• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » آشپزی و تغذیه » آموزش انواع غذاها » تصویر | عالی ترین نژادهای سگ در جهان+ ۳۰ نژاد اصیل سگ

    تصویر | عالی ترین نژادهای سگ در جهان+ ۳۰ نژاد اصیل سگ

    حیوانات خانگی | حیوان خانگی | خانواده | حیوانات | حیوان | انرژی | فعالیت | باهوشی

    تصویر | عالی ترین نژادهای سگ در جهان+ 30 نژاد اصیل سگ

    ۳۰ نژاد اصیل سگ + تصویر | عالی ترین نژادهای سگ در جهان 

    دراین مقاله ۳۰ نژاد برتر سگ در دنیا رابه شما معرفی می کنیم، سگ ها یاران با وفای انسانها هستند، از قدیم بوده اند، شاید اهلی تر از سگ حیوانی وجود نداشته باشد آن ها بسیار با وفایند، سگ هاي نر هیچ گاه به صاحب ارزش خیانت نمیکنند. مجله پارس ناز شما رابا عالی ترین نژادهای سگ و روحیات و شیوه نگه داری هر کدام از انواع سگ ها آشنا می کند.

    این که سگی گزینش کنید که با سبک زندگیتان سازگار باشد بسیار حائز اهمیت هست. اگر فردی پر تلاش و فعال هستید بعد بهتر است سگی پر جنب و جوش گزینش کنید. البته، تمام توله سگ ها پر جنب و جوش هستند، ولی سگ هاي بالغ چطور؟ انجام یکسری تحقیقات بر روی نژاد سگی که در آینده گزینش خواهید کرد بشما کمک می کند عالی ترین موردی راکه با سبک زندگی تان همخوانی دارد گزینش کنید.

    تصویر | عالی ترین نژادهای سگ در جهان+ ۳۰ نژاد اصیل سگ

    در مورد محیط چطور؟ باید جهت حیوان خانگی تان فضای کافی جهت دویدن و بازی کردن فراهم کنید. بعضی از سگ ها کاملا با زندگی کردن دریک آپارتمان کوچک هم ساده هستند، ولی بعضی دیگر به فضای بزرگتری در حیاط منزل نیاز دارند. عالی ترین نژادهای سگ ها می توانند تمام نیازهایی که در ادامه می آیند و حتی زیاد از آن ها را نیز جهت ما برآورده کنند.

    لابرادور رتریور

    حیوانات خانگی | حیوان خانگی | خانواده | حیوانات | حیوان | انرژی | فعالیت | باهوشی

    لاب ها وفادار، پر انرژی، و هر لحظه آماده ي بازی هستند. اگر میخواهید جهت ماجراجویی یک همراه خوب داشته باشید، زیاد از این جستجو نکنید. این نژاد عاشق شنا کردن، پیاده رویی، و انجام هرگونه فعالیت در فضای باز بیرون از منزل است.

    اکثر لابرادورها ماهیت توله گونه ي خودرا حتی بعد از طی کردن سن بلوغ حفظ می کنند. به گزارش پارس ناز: لاب ها همچنین بسیار مهربان و با محبت هستند و با شلوغی و همهمه آشفته نمیشوند، بهمین خاطر سگ هاي خانوادگی بی نظیری محسوب می شوند.

    سیبرین هاسکی

    هاسکی ها سگ هاي بی نظیری جهت ورزشکاران و ماجراجویانی هستند که میخواهند از فعالیت هاي خارج از منزل با حیوان خانگی ارزش نهایت استفاده و لذت را ببرند. انها عالی ترین نژاد سگ جهت کسانی هستند که تیمار کردن و مواظبت هاي مورد نیاز جهت نگه داری یک سیبرین هاسکی اذیت ارزش نمی کند بلکه حتی از مزیت فعال بودن درکنار انها استفاده میبرند.

    تصویر | عالی ترین نژادهای سگ در جهان+ ۳۰ نژاد اصیل سگ

    این سگ ها دلشان می خواهد که عالی ترین دوست هر شخصی باشند، و حتی می توانند با ابراز هیجانات و احساسات ارزش آدم را کلافه کنند. سیبرین هاسکی ها آزادی طلب و بازیگوش هستند، و به خاطر نیاز زیادی که به انرژی بالا و تحرک دارند، نیازمند تغذیه ي درست و تمرینات مکرر هستند تا دچار رفتارهای ویرانگر ناشی از خستگی و کسالت نشوند.

    گلدن رتریور

    حیوانات خانگی | حیوان خانگی | خانواده | حیوانات | حیوان | انرژی | فعالیت | باهوشی

    به مانند لابرادور رتریور، گلدن رتریورها نیز سگ هاي پر انرژی و خونگرمی هستند که دوست دارند هر لحظه کنار آدم ها باشند و با آدم ها از هر سنی کنار می آیند. آن ها یکی از محبوب ترین عالی ترین نژاد سگ در امریکا هستند، و آمار حکایت ازآن دارد که اغلب این سگ ها را زنانی که حیوانات خانگی دارند به سرپرستی قبول می کنند.

    این سگ ها پوششی بلند و با شکوه دارند که جهت سالم ماندن به شانه کردن منظم نیاز دارد. از آنجایی که رتریور هستند می توانند ساعت ها در پارک فریزبی بازی کنند و عاشق پیاده روی طولانی مدت با همراه انسانی خود هستند.

    تصویر | عالی ترین نژادهای سگ در جهان+ ۳۰ نژاد اصیل سگ

    باکسر

    باکسرها یک نژاد پرتکاپو و غیر قابل نظارت هستند. آن ها عزیز دل فرزند ها و گاهی حیوانات کوچک تر مثل گربه ها هستند، ولی اگر ابتدائا خوب اهلی و اجتماعی نشده باشند ممکن است به سگ هایي پرخاشگر تبدیل شوند. آن ها در منزل میتوانند کارهای زیادی انجام دهند. جاییکه تمام توجهات و وقت بازی مورد نیاز را در اختیار خود دارند.

    این نژاد با پا به سن گذاشتن میل به آرام شدن از خود نشان میدهد، و به خوبی با شخصیتی که در رابطه با فعالیت فیزیکی و آرمیدن هم نظرش باشد کنار می آید. باکسرها به خاطر شخصیت احمقانه اي که دارند مشهور هستند. آن ها بطور قطع عالی ترین نژاد سگ جهت زنان هستند و اغلب دیده شده است که از صاحب مونث خود دفاع میکنند.

    جک راسل تریر

    از تعداد زیادی از سگ هاي اینبخش جثه ي کوچکتری دارد ولی هرگز یک جک راسل را نمی توانید از نوع رفتارش تشخیص دهید. این سگ ها دقیق، مصمم، و باهوش هستند. جهت کسانی که هم دوست دارند سگ بغلی داشته باشند و هم یک همراه پر جنب و جوش که به ندرت یک جا بند میشود فوق العاده خوب هستند.

    نه تنها تمرین هاي فیزیکی آن ها را سر شوق می آورد، بلکه انها هنگامی به لحاظ ذهنی هم تحریک یا به چالش کشیده میشوند عالی ترین تصویر العمل را نشان میدهند. انها طبق معمول با آدم ها صمیمی هستند ولی نسبت به سگ هاي دیگر یا حیوانات دیگر ممکن است حس پرخاشگرانه داشته باشند.

    شپرد استرالیایی

    شپردهای استرالیایی، که اساسا بعنوان سگ هاي گله پرورش داده میشوند، بسیار باهوش و اموزش پذیر هستند. بطور طبیعی، از انها سگ هاي مزرعه ي بسیار خوبی به عمل می آید، ولی جهت هر شخصی که با ماهیت مهربانانه و پر انرژی انها سازگار باشد حیوان خانگی فوق العاده خوبی خواهند بود.

    این نژاد عاشق هردو فعالیت و تحرک ذهنی و فیزیکی است و جهت آن دسته از صاحبانی که می خواهند آن ها را اموزش دهند تا چالاک شوند عالی هستند. راحت بگوییم آن ها یکی از محبوب ترین و عالی ترین نژاد سگ به خصوص جهت زن ها هستند.

    ویزلا

    ویزلای لاغر فوق العاده سریع و بسیار پر انرژی هست. انها همراهان فوق العاده اي جهت کسانی هستند که دوندگانی جدی به حساب می آیند. این نوع از عالی ترین نژاد سگ عاشق فضای بیرون، ورزشکار بودن و فعالیت روزانه هستند. به خاطر پوشش کوتاه و ریزش موی کم شان، یکی از نژادهای هیپوآلرژیک هستند «احتمال آن که باعث آلرژی شوند بسیار کم است».

    ویزلا اغلب تا حدی صمیمی و مهربان است که به آدم ها می چسبد. به گزارش پارس ناز، آن ها عاشق این هستند که آدم ها را هر جا میروند دنبال کنند و بسیار مستعد مبتلا به اضطراب جدایی هستند. ویزلاها با سایر حیوانات صمیمی هستند ولی در اطراف غریبه ها کمی خجالتی میشوند و وقت میبرد تا گرم شوند.

    وایمارانر

    این سگ هاي شکاری دارای ظاهر مشخص طاقت زیاد و توانایی ورزشی بالایی دارند. آن ها همراهان خوبی جهت کسانی هستند که به پیاده روی هاي طولانی یا اردو زدن میروند و یا فعالیت هاي مشابه انجام می دهند. طبیعتا، این سگ هاي شکاری شامه ي شکار قدرتمندی دارند، بنابر این بعنوان یک سگ تنها نهایت تلاش ارزش را خواهند کرد.

    این نژاد وفادار به خانواده هاي ارزش و محتاط نسبت به غریبه ها هنگامی فضای زیادی در اختیار داشته باشد بسیار خوشحال خواهد بود. آن ها دوست دارند ابتدا با کسانی که از قبل به آن ها اعتماد پیدا کرده اند تعامل داشته باشند، و اغلب شاهد خواهید بود که صاحبان ارزش در پارک مخصوص سگ ها با وایمارانرهای خود در حال قدم زدن هستند.

    شیبا اینو

    عدد ي ۹ از لیست عالی ترین نژاد سگ ها شیبا اینو هست. اینها سگ هاي مستقل و باهوشی هستند که اغلب گفته می شود تا حدودی شبیه گربه ها هستند. این حیوان بسیار سریع است و اشتیاق شکار بالایی دارد و تا زمانی که بند قلاده ي انها را در دست بگیرید که در نروند می توانید روی همراهی ارزش با خودتان در هنگام قدم زدن حساب کنید.

    شیباها عموما سگ هاي تمیزی هستند ودر آپارتمان ها مادامی که صاحبانشان با انها به اندازه ي کافی بازی کنند خوب واکنش‌ می کنند و عمل بدی از انها سر نخواهد زد. این سگ ها جهت کسانی که به دنبال سگ هاي ورزشی هستند ولی نیازی ندارند که بیش از اندازه با این حیوان خانگی ارزش مهربان باشند ایده آلند.

    بُردِر کُلي

    بردر کلی ها بد باهوش و سخت کوش هستند! سوای آن که سگ هاي گله ي فوق العاده اي هستند، این حیوان ها در چابکی حرف ندارند! چون این نژاد می تواند بسیار فعال و حساس باشد، مطمئن شدن از این که آن ها جهت تمام انرژی اضافی خود طرح و برنامه اي داشته باشند از اهمیت خاص اي برخوردار است.

    این نژاد به یقین یکی از عالی ترین نژادهای سگ موجود در دنیا است ولی انها به توجه و مواظبت زیاد و البته صرف وقت از جانب شما نیاز دارند. بردر کلی ها از همه ی بهتر در منزل هاي نواحی روستایی سازگار میشوند که در آنجا فضای زیادی جهت دویدن و بازی کردن در اختیار دارند.

    ژرمن شپرد

    ژرمن شپردها ظاهری بسیار دلهره آور دارند و می توانند نسبت به غریبه ها مشکوک شوند که جهت کسانی که به دنبال یک حامی هستند عالی هستند. این سگ ها فوق العاده به صاحب خود وفادار هستند، سگ هاي خانواده ي خوبی میشوند، و به توجه زیادی نیاز دارند.

    ژرمن شپردها، به مانند تعداد زیادی از سگ هاي کاری، فوق العاده باهوش هستند و جهت خوش بودن به تمرین و حتی هدف نیاز دارند. هرچند ژرمن شپرد دوست دارد درون منزل و با خانواده اش باشد، ولی زیاد در منزل اي شاد است که حیاتی بزرگ و درندشت داشته باشد.

    بول ماستیف

    بول ماستیف باهوش است و دوست دارد جهت خودش فکر کند، ولی فرمانبردار و مشتاق خدمت هست. این ها رابا جثه ي درشتش ترکیب کنید و آن وقت یک سگ نگهبان فوق العاده خواهید داشت. بر خلاف سگ هایي مانند ژرمن شپرد، بول ماستیف ها کامل مستقل هستند و به توجه زیادی نیاز ندارند. آن ها فوق العاده آرام هستند و به غیر از کمی ورزش منظم روزانه به چیز دیگری جهت شاد بودن نیاز ندازند.

    به خاطر همین، انها می توانند در کمال تعجب و علی رغم جثه ي بزرگی که دارند سگ هاي آپارتمانی خوبی باشند. این سگ ها آرام و بسیار مراقب هستند. آن ها با فرزند ها طبیعی واکنش‌ میکنند، و محافظت از انها را وظیفه ي خود می دانند. نه تنها اینها یکی از عالی ترین نژاد سگ ها جهت زن ها هستند، بلکه عالی ترین نژاد سگ خانواده نیز به شمار میروند.

    سگ کوهستانی برنس

    سگ کوهستانی برنس ترکیبی از هوش و حس آرامش هست. بعنوان یک سگ نگهبان، آن ها زیاد توهم خطر را تلقین می کنند تا این که واقعا خطرناک باشند. حتی اگر چه یکی از خوشتیپ ترین و خوش منظرترین و عالی ترین نژاد سگ هستند، جثه ي آن ها اغلب باعث وحشت غریبه ها میشود.

    در حالی که این سگ ها میل دارند از آدم هایي که نمی شناسندشان کناره گیری کنند، پرخاشگرانه واکنش‌ کردن چیزی غیر عادی جهت آن ها نیست، که همین امر آن ها رابه نژادی تبدیل می کند که جهت افراد نیازمند حمایت عالی هستند. در واقع این نژاد حس و مسئولیت زیادی جهت محافظت از صاحب خود احساس می کند و اگر ببیند که صاحبش را خطری ترساندن میکند سریعا از او دفاع خواهد کرد.

    روتوایلر

    روتوایلرها با ظاهر نیرومند و شاخصه هاي برجسته ارزش استوار بنظر میرسند و خودشان را وقف دور نگه داشتن صاحبانشان از خطر می کنند. بر خلاف سگ کوهستانی برنس که در فوق به آن اشاره شد، این نژاد از سگ ها در واقع بسیار نیرومند هستند و نیروی گاز گرفتن شدیدی دارند و میتوانند هنگام محافظت از صاحبانشان آسیب جدی به فرد مزاحم وارد کنند.

    طبق معمول، روتوایلرها از حس اعتماد به نفس آرامی برخوردار است و از غریبه ها کاملا دوری میکند، و اگر کسی نزدیک ارزش شود موجب وحشت و وحشت او خواهند شد، ولی در حد معقول. آن ها همراهان شانه به شانه ي فوق العاده اي هستند، ولی سگ هاي خانواده ي خوبی نیز به شمار میروند، که انها رابه عالی ترین نژاد سگ به خاص جهت زن ها تبدیل میکند.

    سگ جیندوی کره اي

    وفاداری شاخصه شخصیتی مختص به سگ هاي جیندوی کره اي هست. این سگ ها بسیار وابسته به آدم ها هستند و نیاز دارند که بخشی از یک خانواده باشند. بر اساس آمار، زیاد زن ها آن ها را اختیار می کنند. تمیزی و ماهیت آرام ارزش باعث می شود سگ هاي آپارتمانی بی نظیری بشوند.

    چون از آدم ها مواظبت بسیار زیادی میکنند، مهم است که در اوایل زندگی با انها صمیمی شوید تا با هر شخصی که به منزل تان می آید به خاطر احساس تهدیدی که از جانب او احساس میکند پرخاشگرانه واکنش‌ نکند.

    دوبرمن پینچر

    دوبرمن پینچرها نژادی مراقب و فداکار هستند. این سگ ها بسیار فعال و باهوش هستند و به تمرین زیاد و تغذیه ي دقیق نیاز دارند. آن ها می توانند جهت زن هایي که جهت دور ماندن از خطر به سگ هاي محافظ علاقمند هستند هدیه ي خوبی باشند. مانند تعداد زیادی از سگ هاي با وفا، دوبرمن ها نه تنها یکی از عالی ترین سگ ها جهت زنان به شمار می روند.

    بلکه حیوانات خانگی بی نظیری نیز هستند چون با کودکان خوش رفتارند و دلشان میـــخواهد که در فعالیت هاي روزانه ي خانواده شرکت کنند. این حیوانات عالی ترین نژاد سگ جهت کسانی هستند که عاشق فعالیتند، ودر عین حال سگی مراقب می خواهند که ظاهری وحشتناک داشته باشد و بتواند در هنگام نیاز از آن ها حمایت کند.

    آکیتا

    آکیتاها سگ هایي بزرگ با ظاهری جالب و منحصر به فرد هستند. آن ها به شدت باوفا هستند و خودشان را فدای صاحبشان می کنند، و به صاحبی نیاز دارند که بتواند به آن ها بعنوان رهبر گروه احترام بگذارد. به گزارش پارس ناز، هر شخصی که یک سگ آکیتا را گزینش میکند باید وقت زیادی جهت تعلیم، تمرین و بازی با او صرف کند.

    باهوش و خودسر هستند، و اگر با مقررات سخت اموزش داده نشوند، به صاحب خود می پرند و احتمالا در نهایت اگر با آن ها سفت و سخت و جدی نباشید دچار مسائل رفتاری خواهند شد. این سگ ها به خانواده اعتماد می کنند، با غریبه ها سرد می گیرند و سگ هاي نگهبان بی نظیری جهت زن ها محسوب می شوند.

    سگ کوموندور

    این نژاد شدیدا اهل منزل و محافظ هست. آن ها هم عالی ترین نژاد سگ جهت زنان به شمار میروند، چون خیلی بادقت از صاحب خود مواظبت می کنند. کوموندورها به صاحبی جدی و سخت گیر نیاز دارند که اجازه ندهد انها عنان اختیار رابه دست بگیرند.

    این سگ ها نسبتا کم انرژی هستند و کمترین نیاز رابه تمرین و ورزش دارند. باوجود این، نیازهای مواظبت از موی انها زیاد و خاص هست. کوموندورها ذاتا نسبت به غریبه ها پرخاشگر و مشکوک هستند، بنابر این، جهت آنکه خیلی سریع احساس وحشت و ترساندن نکنند باید از همان اوایل آن ها را اجتماعی کرد.

    تازی پلات

    تازی پلات هم مهربان است و هم حامی. انها یکی از نژادهای کمیاب تری هستند که زیاد به وسیله زن ها گزینش و جهت آن ها به همدمی خوب تبدیل می شوند. این حیوان شغلش بعنوان یک مدافع را بسیار جدی می گیرد. این سگ ها ماهیتی واقعا شکاری دارند. انها ذهنیتی جمعی و گروهی دارند ودر نتیجه نسبت به سایر سگ هایي که وقت کافی جهت آشنا شدن با آن ها داشته اند کاملا صبور هستند و مدارا میکنند.

    در حالیکه تازی هاي پلات دوست دارند با صاحب خود وقت بگذرانند، ولی به فضای زیادی هم جهت گشت و گذار نیاز دارند، در نتیجه منزل اي با حیاط بزرگ جهت آن ها ایده آل ترین مکان هست. اگر تازی پلات شما تمرین کافی نداشته باشد، جهت سرگرم کردن خودش، عادت هاي بدی – مثل جویدن- پیدا خواهد کرد.

    چو چو

    چو چوها به شدت اهل خانواده و حامی آن هستند. انها با ظاهر خرس مانند و محیط زیست وفادارانه اي که دارند سگ هاي نگهبان خوبی میشوند، و به خاص همراهان و محافظان خوبی جهت زن ها به شمار می روند.

    این سگ ها زیاد میل دارند فقط با یکی نفر خو بگیرند، بنابر این عالی ترین نژاد سگ جهت کسانی هستند که دوست دارند تنها زندگی کنند. سگ هاي این نژاد طبق معمول به لحاظ فیزیکی چندان گرم نمی گیرند، و پوشش سنگین انها به شانه کشیدن مستمر نیاز دارد.

    پودل

    این سگ با ظاهری متمایز که ریزش پشم و مو ندارد از نظر اندازه شامل سه دسته می شود: ۱. پودل عروسکی ۲. پودل مینیاتوری و ۳. پودل استاندارد. انها سگ هاي سرزنده و بازیگوش هستند، و یکی از باهوش ترین نژادها به شمار می آیند. اگر با مسئله آلرژی به حیوانات خانگی زحمت می برید ولی دلتان میـــخواهد یک سگ ورزشی داشته باشید که با شما در تمرین و نرمش همراهی کند این نوع سگ عالی ترین گزینه جهت شما محسوب می شود.

    پودل ها میتوانند نسبت به موقعیت هاي استرس زا حساس بشوند. در حالیکه با صاحبان خود و مردمی که مورد اعتمادشان هستند مهربانند، ولی اگر به خوبی اجتماعی بار نیامده باشند ممکن است در مواجه با غریبه ها از کوره در بروند. این عالی ترین نژاد سگ جهت کسانی است که آلرژی دارند.

    مالتز

    مالتز سگی خونگرم و مردمی است و پشمی شبیه مو دارد که به ندرت دچار ریزش میشود. بهمین خاطر، جهت پیشگیري از گوریدگی مو هاي ارزش مرتبا به شانه کردن و برس کشیدن نیاز دارند. بنابر این از آنجایی که آن ها نژادی غیر آلرژی زا محسوب میشوند و ریزش موی کمی دارند، هر شخصی که یکی از این مالتزها را اختیار می کند از شانه کردن مو هاي انها لذت خواهد برد.

    آن ها به شدت مهربان هستند و نباید در منزل اي زندگی کنند که زیاد تنها بمانند. اضطراب جدایی ممکن است جهت این سگ ها به مشکلی جدی تبدیل شود. مالتزها نترس، پر سر و صدا هستند و هنگامی کسی به منزل ي شما وارد شود شروع به پارس کردن می کنند.

    چاینیز کِرِستد

    چاینیز کرستد، که انتخابی خوب جهت افراد مبتلا به آلرژی هست، اصلا به سختی می شود روی بدنش پشم یا مو پیدا کرد. به خاطر همین، مثل آدم ها ممکن است دچار آفتاب سوختگی شوند و به حفاظت در برابر پرتوهای خورشید نیاز دارند. این سگ ها به معنای دقیق کلمه سگ هاي بغلی هستند و هر شخصی که دوست دارد حیوان خانگی اش را در آغوش بگیرد میتواند یکی از سگ هاي این نژاد را گزینش کند.

    بر اساس آمار، این سگ ها زیاد به وسیله زن ها به سرپرستی گرفته می شوند و یکی از عالی ترین سگ ها جهت آن هایي محسوب می شوند که دلشان می خواهد یک سگ واقعا بغلی مهربان داشته باشند که زیاد وقتش رابا صاحبش بگذراند. آن ها به شدت وفادار و عاشق هستند، در حالیکه ممکن است جهت اخت شدن با افراد تازه به وقت نیاز داشته باشند، با اجتماعی کردن صحیح انها و صبوری کردن، می توان آن ها را نسبت به غریبه ها نیز صمیمی و خونگرم تر کرد.

    پیچون فرایز

    پیچون فرایزها جهت کسانی که به آلرژی مبتلا هستند واقعا خوب اند. این سگ ها دو لایه ي پوششی دارند، بنابر این هنگامی موهای ارزش دچار ریزش میشود بجای آن که در اطراف پراکنده شود در لایه ي زیرین گیر میکند. جهت آنکه این مو هاي گیر کرده در لایه ي زیرین پوشش انها را خارج کنیم باید مرتبا بدن آن ها را برس بکشیم.

    اگر در رابطه با این نوع سگ بی تجربه هستید، توصیه می شود از یک مهتر حرفه اي کمک بگیرید. پیجون فرایز جهت کسانی که سگی مهربان می خواهند و دلواپس مسئولیت پیگیری به مو هاي و برس کشیدن این نژاد نیستند عالی ترین گزینش است.

    سگ آبی پرتغالی

    سگ آبی پرتغالی هیچ پوشش زیرینی ندارد و به ندرت پشم هایش می ریزند. مثل زیاد نژادهای غیرآلرژی زای دیگر، پشم مو مانند انها به برس کشیدن مداوم نیاز دارد، و هیچ بحثی هم در آن نیست! این سگ ها بسیار پر انرژی هستند و به تمرین و ورزش زیادی نیاز دارند.

    بنابر این جهت افراد با انرژی که از فعالیت ّهاي بیرون از منزل و ورزش کردن لذت میبرند عالی هستند. همانگونه که از نام ارزش بر می آید، انها عاشق شنا کردن هستند و جهت کسانی دوست دارند آن ها رابا خود به فعالیت هاي آبی که انجام می دهند ببرند واقعا ایده آل هستند.

    تازی افغان

    این سگ هاي قشنگ و سلطنتی ظاهری بسیار متمایز دارند و یکی از نژادهای کمیاب محسوب میشوند. پشم ابریشمی و بلند آن ها شبیه موی انسان است و هرچند گاهی کمی ازآن می ریزد، ولی مثل موی زیاد حیوانات خانگی نیست که در اطراف پخش و پلا شود.

    تازی هاي افغان به حمام کردن و برس کشیدن منظم و مرتب نیاز دارند. انها مستقل هستند و هنگامی به بزرگسالی میرسد دیگر زیاد مهربان نیستند. تازی هاي افغان یکی از عالی ترین نژادهای سگ جهت کسانی هستند که تنها زندگی می کنند و هیچ حیوان خانگی دیگری ندارند، چون آن ها ترجیح می دهند در گوشه اي به دور از سایرین آرام بگیرند.

    اشناوزر

    به مانند پودل ها، اشناوزرها نیز جثه هاي متفاوت بسیاری دارند. آن ها ظاهر ریش دار منحصر به فرد و پوشش سفت و کوتاهی دارند که خیلی به ندرت دچار ریزش می شود. این سگ ها اهل خانواده و حامی آن هستند که همین امر آن ها رابه یکی از عالی ترین سگ ها جهت کسانی تبدیل می کند که به نگهبانی واقعی و پر سر و صدا نیاز دارند.

    آن ها با هر چیز مشکوک و غیر عادی که برخورد کنند بشما هشدار خواهند داد. با حس شکارگری نیرومند و انرژی زیادی که دارند، این سگ ها به تمرین و ورزش مستمر و یک اموزش دهنده ي خوش فکر نیاز دارند، در نتیج صاحبانی که با سگ ها زیاد گرم نمیگیرند اوقات خوشی با اینگونه سگ ها نخواهند داشت.

    بدلینگتون تریر

    این سگ بره مانند پوششی کوتاه و وزوزی دارد که اغلب دچار ریزش میشود. انها به قشو کردن مداوم و همچنین تمرین و ورزش مستمر نیاز دارند. این سگ ها به ندرت در ایالات متحده مشاهده می شوند، ولی اگر قرار باشد کسی انها رابه سرپرستی بگیرد طبق معمول زن ها هستند.

    این سگ ها باهوش و پر جنب و جوش هستند. هرچند با شما و همراهان تان گرم میگیرند، ولی احتمالا در برابر افراد غریبه و تازه خجالتی هستند. این ها یکیدیگر از عالی ترین نژادها جهت کسانی هستند که به تنهایی زندگی می کنند و وقت صرف کردن زیاد با حیوان خانگی جهت ارزش مشکلی ندارد.

    پاگ

    پاگ ها تا حدی مهربان و خونگرم هستند که به آدم می چسبند و با افراد ناآشنا هم حسابی گرم میگیرند. در کل، هر شخصی را می توانند تحمل کنند، ولی اگر سگ دیگری را کنار شما ببینند حسادت خواهند کرد.

    آن ها اگر راجع به ي رژیم غذایی ارزش آموزش داده نشده باشند مستعد دچار شدن به پر خوری هستند، غذای مخصوص پاگ ها را نیاز دارند، و به گداها مشهورند. این سگ ها دوست دارند چرت بزنند، و هر زمانی که بنشینید، حتی جهت یک دقیقه، سریعا به بغل شما می پرند!

    پیت بول

    وقتی راجع به ي عالی ترین نژاد سگ جهت زن ها فکر میکنید، شاید این نخستین نژادی نباشد که به ذهن تان خطور میکند، ولی ممکن است از این حرف من تعجب زده شوید! پیت بول ها عاشق آدم ها هستند، و انگار واقعا هیچ تصوری از جثه ي بزرگ خود ندارند! آن ها دوست دارند خودشان را مثل سگ هاي کوچولو و بغلی به حساب بیاورند.

    صاحبان پیت بول ها اغلب میگویند که این نژاد از سگ ها بسیار شبیه فرزند ها واکنش‌ میکنند. این سگ ها صمیمی، مهربان با کودکان، و به شدت با وفا هستند. فقط یادتان باشد که اگر در سن پایین اجتماعی نشده باشند نسبت به سگ هاي دیگر پرخاشگر خواهند بود.

    واژه های کلیدی: حیوانات خانگی | حیوان خانگی | خانواده | حیوانات | حیوان | انرژی | فعالیت | باهوشی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال پزشکی طبیعی
  • خرید کتاب های زبان اصلی بیماری های قلب و عروق
  • خرید کتاب های زبان اصلی کابالا
  • خرید کتاب زبان اصلی چشم پزشکی
  • هاردکپی کتاب های تئوری بازی
  • خرید کتاب اقتصاد سنجی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی آمار زیستی
  • دانلود منابع مرجع تدارکات
  • دانلود منابع مرجع آمار ریاضی
  • دانلود منابع مرجع طیف بینی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>