• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » ویژه برنامه های رادیو اقتصاد جهت امام جعفر صادق(ع)

    ویژه برنامه های رادیو اقتصاد جهت امام جعفر صادق(ع)

    رادیو اقتصاد به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) دوشنبه ۱۸ تیر ماه، با خاص برنامه«در غربت مدینه دانش»در خدمت شنوندگان محترم خواهد بود.

    ویژه برنامه های رادیو اقتصاد جهت امام جعفر صادق(ع)

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ رادیو اقتصاد به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) دوشنبه ۱۸ تیر ماه، با خاص برنامه«در غربت مدینه دانش» در خدمت شنوندگان محترم خواهد بود.

    حجت الاسلام میرلوحی استاد دانشگاه امام صادق (ع) در این خاص برنامه به تبیین ابعاد متفاوت شخصیت حضرت امام جعفر صادق (ع) با تاکید بر نهضت علمی ایجاد شده است به وسیله ایشان و سیره رفتاری این امام بزرگوار می پردازد.

    شاگردان برجسته امام جعفر صادق (ع) و علوم متفاوت از دیگر مباحثی هستند که در این برنامه مطرح خواهند شد.

    ویژه برنامه های رادیو اقتصاد جهت امام جعفر صادق(ع)

    ویژه برنامه «در غربت مدینه دانش» دوشنبه ساعت ۰۶:۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

    شایسته سالاری در شرکت ها

    رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» دوشنبه ۱۸ تیر ماه، به مبحث شایسته سالاری در شرکت ها می پردازد.

    بهرام رزمان کارشناس و مشاور استراتژی کسب و کار در این برنامه در خصوص شایسته سالاری در شرکت ها صحبت می کند.

    رادیو اقتصاد به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) دوشنبه ۱۸ تیر ماه، با خاص برنامه«در غربت مدینه دانش»در خدمت شنوندگان محترم خواهد بود.

    مدیریت شایستگی و مفهوم و اهمیت آن، دسته بندی افراد بر حسب میزان شایستگی و استعداد، راه های مدیریت شایستگی از دیگر مباحثی است که در این برنامه عنوان می شود.

    برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی روزهای شنبه الی پنج شنبه ساعت ۰۸:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

    سیره رفتاری امام صادق (ع) با رویکرد اقتصادی

    رادیو اقتصاد به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در برنامه «ایستگاه نود و هشت» به عنوان سیره رفتاری امام صادق (ع) با رویکرد اقتصادی خواهد پرداخت.

    علی شاه حسینی مدرس مهارت های زندگی به همراه ایمان ضیایی کارشناس مذهبی در برنامه فردا در خصوص سیره رفتاری امام صادق (ع) با رویکرد اقتصادی گفتگو می کنند.

    سیره رفتاری اقتصادی امام صادق (ع)، تفاوت بین تلاش کردن و حرص نداشتن از دیگر موضوعاتی است که در برنامه به آن پرداخته می شود.

    ویژه برنامه های رادیو اقتصاد جهت امام جعفر صادق(ع)

    برنامه «ایستگاه نود و هشت»کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنج شنبه ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

    موانع و مسائل فراروی صنعت

    رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» دوشنبه ۱۸ تیر ماه، مانع ها و مسائل فراروی صنعت را بررسی خواهد کرد.

    برنامه «کالای ایرانی»کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی حمیده سلطانی شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۰:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

    رادیو اقتصاد به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) دوشنبه ۱۸ تیر ماه، با خاص برنامه«در غربت مدینه دانش»در خدمت شنوندگان محترم خواهد بود.

    تغییر اقلیم در استان مرکزی

    رادیو اقتصاد در برنامه «خوشه چین»دوشنبه ۱۸ تیر ماه، عوض کردن اقلیم در استان مرکزی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

    مجید آنجفی مدیر شرکت جهاد کشاورزی استان مرکزی در مورد عوض کردن اقلیم در استان مرکزی صحبت می کند.

    وضعیت کشاورزی استان و آثار عوض کردن اقلیم بر کشاورزی استان، برنامه ریزی ها و سیاستهای شرکت جهاد کشاورزی استان جهت سازگاری با عوض کردن اقلیم و … از دیگر محورهای موضوعی این برنامه خواهد بود.

    برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی مهدی شیار شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

    ویژه برنامه های رادیو اقتصاد جهت امام جعفر صادق(ع)

    زمینه های اشتغال در اقتصاد مجازی

    رادیو اقتصاد در برنامه «اقتصاد مجازی» دوشنبه ۱۸ تیر ماه، زمینه های اشتغال در اقتصاد مجازی را بررسی می کند.

    محمدحسین نوری خواه تحلیلگر و کارشناس ارشد اینترنت در این برنامه در خصوص زمینه های اشتغال در اقتصاد مجازی مطالبی را عنوان می کند.

    زمینه های مناسب اشتغال در اقتصاد مجازی، رشته های تحصیلی برتر مرتبط با اقتصاد مجازی، شغل های برتر مرتبط با اقتصاد مجازی، تحصیلات دانشگاهی، تخصص های فنی یا هر دو؟، اوضاع اشتغال اقتصاد مجازی و … از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است.
    برنامه «اقتصاد مجازی»کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی مطهره محرابی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۴:۰۵ به مدت ۵۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

    چالش صنعت ماشین در وابستگی به واردات قطعه

    رادیو اقتصاد در برنامه «چالش» دوشنبه ۱۸ تیر ماه، به سراغ عنوان چالش صنعت ماشین در وابستگی به واردات قطعه می رود.

    عبارات مهم : برنامه ریزی – تکنولوژی
    در این برنامه کارشناسان و اساتید حوزه خودروسازی در مورد اینکه به چه دلیل با وجود تجربه های پیشین برنامه ریزی جهت کم کردن قطعات وارداتی نکرده اند؟، تحریم های تازه صنعت خودرو، میزان واردات قطعات منفصله و تولید خودرو، توان تولید قطعات داخلی، وارد نشدن تکنولوژی ساخت قطعات به کشور مطالبی را عنوان می کنند.

    برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی الهام مصطفوی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ به مدت ۸۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

    مدیریت ریسک محصولات

    رادیو اقتصاد در برنامه «روستای ما»دوشنبه ۱۸ تیر ماه، مدیریت ریسک محصولات را بررسی خواهد کرد.

    مسعود اولادی معاون اداره بیمه زراعت، رامین امینی زارع مدیر روابط عمومی صندوق بیمه کشاورزان روستایی و اسکندر جودکی روستایی در این برنامه در مورد مدیریت ریسک محصولات، موعد پرداخت و نحوه خسارت جهت روستاییان و همچنین معرفی روستای تخت شیروان و ظرفیت ها و مسائل دِه با یکدیگر گفتگو می کنند.

    برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

    بحران برق، از دلایل تا راهکارها

    رادیو اقتصاد در برنامه «رهیافت»دوشنبه ۱۸ تیر ماه، بحران برق، از دلایل تا راهکارها را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

    وضعیت تولید برق و روشهای آن، دلایل ایجاد بحران برق و سوابق آن، راهکارهای پیشگیرانه و عملیاتی از مباحثی است که به وسیله کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار می گیرد.

    برنامه «رهیافت» کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی نازنین کتابچی شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۲۰:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

    بهره گیری از تکنولوژی و فناوری روز دنیا در صنعت مس ایران

    رادیو اقتصاد در برنامه «ساعت صنعت»دوشنبه ۱۸ تیر ماه، به تکنولوژی و فناوری روز دنیا در صنعت مس کشور عزیزمان ایران می پردازد.

    شعبانی هيئت رئيسه شرکت نظام مهندسی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران فعال معدن و صنايع معدنی در بخش مس و نایب رئيس انجمن مس ايران ، مشكانی از فعالين معدن و صنايع معدنی در بخش مس و عضو هيئت مديره انجمن مس ايران، بهرام شکوری مدیر انجمن مس ایران، مهندس اصغرزاده مدیر اکتشافات ایمیدرو در برنامه فردا در خصوص تکنولوژی و فناوری روز دنیا در صنعت مس کشور عزیزمان ایران مطالبی را به سمع شنوندگان می رسانند.

    بحث دانش فنی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در این صنعت، بحث شرکتهای دانش بنیان و ارتباط صنعت با دانشگاه در این صنعت، مقایسه توانمندیهای شرکتهای ایرانی با شرکتهای مطرح خارجی در بحث ماشین آلات ، تکنولوژی تولید ، دانش فنی و نیروی انسانی آموزش دیده و با تجربه، امتیارات و قابلیتهای شرکتهای ایرانی در مقایسه با شرکتهای خارجی، بحث رعایت استانداردهای بین المللی در طراحی و ساخت و … از دیگر محورهای موضوعی برنامه است.

    برنامه «ساعت صنعت» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: برنامه ریزی | تکنولوژی | استاندارد | کشاورزی | مدیریت | دوشنبه | برنامه | ایرانی | اقتصاد | اقتصادی | رادیو

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی روابط بین الملل
  • خرید کتاب زبان اصلی علم به زبان ساده
  • خرید کتاب سازمان و پردازش داده ها زبان اصلی
  • خرید کتاب های بازار یابی از آمازون
  • دانلود منابع مرجع تبلیغات
  • دانلود منابع مرجع رادیو
  • کتاب های سیستم های اطلاعاتی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های تصفیه آب
  • خرید کتاب های دندانپزشکی از آمازون
  • دانلود منابع مرجع مذهب بودا
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>