• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » دکوراسیون » عکس همسرش+ بیوگرافی سیده آناشید حسینی زیباترین مدل باحجاب ایرانی

    عکس همسرش+ بیوگرافی سیده آناشید حسینی زیباترین مدل باحجاب ایرانی

    عکسهای جالب | استفاده | ایرانی | طراحی | تبلیغ | ایران | ایرانی | مطالب جالب و خواندنی

    عکس همسرش+ بیوگرافی سیده آناشید حسینی زیباترین مدل باحجاب ایرانی

    آناشید حسینی زیباترین مدل ایرانی اسلامی

    پدیده اي به نام حجاب استایل، ظاهر و استایل پوشیده و زیبا، قطعا از مد هاي غربی زیباتر اند و به دختران ارج و احترام میدهند، نه آنچنان پوشیده که انگار بسته بندی ات کرده اند و نه آنچنان باز و لخت، در همین بین زن آناشید حسینی فردی که تعداد زیادی از دختر زن هاي ایرانی رابه داشتن حجاب قشنگ و استایل حجاب علاقمند کرده و خودش دراین زمينه به عالی ترین و شیک ترین نحو ممکن لباسش را ست مي کند.

    مدلینگ و حجاب و استایل اسلامی به سبک سیده آناشید حسینی

    عکس همسرش+ بیوگرافی سیده آناشید حسینی زیباترین مدل باحجاب ایرانی

    شما با دیدن استایل این مدل ایرانی مي توانید قشنگی حجاب را در مد و پوشاک کاملا درک کنید. امروز همراه مي شویم با این مدل ایرانی همراه با گفتگو، بیوگرافی و عکسهای اینستاگرامش.

    عکس سیده آناشید حسینی و همسرش

    آناشید حسینی زادۀ ۴ بهمن ماه ، سال ۱۳۷۰ در شهر اهواز است،او طراح و فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است ولی به خاطر علاقه اش وارد حوزه طراحی لباس شد، بر خلاف تصور او مدل نیست و صرفا مدلهای لباس طراحی مي کند. بعد از آخر تحصیلاتم به دنبال علایق کودکی ام رفتم، از کودکی بکار طراحی لباس علاقه داشتم و حتی جهت عروسک هایم خودم لباس مي دوختم.

    عکسهای جالب | استفاده | ایرانی | طراحی | تبلیغ | ایران | ایرانی | مطالب جالب و خواندنی

    با توجه به نوع حجابم دوست داشتم لباسهای خوب و مد روزی بپوشم ولی طرح هایي که در بازار و مزون ها بود با معیار های من هم خوانی نداشت. به همين خاطر ابتدا جهت خودم لباس طراحی مي کردم و مي دادم بیرون مي دوختند، بعد ها به کلاس خیاطی رفتم سپس بطور آزاد در کلاس هاي طراحی شرکت کردم.

    آناشید حسینی من مدل نیستم

    خیلی تلاش مي کنم عنوان مدل روی من نگذارند ، در صفحات مجازی از عکسهای من سوء استفاده مي کنند و با عنوان مدل محجبه پر سرو صدای کشور عزیزمان ایران نام مي برند که واقعا ناراحت کننده است.

    عکس همسرش+ بیوگرافی سیده آناشید حسینی زیباترین مدل باحجاب ایرانی

    آناشید حسینی مبلغ حجاب نیستم

    از ابتدا قصدم تبلیغ نبوده و به هیچ وجه خودم را مبلغ حجاب نمي دانم من فقط پوششم به این شکل است و حتی شاید خیلی خودم هم نتوانتم خیلی چیزها را رعایت کنم ، بدون اغراق از هر ۵۰ پیامي که دارم، ۳۰ خبر از زنان و دخترانی است کــه مي گویند ما با دیدن عکسهای شما به حجاب علاقمند شدیم

    در آبان سال ۱۳۹۶ بود که بعد از ثبت برند خود بنام حجاب استایل با آنا وارد اینستاگرام شد، استقبال از نوع پوشش او باعث شدن در مــدت کوتاهی به بیش از صدها هزار فالور برسد.

    عکسهای جالب | استفاده | ایرانی | طراحی | تبلیغ | ایران | ایرانی | مطالب جالب و خواندنی

    آناشید حسینی و ازدواج با پسر سفیر

    سیده آناشید حسینی با امير محسن مراديان ازدواج کرده هست، آقای اميرمحسن مراديان فرزند مرتضی مرادیان سفیر فعلی کشور عزیزمان ایران در کشور دانمارک مي باشد.

    آناشید حسینی لباس خارجی مي پوشم

    عکس همسرش+ بیوگرافی سیده آناشید حسینی زیباترین مدل باحجاب ایرانی

    لباس هایي کــه مي پوشم زیاد شاید خارجی است ! چون ما تو کشور عزیزمان ایران نه واقعا برند دارم، نه نمایندگی داریم نه حتی برندهای خود ایرانی فکر مي کنم اونقدر نیرومند کار نمي کنند کــه ما بتونیم ازشون انتخابی داشته باشیم

    جلوگیري از حضور در تلویزیون

    خانوم سیده آناشید حسینی و پسر آقای سفیر در اسفند سال ۱۳۹۶ بعنوان مهمان در برنامه وقتشه با اجرای کامران تفتی دعوت شدند ولی این برنامه هیچگاه پخش نشد 

    آمار افراد بی نام و نشان که با بدترین شکل ممکن از فرهنگ زندگی برخوردار هستند و اثرات مخربی روی فرهنگ و نوع واکنش‌ خانوادگی و اجتماعی جوانان و نوجوانانی کــه بطور ناخود آگاه هر روزه در صفحات مجازی با آنها رو به رو مي شوند، مي گذارند بسیار بالاست ولی دراین ميان افرادی هم هستند کــه توانستند موج اینستاگرام را تا حدی به سمت مثبت تری هدایت کنند.

    یکی از این افراد آناشید حسینی، طراح لباس ۲۵ ساله اي، است کــه نوع حجاب و پوشش شیک و به روز او تعداد زیای از افرادی که به حجاب علاقه و میل چندانی نداشته اند رابه این مقوله علاقه مند کرده است.

    در ابتدا بگویید چند سال دارید ودر چه رشته اي تحصیل کردید؟

    من ۲۷ سال دارم ودر رشته معماری تحصیل کرده ام. شاید این حرف کلیشه اي باشد ولی از ابتدا به رشته تحصیلی ام علاقه نداشتم و زمانی که درسم به آخر رسید به دنبال علایق کودکی ام رفتم. در مورد من این مساله واقعا کلیشه نبود و من از کودکی بکار طراحی لباس علاقه داشتم و حتی جهت عروسک هایم لباس مي دوختم.

    چطور بعد از معماری سر از طراحی لباس در آوردید؟

    پس از آخر دوره تحصیلم یک خلاء در خودم احساس کردم. شاید یک روزی معماری را ادامه دهم ولی به این خاطر که شاید بخواهم ارشد بخوانم یا شاخه تحصیلی ام رابه پژوهش هنر عوض کردن دهم. گزینش طراحی لباس در ابتدا دغدغه ام بودو چون محجبه بودم هميشه دوست داشتم لباس هاي خوب و روی مد بپوشم ولی لباس هایي کــه در بازار و مزون ها وجود مي دیدم با معیار های من هم خوانی نداشت و نمي توانستم آن ها را جهت خودم گزینش کنم.

    دراین ميان دو، سه خیاط شخصی داشتم که لباس ها و مانتوهای روز مره ام راکه خودم طراحی مي کردم آن ها مي دوختند.به گزارش پارس ناز بعد ها به این رشته زیاد علاقه مند شدم و کلاس خیاطی رفتم، سپس بطور آزاد در کلاس هاي طراحی شرکت کردم و به این فکر افتادم حتماً خیلی از زن ها مانند من چنین دغدغه اي دارند و دوست دارند شیک پوش و به روز باشند در عین حال حجاب ارزش هم حفظ شود جهت همين تصميم گرفتم اینکار را انجام دهم.

    خانم آناشید حسینی شما جهت برند حجاب ترکیه کار مي کنید؟

    نه هیچ برند خاصی در کار نیست، این برند متعلق به من و کاملا شخصی هست. اتفاقا من دیروز این برند را ثبت کردم، ضمن این که سفارش از هیچ جای دیگری نیست. گفته بودید نمي خواهید شما را مدل خطاب کنند و از اینکار ناراحت مي شوید ولی به هرحال شما کاری را تبلیغ مي کنید. اگر عنوان مدل رابه آن اطلاق نکنیم چه عنوانی جهت اینکار مي توان بکار برد؟

    خیلی تلاش کردم عنوان مدل را روی من نگذارند ولی گاهی در صفحات متفاوت مي بینم از تصویر هاي من سوء استفاده مي کنند و با عنوان مدل محجبه پر سرو صدای کشور عزیزمان ایران ازآن نام مي برند. این اتفاقات واقعا ناراحت کننده هست، به خاطر پوششی که دارم این اسم کمي برایم سنگین و غیرقابل هضم هست. حتی همسرم هم دوست ندارد من با این اسم شناخته شوم، خودم هم تمایلی ندارم لیکن نه اینکار را بلدم و نه چیزی در موردش مي دانم.

    فضای اینستاگرام مملو از صفحات پورن است و تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان ما به آن مراجعه مي کنند و حتی آنها را الگوی خود قرار مي دهند.به گزارش پارس ناز ولی در کشور عزیزمان ایران شما تا حدی تابوشکنی کرده ودر مــدت کمي که صفحه خودرا باز کردید تعداد زیادی از دختران جوان رابه حجاب علاقه مند ساختید.

    بله، دقیقا. ولی از ابتدا قصدم تبلیغ نبوده و خودم را به هیچ وجه مبلغ حجاب نمي دانم. من فقط پوششم به این شکل است و حتی شاید خودم هم نتوانم خیلی چیزها را رعایت کنم.

    دختران جوان زیادی به من خبر مي دهند و بدون اغراق باید بگویم از هر ۵۰ پیامي کــه دارم ۳۰ خبر از زنان و دخترانی است که پوش ارزش با من تفاوت دارد و اصلا حجاب ندارند ولی مي گویند ما به حجاب علاقه مند شده است ایم و چقدر خوب است که شما حجاب رابه این شکل نشان مي دهید و بعد تصویر هاي محجبه ارزش را جهت من مي فرستم.

    افرادی هم بوده اند که شما را متهم به جلوه اشتباه از حجاب کردند؟

    بله، دراین ميان افرادی هم هستند کــه گارد مي گیرند و به من مي گویند تو داری اشتباه تبلیغ مي کنی و حجاب این نیست. بازهم تکرار مي کنم من مبلغ حجاب نیستم چون آدم کاملی دراین زمينه نیستم، فقط شاید نسبت به بقیه پوششم زیاد باشد نه اینکــه کامل هست. خیلیها به من مي گویند تو دراین زمينه تبلیغ مي کنی در حالی کــه پوشش خودت مسئله دارد.

    فکر مي کردید زمانی بطور ناگزیر در مسیری قرار بگیرید و افرادی رابا خودتان همگام کنید که انتقاد منفی نسبت به حجاب دارند؟

    نه اصلا چنین فکری نمي کردم، البته اطرافیانم به خاص همسرم به من مي گفتند تو اگر روزی در زمينه پوشش و لباس اسلامي کاری انجام دهی و دیگران این لباس ها را تن تو ببینند شاید خیلی خوش ارزش بیاید ولی من باور نمي کردم. ولی از ساعت هاي اولی که در صفحه شخصی ام شروع به فعالیت کردم دیدم که خیلی از افراد استقبال مي کنند.

    عده اي از لباس ها واقعا قشنگ و مناسب نیستند ولی صرفا به خاطر این که برند هستند مردم آن ها را تهیه مي کنند. بنظر شما مرز بین شیک پوشی و برند بازی کجاست؟

    شاید ما یک کیف را ببینیم که از یک برند مشهور است که البته چندان قشنگ هم نیست ولی مي گوییم چه کیف خوبی این یک تصور نادرست است که بین ما جا افتاده و من هم خیلی مواقع دچار این اشتباه مي شوم. اگر بخواهیم منطقی به آن فکر کنیم، مي توان گفت شیک پوشی هیچ ربطی به برند پوشی ندارد.

    من اخیرا تلاش مي کنم به برندها توجه نکنم چون پیش از این خیلی اعتقاد داشتم کیف و کفشی که مي پوشم باید برند باشند ولی جدیدا به این نتیجه رسیده ام حداقل ما طراحان تلاش کنیم این نظر و نگرش نادرست را از جامعه پاک کنیم. خوش پوش باشیم ولی لباس هایي با قیمتهای مناسبتر استفاده کنیم.

    خیلی ها به من مي گویند تو الگو شده است اي ولی چراباید کیف چند ميلیون تومانی دستت بگیری؟ بنظر من هم آنها راست مي گویند، اگر قرار است من الگوی کسی باشم نباید از لباسهای خیلی گران استفاده کنم.

    شما واقع یک کیف چند ميلیون تومانی استفاده مي کنید؟

    تا قبل از این ها شاید زیاد ولی تقریباً چهار و پنج ماهی است که تلاش مي کنم اینکار را نکنم چون واقعا لزومي ندارد. به نظرم آن کیف را هر شخصی که دستش بگیرد خوش ظاهر مي شود، هنر واقعی این است که ميلیون ها تومان خرج نکرد ولی بتوان خوش ظاهر بود.

    شاید خیلی از دختران و زنان جوان مي خواهند شیک پوش باشند ولی هزینه ها به قدری بالاست کــه نمي توانند. چقدر جهت شیک بودن باید هزینه صرف کرد؟

    واقعا اینطور نیست همين که یک دختر زن بتواند نظافت و آراستگی خودرا حفظ کند کافی هست. حتی اگر یک مانتو دارد آن رابه خوبی و تميز نگه داری کند. من در دوران دانشگاهم فقط دو مانتو داشتم و همان دو مانتور را یکسال خیلی مرتب و تميز نگه داری مي کردم. هنگامی ظاهر فرد تميز باشد و از رنگ هاي متنوع استفاده کند مي تواند خوش ظاهر باشد. بنظر من بااهمیت ترین توصیه خوش تیپی جهت یک زن این است کـه تميز باشد.

    حرف آخر.

    چیزی که من را ناراحت مي کند تفکر بعضی افراد و اعمال عقیده ارزش است که به من مي گویند تو مبلغ حجابی به چه دلیل مانتو قرمز مي پوشی؟ قرمز جلب توجه مي کند و یا به چه دلیل یک جاهایی مچ دستت مشخص شده. من بازهم تاکید مي کنم اصلا خودم را مبلغ حجاب نمي دانم. من فقط کسی هستم که پوششم به این شکل است.

    اميدوارم روزی به این درجه برسم که بتوانم اسم خودم را مبلغ بگذارم یعنی این جسارت را داشته باشم ولی در حال حاضر خودم را دراین حد نمي دانم و دلم مي خواهد همه ی این را بدانند. که من فقط یک طراح لباسم آن هم از نوع تازه کار.

    عکسهای آناشید حسینی و همسرش

    حجاب استایل آناشید حسینی

    عکسهای مدلینگ سیده آناشید حسینی

    عکس سیده آناشید حسینی با شوهرش در حال گردش

    عکسهای جالب آناشید حسینی ،عکسهای آناشید حسینی

    مدل حجاب و استایل زیباترین دختر باحجاب مدلینگ ،استایل هاي اسلامی ،استایل پوشیده

    عکسهای داغ آناشید حسینی ،حجاب استایل لاکچری به سبک ایرانی 

    بیوگرافی سیده آناشید حسینی زیباترین مدل باحجاب ایرانی +عکس همسرش

    واژه های کلیدی: عکسهای جالب | استفاده | ایرانی | طراحی | تبلیغ | ایران | ایرانی | مطالب جالب و خواندنی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های دندانپزشکی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های ادبیات نظارتی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • دانلود فایل های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • هاردکپی کتاب های موسیقی
  • خرید کتاب های تفکر انتقادی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های صنعت نور
  • کتاب های سخنرانی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • خرید کتاب های زبان اصلی گردشگری
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>