• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » دکوراسیون » لاکچری یعنی چه؟ چطور لاکچری زندگی می کنند؟

    لاکچری یعنی چه؟ چطور لاکچری زندگی می کنند؟

    بازاریابی | تجمل گرایی | انرژی مثبت | محصولات | محصول | زندگی | بازار | انرژی

    لاکچری یعنی چه؟ چطور لاکچری زندگی می کنند؟

    لاکچری یعنی چه؟ چطور لاکچری زندگی می کنند؟ 

    لاکچری در واقع کلمه انگلیسی Luxury است که ما در طول سالیان دراز مخفف آن را تلفظ می کردیم و می گفتیم لوکس Lux، لوکس یعنی تجملی عامرانه بخواهیم بگوییم لوکس برابر است با بنز در واقع با وجودی که لوکس یک واژه لاتین به معنای تجملی است ولی در زبان پارسی مانند یک کلمه پارسی با آن برخورد میشود. لوکس گرایی یا لاکشری «Luxury» به معنای شکلی از زندگی است که در آن فرد ترجیح میدهد اجناس لوکس را بخرد.

    لاکشری با وجودی که به تلفظ صحیح واژه انگلیسی نزدیکتر است ولی در کشور عزیزمان ایران به صورت لاکچری تلفظ میشود. البته با توجه به جا افتاده بودن کلمه لوکس در زبان پارسی همان ترجمه لوکس گرایی جهت آن مناسب تراست.

    لاکچری یعنی چه؟ چطور لاکچری زندگی می کنند؟

    لاکچری یک سبک زندگی است که در آن فرد اصرار دارد گرانقیمت ترین و باکیفیت ترین اقلام را در بین کالاها و خدمات گزینش کند به چه دلیل که گمان می کند با اینکار تجربه ممتاز و حس برتر و بالاتری نسبت به هم رده هاي خود در جامعه پیدا می کند.

    خودرو هاي لاکچری را همه ی در زیر پای فوتبالیست هاي معروف دیده ایم. ساعت ها، جواهرات، مبلمان و وسائل خانگی و همین طور هتل ها و رستوران ها از کالاها و خدمات لاکچری به حساب می آیند.به گزارش پارس ناز خرید بلیط تجربه هاي لذت بخش و نادر مثل سفر به فضا هم از جمله خریدهای لاکچری شناخته می شود. میوه فروشی که میوه هاي درشت و باکیفیت را در فضایی جداگانه نگه می دارد هم یک لاکچر فروش است که دنبال مشتری پولدار و لاکچرپسند میگردد.

    بازاریابی | تجمل گرایی | انرژی مثبت | محصولات | محصول | زندگی | بازار | انرژی

    بازار لاکچری یا لوکس فروشی یک بازار بسیار پردرآمد و البته با مشتریان خاص هست. مشتریان مغازه هاي لاکچری آدم هایي هستند که در مورد قیمت زیاد چانه نمی زنند و زیاد از قیمت دلواپس واقعی بودن نام تجاری یا برند محصولی هستند که می خرند. بهمین خاطر اگر بتوانید محصول خودرا بعنوان یک برند یا نام تجاری لاکچری به لوکس گراها معرفی کنید و به آنها بقبولانید که با خرید این محصول می توانند جزو کلوب لاکچرها باشند.

    میتوانید مطمئن باشید که برنده شده است اید و جایگاهی عالی در بازار جهت خود ایجاد کرده اید. البته هنوز تعریف مشخص و واحدی جهت لاکچری «Luxury» در دنیاوجود ندارد. به گزارش پارس ناز خیلی ها معتقدند هر چه جنس گرانقیمت تر و کمیاب تر باشد لاکچری تر هست. جهت همین هنگامی یک ساعت لاکچری به دست میکنند اصرار دارند ثابت کنند دارای شناسنامه تائید شده است و عدد سریال قابل رهگیری از طریق اینترنت است.

    از همه ی مهم تر از این ساعت فقط تعداد مشخص و محدودی تولید شده است که افراد خاص و معروف و سرشناسی آن را در کلکسیون خود دارند. بد نیست بدانید که تب لوکس گرایی فقط پولدارها و خوش درآمدها را نگرفته هست. حتی در منزل هاي افراد کم درآمد هم شما میتوانید وسایل مشخصی را پیدا کنید که فقط به خاطر لوکس و تجملی بودن وجودشان در منزل تحمل می شود.

    لاکچری یعنی چه؟ چطور لاکچری زندگی می کنند؟

    جالب اینجاست که شوق جست وجو جهت وسایل لوکس یا لاکچری ، حتی از همان وقت غار نشینی نیز همراه انسان بوده هست. به گردن آویختن دندان شیری که جهت شکارش زحمت زیادی کشیده شده است بود یا آویزان کردن عاج فیل از سقف غار، همگی حکایت از شوق و علاقه شدید انسان غار نشین به متفاوت بودن و به قول لاکچرهای امروزی متمایز بودن میکند. شک نیست که لاکچری یک پدیده اجتماعی است که در برخورد و ارتباط طبقات خاصی از انسانها با یک دیگر معنا پیدا می کند.

    ما وسایل لوکس را جهت دل خودمان نمی خریم. میخواهیم با آن مفهومی رابه دیگران نشان دهیم. بدیهی است که از لحاظ روان شناسی این مفهوم لوکس نمایی یا به رخ کشیدن و نمایش اجناس لوکس یک پدیده ذهنی و غیرواقعی هست، ولی با این وجود تعداد زیادی از افراد پولدار و حتی طبقه میانگین جامعه حاضرند سلامتی و سرمایه خود رابه خطر بیاندازند و حتماً لاکچرگونه زندگی کنند.

    بازاریابی | تجمل گرایی | انرژی مثبت | محصولات | محصول | زندگی | بازار | انرژی

    بازار عرضه خدمات و محصولات لاکچری یک گوشه بازار «Niche Market» است که سودی کلان در آن خوابیده هست. باید پذیرفت که افراد پولدار و بسیار ثروتمند جامعه جهانی را نمیتوان نادیده گرفت. این افراد داشتن یک زندگی لوکس و متمایز را حق خود میدانند و اصرار دارند که به هر شکلی که شده، متمایز بودن ارزش را هم بخود و هم به دیگران ثابت کنند.

    بهمین خاطر با فراغ خاطر و بدون تاخیر و چانه زنی ثروت خودرا جهت خرید محصولات و استفاده از خدمات لاکچری به جریان می اندازند و با دست و دلبازی پول خرج میکنند. صاحبان کسب و کارهایی که جهت مشتریان لاکچری محصول خاص داشته باشند و بتوانند این گروه از مشتریان خاص رابه سمت خود جلب کنند، در واقع برنده بازار هستند.

    لاکچری یعنی چه؟ چطور لاکچری زندگی می کنند؟

    اما توصیه این جاست که این تاجران قبل از هر کاری باید لاکچر بودن محصول و خدمات خود رابه مشتری لوکس گرا و ممتاز ثابت کنند. اینجاست که بحث بازاریابی لاکچری و یافتن رسانه اي مناسب جهت معرفی محصولات و خدمات لاکچری مطرح میشود. به جرات می توانیم بگوئیم که مجله «انرژی مثبت» یک مجله لاکچری جهت ساکنین دنیای لاکچری هاست. انرژی مثبت جهت خود یک برند خاص با مطالبی خاص و متمایز است.

    چرا که تنها به معرفی محصولات و خدمات لاکچری نمیپردازد، بلکه نگاهی یکپارچه نگر دارد و تمام حوزه هاي روانشناسی، اقتصادی، سلامت و چالش هاي زندگی شغلی و اجتماعی انسان هایي که در جستجوی تمایزهای مثبت اند را پوشش میدهد. ما براین باوریم که شاید مقدار طلای موجود در دنیا محدود باشد، ولی ثروت جاری و قابل استخراج دراین دنیا آخر ناپذیر است و میتواند به وسیله هر انسانی روی زمین خلق شود و تکثیر گردد.

    وقتی ثروت عالم بی آخر باشد، بعد همه ی انسانها این وقت و از همه ی مهم تر این حق را دارند که لاکچری ترین زندگی را جهت خود و فرزندان خویش رقم بزنیم. بهمین خاطر مجله انرژی مثبت را یک مجله لاکچری جهت همه ی انسان هاي روی زمین می دانیم. اثبات انرژی مثبت خود انرژی مثبت هست. با ما همراه باشید. شما رابا دنیای جدیدی آشنا خواهیم ساخت. دنیایی فراتر از دنیای لاکچری ها.

    معنا و کاربرد واژه لاکچری یا تلفظ درست تر آن لاکشری در ادبیات امروز دنیا چیست؟

    در ابتدای این گزارش توضیحات مختصری راجع به کلمه لاکچری ، تلفظ و نحوه نوشتن آن و واژه هاي هم معنی یا مخالف دادیم که در ادامه به شرح کلمه هاي هم معنی با لاکچری در زبان پارسی می پردازیم که به درک بهتر این کلمه کمک میکند

    لاکچری یعنی تجمل

    کلمه تجمل ریشه در زبان عربی دارد و یکی از معانی آن در زبان پارسی قشنگی است و پیامبر میفرماید : ” خدا زیباست و قشنگی را دوست دارد و دوست دارد نعمت هاي خودش را در بنده اش ببیند . خداوند فقر و اظهار به فقر را دشمن می داند ” هر انچه در اطراف ما ودر دنیاوجود دارد نشانه هایي از قشنگی و زشتی «نازیبایی» را در خود دارد که البته تشخیص این زشتی و قشنگی به سلیقه افراد ، سبک زندگی و محیط و جامعه اي که در آن زندگی کرده اند بستگی دارد.

    حتی ساخته هاي دست بشر از داشتن این شاخصه ها مستثنا نیست. کلمه تجمل به معنای آراستن است ودر زندگی به معنای گرایش به قشنگ نشان دادن است که البته مرز باریکی بین فخر فروختن به دیگران با تجمل است که زیاده روی در تجمل گرایی باعث گذشتن از مرز تجمل است که عملی بسیار مذموم و ناپسند است.

    لاکچری یعنی گران بودن

    گران بودن یکی از شاخص هاي لاکچری هست؛ البته تنها یکی از شاخص ها. متاسفانه بدلیل کج فهمی، در زبان امروز مردم، هر چیز گرانی لوکس نامیده می شود در حالی که ممکن است هرگز کیفیت مطلوب را نداشته باشد و یا دقت مورد نیاز جهت ساخت و پرداخت آن بکار گرفته نشده باشد. به هرحال واضح است کالایی که ساعت ها وقت جهت طراحی و ساخت آن از عمر افراد سپری شده است هست، قیمت بالایی هم دارد.

    لاکچری یعنی شکوه

    واژه هاي مترادف با این واژه عبارت اند از شان، شوکت، حشمت، بزرگی، بزرگواری، جاه و جلال، دبدبه، ابهت، فر. شکوه یعنی جلوه کردن به بزرگی و جلال و خوبی. چیزی که شکوه دارد، در کمترین زمان، زبان انسان را بند می آورد و او را مبهوت خود می کند. هر چیز شکوهمند آن قدر از لحاظ احساسی انسان را بر می انگیزد که توصیف کردن چگونگی این روند و این که چه چیز باعث این وجد و شعف درونی میشود، تقریباً ناممکن است.

    لاکچری یعنی فراوانی

    وفور و بسیار بودن در جنبه هاي مختلفی نمود پیدا می کند از جمله در مورد تزئینات یک شیء یا لباس و یا تعدد اتاق هاي یک خانه. زیاد بودن بطور کلی چیزی است که بعد از رفع نیاز هاي اولیه و به دست آمدن ضرورت ها به سراغ انسان می آید. البته گاهی زیاد بودن به حد ريخت و پاش میرسد که رفتاری ناپسند است.

    لاکچری یعنی تزئینی بودن

    انسان زمانی به سراغ تزئین کردن میرود که بخواهد به چیزی فراتر از کاربردی بودن یک وسیله برسد. خرید یک تابلو، یک مجسمه یا یک فرش اصیل، مثال هایي از تلاش انسان جهت آراستن و تزئین کردن محیط اطراف خود هست. تزئین کردن به مفهوم توجه زیاد هم هست. هر کس ممکن است به پوشاک، خودرو، یا محل زندگی خود زیاد توجه کند و آن را تزئین کند. تزئین کردن طبق معمول با اضافه کردن همراه است.

    لاکچری ، وجوه بسیاری دارد. توصیف یک خانه، ماشین و یا هر ساخته بشری با این واژه، تنها به معنای گرانی آن چیز نیست. کیفیت ساخت و پرداخت، رعایت اصول هنری و تعداد زیادی از موارد دیگر که در مقاله هاي بعدی به انها خواهیم پرداخت، از لازمه هاي این ساخته هاست. لاکچری مانند هر مفهوم و یا شیء دو وجه پسندیده و ناپسند می تواند داشته باشد.

    همانطور که چاقو می تواند ابزار نجات جان انسان در دست دکتر باشد و یا آلت قتل وی در دست یک جانی. لاکچری میتواند بطور صحیح بکار گرفته شود؛ به منظور آسایش و رفاه بیشتر. از سوی دیگر می تواند بطور غیر اخلاقی و به منظور نمایش توانگری مالی بکار گرفته شود که پسندیده نیست.

    سبک زندگی لاکچری ،ساعت لاکچری چیست ،هشتگ لاکچری

    لاکچری زندگی کردن ،نوشتن لاکچری به انگلیسی ،معنی کلمه luxury

    اصطلاح لاکچری یعنی چه ،معنای واقعی لاکچری

    زندگی لاکچری

    واژه های کلیدی: بازاریابی | تجمل گرایی | انرژی مثبت | محصولات | محصول | زندگی | بازار | انرژی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع شیلات
  • دانلود فایل های زبان اصلی ترکیبیات
  • کتاب های فنی و مهندسی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی باطنی، رمز و راز
  • دانلود فایل های زبان اصلی سکوریتی
  • منابع اورجینال بیماری ها
  • هاردکپی کتاب های اتوماسیون
  • منابع اورجینال سبک شناسی
  • خرید کتاب پرستاری زبان اصلی
  • کتب حرارت زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>