی بام را تجربه کنید، فریمونت گزینه خوبی هست. این هتل تا فرودگاه و مگامال شهر دبی حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد.

    «تصویری از دکوراسیون اتاقهای لوکس هتل فریمونت شهر دبی که محیطی کلاسیک شبیه نقاشیهای اکسپرسونیسم را تداعی می کند» درآخر هم، بنظر شما کدام یک از هتلهای مجلل شهر دبی خدمات رویایی را دراختیار مسافران قرار می دهند؟

    واژه های کلیدی: دکوراسیون داخلی | دکوراسیون | دکوراسیون | فرودگاه | رستوران | گردشگران | تصویری | معرفی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم طبیعی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب های اقتصاد از آمازون
  • خرید کتاب های تجارت از آمازون
  • هاردکپی کتاب های بهداشت
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • منابع اورجینال گوش و حلق و بینی
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • دانلود منابع مرجع سیبرنتیک
  • کتاب های غدد و متابولیسم اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>