• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » مدل طلا و جواهرات » خانم ها با دیدن این مردها تحریک می شوند (دانستنی های جنسی داغ)

    خانم ها با دیدن این مردها تحریک می شوند (دانستنی های جنسی داغ)

    تحریک کردن همسر | برقراری رابطه | رابطه جنسی | احساسات | احساسات | مردان | احساس | خانمها | احساسی

    خانم ها با دیدن این مردها تحریک می شوند (دانستنی های جنسی داغ)

    خانم ها با دیدن این مردها تحریک می شوند 

    این که مردی باشید تا از دید یک زن جالب بنظر برسید خیلی مهم هست، همسرتان باید هر لحظه بشما افتخار کند و فقط شما را ببیند، بنظر شما یک مرد جالب از دید یک زن باید چه شکل و فرمی داشته باشد؟ امروز از ۰ تا ۱۰۰ دراین باره صحبت میکنیم.

     از شاخصه هاي مرد ایده آل در رابطه جنسی مي توان ده مورد زیر را نام برد ، به کار گیری این موارد آنچنان سخت نیست و هر مردی مي تواند از بعد آن بر بیاید.

    خانم ها با دیدن این مردها تحریک می شوند (دانستنی های جنسی داغ)

    ۱- آقایانی که به آرامي و با ملایمت علاقه ورزی ميکنند. جهت تحریک همسرشان وقت صرف مي کنند و به او وقت مي دهند تا شعله ي شهوتش به آرامي روشن شود.

    ۲- آقایانی که در بستر نیز با همسرشان صحبت ميکنند .آقایونی که نميخواهند احساساتشان رابا کلمات باعشق در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این توصیه دقت کنند که بیان احساسات باعشق در قبل، هنگام و بعد از نزدیکی به زن احساس محبوبیت و امنیت ميدهد.

    تحریک کردن همسر | برقراری رابطه | رابطه جنسی | احساسات | احساسات | مردان | احساس | خانمها | احساسی

    ۳- آقایانی که در بوسیدن مهارت دارند .هر بوسه باعشق که بر لبان همسرتان مي زنید مي تواند به مانند پیامي پرقدرت بر قلب همسرتان فرود مي آید و وی را شعله ور سازد.

    ۴- آقایانی که با چشمان خود به همسرشان نشان ميدهند وی را دوست دارند و به او علاقه مي ورزند . این را بدانید که ارتباط چشمي بین دو نفر قدرتمند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه هاي دیگر بدن هردو طرف هست، بعد با نگاهی باعشق به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید.

    مردان جذاب

    خانم ها با دیدن این مردها تحریک می شوند (دانستنی های جنسی داغ)

    ۵- آقایانی که با مو هاي همسرشان بازی ميکنند .فکر نميکنم هیچ زنی در دنیاوجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای همسرش در مو هاي سرش لذت نبرد !این را بدانید که ارتباط چشمي بین دو نفر قدرتمند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه هاي دیگر بدن هردو طرف است.

    ۶- آقایانی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند . زن ها در پروسه آمادگی جهت نزدیکی نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده عملیات جنسی شوند.

    تحریک کردن همسر | برقراری رابطه | رابطه جنسی | احساسات | احساسات | مردان | احساس | خانمها | احساسی

    ۷ – آقایانی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت ميبرند. زبان علاقه لمس کردن هست، دستهای شما زایده هایي فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایي نیرومند اند که نیروی جنسی شما را انتقال ميکنند، با نوازشی باعشق معنای واقعی این جمله را درک کنید.

    ۸- آقایانی که علاقه خودرا در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان مي دهند و وی را به احساس و باور محبوبیت مجبور مي کنند . یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک پیامک باعشق و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، ميتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود.

    خانم ها با دیدن این مردها تحریک می شوند (دانستنی های جنسی داغ)

    هر مردی باید هنر جاذبه جنسی را خوب بلد باشد

    ۹- آقایانی که پیش از علاقه ورزی خود رابه لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده ميکنند. کارهایی ماننده معطر کردن دهان، ازاله مو هاي زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … ميتوانند جهت آماده کردن جسمي شما موثر باشند.

    ۱۰ _ آقایانی که به همسرشان وفادارند .فراموش نکنید اگر همسرتان حس کند تنها شریک لحظه هاي لذت تان است ،تلاش بیشتری جهت لذت بردن مضاعف شما مي کند.

    آقایانی که از دید خانمها جالب اند

    زنان از چه مردانی تحریک مي شوند

    مردان تحریک کننده، ، آیا دوست دارید همسرتان رابه یکی از این قهرمانان تبدیل کنید؟ اگه دوست دارید تلاش کنید جزء این ۲۰ مرد باشید تا ببینید که همسر شما توان رد کردن و بعد زدن جنسی شما را ندارد!

    این مردان تحریک کننده زنان هستند

    ۱- آقایانی که به آرامي و با ملایمت علاقه ورزی ميکنند، آقایونی که به سرعت ميروند سراغ شورت خانمشان و عمل دخول را شروع ميکنند و فوری و باعجله ميخواهند کار را تمام کنند به این توصیه دقت کنند که اگر شعله هاي جنسی خانمشان رابه آرامي روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند.

    ۲- آقایانی که در بستر نیز با همسرشان صحبت ميکنند «آقایونی که نميخواهند احساساتشان رابا کلمات باعشق در حین رابطه بیان کنند، به این توصیه دقت کنند که بیان احساسات باعشق در قبل، هنگام و بعد از رابطه به زن احساس محبوبیت و امنیت ميدهد، احساسی که همسرتان رابه وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد»

    ۳- آقایانی که در بوسیدن مهارت دارند «هر بوسه باعشق که بر لبان همسرتان ميزنید ميتواند به مانند پیامي پرقدرت بر قلب همسرتان فرود مي آید و اورا شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید»

    ۴- آقایانی که با چشمان خود به همسرشان نشان ميدهند اورا دوست دارند و به او علاقه مي ورزند «این را بدانید که ارتباط چشمي بین دو نفر قدرتمند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه هاي دیگر بدن هردو طرف هست، بعد با نگاهی باعشق به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید»

    ۵- آقایانی که لباسهای همسرشان رابه آرامي در مي آوردند

    ۶- آقایانی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند «زن ها در پروسه آمادگی جهت رابطه نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده دخول و عملیات جنسی شوند، این توصیه را هم به داشته هایتان اضافه کنید»

    ۷- آقایانی که با مو هاي همسرشان بازی ميکنند

    ۸- آقایانی که از معاشقه با همسرشان لذت ميبرند «خیلی راحت است هنگامي که معاشقه بکنید و احساساتتان رابه بیرون تراوش کنید این خود بااهمیت ترین جذب کننده جهت همسرتان است»

    ۹- آقایانی که علاقه خودرا در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان مي دهند و وی را به احساس و باور محبوبیت مجبور مي کنند «یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک پیامک باعشق و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، ميتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود، باور نميکنید، فردا صبح امتحان کنید»

    ۱۰- مردانی که مي دانند چگونه بدن زنانه و موئث همسرشان را ارضاء کنند.

    ۱۱- آقایانی که ميدانند چگونه همسرشان رابه لحاظ جنسی فریبا و دلنشین کنند.

    ۱۲- آقایانی که پیش از علاقه ورزی خود رابه لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده ميکنند. «کارهایی ماننده معطر کردن دهان، ازاله مو هاي زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … ميتوانند جهت آماده کردن جسمي شما موثر باشند»

    ۱۳- آقایانی که به همسرشان احساس قشنگ بودن مي دهند. «این جا یک راز را بهتون ميگم ، هنگامي که یک زن احساس بکند که جهت شما قشنگ هست، مثل توپ ميترکه! از من گفتن»

    ۱۴- آقایانی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت ميبرند. زبان علاقه لمس کردن هست، دستهای شما زایده هایي فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایي نیرومند اند که نیروی جنسی شما را انتقال ميکنند، با نوازشی باعشق معنای واقعی این جمله را درک کنید»

    ۱۵- آقایانی که عاشق در آغوش گرفتن همسرشان هستند.

    ۱۶- آقایانی که دستهای همسر خودرا در دست ميگیرند و آن را نوازش ميکنند.

    ۱۷- آقایانی که بعد از گذشت سالیان همان گونه مانند روزهای اول آشنایی ارزش با همسر خود واکنش‌ ميکنند.سایت پارس ناز آهان این توصیه ماله کهنه کاراست، رفقا با تجربه دقت کنند که اگه اجازه ندهید همسرتان برایتان عادی شود و نگاهتان همان نگاه اول باشد، این طوفان عشقی تبدیل به امواجی پایدار خواهد شد که ضامن پایداری رابطه تان در تمام زندگی باقیمانده خواهد شد»

    ۱۸- آقایانی که به همسرشان نشان ميدهند که او تنها زن زندگی آنهاست و به او احساس و باور «خاص بودن» ميدهند.

    ۱۹- آقایانی که همسرشان را دوست دارند و به او علاقه ميورزند.

    ۲۰- آقایانی که چنین باور دارند علاقه همسرشان تحمل تمامي سختیهای زندگی را جهت آن ها سهل و راحت و حتی از بین مي برند.

    مردانی که زنان جذب آنان می شوند

    تاثیر طول آلت تناسلی و نوع بکارت در لذت جنسی

    هر چند مطالب زیادی در مورد طول آلت تناسلی مردان در پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده انتشار گردیده ولی با توجه به آنکه واژه عوض کردن اندازه آلت تناسلی یکی از واژگان پر جست وجو ميباشد ، لذا دراین پست به صورت پرسش و پاسخ به این عنوان ميپردازیم.

    لذت جنسی

    از نظر فیزولوژیکی « جسمانی » بزرگی طول و قطر آلت تناسلی تاثیری درلذت جنسی جهت خانمها ندارد ، بدین ترتیب جهت زنان فرقی ندارد آلت تناسلی ۱۳ سالنتیمتر باشد یا ۱۸ سانتیمتر ، همچنین جهت مردان نیز اندازه آلت تناسلی تاثیری در لذت جنسی آن ها ندارد به طور کلی بد نیست بدانید اکثر خانمها احساس خاصی در دخول جنسی تجربه نميکنند به چه دلیل که ۷۰ درصد خانمها از طریق لمس و تحریک ناحیه کلیتوریس احساس لذت ميکنند نه از طریق دخول.

    چرا مردان به دنبال زیاد کردن سایز آلت تناسلی هستند ؟

    اول : مردان توانایی جنسی را مرتبط با طول آلت تناسلی خود ميدانند ، از اینرو بزرگ بودن آۀت تناسلی در اعتماد به نفس جنسی آن ها موثر است

    طول آلت تناسلی مردان به عوامل بسیار مختلفی مربوط است

    دوم : متاسفانه مردها طول آلت تناسلی خودرا با طول آلت تناسلی بازیگران پورنو قیاس ميکنند این در حالیست که ، اندازه آۀت تناسلی به صورت منطقه اي است ودر مردان بعضی کشورها بزرگ تر ودر بعضی دیگر از مناطق کوچک تر ميباشد

    اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان ایرانی

    اولا اگر دلواپس آن هستید که آیا اندازه اۀت تناسلی شما طبیعی است یا خیر ميتوانید با کلیک روی این جا به صورت آنلاین از طبیعی بودن اندازه آلت تناسلی خود اطمينان حاصل کنید، بد نیست بدانید بر مبنای اطلس جهانی اندازه آلت تناسلی مردان ایرانی در منطقه اي هستند که طبیعی ترین اندازه آلت تناسلی را دارا هستند حدود ۱۳ تا ۱۵ سانتیمتر به طور ميانگین، این در حالیست که اندازه آلت تناسلی در حالت کشیده ببیش از ۹٫۵ سانتیمتر طبیعی است.

    زنان با دیدن این مردان تحریک میشوند

    ميانگین طول آلت تناسلی مردها در بعضی کشورها

    سودان – کلمبیا – ونزوئلا -بولیوی با ميانگین ۱۶ تا ۱۸ سانتیمتر

    فرانسه – برزیل – کشور مکزیک – مصر با ميانگین ۱۵ تا ۱۶ سانتیمتر

    ایران – لیبی – ترکیه – عراق – کانادا-یونان – فنلاند با ميانگین ۱۳ تا ۱۵ سانتیمتر

    روسیه – امریکای شمالی با ميانگین ۱۱٫۵ تا ۱۳٫۵ سانتیمتر

    چین – هند – پاکستان با ميانگین ۹٫۵ در ۱۱٫۵ سانتیمتر

    آیا نوع پرده بکارت در لذت جنسی موثر است ؟

    به هیچ عنوان ، نوع بکارت نقشی در لذت جنسی ندارد ، ولی ممکن است در افرادی که داری بکارت ارتجاعی هستند با توجه به آنکه طبق معمول این نوع بکارت از طریق دخول از بین نميرود ممکن است درد آن باعث کم کردن لذت جنسی شود هر چند روشهایی جهت کاستن از درد آن وجوددارد.

    نتیجه گیری :

    نه اندازه آلت تناسلی و نه نوع بکارت هیچ نقشی در لذت جنسی ندارند ، بلکه کیفیت و اثر پذیری رابطه جنسی مستلزم مهارتهای مورد نیاز در تحریک ، معاشقه و پیشنوازی و انواع حالات نزدیکی هست. لذا همواره توصیه ميشود ، بجای فکرک ردن به اشکال اندامهای جنسی که هیچ نقشی در کیفیت رابطه ندارند به مطالعه آموزش مهارتهای جنسی بپردازید

    و اما: زنان به کدام نقاط بدن مردان توجه مي کنند

    دراین قسمي لیستی از اعضایی كه آقایون طبق معمول به این علت كه تصور مي كنند خانمها به آن قسمت ها اهميت نمي دهند، انها را تميز نكرده و مواظبت هاي مورد نیاز را در موردشان انجام نمي دهند، را برایتان آورده ایم. اميدواریم بعد از مطالعه فهرست زیر، جزء افرادی باشید كه از این نقاط مواظبت كافی مي كنند و اهميت آن را مي دانند.

    ابرو

    او انتظار ندارد كه ابروهای شما همانند خودش كاملا دارای فرم باشد، ولی ابروهای پر ودر هم و بر هم نیز، چیزی نیست كه او انتظار دیدنش را داشته باشد.دراین مورد چه كنید: اگر شما جز آن دسته از آقایانی هستید كه ابروهای پری دارند، باید درست كاری را انجام دهید كه خانمها انجام مي دهند: ابروهایتان را بردارید. فقط كافی است مو هاي بین دو ابرو را بردارید «فقط موهایی كه وسط دو ابرو قراردارند».

    ناخن

    دستان شما نقطه اي هستند كه مطالب بسیاری در مورد نظافت و بهداشت شخصی شما را در اختیار او قرار مي دهند. بعد اجازه ندهید تا ناخن هاي چرك و كثیف شما را از دور خارج كنند.دراین مورد چه كنید: مورد نیاز نیست هر هفته مانیكور كنید تا ناخن هایتان فرم داشته باشند، بلكه فقط كافیست از داروخانه یك شماره سوهان خریداری نمایید و سختی ها و لبه هاي تیز آن را صاف كنید. هیچ زن دوست ندارد، كسی وی را با ناخن هاي بد فرم و ناصاف در آغوش بگیرد.

    پوست

    هیچ خانمي نمي تواند از لمس كردن پوست لطیف و صاف اجتناب كند. آیا این علت كافی نیست تا شما را ترغیب به داشتن پوستی لطیف و شاداب نماید؟ دراین مورد چه كنید: خانمها به وسیله كرم هاي نرم و مرطوب كننده با خشكی پوست در سرما مبارزه مي كنند، آقایون اغلب این كار را انجام نمي دهند. مورد نیاز نیست موشك هوا كنید؛ فقط یك قوطی نرم كننده «ترجیحا بدون بو» خریداری كنید و آن را مرتبا بر روی پوست خود بمالید تا خشكی ها از بین بروند.

    پا

    ترك پا، قارچ هاي موضعی، ناخن ها بلند انگشت هاي پا، و بوی بد آن مي تواند به اسانی وی را از برقراری رابطه با شما منصرف كند. متاسفانه زمانی كه شما كفش هایتان را در مي آورید نخستین چیزی كه یك زن به آن توجه مي كند، همين موارد هستند. اگر نتوانید از این قسمت پنهان بدن خود به خوبی مواظبت كنید، او ممكن است تصور مي كند كه توانایی مواظبت و نگه داری از سایر اعضای مخفی را نیز ندارید.

    موی بینی/ گوش

    من موی گوش و بینی یك مرد رابا سبیل هاي بلند و نمایان یك زن برابر مي دانم. یك زن جهت از بین بردن سبیل ها، انها را موم مي اندازد، دكولوره مي كند و هر كار دیگری كه از دستش بر آید دراین زمينه انجام مي دهد. آیا شما نیز نباید همين كار را انجام دهید؟ دراین مورد چه مي كنید: دراین قسمت یك راهنمای راحت وجوددارد كه باید آن را اجرا كنید: زمانی كه مو هاي گوش و یا بینآنقدر بزرگ شده است باشند كه از سوراخ ها بیرون بزنند، باید نسبت به كوتاه كردن انها اقدام كنید.

    دندان

    لبخندی با دندانهای درخشان تحت هر شرایطی همه ی چیز رابه نفع شما بر مي گرداند. دندانهای لكه دار، زرد، و پلاك دار وی را به اسانی به سمت دیگری منحرف ميكند.دراین مورد چه كنید: اگر مشكلات دندان هایتان بیش از اندازه حاد شده است باید، نزد دندانپزشك بروید؛ ولی اگر هنوز به این مرحله نرسیده اید، بهتر است یك خمير دندان سفید كننده و دهان شویه خریداری كنید. البته باید اشاره كنم كه استفاده كردن از انها را نیز از یاد نبرید.

    كمر

    كمر شما شهوت انگیزترین نقطه بدن تان هست، البته نه زمانی كه پر است از جوش و مو هاي زائد.دراین مورد چه كنید: اگر مشكل شما جوش هاي غرور هست، از كرم و یا لوسیون هاي پاك كننده استفاده كنید. در مورد موها هم اگر مقدار آن ها كم باشد اصلا مسئله اي نیست، تا به حال كمي مو هیچ را اذیت نكرده ولی اگر مقدار آن بیش از حد نرمال است باید به آرایشگاه بروید و انها را اپیلاسیون كنید .

    خانمها با دیدن این مردها تحریک می شوند «دانستنی هاي جنسی داغ»

    واژه های کلیدی: تحریک کردن همسر | برقراری رابطه | رابطه جنسی | احساسات | احساسات | مردان | احساس | خانمها | احساسی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع هنر ارتباطات
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • خرید کتاب های حمل و نقل هوایی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی خواب هیپنوتیزم
  • کتب عکس زبان اصلی
  • منابع اورجینال پلیمر
  • هاردکپی کتاب های گیاه شناسی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تمدن امریکا
  • هاردکپی کتاب های واترمارک در ساختمان داده
  • کتاب های بدون دسته بندی اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>