• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » دکوراسیون » چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

    چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

    رابطه جنسی با همسر | برقراری رابطه جنسی | رابطه زناشویی | رابطه با همسر | برقراری رابطه | رابطه ی جنسی | رابطه جنسی | احساسات | میتواند | مردان | احساس

    چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

    چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟

    دیر انزالی در مردان عارضه ای است که می تواند منجر به کمبود اعتماد به نفس و هم چنین سردی در روابط جنسی بشود. گه گاه این عارضه به افسرده گی و حتی جدایی زوجین هم ختم می شود. اغلب مردان به این عارضه ها مبتلا هستند. در کمی بیش از نیمی از این افراد، فرد مبتلا در نهایت میتواند در داخل واژن شریک جنسی خود به اورگاسم برسد.

    این افراد طبق معمول به کمک استمناء و یا در هنگام علاقه بازی به اورگاسم می رسند، ولی در هنگام مقاربت قادر به اینکار نیستند. بر طبق مقاله انتشار شده است در مجله ارولوژی درسال ۲۰۰۷، این عارضه می تواند باعث بروز فشارهای روانی، اضطراب و از دست دادن اعتماد به نفس جنسی فرد شود. همچنین میتواند تاثیر بسیار بدی بر روی روابط بین زوج ها داشته باشد به خاص زمانی که زن میل به باردار شدن داشته باشد.

    چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

    تاخیر در انزال یا انزال دیررس چقدر مرسوم است؟

    این عارضه بعد از اختلال نعوظ و زودانزالی سومین اختلال جنسی مرسوم در مردان هست. با این حال میزان شیوع آن در برابر دو مورد اول قابل مقایسه نیست. درمان تاخیر در انزال سخت است و تنها ۵۸ درصد افراد مبتلا به این عارضه میتوانند بهبودی قابل توجهی به دست آوردند.

    تنها زوجهایی از روشهای درمانی نتیجه می گیرند که پشتکار نیرومند و استقامت بالایی در برابر مراحل درمانی داشته باشند. از آنجا که میزان شیوع این اختلال در مقایسه با سریع انزالی و اختلال نعوظ بسیار کم هست، تعداد مقالات دکتری کمتری دراین مورد وجوددارد. مراقب باشید، عده ای از مقالات و مطالبی که بر روی اینترنت قراردارند تنها هدف تجاری داشته و پایه علمی ندارند.

    رابطه جنسی با همسر | برقراری رابطه جنسی | رابطه زناشویی | رابطه با همسر | برقراری رابطه | رابطه ی جنسی | رابطه جنسی | احساسات | میتواند | مردان | احساس

    علل تاخیر در انزال چه چیزهایی هستند؟

    تعداد زیادی از مردان تربیت بسیار سختی داشته اند و به شدت در زندگی گذشته خود نظارت شده است اند. عده ای از افراد نیز به شدت درونگرا بوده ودر نشان دادن احساسات و بروز عواطف خود مسئله دارند. یکی از علل انزال دیررس تحریکات جنسی ناکافی هست. مردانی که به صورت دائم در حال تحریک جنسی هستند، ممکن است آخر دچار انزال دیررس و یا عدم انزال شوند.

    مردانی که هر لحظه یک نوع از تحریک جنسی را تجربه میکنند «مثل خود ارضائی» ممکن است در مواجهه با یک تحریک جنسی متفاوت «رابطه زناشوئی طبیعی» نتوانند به ارضاء جنسی برسند. جهت رسیدن به ارضاء جنسی باید تحریکات جنسی از طریق سیستم عصبی به مغز انتقال و از مغز دوباره پیامهای ثانویه به ناحیه تناسلی ارسال و باعث انزال مرد گردند. اگر این سیستم عصبی به هر دلیلی مختل شود، باعث تاخیر در انزال و یا عدم انزال می شود.

    از دهه سوم زندگی فیبرهای عصبی که مخصوص هدایت سریع تحریکات عصبی هستند، رفته رفته کم میشوند، علاوه ازآن با زیاد کردن سن از حساسیت آلت تناسلی کاسته می شود، و بدین علت با زیاد کردن سن، طبق معمول مرد دچار تاخیر در انزال می شود.

    چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

    سایر عوامل در بروز تاخیر در انزال عبارتند از

    ترس از باردار کردن شریک جنسی

    رابطه جنسی با همسر | برقراری رابطه جنسی | رابطه زناشویی | رابطه با همسر | برقراری رابطه | رابطه ی جنسی | رابطه جنسی | احساسات | میتواند | مردان | احساس

    ترس از این که واژن محیط غیر بهداشتی و کثیفی است.

    تربیت های دینی بسیار سخت

    همجنس گرایی نهفته

    چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

    افراد مبتلا به این اختلال طبق معمول از خانواده سختگیر و متعصب با دید منفی نسبت به مسایل جنسی برخاسته اند و اکثزا در روابط غیر جنسی با دیگران هم دچار مسئله هستند و نمی توانند با کسی صمیمی شوند و زیاد در مردان مبتلا به اختلال وسواسی جبری دیده می شود. گاها هنگامی انزال میکنند ارگاسم انها لذت بخش نیست.

    آیا تاخیر در انزال همواره یک مسئله روانیست؟

    در زیاد موارد بله ولی استثناء هایي نیز دارد. دارو: اختلال در انزال ممکن است به صورت ناگهانی و بعد از مصرف یک داروی خاص به خاص دارو های ضد افسردگی بروز کند. دراین موارد عوض کردن در نوع قرص می تواند مسئله را حل کند. سوء مصرف الکل و عده ای از مواد مخدر نیز میتوانند باعث بروز این اختلال در انزال شوند. صدمات جدی ستون فقرات نیز می توانند مسائل عمده ای را در رسیدن به اورگاسم به وجود بیاورند. توضیح این نوع از تاخیر در انزال خارج از محدوده این مقاله میباشد.

    چرا تاخیر در انزال می تواند مشکلاتی رابه وجود بیاورد؟

    در دوران جوانی ممکن است نتوانید مسئله خودرا تشخیص دهید و ممکن است فکر کنید که سایر مردان نیز بهمین شکل هستند. در نخستین روابط جنسی ممکن است به شدت مورد تحسین شریک جنسیتان قرار بگیرید که می توانید ۲ یا ۳ ساعت بدون انزال به فعالیت جنسی خود ادامه دهید. ولی این قضیه در آینده ودر زندگی یکسان و به خاص زمانی که قصد فرزند دار شدن داشته باشید می تواند مسئله ساز شود.

    هم مرد و هم زن ممکن است احساس درد و یا نا امیدی داشته باشند و ممکن است زن از این که نمیتواند باعث ارضای مرد خود شود احساس رنجش و یا حتی توهین کند. گاهی اوقات مرد بعد از جدایی از شریک جنسی به فکر درمان میوفتد. البته طبق معمول مراجعه به دکتر و درمان زیاد به علت میل به فرزند دار شدن انجام می شود.

    چه کاری میتوان جهت مردان مبتلا به دیر انزالی یا انزال عقب مانده انجام داد؟

    متاسفانه هیچ درمان سریعی وجود ندارد. همچنین در حال حاضر هیچ دارویی که باعث انزال مرد شود نیز وجود ندارد.لازمه درمان صحیح تشخیص دقیق علت انزال دیررس هست. گاهی باید علت مهم را برطرف کرد. ولی اکثرا نیاز به دارودرمانی پیدا می شود. گاها مورد نیاز است داروئی که بیمار مصرف میکند، عوض کرد.

    گاها مورد نیاز است جهت بیمار روش صحیح رابطه زناشوئی را آموزش داد. ولی یکی از عالی ترین روش کارهایی که جهت درمان اینگونه افراد میتوان انجام داد مشاوره هست. جهت درمان این عارضه باید هردو نفر «مرد و شریک جنسی» به مشاور مراجعه کنند.

    مشاوره

    هدف از مشاوره این است که مرد بتواند اضطراب خودرا نظارت کند تا بتواند بدون بروز مشکلی در داخل واژن شریک جنسی خود به اورگاسم برسد. عالی ترین و مرسوم ترین روش درمان، کمک به مرد جهت داشتن آرامش ودر دست گرفتن مسیر رابطه جنسی هست. به طور کلی در آن گونه افراد رسیدن به ارگاسم از طریق خودارضایی و یا علاقه بازی ممکن است.

    اما از طریق رابطه جنسی فرد به اورگاسم نمی رسد. بنابر این درمانگر زوج ها را تشویق می کند که در ابتدا مرد در بیرون از واژن به ارگاسم برسد و سپس با تمرین کردن و امتحان کردن روشهای مختلف، در نهایت مرد بتواند در داخل واژن به ارگاسم برسد. یکی از روشهای درمانی دیگر روش ماستر و جانسون است که این روش به شرح زیر می باشد:

    ابتدا رابطه جنسی بدون محدودیت و مانند هر لحظه انجام می شود، ولی نوازش کردن و بوسیدن زیاد از سابق باید باشد. در مرحله بعد زن به حالت استمناء مرد رابه نزدیکی مرحله اورگاسم میرساند «حتی اگر اینکار مدت وقت زیادی را مورد نیاز داشته باشد.» در نهایت، کمی قبل از به اورگاسم رسیدن مرد، زن رابطه جنسی را از سر گرفته و انزال داخل واژن انجام می شود.

    روشهای دیگر درمانی جهت این عارضه

    نکته: بازهم تاکید می کنیم، مواظب افرادی باشید که می خواهند بشما هورمون ها یا دارو های گرانقیمت بفروشند. با یک جست وجو در اینترنت می توانید ده ها داروی گیاهی و غیر گیاهی را جهت درمان این عارضه پیدا کنید، ولی بنظر نمی رسد که هیچ کدام از این دارو ها موثر باشند. ادعاهایی مبنی بر یوگا درمانی یا هیپنوتیزم درمانی نیز وجود دارند که بازهم به لحاظ علمی تائید نشده اند.

    رفتار مردها بعد از ارضا شدن چگونه باشد؟

    نکاتی هستند که مردان باید بعد از انزال یا ارضا شدن و به طور کلی رابطه جنسی انجام دهند، این موارد هم جهت سلامت انها اهمیت دارد و هم در رابطه با همسر. مردها بعد از انزال به به علت فعل و انفعالات شیمایی ناشی از هورمونها ، احساس خوابالودگی خواهند داشت و همین طور بی حسی ، این احساس همراه با حالت سرخوشی ناشی از ترشح دوپامین میباشد، بنا براین مردها ترجیح می دهند بعد از رابطه بخوابند.

    اما چرخهو فرآیند جنسی زنان به گونه ایست که یکی از مراحل رابطه جنسی در انها به واکنش‌ شما با وی بعد از ارگاسم مرتبط است ، زنان بعد از ارگاسم یا به طور کلی رابطه جنسی میل دارند مورد توجه قرار بگیرند و یا حتی در آغوش همسرشان باشند ، حال فرض کنید دراین شرایط آقا بجای توجه به زن ، پشت خودرا کرده و به خواب برود دراین صورت مرحله نهایی فرآیند جنسی جهت همسر وی انجام نشده است.

    در هنگام ارضا شدن نفس را حبس نکنید

    بیشتر آقایا ن عادت دارند در لحظه ای که ارگاسم میشوند نفس خودرا حبس کرده و به درستی تنفس نمیکنند. بنابر این بجای حبس کردن نفس، باید دم و بازدم خودرا تنظیم کرده و نفس عمیق بکشید. اینکار نه تنها لذت شما را زیاد میکند، بلکه بشما کمک میکند که هشیاری خودرا نیز حفظ کنید، حداقل جهت مدت وقت کوتاهی. این روال باعث میشود تا بعد از انزال کمتر احساس خواب کنید

    بعد از رابطه جنسی بلافاصله نخوابید

    اگر شما به عنوان یک مرد بلافاصله بعد از رابطه جنسی و ارضا شدن بخواب بروید ، تمامی لذتی که به همسرتان در فرآیند جنسی داده اید رابه یک باره از بین خواهید برد ، زنان بعد از رابطه زناشویی نیز نیاز به نوازش شدن،توجه و آغوش همسرشان دارند که اگر چنین نشود احساس میکنند تنها ابزاری جهت لذت جنسی همسرشان بوده اند ، بنا براین لاطم است بعد از ارضا شدن ، همسرتان را در آغوش گرفته و با وی صحبت کنید.

    بعد از ارضا شدن بلافاصله بستر را رها نکنید

    سریعا سراغ فعالیتهای دیگر نروید و اجازه دهید ریتم بدن شما به حالت نرمال بازگردد

    منی به صورت کامل باید دفع شود

    بعد از ارضا شدن، با رفتن به دستشویی و فشردن آلت از انتها به سمت سر الت مایع انزالی را به طور کامل دفع کنید ، ممکن است ادرار شما دراین شرایط منقطع باشد ، این توصیه به زنان نیز میشود

    بعد از ارضا شدن آب نخورید

    آشامیدن آب بعد از نزدیکی جنسی به جهت گرم شدن بدن و اعضا موجب ضعف و کم کردن حرارت غریزی میشود، همچنین بدلیل گرم شدن اعضاء بدن آب به سرعت به اعضاء رسیده و بدن سرد می شود

    بعد از رابطه زناشویی زیاد از قبل دو نفره شوید

    اگر همسرتان جزء آن دسته از زن های پرحرارت است که در برقراری رابطه جنسی فعال عمل می کند، شکی وجود نخواهد داشت که او نیز به اندازه شما خسته میشود. بنابر این میتوانید چیزی شبیه این به او بگویید: “چرا جهت بدست آوردن انرژی یک چرت نزنیم؛ بعد می تونیم باهم دوش بگیریم، شام رو آماده کنیم و دوباره این کارو تکرار کنیم.” و فراموش نکنید که دست هایتان رابه دور او حلقه بزنید تا متوجه شود که او شما رابه این روز در آورده.

    چرا رابطه جنسی باید طولانی باشد؟

    لذت جنسی یک لذت بسیار تاثیرگذار و مفرح است نباید کوتاه ودر حد رفع نیاز باشد. در واقع طولانی و مسرت بخش بودن نزدیکی از نشانه های رضایت جنسی هست. متنوع کردن فعالیتهای جنسی موجب طولانی تر شدن رابطه خواهد شد. در تعداد زیادی از اوقات ممکن است حوصله ی یک رابطه جنسی طولانی را نداشته باشید ولی بعد از نوازشها و تحریکات اولیه این حوصله و میل جنسی هم ایجاد خواهد شد.

    چگونه مدت وقت رابطه جنسی را زیاد کردن دهیم؟

    گاهی هر چه وقت تحریک و نوازشهای مثلاً الکی زیاد باشد، رابطه ی بهتری شکل خواهد گرفت بعد جهت شروع رابطه جنسی عجله نداشته باشید. ولی اگر آدم کم حوصله ای باشید و همسر شما بداند که صبر شما کم است یا تندخویی و رفتاری عصبی دارید به طول مدت رابطه جنسی امید نداشته باشید. در واقع مورد نیاز هست، طوری با گشاده رویی و علاقه تمایلتان را نشان دهید تا همسرتان هم با خیال ساده همه ی ی خواسته هایش در حین رابطه جنسی را مطرح کند.

    باید بتوانید بخشهای متفاوت و متنوعی از بازی و نوازش و ارتباط جنسی رابا هم تجربه کنید. هنگامی حوصله می کنید ودر وقت مناسب باهم یک رابطه ی جنسی وقت بر را تجربه می کنید به خوبی از لذتهای هم آغوشی لبریز و به عالی ترین شکل ارضا خواهید شد. این ارضای کافی و کامل، هم اخلاق تان رابه لحاظ فیزیولوژیستی بهتر می کند و هم مهر و محبت تان را نسبت به هم زیاد کردن می دهد.

    برای طول دادن یک رابطه جنسی اول باید وقت و محل مناسب وجود داشته باشد. مثلاً مورد نیاز است که از خواب رفتن فرزند ها مطمئن باشید. در مرحله ی بعد مورد نیاز است که آرامش داشته باشید و رفتارهایتان با عجله و اضطراب نباشد تا همسرتان هم مضطرب نشده و آمیزش تان دستپاچه و نصفه و نیمه تمام نشود. در شروع رابطه جنسی طوری وانمود کنید که قصد دارید با همسرتان به اصطلاح ور بروید.

    مخصوصا اگر همسرتان میل نشان نمیدهد یا فکر می کنید، مخالف است این روش خوبی هست. طوری وانمود کنید که اصلا قصد رابطه جنسی ندارید. شما هم وقت بیشتری جهت تحریک کردن خواهید داشت. گاهی هر چه وقت تحریک و نوازش های جنسی زیاد باشد، رابطه ی بهتری شکل خواهد گرفت بعد جهت شروع عجله نداشته باشید. اگر مرد هستید و با همسرتان علاقه بازی میکنید از دیر ارضا شدن او خسته نشوید.

    بلکه این وقت را حتی با شیطنت های خودتان طولانی تر کنید. کم کم طول وقت شما را هم وسوسه ی بیشتری خواهد کرد و جهت لذت بردن هر چه زیاد آماده میکند. هنگامی حوصله می کنید ودر وقت مناسب باهم یک رابطه جنسی وقت بر را تجربه میکنید به خوبی از لذت های هم آغوشی لبریز و به عالی ترین شکل ارضا خواهید شد. هنگامی تحریک و میل جنسی در هردو طرف بالا گرفت، رابطه رابه سمت فرود و انتها نبرید.

    بلکه تلاش کنید، بازیهای متفاوت و مهیجی را وارد رابطه کنید. ارتباط بدنی و نوازش قسمتهای متفاوت … هر کدام میتواند چند دقیقه وقت رابه خود تخصیص داده شده است دهد. و همه ی ی این ها باید قبل از ارضا شدن هردو طرف صورت بگیرید. هنگام رابطه جنسی هنگامی یکی از همسران ارضا شد، دیگر ادامه ی بازی کار سخت و ناراحت کننده ای خواهد بود بعد ضرورت دارد، ارضاء هردو طرف به طول بیفتد.

    یعنی سریع ارضائی و سریع انزالی با رعایت های مورد نیاز جهت هیچ کدام از طرفین اتفاق نیفتد. وقت که طولانی شود و تحریک ها موثر واقع شوند، هر اقدامی از لذت مضاعف و بیش از حد توقع برخوردار خواهد شد. بعد سریع میدان را خالی نکنید و حوصله داشته باشید تا این اتفاق جهت شما هم بیفتد. بنابر این به کمیت رابطه ی جنسی توجه داشته باشید و تلاش کنید هر از گاهی یک رابطه ی جنسی مفصل با تمام اجزا و بخشهای متنوع آنرا تجربه کنید.

    چکار کنم زنم ارضا بشه؟

    آنچه اکثر مردها تصور میکنند در آن مهارت دارند و به خوبی میتواند انجام دهند کم کم به دغدغه ای جدی مبدل میشود که در مقاله ذیل به آن خواهیم پرداخت.

    بخش اول : اگر قبل از ازدواج از آندسته از افرادی بوده اید که به تماشای فیلم پورنو میپرداخته اید ، هر انچه دراین فیلمها دیده اید را فراموش کنید به چه دلیل که همسر شما بازیگر فیلم پورنو نمیباشد و نباید با وی چنینی رفتاری داشته باشید. فرآیند رابطه جنسی از شروع تا آخر در زنان:

    ۱» گام نخست : احساس آرامش

    لازمه تحریک جنسی خانمها احساسات و عواطف انها میباشد حس آرامش در زنان باید از ساعتها قبل در آن ها وجود داشته باشد تا بتوانند به خوبی به مرحله برانگیختگی برسند شاید ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت قبل از رابطه این حس در انها باید شکل گرفته باشد ،این مطلب از سایت تنظیم خانواده می باشد مردانی که هر لحظه به عواطف همسرخود توجه میکنند مسلما هر لحظه همسری آماده جهت رابطه جنسی خواهند داشت.

    ۲» محل برقراری رابطه

    اگر قصد تجربه یک رابطه جنسی عمیق را دارید محل برقراری رابطه جهت زنان اهمیت دارد ، مرتب بودن محیط بر تمرکز بهتر موثر است ، نورکم و یک موسیقی بی کلام آرام حتماً بر کیفیت روانی رابطه تاثیرگذار است.

    ۳» دما

    گرم بودن محل برقراری رابطه و گرم بودن اندامهای بدن زنان در تحریک و ارگاسم آن ها موثر است ، گرم بودن پاها خصوصا در ارگاسم و تحریک پذیری موثر است افرادی که دست و پای انها « کف پاها » سرد میباشد دیرتر تحریک و یا ارگاسم میشوند

    ۴» پیشنوازی و معاشقه

    برای مردان شاید اصل مطلب در رابطه جنسی تنها دخول محسوب شود این در حالیست که در زنان پیشنوازی و معاشقه از اصول مهم حتی در بعضی افراد مهمتر از دخول می باشداین مطلب از سایت تنظیم خانواده می باشد یک مرد باید تمامی نقاط بدن همسر خودرا درمعاشقه دخیل کند ، نوازش موها ، لمس صورت ، لمس کامل بدن ، حرفهای درگوشی « مورد نیاز است در رابطه جنسی با همسر خود صحبت کنید حرفهای دوست داشتنی ».

    ۵» انجام مرحله دخول

    به آرامی نه با یک روش تکراری نه دریک حالت نه فقط خوابیده چنید روش متفاوت جهت نزدیکی وجوددارد ، دخول باید با وقفه همراه باشد ودر وقفه ها مجددا به معاشقه بپردازید مجددا دخول را ادامه دهید

    ۶» ممکن است همسر شما از دخول به ارگاسم نرسند

    نگران آن باشید که همسرتان از طریق دخول ارگاسم را تجربه نمی کند، اصلا غیر طبیعی نیست ، اکثر خانمها از ناحیه کلیتوریس ارگاسم را تجربه میکنند نه از طریق دخول

    ۷» خانمها مقدم هستند

    همسرتان رابه ارگاسم نزدیک کنید سپس به ارضای خود متمرکز شوید از آنجاییک ه به طور طبیعی مردان سریعتر از زنان میتوانند ارضاء شوند توصیه میشود ابتدا زن به مرحه ارگاسم نزدیک سپس مرد جهت ارضا شدن از روش دخول عمیق استفاده کند تا مدت وقت ارضای هردو نزدیک به هم یا هم وقت صورت گیرد

    ۸» بخشی از ارضای زنان مربوط به بعد از رابطه جنسی است

    بعد از ارگاسم پشتتان را نکنید و بخوابید ، قدردانی بوسه ودر آغوش گرفتن همسر میل و خواسته وی را در دفعات بعدی چندین برابر میکند.

    ارضاء شدن همزمان زن و مرد

    خيلي مواقع زوج ها سعي مي كنند طوري علاقه بازي ارزش را پيش برند كه ارگاسم و یا ارضاء شدن ارزش هم وقت باهم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، اين نوع زمابندي مي تواند به سلامت رابطه جنسی آسيب بزند و از رضايت بخشي آن بكاهد. دراين حالت، زن هميشه دلواپس اين خواهد بود كه كي به ارگاسم مي رسد؟ مطمئن باشيد توجه به اين مسئله خيلي آشفته اش خواهد كرد.

    او نياز دارد، بدون هيچ بازداري يا كنترلي، آزادانه به رابطه جنسی بپردازد تا ارگاسم به سراغش آيد. وقت ارگاسم براي او همان زماني است كه رخ مي دهد. پس، مرد مي تواند بعد از او فوراً ارگاسم داشته باشد يا حتي نحوه ی بهتر آن اين است كه مي تواند كمي صبر كند. به اين نكته ی مهم نيز توجه داشته باشيد: رسيدن هم وقت مرد و زن به ارگاسم هردو را چنان جذب لذت شديد خود مي كند كه شراكت و توجه به عواطف ديگري برايشان به ناگاه از دست مي رود.

    خاصه ی اصيل عشق، يعني انس و الفت، در ميانشان ناپديد مي شود. لحظه ای زن سرشار از توجه كامل به احساسات مرد هست؛ و لحظه ی ديگر، هيچ برجا نمانده. مرد هم، فرقي ندارد، آن وقت كه ارگاسم را تجربه مي كند لذت زن را از خاطر مي برد. او، كه تا پيش از رسيدن به ارگاسم، همه ی ی حواسش متوجه ی لذت رو به افزايش زن بوده، آناً چنان مي گسلد و دل مشغول لذت بردن خود مي شود كه جايي برا احساس لذت زن و توجه به عشقش باقي نمي ماند.

    ارگاسم داشتن هم وقت مرد و زن مي تواند باعث رضايت بخشي كمتري شود

    اگر مرد مسئوليت كنترل خود رابه عهده بگيرد، اين امكان براي زن به وجود مي آيد كه از كنترل خارج شود و به پيش رود. از اين راه، مرد توجه اش رابه زن حفظ كرده و مي توان از لذت بردن او به طور كامل لذت ببرد. سپس، زن اين امكان رامي يابد كه با توجه ی كامل به مرد ارگاسم دهد و از احساس لذت او برخوردار شود. دراين صورت، مثل اين است كه هر دوي آن ها بجاي يك ارگاسم دو ارگاسم را تجربه كنند؛ ابتدا هردو ارگاسم زن را و بعد هردو ارگاسم مرد را.

    اما، اين كه مرد بخواهد لذت كامل خودرا مقدم بر زن تجربه كند، چه اشكالي دارد؟ او با اين روش زن را از شكل گيري آرام خواهشش دور مي كند و چنانچه علي رغم آن، زن بتواند به ارگاسم برسد، مرد به خاطر فقدان برانگيختگي كامل در شرايطي نيست كه قادر باشد ارگاسم وی را به خوبي احساس كند. پيروي از دستورالعمل های كلي رابطه جنسی دوقطبي به زن وقت آنرا مي دهد كه در هر بار شانس كافي براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن را داشته باشد.

    حال، اگر اين خواهشش حاصل نشد، چون مرد وقت خودرا بدون توقع يا ايجاد زحمت برايش صرف كرده، زن احساس رضايت كافي خواهد كرد. پيروي از دستورالعمل های كلي رابطه جنسی دو قطبي به زن وقت آنرا مي دهد كه در هر بار شانس كافي براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن راداشته باشد.

    فوايد اضافي رابطه جنسی دوقطبي

    از فوايد رابطه جنسی دو قطبي احساس محق بودن زن براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن هست. وقتي مرد در وقت خود لذتش را برد و نوبت به زن رسيد، طبيعت زن به زن مي گويد حالا نوبت توست. بدون اين احساس حق داشتن، براي بعضي از زنان رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن بسيار سخت هست. بسياري از زنان بخشش رابه راحتي انجام مي دهند؛ ولي وقتي نوبت دريافت كردن مي رسد، برايشان همه ی چيز خيلي سخت مي شود.

    زن به هنگام رابطه جنسی ممكن است چنان دلواپس يا در فكر نيازهاي شريك جنسي اش باشد كه بخود اجازه ندهد به نيازهاي خودش نيز توجه كند. چنين گرايشي مي تواند كاملاً ناخودآگاه باشد. يك بار حين شرح اين نكته در يكي از سمينارهايم، زني كه معلوم بود شديداً به هيجان آمده تقريباً فرياد زد: «اوه، باور كردني نيست! دليش بايد همين باشد.» هركسی مي توانست بفهمد او دچار درك آني و شگفتي آوري شده است است.

    سخنراني را قطع كردم و عنوان را از او پرسيدم. ماجرا را چنين برايمان شرح داد

    همين هم اکنون متوجه شدم به چه دلیل فقط يك بار در زندگي ام ارگاسم داشته ام. زني چهل و دو ساله ام و سالها از زندگي مشتركم مي گذرد، ولي فقط يك بار آن هم طي تجربه ای خاص به ارگاسم رسيدم. حدود شش سال ازآن موقع مي گذرد. هميشه فكر مي كردم دليلش چه بوده، ولي به نتيجه ای نمي رسيدم تا امروز. راستش را بخواهيد حدود شش سال پيش در يكي از روزها وقتي همسرم خواهان رابطه جنسی شد، من شرايط روحي مساعدي نداشتم.

    فكر مي كردم در رابطه مان به اندازه ی كافي ايثار كرده ام، ولی اثري از هيچ تجربه ی باشكوهي نمي ديدم. بالاخره، بعد از اصرار زياد همسرم رابطه را پذيرفتم؛ منتها تصميم گرفتم فقط دريافت كننده باشم و از نوازشش لذت ببرم. برايم همه ی كاري كرد؛ و من علی رغم هميشه، هيچ كاري برايش نكردم. با خودم گفتم اين بار مال من هست. واقعاً نيز لحظات خوشي را گذارندم. حالا مي فهمم به چه دلیل دراین رابطه ارضا شدم و ارگاسم داشتم.

    در آن مورد خاص، توجه ام به او معطوف نبود. براي اولين بار به خودم توجه كردم و همين هم موثر واقع شد. جالب اين كه هيچ كاري براي لذت بخشيدن به شريك جنسي ام انجام ندادم، ولي او هم راضي و خشنود بود. همانگونه كه مثال بالا نشان مي دهد، وقتي زن بتواند كاملاً دريافت كننده باشد، مي تواند واقعاً از رابطه جنسی لذت ببرد. رابطه جنسی دو قطبي راهي براي زن مي گشايد تا زماني براي پذيرش و زماني براي دريافت داشته باشد.

    پس ازآن كه آشكارا لذت مي بخشد، اين حق را براي خويش مي بيند كه به قطب لذت بردن تغيير مكان دهد. با درك دو جانبه ی رابطه جنسی دو قطبي و علامت دادن واضح مبني بر اين كه مرحله ی دوم شروع شده، زن در آرامش كامل تري مي آسايد و از شكل گيري تدريجي كاميابي جنسي اش لذت مي برد.

    وقتي مرد خودرا كنترل مي كند

    مرد آگاهانه خودرا كنترل مي كند تا قبل از زن به مرحله ارضا شدن و ارگاسم نرسد. اين يعني وقت خوبي براي زن تا لذت بيشتري از رابطه جنسی ببرد. مرد با پذيرش مسئوليت، زن را از دلواپسي نجات مي دهد و به او اين احساس را مي بخشد كه وقت دارد و نيازي نيست براي ارگاسم داشتن و ارضا شدن قبل از مرد عجله كند.

    خوب، هرچه اطمينان زن به مرد بيشتر باشد و مطمئن تر باشد كه مرد قبل از او به اوج لذت نمي رسد با آرامش بيشتري مي آسايد و خود رابه دستان وي مي سپارد. اين خوب هست. توجه داريد كه مزيت ديگري براي رابطه جنسی دو قطبي هست. مرحله ی اول شروع مي شود. مرد بدون ارگاسم لذت خودرا مي برد. بعد، مرحله ی دوم فرا مي رسد. زن مي داند بقيه ی وقت به او متعلق است و مرد مي خواهد او بهره مند شود. پس، با خيال ساده خودرا رها مي كند.

    هرچه زن مطمئن تر باشد مرد قرار نيست قبل از او ارضا شود، ساده تر مي آسايد و رهاتر خواهد بود.

    البته احساسات مسير يكنواختي را طي نمي كنند. گاه مرد نياز شديدي احساس مي كند كه قبل از زن ارگاسم داشته باشد. در چنين مواقعي، نبايد بگذارد آتشش بيشتر تحريك شود. عمل درست خلاصي از تحريك و آرام گرفتن هست. آرام گرفتن در دو مرحله انجام مي گيرد: ابتدا بايد قبل ازآن كه دير شود با كنار كشيدن، مانع تحريك بيشتر خود شود. سپس بايد شروع به افزايش برانگيختگي زن كند. تحريك زن و رشد لذت او به مرد وقت مي دهد كنترلش را بازيابد.

    اتفاق ديگري كه گاه در طي رابطه جنسی مي افتد، خواست زن براي ارگاسم قبل از مقاربت هست. اين خواسته روند زير را مي طلبد: مرد در مرحله ی اول تحريك مي شود؛ سپس زن رابه ارگاسم مي رساند؛ آنگاه به مقاربت مي پردازد و مرد نيز ارگاسم را تجربه مي كند. دخول بعد از رسيدن زن به ارگاسم، موجب پذيرفته شدن عالي مرد مي شود.

    چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

    واژه های کلیدی: رابطه جنسی با همسر | برقراری رابطه جنسی | رابطه زناشویی | رابطه با همسر | برقراری رابطه | رابطه ی جنسی | رابطه جنسی | احساسات | میتواند | مردان | احساس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال تجهیزات صنعتی و فن آوری
  • منابع اورجینال بیماری های عفونی
  • خرید کتاب نورشناسی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های تئوری بازی
  • کتاب های ادبیات روسی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی کامپیوتر
  • کتب کسر های مداوم زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • خرید کتاب علوم پایه پزشکی زبان اصلی
  • کتب رسانه زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>