• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » عکس » عکس های عاشقانه » زندگی شخصی+ بیوگرافی سامان قدوس فوتبالیست ۲ رگه تیم ملی کشور عزیزمان ایران

    زندگی شخصی+ بیوگرافی سامان قدوس فوتبالیست ۲ رگه تیم ملی کشور عزیزمان ایران

    تیم ملی ایران | جام جهانی | فوتبالیست | رسانه ها | بازیکنان | ایرانیان | فوتبال | بازیکن | ایرانی | ایران

    زندگی شخصی+ بیوگرافی سامان قدوس فوتبالیست 2 رگه تیم ملی کشور عزیزمان ایران

    بیوگرافی سامان قدوس فوتبالیست ۲ رگه تیم ملی ایران

    سامان قدوس، بازیکن تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ هست، او در کشور سوئد بزرگ شده است و به سختی میتواند پارسی صحبت کند، آقای سامان قدوس زادۀ ۱۲ آبان ۱۳۷۲ در سوئد، است.

    او بازیکنی با ۱۷۶ سانتی متر بلندی قامت و ۷۵ کیلوگرم وزن، ۲۴ ساله از پدر و مادری ایرانی در سوئد متولد شده است و درحال حاضر یکی از پدیده هاي فوتبال این کشور محسوب می شود. وی به سوئدی، انگلیسی مسلط است.

    زندگی شخصی+ بیوگرافی سامان قدوس فوتبالیست ۲ رگه تیم ملی کشور عزیزمان ایران

    از سوئد تا ایران

    با زدن ۱۰ گل در ۲۷ بازی اي در فصل گذشته، سامان قدوس در تیم اف کی استرسوند موفقیت هاي بزرگی کسب کرد و بعد ازآن در ماه ژانویه به اردوی تیم ملی سوئد فراخوانده شد، جاییکه نخستین بازی هاي ملی اش را برابر ساحل عاج و بعد ازآن برابر اسلواکی در دو دیدار دوستانه انجام داد. امسال روند خوب گلزنی او باز همه ی ادامه پیدا کرد.

    تیم ملی ایران | جام جهانی | فوتبالیست | رسانه ها | بازیکنان | ایرانیان | فوتبال | بازیکن | ایرانی | ایران

    بعد از هفت گل در جام حذفی سوئد، چهار گل در لیگ و یک گل قشنگ و تاثیر گذار که مسبب پیروزی یک بر صفر تیمش برابر گالاتاسرای درمرحله مقدماتی لیگ اروپا شد، حالا مشتریان خارجی قدوس هم زیاد شده است اند، ولی فقط تیم هاي باشگاهی نیستند که وی را می خواهند. فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران تلاش هایش را جهت جذب این هافبک مهاجم ۲۳ ساله شدت بخشیده است تا وی را به مرحله نهایی جام جهانی ببرد.

    سامان قدوس به سفارت کشور عزیزمان ایران رفتم

    به سفارت کشور عزیزمان ایران رفته و تقاضای شهروندی کشور عزیزمان ایران را کردم انها نیز به من علاقه مند بودند. تفاوت بزرگ این بوده که تیم ملی کشور عزیزمان ایران واقعا نشان داده که من را می خواهد انها به من اعتماد بسیار داشته و می خواهند از من که در آنجا بازی کنم. این یک تفاوت بزرگ در زندگی حرفه اي من نسبت به گذشته بوده و فکر می کنم تنها گزینه در معرض و صحیح در حال حاضر همین است.

    زندگی شخصی+ بیوگرافی سامان قدوس فوتبالیست ۲ رگه تیم ملی کشور عزیزمان ایران

    سامان قدوس و ارتباط با کی روش

    من و کارلوس کی روش اخیرا خیلی در ارتباط بودیم، ولی ارتباط ما حضوری نبوده هست. ما از طریق SMS باهم در ارتباط بودیم و دستیارش به سوئد آمد و با او ملاقات داشتم. در کل باید بگویم که تلاش زیادی کردیم تا مسائل موجود بر سر ورود به تیم ملی کشور عزیزمان ایران را حل کنیم و بتوانم در تیم ملی بازی کنم. او از من خواست تا به سئول بروم و با بازیکنان تیم ملی کشور عزیزمان ایران آشنا شوم.

    سامان قدوس و دعوت به تیم ملی و ورزشگاه آزادی

    تیم ملی ایران | جام جهانی | فوتبالیست | رسانه ها | بازیکنان | ایرانیان | فوتبال | بازیکن | ایرانی | ایران

    چیزهای خوب زیادی از کشور عزیزمان ایران شنیدم و می دانم که ورزشگاه بزرگ آزادی چه شرایطی دارد. فقط می توانم بگویم که آزادی فوق العاده هست. بی نهایت خوشحالم که جهت تیم ملی کشور عزیزمان ایران گزینش شدم و میدانم که این مسئولیت سخت و بزرگی است که در اختیار من قرار گرفته است جو خیلی خوبی در تیم ملی کشور عزیزمان ایران است و من همین هم اکنون با سردار آزمون، علیرضا حقیقی دروازه بان ایرانی که در سوئد بازی می کند و اشکان دژاگه دوست شده است ام.

    وای که اگر سامان قدوس در کشور عزیزمان ایران بزرگ می شد و … رسانه هاي سوئد به تصمیمی که سامان قدوس گرفته، احترام گذاشته اند، این بازیکن باوجود بازی در تیم ملی سوئد و گلزنی جهت آنها، در نهایت تصمیم گرفت جهت کشور عزیزمان ایران بازی کند. او گفت با احترام به تمام سوئدی ها، خون ایرانی در رگ هایش جریان دارد و دوست دارد جهت تیم ملی کشورش بازی کند. قدوس در سوئد بزرگ شده.

    زندگی شخصی+ بیوگرافی سامان قدوس فوتبالیست ۲ رگه تیم ملی کشور عزیزمان ایران

    این کشور هزینه پیشرفتش را داد و حالا دقیقا در شرایطی که وقت استفاده از این بازیکن رسید، سامان تیم ملی را گزینش کرد. تصور کنید اگر او در کشور عزیزمان ایران بودو سوئد را گزینش می کرد، چه اتفاقی رخ می داد؟ نه این که هجمه اي تند علیه اش راه می افتاد و او متهم بخود فروشی می شد؟

    سامان قدوس و دو راهی کشور عزیزمان ایران و سوئد

    بعد از دعوت به تیم ملی ایران، سرمربی تیم ملی سوئد از وی رسما جهت حضور در تیم این کشور دعوت کرد و به وی وقت داد تا ظرف ۲ روز تصمیم نهایی خودرا بگیرید. قدوس با آخر یافتن این وقت گفت : در سوئد متولد شدم، نخستین کلمات را یاد گرفتم وبه توپ ضربه زدن را، از سوئدی ها سپاسگزارم به خاطر چیزهایی که به من و خانواده ام دادند ولی کشور عزیزمان ایران را گزینش می کنم.

    نخستین بازی رسمی وی در کشور عزیزمان ایران بازی دوستانه تیم ملی با توگو در ۱۳ مهر می باشد.

    سامان قدوس فدراسیون ایران، ترجمه نادرست است

    سامان قدوس: هنوز هم می خواهم سوئد موفق شود و میدانم بازیکنانی بسیار خوب با تجربیات بین المللی دارد، البته می خواهم که آن ها به تیم ملی سوئد جهت رسیدن به موفقیت کمک کنند و تصمیمی همانند من نگیرند. سامان قدوس ستاره دو ملیتی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در اردوی ترکیه در مصاحبه با یک پادکست سوئدی از دعوت به تیم ملی، جای گرفتن بین نفرات نهایی و دیدار با اسپانیا و پرتغال در روسیه صحبت کرده است.

    قدوس همان گونه نظرش را راجع به حضور با پیراهن تیم ملی کشور عزیزمان ایران باوجود انجام یک مسابقه با سوئد در ژانویه ۲۰۱۷ و گلزنی برابر اسلوواکی به زبان می آورد.به گزارش پارس ناز جالب اینجاست که هیچکس در فدراسیون فوتبال سوئد از عنوان حضور او در فوتبال کشور عزیزمان ایران اطلاع نداشته تا زمانی که او تصمیم نهایی خودرا جهت حضور در تیم ملی کشور عزیزمان ایران می گیرد. این گفت وگویی است که به سرعت در اینترنت هم رسانی شده است و مورد قضاوت قرار گرفته است.

    این که قدوس گفته اگر سوئدی ها سریعتر با او تماس میگرفتند ممکن بود به تیم ملی این کشور بپیوندد توصیه مهمی هست. البته این گفتگو از زبان سوئدی به انگلیسی ترجمه شده است و ممکن است بخشی از کلمات بکار رفته در آن دقیق نباشد. کمااینکه گروه رسانه اي تیم ملی هم بهمین عنوان استناد کرده و گفتگو قدوس را غیردقیق محاسبه کرده است.

    صحبت هاي شما با فدراسیون فوتبال سوئد جهت گزینش تیم ملی این کشور چگونه شروع شد؟

    آن ها به من گفتند که از حضورم در تیم ملی سوئد خوشحال میشوند ودر تماس خواهیم بود، ولی در واقع هیچ خبری نشد. این در زمانی بود که به کشور عزیزمان ایران رفتم تا در ۲ بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر تیم هاي ملی کره جنوبی و سوریه همکاری داشته باشم. سپس به منزل «سوئد» بازگشتم و از این وقت تماس ها شروع شد.

    واکنش شما به این تماس ها چه بود؟

    خوشحال شدم، ولی شوکه بودم و این جهت من افتخاری بزرگ بود، البته در آن وقت موضعگیری هایي نیز علیه من بود، لیکن تیم ملی کشور عزیزمان ایران را گزینش کرده بودم و میخواستند که نظرم را عوض کردن دهم. توضیح دادن این مسئله سخت است و زمانی که می توانید بازی کنید، می خواهند شما را محدود کنند. احساس کردم که می خواهند مرا در سوئد ببندند، لیکن کشور عزیزمان ایران را گزینش کرده بودم. واقعا توضیح دادن این مسئله سخت است.

    انتخاب یک کشور در زمانی که کشور دیگری شما رابه سوی خود می کشاند، سخت بنظر می رسد. این طور نیست؟

    بله. البته جهت من این گزینش سخت تر هم شده است بود، لیکن در سوئد متولد و بزرگ شدم. این جا تحصیل کردم و همه ی چیز رابه دست آوردم. بنابرین روشن است که نسبت به کشور عزیزمان ایران زیاد دوست داشتم جهت تیم ملی سوئد بازی کنم، البته در آن وقت دیگر انتخابم را کرده بود.

    چند روز گذشت و شما پیغامی ارسال کردید. در آن وقت ابتدا با چه کسی صحبت کردید؟

    ابتدا با «لاسن ریختن» صحبت کردم که میخواهم کشور عزیزمان ایران را جهت بازی هاي ملی گزینش کنم و از او به خاطر پیشنهاد عوض کردن تیمم قدردانی کردم. سپس دانیل کیندبرخ «رئیس اوسترشوندس» این خبر مرا دریافت کرد. او مرا می شناخت و می خواست بداند چه می خواهم بکنم و چگونه؟ بعد از تمرین اوسترشوندس تصمیمم رابه کیندبرخ گفتم. او به من گفت: این تصمیم کمی عجولانه است و بهتر است چند روزی فکر کنم.

    چه محاسبه از کنار آمدن فدراسیون فوتبال و تیم ملی سوئد بعد از این انتخابت باوجود تماس هایي که برقرار کردند، داشتید؟

    واقعا نمی دانم. واقعا نمی دانم چطور این مسئله را اصلاح می کردم تا تکرار نشود، لیکن میخواهم افراد دیگر در شرایط مشابهی تیم ملی سوئد را گزینش کنند. نمیدانم چطور توضیح دهم. هنوز هم می خواهم سوئد موفق شود و می دانم بازیکنانی بسیار خوب با تجربیات بین المللی دارد، البته می خواهم که آن ها به تیم ملی سوئد جهت رسیدن به موفقیت کمک کنند و تصمیمی همانند من نگیرند.

    دراین وقت فدراسیون فوتبال سوئد نیز به خاطر عدم توانمندی حفظ بازیکنانی مثل شما از سوی جامعه فوتبال مورد سرزنش قرار گرفت؟

    فکر نمی کنم که بازیکنان باید مورد سرزنش قرار بگیرند، لیکن آن ها وقت گزینش دارند. شاید باوجود شایستگی هایي که دارند، مورد توجه قرار نگرفتند. فکر میکنند به اندازه کافی این پاسخ را شنیدیم که به بازیکن می گویند شما را تحت نظر داریم، لیکن همین حالا خیلی خوب نیستید، ولی جهت تیم ملی کشورمان بازی خواهید کرد.

    اگر بشما زودتر، مثلاً در بهار زنگ می زدند جهت تیم ملی سوئد بازی می کردید؟

    این ریسک بسیار بزرگی بود.

    چقدر شانس جهت تان محسوب می شد؟

    یک شانس بسیار بزرگ.

    افسوس. دراین صورت می توانستید جهت تیم ملی سوئد در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی کنید؟

    بله، ولی آن وقت نمیدانستیم چه چیز هایي قرار است رخ دهد. می توانستم به گونه اي دیگر بیندیشم. گفتن آن سخت هست، ولی به هرحال فکر میکنم شانس بسیار بیشتری جهت سوئد وجود داشت.

    با چه تصویر العمل هایي دراین برهه بعد از گزینش کشور عزیزمان ایران مواجه شدید؟

    صفحه اینستاگرامم از سوی ایرانیان بمباران شد که مرا یک قهرمان میدانستند، لیکن این کشور را برابر سوئد گزینش کرده بودم. از سوی دیگر سوئدی ها نیز به من گفتند که خیانتکار و بازیکنی اجاره اي هستم و باید سوئد را ترک کنم.

    در مواجهه با آن ها چه کار کردید؟

    این جهت من مشکلی نبود. در سوئد پرشور هاي بسیاری هستند که می خواهند نظرشان را روشن بیان کنند.

    واکنش فدراسیون فوتبال ایران

    دپارتمان رسانه اي تیم ملی نسبت به انتشار این گفت و گو به سرعت تصویر العمل نشان داد. دراین بیانیه چنین میخوانیم: بخش رسانه اي تیم ملی راجع به ترجمه انجام شده است از گفت و گو سامان قدوس توضیحی را اعلام می کند: در فاصله ۱۷ روز تا جام جهانی ودر روز بازی کشور عزیزمان ایران برابر ترکیه، ترجمه اي غیردقیق از گفت و گو سامان قدوس با یکی از رسانه هاي سوئدی صورت گرفته است.

    بازیکن تیم ملی دراین گفتگو تاکید کرده از گزینش تیم ملی خوشحال است و از این گزینش پشیمان نیست. او دراین گفتگو به صورت براق اعلام کرده قدم اول از طرف کشور عزیزمان ایران برداشته شده است بودو اگر سوئد سریعتر اقدام کرده بود، داستان می توانست متفاوت باشد. بنابر این استفاده از جمله هایی نظیر این که اگر وقت به عقب بر می گشت کشور عزیزمان ایران را گزینش نمیکردم” صحیح نیست و قدوس از چنین جمله اي استفاده نکرده است.

    بیوگرافی سامان قدوس فوتبالیست ۲ رگه تیم ملی کشور عزیزمان ایران +زندگی شخصی

    واژه های کلیدی: تیم ملی ایران | جام جهانی | فوتبالیست | رسانه ها | بازیکنان | ایرانیان | فوتبال | بازیکن | ایرانی | ایران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • کتب جراحی عمومی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی کلیه و اورولوژی
  • خرید کتاب های لفاظی از آمازون
  • منابع اورجینال ویروس شناسی
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • دانلود منابع مرجع شیلات
  • کتاب های ابتدایی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی فیزیک لیزر
  • دانلود فایل های زبان اصلی مترولوژی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>