• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » جولان تازه به دوران رسیده‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸

    جولان تازه به دوران رسیده‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸

    جام جهانی ۲۰۱۸ با حضور چهار تیم اروپایی در نیمه نهایی و حذف بعضی بزرگان با برچسبی به نام جام بی کیفیت و نگاه ملی گرایانه بزرگان همراه شد.

    جولان تازه به دوران رسیده‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان؛ با شروع رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ و حواشی به وجود آمده از تلاش و تلاش فراوان مردم روسیه جهت آمادگی کامل جهت جام جهانی بسیاری از فوتبال دوستان به دنبال آن بودند تا این دوره از جام جهانی به یکی از زیباترین و هیجان انگیز‌ترین دوره‌های این مسابقه جهانی تبدیل شود. در ادامه، ولی شاهد آن بودیم که تیم بزرگی همانند آلمان (قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴) که گفته می‌شد بخت اول قهرمانی در این دوره از رقابت‌های جام جهانی نیز هست، حذف شد و به همراه ستارگان بزرگ خود که سابقه‌ای درخشان در تمامی تیم‌های بزرگ دنیای فوتبال دارند به منزل بازگشتند و یا تیمی همانند برزیل که در هر دوره از جام جهانی به عنوان یکی از ۴ تیم برتر این رقابت‌های شناخته می‌شود به دست بازیکنان جوان تیم ملی بلژیک حذف شده است تا جام جهانی ۲۰۱۸ دیگر رنگ شاعران دنیای فوتبال را به خود نبیند و هواداران برزیلی که گویی از جان و دل از تیم خود حکایت می‌کنند، رخت خود را بسته و راهی کشور خود شوند.

    اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

    جولان تازه به دوران رسیده‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸

    var یا war، سیستیمی که فوتبال را از تب و تاب انداخت

    با ورود سیستم داور ویدویی به این دوره از جام جهانی، مسئولان فیفا تلاش کردند تا از تیزهوشی و زیرکی بازیکنان همانند دیگو آرماندو مارادونا، تیری هانری و یا نیمار جونیور جلویگری کنند. زیاد دوستداران فوتبال گل معروف دست خدا از دیگو آرماندو مارادونا را به یاد دارند که این بازیکن توپی را با دست و با حرکتی شبیه به ضربه سر وارد دروازه تیم ملی انگلیس کرد. این ضربه شروع قهرمانی جهت آبی سلسته‌ها بود. حتی در این دوره از جام جهانی به میزبانی روسیه نیز بسیاری از بازیکنان مطرح همانند نیمار جونیور تلاش می‌کردند تا سیستم ویدیویی را دور زده و ضربه‌هایی را درون زمین فوتبال جهت خود به دست آورند، ولی تنها چند دوربین تمام آبروی این بازیکنان را برده و آن‌ها به دلیلی جهت تمسخر تبدیل کرده است.

    از همه مثال ها، نزدیک‌تر می‌توان درخواست ویدیویی عجیب داور دیدار تیم‌های کشور عزیزمان ایران و پرتغال در آخرین دیدار گروه B. جام جهانی روسیه اشاره کرد. انریکه کاسرس داور پاراگوئه‌ای در این دیدار حساس و در دقایق نهایی جهت اینکه به کریستیانو رونالدو به علت اشتباه روی پور علی گنجی کارتی بدهد، نزدیک به ۱۰ دقیقه از وقت بازی را از بین برد، ولی در آخر وقت قانونی این دیدار تنها ۶ دقیقه وقت تلف شده است جهت نیمه دوم این دیدار در نظر گرفت و از بسیاری از موقعیت‌هایی که تیم ملی کشور عزیزمان ایران در این وقت می‌توانست بدست آورد، جلوگیری کرد.

    جام جهانی ۲۰۱۸ با حضور چهار تیم اروپایی در نیمه نهایی و حذف بعضی بزرگان با برچسبی به نام جام بی کیفیت و نگاه ملی گرایانه بزرگان همراه شد.

    سلاخی تیم‌های بزرگ دنیا در سال ۲۰۱۸

    با شکست تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۸ و حذف این تیم در مرحله گروهی، یکی از بدترین اتفاق‌های ممکن جهت بینندگان و دنبال کنندگان جام جهانی بوجود آمد. تیمی که به همراه ستارگان بزرگ خود و سرمربی همانند یواخیم لو که در طول ۱۲ سال توانسته ۳ تیم آماده را جهت حضور در هر دوره از جام جهانی آماده کند، ولی همراه با ستارگان بزرگ خود در صعود از گروه F. ناتوان بود و با شکستی عجیب برابر تیم ملی کره جنوبی که دیگر امیدی در این دوره از جام جهانی نداشت، از این دوره از مسابقه های جهانی وداع کرد.

    تیم ملی فوتبال آرژانتین نیز جام جهانی ۲۰۱۸ را با شکست شروع کرد و به دنبال بازی‌های جنجالی این تیم با هدایت سمپائولی، گویی دیگر آرژانتین به آخر خط رسیده و این تیم ستارگان بزرگی همانند لیونل مسی، آنخل دی ماریا و یا هیگواین و دیبالا را در اختیار نداشته است.

    تیم‌های جوانی مانند بلژیک، ژاپن، کرواسی، سوئد، کرواسی و یا حتی روسیه توانسته اند به حساس‌ترین مرحله از جام جهانی برسند و این دوره از جام جهانی را غیر قابل آینده نگری کنند. تیم‌هایی که بازیکنانی جوان و تکنیکی، ولی با هواداران کم در دنیای فوتبال را دارند و یا در ادوار متفاوت این مسابقه نتوانسته اند در هیچ جایکاه قابل توجهی قرار بگیرند. گویی شانس در منزل آن‌ها خوابیده و تنها به دنبال پیروزی این تیم‌ها و زنگ خطری جهت تیم‌های صاحب نام دنیای فوتبال است.

    بازتاب حذف تیم‌های بزرگ در رسانه‌های جهان

    حذف تیم‌های بزرگ از جام جهانی ۲۰۱۸ و به خاص ناکامی تیم‌های منطقه امریکای جنوبی بازتاب زیادی در رسانه‌های دنیا داشته است.

    جولان تازه به دوران رسیده‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸

    جام تمام اروپایی

    سایت فرانسه با پیروزی ۲ بر صفر برابر اروگوئه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شاگردان تابارز را راهی منزل کرد. بلژیک نیز با برتری ۲ بر یک برابر برزیل یک تیم دیگر منطقه آمریکای جنوبی را حذف کرد تا از این بعد شاهد یک جام تمام اروپایی باشیم.

    ضربه بزرگ

    فیرمینو مهاجم تیم ملی برزیل در مورد حذف تیم‌های آمریکای جنوبی از جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: این حذف ضربه بزرگی جهت ما بود. ما هنوز نمی‌دانیم که ایراد کارمان چه بود و فعلا در شوک هستم. شاید وقت دیگری راجع به این عنوان صحبت کنم.

    پُرافتخارترین تیم جام جهانی ناکام برابر اروپایی‌ها

    سایت اسپورت ۳۶۰ با انتشار شدن تصویری راجع به حذف برزیل از جام جهانی ۲۰۱۸ نوشت: برزیل از سال ۲۰۰۶ تاکنون برابر تیم‌های اروپایی ناکام بوده هست. برزیلی‌ها در جام جهانی ۲۰۰۶ با شکست برابر فرانسه حذف شدند و در سال ۲۰۱۰ با باخت برابر هلند با جام وداع کردند. آن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ با وجود بهره مندی از امتیاز میزبانی مجبور شکست سنگین ۷ بر یک شدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند. در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز بلژیک با برتری ۲ بر یک برابر برزیل، مانع از حضور این تیم در مرحله نیمه نهایی شد و رویای برزیلی‌ها را بر باد داد.

    جام جهانی ۲۰۱۸ با حضور چهار تیم اروپایی در نیمه نهایی و حذف بعضی بزرگان با برچسبی به نام جام بی کیفیت و نگاه ملی گرایانه بزرگان همراه شد.

    ۲۰۱۸، جام جهانی غیرقابل پیش بینی‌ها

    سایت NewsLabTribune با اشاره به حذف زودهنگام تیم‌های آلمان، اسپانیا، پرتغال، آرژانتین، اروگوئه و برزیل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از این رقابت‌ها به عنوان جام غیرقابل پیش بینی‌ها یاد کرد.

    ذوالفقارنسب:تیم‌های مدعی جهت دوره‌های بعدی عوض کردن روش خواهند داد

    بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال کشورمان در مورد کنار رفتن تیم‌های مدعی از جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: حذف تیم‌های بزرگ نشان دهنده این توصیه است که فوتبال در دنیا بسیار رشد و پیشرفت کرده هست. فاصله تیم‌ها بسیار کم شده است و هر تیمی با کوچکترین اشتباه از گردونه رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

    او ادامه داد:مطمئنا تیم‌هایی که مدعی هستند و از این جام کنار رفتند مثل آرژانتین، آلمان، اسپانیا و برزیل جهت دوره‌های بعدی عوض کردن روش خواهند داد و برنامه ریزی تازه ایی جهت خودشان انجام می‌دهند و تلاش می‌کنند از امکانات تازه در تیم هایشان استفاده کنند تا بتوانند در قله فوتبال بین المللی باقی بمانند.

    بیشتر بخوانید:

    اروگوئه صفر – فرانسه ۲/صعود بی دردسر خروس‌ها با شکست سوارز و یارانش +فیلم

    سوئد یک – سوئیس صفر / ادامه شگفتی سازی سوئدی‌ها با غلبه بر تیم یازدهم جهان

    بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان در مورد آلمان ادامه داد: آلمان بسیار مغرور وارد این جام شد، ولی در بازی‌ها بسیار پر اشتباه بود. آلمان‌ها حتی از تیم مهم خود در جام کنفدراسیون‌ها استفاده نکرد. حذف این تیم از جام جهانی باعث می‌شود این کشور‌ها رویکردشان را به فوتبال عوض کردن دهند.

    جولان تازه به دوران رسیده‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸

    او اضافه کرد: جذابیت در جام همچنان وجود دارد. افراد علاقه‌مند به فوتبال، به دنبال نتیجه های تیم‌های باقی مانده هستند. همچنان تماشگران بسیار زیادی در روسیه هستند و جام همچنان هیجان انگیز ادامه دارد. حذف تیم‌های بزرگ تاثیر چندانی بر ادامه کیفیت و هیجان جام نداشته است.

    درخشان:از این به بعد جام جهانی به هیچکس رحم نمیکند، حتی بزرگان!

    حمید درخشان، کارشناس فوتبال کشورمان راجع به حذف تیم‌های بزرگ جام جهانی ۲۰۱۸ گفت:درست است که نبودن تیم‌های بزرگ برروی هیجان جام جهانی تاثیر می‌گذارد، ولی باید به این عنوان فکر کرد که تیم‌هایی که توانستند تیم‌های بزرگ را حذف کنند قطعا از کیفیت بالایی برخوردار بوده اند و این تیم‌ها هم قطعا بازیکنان تاثیرگذاری در تیمشان داشته اند. از این به بعد باید به جام جهانی این گونه نگاه کرد که این جام به هیچکس رحم نمی‌کند حتی تیم‌های بزرگی که چند قهرمانی دنیا در کارنامه ارزش دارند.

    او ادامه داد: حذف تیم‌های بزرگ جام نشان می‌دهد تیم‌هایی که با برنامه پیش می‌روند و جهت رسیدن به اهداف مشخص تلاش می‌کنند توانسته اند به خواسته هایشان برسند و تیم‌های بزرگ را شکست دهند. این عنوان نشان می‌دهد که فاصله تیم‌های ملی فوتبال در دنیا هر روز کم و کمتر می‌شود. این عنوان باعث خوشحالی هست، چون نشان می‌دهد فوتبال در دنیا در حال رشد است.

    مربی فوتبال کشورمان گفت: تیم‌های اروپایی با برنامه‌ پیش می‌روند و این کار را به عالی ترین شکل ممکن انجام می‌دهند و نتیجه این عنوان را می‌توان از تیم‌های باقی مانده جام متوجه شد. ما باید از این عنوان درس بگیریم. مورد نیاز نیست از دید فنی به این عنوان نگاه کنیم بلکه باید به برنامه‌ها، زیر ساخت‌ها و تلاش‌هایی که اروپایی‌ها جهت رسیدن به این نقطه انجام دادند توجه کنیم. ما باید از این دید به عنوان نگاه کنیم که سازماندهی و مدیریت این تیم‌ها چگونه بوده که توانسته اند این نتیجه های را کسب کنند. اولویت ما باید این مباحث باشد و نه اینکه به چه دلیل ستاره ایی نتوانسته جهت تیمش موثر باشد.

    برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: برنامه ریزی | جام جهانی | جام جهانی | بازیکنان | فوتبال | برنامه | ستارگان | روسیه | برزیل | آلمان | برنامه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی مکانیک کوانتومی
  • خرید کتاب های زبان اصلی کابالا
  • کتب عکس زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • دانلود منابع مرجع هنر ارتباطات
  • منابع اورجینال پلیمر
  • دانلود منابع مرجع تعمیر ونگهداری هواپیما
  • خرید کتاب نظریه های کنترل اتوماتیک زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی طراحی وب
  • دانلود منابع مرجع بوم شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>