• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » علت اصلی مرگ مهرداد اولادی چه بود /خبر فوری

    علت اصلی مرگ مهرداد اولادی چه بود /خبر فوری

    دو مرگ مشابه در فوتبال کشور به فاصله چند ماه پشت سر هم خیلی ها را به فکر فرو برده که دلیل مرگ این عزیزان چه می‌تواند باشد؟
    چهره
    علت اصلی مرگ مهرداد اولادی چه بود /خبر فوری
    به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر کوتاه است یکی دیگر از چهره های جوان و سرشناس فوت کرده است، فوتی  که باعث شوکه شدن همه شده و برای خیلی‌ها قابل باور نیست، اما این اتفاق افتاده و یکی دیگر از ورزشکاران بنام از دنیا رفته است.
    دو مرگ مشابه به فاصله چند ماه پشت سر هم خیلی ها را به فکر فرو برده که دلیل مرگ این عزیزان چه می‌تواند باشد؟ پرونده هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بسته شده اما پرونده مهرداد اولادی با اینکه گفته می‌شود ایست قلبی بوده هنوز بسته نیست، خانه او پلمپ شده و از پزشکی قانونی خبری نیامده است!
    در ایران یک عادت بد دارد موسوم می‌شود و آن هم این است که برخی واقعیت ها را از مردم لاپوشانی می‌کنیم، مثلا می‌توان به همین دلیل مرگ برخی از چهره های سرشناس اشاره کرد.
    دلیل اصلی مرگ بازگو نمی‌شود و تنها به گفتن دو کلمه “ایست قلبی” اکتفا می‌شود! چرا نباید واقعیت ها را بیان شود؟ شاید گفتن حقیقت، عاملی شود برای هوشیاری بقیه آدم ها، شاید باعث شود خیلی های دیگر بیشتر از این ها مراقب سلامتی خود باشند و فکر نکنند که استفاده از مثلا فلان دارو یا فلان…
     برای آنها که خطری ندارد و اتفاقی نمی‌افتد! شاید بتوان با بازگو کردن دلیل اصلی مرگ برخی جلوی مرگ ده ها نفر دیگر را گرفت و از به خطر رفتن ده ها نفر دیگر جلوگیری کرد.یکی از دوستانم دکتر است و دست بر قضا جزو پرسنل پزشکان بیمارستان شهدای تجریش هم است.
     درباره اتفاقی که درباره مهرداد اولادی افتاد باهم صحبت کردیم و تمام جزئیات مرگ او را با این قول که فقط بین خودمان بماند گفت. دلیل اینکه نباید بازگو شود هم این بود که از بالا دستور رسیده فعلا چیزی مطرح نشود تا پزشکی قانونی اعلام کند فعلا تنها می‌توان گفت ایست قلبی!
    کانال تلگرامی که برای پزشکان بیمارستان بود را هم دیدم دقیقا علت مرگ و زمان مرگ را در گروه گذاشته بودند! شاید دلیل مرگ را بخاطر قولی که داده‌ایم فعلا نتوان نوشت، اما این را می‌توان گفت که مهرداد اولادی در خواب، فوت کرده است، درست مثل هادی نوروزی!
    وقتی او را به بیمارستان انتقال داده بودند سطح هوشیاری او حدود صفر بوده و از دست پزشکان کاری بر نمی‌آمده است. برعکس اینکه گفته می‌شد با پای خود به بیمارستان رفته اما مهرداد جانی در بدن نداشته و با آمبولانس انتقال داده شده است و آنقدر دیر بوده که پزشکان نتوانستند برای احیای او کاری کنند.
    مهرداد شب قبل در خواب فوت کرده بود. صبح وقتی که سایر حاضران بیدار می‌شوند، مهرداد هنوز خواب است هر کاری می‌کنند بیدار نمی‌شود و بعد بدن بی جان او را به بیمارستان می‌رسانند.
    حرف و حدیث، اینجور مواقع زیاد مطرح می‌شود و هر کسی چیزی می‌گوید، یکی می‌گوید ارثی است و حتما مشکل قلبی در خانواده داشته اند، یکی می‌گوید پزشکان تیم داروهای درست تجویز نکرده‌اند و… آخر سر هم دلیل اصلی اعلام نمی‌شود تا مبادا چهره فرد سرشناس خراب شود و خانواده او ناراحت تر از اینی که هستند شوند. اما این از انتخاب های بدی است که در ایران مرسوم شده است و در کشورهای متمدن هر اتفاقی که بیفتد بدون کمی و کاستی مخابره می‌شود.
    **بارها شنیده‌ایم که چهره های سرشناس دنیا به خاطر استفاده از مثلا مواد مخدر فوت کرده‌اند، به نام های زیر و دلیل مرگ آنها نگاهی بیاندازیم:
    ناتالی وود: وی براساس ادعای پلیس به دلیل مصرف بسیار زیاد نوشیدنی‌های الکلی در سن ۴۳ سالگی در گذشت. وود در ۴۳ اثر سینمایی و تلویزیونی بازی کرد و هم چنان از نمونه‌های موفق بازیگری کلاسیک محسوب می‌شود.
    جودی گارلند: بازیگری که همه ما او را با فیلم «جادوگر شهر از» به یاد می‌آوریم در دسته بازیگرانی است که به دلیل عدم توجه به اخلاق در دهه پنجم زندگی اش وارد فضای سیاهی شد. وی که از برجسته ترین بازیگران دوران خود به شمار می‌آمدسرانجام در ۴۳ سالگی به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر درگذشت.
    مرلین مونرو: باید از مرلین مونرو که داستان زندگی‌اش از نامزدهای اسکار بود هم یادی کنیم که او هم در اوج شهرت و موفقیت در دنیای هالیوود به دلیل ناهنجاری روانی که دچارش بود و ناکامی‌های متعدد در زندگی شخصی خود به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر تمام کرد.
    هیث لجر: شاید این مرگ تراژیک‌ترین مرگ باشد که تأثیر منفی خشن‌ترین نقش‌های تاریخ سینما بر بازیگری که آن را ایفا کرده. این بازیگر معروف استرالیایی را در اوج موفقیت به سمت استفاده از مواد مخدر بکشاند و در ۲۸ سالگی جانش را بگیرد. جسد بی‌جان لجر در  آپارتمانش و  در تنهایی مطلق وی و مدت‌ها پس از مرگش یافتند.
    فیلیپس سیمور هافمن: جسد اینبازیگر و کارگردان ۴۶ ساله آمریکایی در آپارتمانش در نیویورک پیدا شد به گفته پلیس مرگ این بازیگر و کارگردان در اثر استعمال مواد مخدر بوده است. هافمن یکی از بازیگران صاحب سبک سینمای آمریکا بود که در شماری از فیلم‌های مطرح حضور داشت. فیلیپ سیمور هافمن سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بود که در سال ۲۰۰۷ برای فیلم جنگ چارلی ویلسون در ۲۰۰۸ برای ترید و در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم استاد(مرشد). او در سال ۲۰۰۵ برای  فیلم کاپوتی جایزه اسکار بهترین بازیگر بهترین نقش اول مرد را دریافت کرد جسد هافمن در حالی که سوزن تزریق مواد در دستانش قرار داشت در حمام آپارتمانش در نیویورک یافت شد. علت مرگ او به طور وضوح مصرف بیش از حد مواد مخدر است.
    جیمی هندریکس: خواننده و گیتاریست آمریکایی هم در ۲۷ سالگی-۱۸ سپتامبر ۱۹۷۰- درگذشت.استفاده بیش از حد مواد مخدر و یا مصرف زیاد قرص خواب‌آور از جمله عوامل مرموز مرگ وی عنوان شده است.
    پل مک کارتنی: نام این هنرمند انگلیسی به دلیل دریافت ۶۲۰ لوح طلایی و فروش ۱۰۰ میلیون نسخه از تک آهنگ‌ها در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شده است. مک کارتنی در سانحه رانندگی سال ۱۹۶۶ جان خود را از دست داد و گفته می‌شود مقصر حادثه خود وی بوده است زیرا به هنگام تصادف از مواد مخدر استفاده کرده بود.
    این‌ها بخشی از چهره‌های سرشناس دنیا بوده‌اند که بدون هیچ سانسوری دلیل مرگ آن‌ها از سوی پلیس و پزشکان مطرح شده است اما در ایران این اتفاق نمی‌افتاد خیلی از دلیل‌ها و گفتنی‌ها سانسور می‌شود، این درحالی است که می‌توان با مطرح کردن یک اتفاق بد جلوی اتفاق‌های بدتر را گرفت، می توان اطلاع‌رسانی کرد و از خطری که در کمین مثلا ورزشکاران است، آن‌ها را آگاه کرد شاید یک جوان معروف شده که خیلی هم احتمال دارد درگیر چالش شود، نداند با خود و آینده‌اش چه می‌کند اما یک تلنگر اساسی، یک هشدار بتواند او را بیدار کند. جوان است و جوانی، جوان است و خطر…
    مهرداد اولادی را همه به پسر خوش‌اخلاق و مهربان فوتبال می‌شناسند خود من در برخوردی که با او داشتم غیر خوبی چیزی ندیدم از دست دادن جوانی هم‌چون اولادی است، مخصوصا برای خانواده او، خیلی‌ها اعتقاد دارند به حقش در فوتبال نرسید و  در حق او اجحاف شد، هرچه که بود تمام شد. اولادی در خانه ابدی‌اش آرام گرفت بیایید دیگران را دریابیم. باید اطلاع‌رسانی کنیم و جوانان را از خطرهایی که در کمین آن‌هاست هشیار سازیم. با سرپوش گذاشتن روی اتفاقات نمی‌توان مانع تکرار آن‌ها شد، بیایید هرچه که هست رک و راست به  مردم بگوییم و اجازه دهیم که از اصل ماجرا باخبر باشند تا از خود و زندگی‌شان بیشتر از این‌ها مراقبت کنند.
    مهرداد پسر خوب و آرام، نجیب از این دنیا رفت، با تراژدی …
    این مرگ‌ها باید زنگ خطری باشد برای جوانان ورزشکاران ما…
    عاقلان دانند….
    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب علوم پایه پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی مترولوژی
  • کتاب های پزشکی ورزشی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های تجارت الکترونیک
  • خرید کتاب زبان اصلی روماتولوژی
  • خرید کتاب همایش ها زبان اصلی
  • کتب خیاطی زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نظریه عملگرها
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های حسابداری
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>