• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » آشپزی و تغذیه » آموزش انواع غذاها » اخبار حوادث روز+ تجاوز وحشیانه ۵ مرد همزمان به دو نوجوان

    اخبار حوادث روز+ تجاوز وحشیانه ۵ مرد همزمان به دو نوجوان

    ماموران کلانتری | استفاده | نوجوانان | نوجوان | دادگاه | تحقیقات | پرونده | اخبار حوادث

    اخبار حوادث روز+ تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان

    تجاوز وحشیانه ۵ مرد همزمان به دو نوجوان 

    پرونده پیچیده یک تجاوز دو جوانی که به دو نوجوان تهرانی تجاوز کرده بودند، دستگیر شدند ولی یکی از متهمان در زندان جانش را از دست داد و یکی از نوجوانان قربانی هم بر اثر خوردن مشروب مسموم که متجاوز به او داده بوده فوت می کند. چند ماه قبل دو نوجوان به پلیس گزارش دادند که از سوی پنج مرد مورد تعرض قرار گرفته اند. آن ها مدعی شدند پنج مرد جوان ابتدا انها را ربوده و بعد مورد تعرض قرار داده اند.

    با طرح این شکایت بود که پلیس تحقیقات خودرا شروع کرد؛ هرچند هر پنج مرد جوان شناسایی شدن د؛ ولی پلیس موفق به بازداشت دو نفر از انها شد و تحقیقات از آن ها شروع شد. دو نوجوان شاکی به دکتری قانونی معرفی و متهمان نیز جهت بازجویی به شعبه ۴ دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران فرستاده شدند.

    اخبار حوادث روز+ تجاوز وحشیانه ۵ مرد همزمان به دو نوجوان

    دادگاه پیگیری به پرونده تعرض به دو پسر نوجوان

    در جلسه اول بازجویی متهمان مدعی شدند تعرض و آدم ربایی انجام نگرفته؛ ولی از آنجایی که یکی از شکات در دادگاه حضور نداشت تا توضیحاتی ارائه دهد، ادامه پیگیری به بعد موکول شد. در جلسه روز گذشته که قرار بود طرفین پرونده حضور داشته باشند ، پدر و مادر یکی از شاکیان که نوجوانی ۱۵ ساله بود، در دادگاه حاضر شدند و گفتند فرزندشان فوت شده است هست. مادر مقتول گفت: پسرم مدتی بود حال خوبی نداشت.

    ماموران کلانتری | استفاده | نوجوانان | نوجوان | دادگاه | تحقیقات | پرونده | اخبار حوادث

    ماجرای تعرض به دو پسر نوجوان در تهران

    وقتی او را پیش دکتر بردیم، پسرم به دکتر گفت مردان متجاوز به او مشروبی مسموم خورانده اند و او حالش بد هست. بعد پسرم در بیمارستان بستری شد و جانش را از دست داد. ما شکایت کردیم و خواستار زهر شناسی و مشخص شدن علت دقیق فوت فرزندمان شدیم. این در حالی بود که از زندان نیز به مأموران خبر دادند که یکی از دو متهم در زندان جانش را از دست داده است.

    براساس گزارش زندان این متهم علاوه بر این که به بیماری ایدز مبتلا بود، تومور مغزی هم داشت و بعد از وخامت حالش در زندان جانش را از دست داد؛ ولی این اتفاقات زمانی جهت قضات سؤال برانگیز شد که دیگر شاکی پرونده نیز از حضور در دادگاه سر باز زد و حاضر نشد

    در برابر دیگر متهم پرونده حاضر شود و ادعای خودرا مطرح کند. این در حالی است که پسر نوجوان پیش از این اعلام کرده بود مردان متجاوز او را دزدیده و تهدیدش کرده اند که اگر به کسی چیزی بگوید، او را خواهند کشت.

    اخبار حوادث روز+ تجاوز وحشیانه ۵ مرد همزمان به دو نوجوان

    متهم دیگر پرونده که در دادگاه حاضر شده است بود، هنگامی به خاطر اتفاقاتیکه افتاده، از او پرسش شد، گفت: من نمی دانم پسر نوجوان به چه دلیل جانش را از دست داده هست. ما با او کاری نکردیم؛ ضمن این که بعد از این که از ما شکایت کرد، حالش خوب بود. او به دکتری قانونی معرفی شد؛ ولی قبل از رفتن به دکتری قانونی جانش را از دست داد. شاید او خودش چیزی خورده که باعث مرگش شده است است.

    پدر و مادر نوجوانی که فوت کرده بود، نیز اعلام کردند علیه متهمان شکایتی را تنظیم کرده اند ؛ ولی بازپرس خاص قتل جهت پیگیری به آن اعلام کرده باید تا وقت اظهارنظر دکتری قانونی منتظر بمانند. با توجه به پیچده شدن این پرونده بدلیل فوت یکی از متهمان و یکی از شاکیان و حضور نیافتن شاکی دیگر، قضات دستور بازداشت سه متهم دیگر پرونده را هم که متواری هستند، صادر کردند.

    ماموران کلانتری | استفاده | نوجوانان | نوجوان | دادگاه | تحقیقات | پرونده | اخبار حوادث


    در خبر بعدی این زن تهرانی شوهرش رابه نحوه عجیبی به قتل رساند بعد آتشش زد

    زن ۴۳ساله در اقدامی ترسناک همسرش رابه قتل رسانده و پيکر او رابه آتش کشیده بود. شرح حال زیاد راجع به قتل مردی به وسیله همسرش را در ادامه می توانید بخوانید.

    اخبار حوادث روز+ تجاوز وحشیانه ۵ مرد همزمان به دو نوجوان

    قتل مردی به وسیله همسرش

    سرهنگ پیمان لطیفی راجع به شرح حال این اتفاق گفت ساعت ۲۱ شب گذشته از طریق مرکز خبر یک مورد درگیری مشکوک به سامانه ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۴۸ در محل حاضر شدند. بررسی هاي اولیه مامور حاضر در محل اتفاق نشان می داد همسایه اي که مورد مشکوک درگیری خانوادگی رابه کلانتری اعلام کرده بود مدعی بود از بعد از ظهر بوی تعفن همراه با سوختگی آسایش اهالی محل را مختل کرده است.

    وی که ادعا می کرد به درگیری زن و شوهری که در همسایگی محل زندگی آن ها زندگی می کردند مشکوک است از ماموران تقاضای کرد برا ي واکاوی ماجرای سوختگی با زن همسایه گفت و گو کنند. با حضور مامور کلانتری ودر همان دقایق اولیه زن ۴۳ ساله که به شدت ترسیده بود بدون هیچ مقاومتی در برابر ماموران به قتل همسرش اعتراف کرد. با اعلام اعتراف زن بلافاصله بازپرس کشیک دادسرا در جریان اتفاق قرار گرفت.

    زن ۴۳ ساله که شوهرش را کشت

    سرهنگ لطیفی با اعلام این که ساعت ۱۰ شب بازپرسی منافی آذر از دادسرای جناحی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و اکیپ دکتری قانونی در محل اتفاق حاضر شده است بودند، افزود قاتل در جریان بازجویی هاي اولیه اعتراف کرد از روز عید فطر با همسرش بدلیل اختلافات قبلی درگیر شده است و روز حادثه، همسرش قبل از بیرون رفتن از منزل با وی دعوای شدیدی کرده بود.

    بعد از ورود مقتول به منزل ، زن ۴۳ساله او را با استفاده از شیرموز که داخل آن چندین قرص ریخته بود مسموم کرده و بعد از بیحال شدن همسرش با استفاده از جسم سخت چندین ضربه به سر او وارد کرده بود. قاتل در حضور بازپرس منافی آذر راجع به شرح حال اتفاق قتل مردی به وسیله همسرش گفت: هردو دخترم در وقت وقوع اتفاق در منزل نبودند و جهت شرکت در مراسم مهمانی به منزل یکی از اقوام رفته بودند.

    بعد از قتل همسرم پيکر او را درون پتو پیچیده و تنهایی به پشتبام انتقال کردم. جهت مخفی کردن پيکر آنرا داخل یک بشکه ۲۲۰ لیتری که ازآن بعنوان مخزن ذخیره آب استفاده می کردیم داخل بشکه انداخته و با استفاده از بنزین اقدام به سوزاندن آن کردم.

    متهم ادامه داد: سپس با استفاده از سیمان داخل بشکه را پر کردم غافل از این که یکی از همسایه ها به رفت و آمدم در پشتبام مشکوک شده است و عنوان رابا ماموران پلیس در بین گذاشته است.

    پس از اعترافات متهم با دستور بازپرس ماموران آتشنشانی با استفاده از دستگاه هیدرولیکی اقدام به شکافتن بشکه کرده و موفق شدند بقایای پيکر مرد ۵۸ ساله را از درون بشکه بیرون بیاورند. با اجازه انتقال پيکر به دکتری قانونی از سوی بازپرس دادسرای جناحی متهم جهت تحقیقات زیاد به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ انتقال شد تحقیقات راجع به این اتفاق از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.


    ودر اتفاق بعد آخر خوفناک دوستی تلگرامی زن خیانتکار روستایی با مرد کرمانی

    دراین جنایت که درروستای کاظم خوجه از توابع بخش مرکزی شهرستان کلاله-استان گلستان- رخ داد ، اهالی دِه با شنیدن سر و صداهای مشکوک از یکی از منزل ها بلافاصله پلیس را خبر کرده و بدین ترتیب راز جنایت هولناکی فاش شد.

    مأموران بعد از ورود به منزل روستایی با پيکر مرد جوانی رو به رو شدند که با ضربه هاي کارد به قتل رسیده بود. در صحنه جنایت همسر مقتول و مردی غریبه نیز حضور داشتند که قبل از فرار دستگیر شدند. مقتول یکی از اهالی دِه بود که با همسر و دو فرزندش زندگی میکرد.

    مهتمان قتل درروستای کاظم خوجه

    بلافاصله متهمان به اداره پلیس انتقال شدند ودر تحقیقات مقدماتی مشخص شد که مرد غریبه از مدتی قبل با همسر مقتول در خبر رسان تلگرام آشنا شده است و با توجه به علاقه اي که این دو به یک دیگر پیدا کرده بودند در سفری برنامه ریزی شده است از کرمان به این روستای شمالی کشور آمده تا با همدستی این زن خیانتکار ودر یک نقشه غافلگیرانه، مرد روستایی رابا ضربات چاقو به قتل برسانند.

    این زن و مرد قصد داشتند پيکر را داخل یک پتو پیچیده و مخفیانه از دِه خارج کنند که با سر رسیدن همسایگان و تماس با پلیس وادار به تسلیم شدند. علی خانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله گفت:

    مقتول دو فرزند داشت و از اهالی روستای کاظم خوجه از توابع بخش مرکزی این شهرستان بود. تا کنون سه نفر دراین رابطه دستگیر شده است اند و متهم به قتل اهل کرمان بوده هست. علت قتل مسائل اخلاقی اعلام شده است و تحقیقات زیاد دراین پرونده ادامه دارد.


    ودر اتفاق بعد ریختن زهر در غذای خانواده شوهر به خاطر مسخره کردن دستپخت

    زن هندی هنگامی دید فامیل شوهرش دست پخت او را مسخره کردند انتقام بدی از انها گرفت .این زن با ریختن زهر در غذا مهمان ها باعث فوت پنج نفر از این افراد شد. دادگاه او رابه اعدام محکوم کرد.

    ریختن زهر در غذای مهمان ها

    سورواس پرادنیا ۲۳ ساله اعتراف کرده هنگامیکه دریک میهمانی خانوادگی فامیل شوهرش دست پخت او را مسخره کردند تصمیم به انتقام گرفت. سخنگوی پلیس منطقه روستایی ریگاد گفت: این زن زهر آفت کش را درغذای آن ها ریخته و ۵ نفر از انها کشته و ۲ نفر نیز دچار مسمومیت شده است و به بیمارستان انتقال شدند.

    اطلاعات پلیس نشان میدهد که درمیان قربانیان ۴ کودک ۷ تا ۱۳ ساله و یک زن ۵۳ ساله نیز دیده میشود .این زن ادعا کرده است که همسرش و خانواده او بارها به خاطر دست پخت بدش او را مسخره کرده اند.پلیس اعلام کرده است که این زن یک بار ازدواج کرده و قربانیان فامیل دومین همسرش بوده اند.


    ودر خبر بعد ماجرای یک جنایت خوفناک در مهرآباد همسرکشی با اره

    حوالی ساعت ۱۸:۴۵ دیروز دخترجوانی با مرکز فوریت هاي پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کرد که از مادرش اطلاعی ندارد و درحالی که باید در منزل باشد، کسی در منزل را باز نمی کند که بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد در محل واقع در خیابان دانشگاه هوایی شمالی حاضر شده است و بررسی هاي خودرا دراین زمینه شروع کردند.

    با حضور ماموران کلانتری در محل، دختری که با ۱۱۰ تماس گرفته بود به آنان گفت: مادرم هر لحظه این ساعات در منزل است و اگر بخواهد جایی برود حتماً اطلاع می دهد، حدود یک ساعت و نیم پیش با مادرم تماس گرفتم ولی تلفن را جواب نداد، با پدرم تماس گرفتم و او هم ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که دنبال مادرم بگردم، با دوست و آشنا هم تماس گرفتم ولی کسی از او خبر ندارد و به منزل هم که آمدم کسی در را باز نمی کند، ولی در منزل از داخل قفل است.

    قتل همسر با اره

    در ادامه ماموران با اخذ مجوزهای مورد نیاز اقدام به بازکردن دراین منزل که در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه قرار داشت کرده ودر حالیکه در منزل از داخل با یک روسری هم بسته شده است بود ، ماموران وارد منزل شده است و مشاهده کردند که پدر ۷۲ ساله خانواده در منزل است.

    قتل فجیع همسر با اره

    ماموران بلافاصله اقدام به جست وجو در منزل کردند که در حمام ساختمان با پيکر زنی ۵۵ ساله که مادر خانواده بود روبه رو شدند، پيکر این زن در حالی که روی گردنش آثار بریدگی وجود داشت و مچ دست چپش هم با اره بریده شده است بود در کف حمام افتاده و بررسی هاي بعدی نیز نشان داد که نقاطی ازبدن مقتول با آب جوش سوزانده شده است است.

    به محض رویت این صحنه عنوان به بازپرس خاص قتل اطلاع داده شد و هم وقت پیرمرد ۷۲ ساله نیز تحت بازجویی قرار داده شد که این فرد در اعترافات خود به قتل همسرش اقرار کرد. سرهنگ حسن نورآبادی، رییس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد با تایید این خبر به ایسنا گفت:

    شواهد اولیه حاکی ازآن است که اختلافات خانوادگی علت وقوع این جنایت بوده و این مرد بعد از درگیری با همسرش در اتاق خواب او رابه حمام کشانده و به قتل رسانده هست. وی با بیان این که تیمی از ماموران پلیس آگاهی ادامه پیگیری به پرونده رابا دستور مقام قضایی برعهده گرفته اند، گفت: درمحل جنایت، یک چاقو، یک اره و یک چکش نیز کشف و ضمیمه پرونده متهم شده است است.


    ودر آخرین اتفاق نقشه عجیب و خوفناک زن جوان جهت دزدی ۴۰ میلیون تومانی از مغازه

    چند شب قبل، گزارشی از دستبرد ۴۰میلیونی به یک مغازه دار به اداره پلیس رسید که بلافاصله تحقیقات می دانی به وسیله ماموران کلانتری شهید نواب صفوی شروع شد. دراین دزدی به وسیله زن جوان او شیشه اي به مغازه دار، آب میوه خوراند و ۴۰ میلیون تومان از او دزدید.

    سرقت به وسیله زن جوان

    فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این ماجرا گفت: بررسی هاي مقدماتی نشان می داد زن جوانی که با مال باخته آشنا بود، به مغازه وی در مرکز شهر مراجعه کرده ودر یک وقت مناسب و با سوء استفاده از غفلت مغازه دار، مقداری مواد بیهوشی داخل آب میوه ریخته و به مغازه دار خورانده است.

    نقشه زن جوان جهت دستبرد به مغازه

    وی اضافه کرد این زن بعد از بیهوش شدن مغازه دار حدود ۴۰ میلیون تومان از اجناس مغازه رابه دزدی برده و سپس در تماس با مال باخته ادعا کرده بود که در قبال دریافت مبلغی حاضر است اجناس سرقتی رابه وی تحویل بدهد.

    رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ هاي موجود، بلافاصله نیروهای کلانتری وارد عمل شدند و زن ۴۰ساله را در حالی دستگیر کردند که احتمال داشت نقشه خوفناک وی به قیمت جان مغازه دار تمام شود.

    وی گفت: این متهم که دارای دو فرزند ۸ و ۱۴ ساله است و از دو سال قبل نیز به (مواد مخدر صنعتی شیشه) اعتیاد دارد، در بازجویی ها مدعی شد از مغازه دار مبلغ ۵۷۰ هزار تومان طلب داشته که جهت نقد کردن پولش چنین نقشه شومی را طراحی و اجرا کرده هست. سرهنگ آقابیگی تصریح کرد بررسی هاي پلیس راجع به دزدی هاي احتمالی دیگر این زن ادامه دارد.

    واژه های کلیدی: ماموران کلانتری | استفاده | نوجوانان | نوجوان | دادگاه | تحقیقات | پرونده | اخبار حوادث

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی کتب عاشقانه
  • خرید کتاب های لفاظی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی اشپزی
  • خرید کتاب جبر زبان اصلی
  • منابع اورجینال انالیز عددی
  • خرید کتاب های رادیولوژی از آمازون
  • خرید کتاب های خارجی از آمازون
  • منابع اورجینال علوم قانونی
  • دانلود فایل های زبان اصلی علوم فضایی
  • قیمت کیندل
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>