• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » ۷ کاراته کای کشور عزیزمان ایران در یک قدمی طلا و برنز

    ۷ کاراته کای کشور عزیزمان ایران در یک قدمی طلا و برنز

    تیم کشور عزیزمان ایران در نخستین روز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان ترکیه در ۳ وزن ۶۰-، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم مردان ۳ فینالیست داشت.

    ۷ کاراته کای کشور عزیزمان ایران در یک قدمی طلا و برنز

    به گزارش گروه ورزش گروه تحریریه سایت جوان به نقل از سایت فدراسیون کاراته، پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان از صبحگاه امروز با حضور ۶۰۷ کاراته کا از ۶۳ کشور در شهر استانبول ترکیه شروع شد و امیر مهدی زاده در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، سیدعلی کریمی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم و بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم مردان فینالیست شدند و تیم های کاتای صرافی بهنام آذربایجان شرقی و اراک و نیز طراوت خاکسار در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم بانوان و امیررضا میرزایی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم مردان به دیدار رده بندی راه یافتند.

    در کاتای انفرادی بانوان، نگین باقری ابتدا نئومی نیکوسانتی از ایتالیا را ۵ بر صفر برد. در ادامه ۴ بر یک از ناتسوکی شیمیزو حریف ژاپنی شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

    در کاتای تیمی مردان، تیم اراک با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون ۵ بر صفر تیم ایتالیا را مغلوب کرد و در دومین دیدار ۴ بر یک مغلوب تیم ملی مراکش شد.

    ۷ کاراته کای کشور عزیزمان ایران در یک قدمی طلا و برنز

    تیم صرافی بهنام آذربایجان شرقی دیگر تیم کاتا با ترکیب احد شاهین، فرزاد محمد خانلو و سهند اسلامی در نخستین مبارزه ۵ بر صفر مغلوب تیم ملی ترکیه شد.

    تیم مرکزی با تیم آذربایجان و تیم صرافی بهنام آذربایجان شرقی تیم کویت روز یکشنبه جهت کسب مدال برنز دیدار می کنند.

    در وزن ۶۰- کیلوگرم، امیر مهدی زاده ابتدا ۴ بر صفر بر اولگ ملخین از بلاروس غلبه کرد سپس با همین نتیجه استپان افمنکو از روسیه را برد و در ادامه ۲ بر یک نناد دلوویچ از مونته نگرو را برد.

    او در نیمه نهایی یک بر صفر آنجلو کریسچنزو از ایتالیا را شکست داد و راهی فینال شد.

    تیم کشور عزیزمان ایران در نخستین روز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان ترکیه در ۳ وزن ۶۰-، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم مردان ۳ فینالیست داشت.

    مجید حسن نیا دیگر کاراته کا این وزن در نخستین دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ آنتونیو واستولا از ایتالیا را برد و سپس ۶ بر ۲ برابر دارخان اسدیلوف از قزاقستان مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.

    در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمن یار ۵ بر یک آروره بورکوئیس از فرانسه را شکست داد و سپس ۱۰ بر صفر چیناتسو ایندو از ژاپن را مغلوب کرد و در ادامه ۳ بر یک از آیچا سایا از مراکش شکست خورد و حذف شد.

    در همین وزن نسرین دوستی ابتدا و بعد از تساوی یک بر یک در برابر چانیاتوک چیپنسوک از تایلند با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی شد. سپس ۳ بر صفر لکساندرا پوپ از رومانی را برد و در سومین دیدار بعد از تساوی صفر بر صفر برابر دالیا اسدولینا از روسیه در هانتی شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

    در وزن ۶۷- کیلوگرم، هامون درفشی پور ۵ بر یک بر لئوناردو رودریگز از مکزیک غلبه کرد. درفشی پور در دومین دیدار ۲ بر یک علی ییلماز از ترکیه را برد.

    او در سومین دیدار بعد از تساوی یک بر یک برابر فهد الخاتمی از عربستان با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی شد. درفشی پور در چهارمین مبارزه ۳ بر صفر برابر امیرعلی از قزاقستان شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

    در همین وزن سعید احمدی ابتدا ۳ بر یک لورنزو میلانی از ایتالیا را برد. احمدی در دومین دیدار ۴ بر صفر جردن توماس از انگلیس را برد. سومین مبارزه احمدی برابر علی برناوی از عربستان بود که ۴ بر ۳ به برتری رسید. احمدی ۳ بر ۲ نتیجه را به تورال آقالارزاده از آذربایجان واگذار کرد و حذف شد.

    ۷ کاراته کای کشور عزیزمان ایران در یک قدمی طلا و برنز

    امیررضا میرزایی ۵ بر یک جیانلوکا دویو از ایتالیا را برد. او در دومین دیدار خود ۵ بر ۴ برابر هیرتو گومیو از ژاپن مغلوب شد

    او در جدول شانس مجدد۴ بر یک جس روسیلو از بلژیک را برد سپس ۲ بر صفر حریف ترکیه ای را مغلوب کرد و در ادامه ۳ بر صفرایکبولجان اوزاکوف از ازبکستان را شکست داد و روز یکشنبه جهت کسب مدال برنز با تولار آقالارزاده از آذربایجان دیدار میکند.

    سیدعلی کریمی در نخستین مبارزه ۴ بر ۳ بشار النجار از اردن را شکست داد. او سپس موفق شد ۶ بر ۲ رافیض حسن اف از آذربایجان را شکست دهد.

    کریمی در ادامه ۴ بر یک سامی انخالی از اسپانیا را پشت سر گذاشت. کریمی ۳ بر صفر سنجر عبدکریم اف از ازبکستان را برد.
    در نیمه نهایی کریمی یک بر صفر دیدار امیرعلی از قزاقستان را برد و فینالیست شد.

    تیم کشور عزیزمان ایران در نخستین روز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان ترکیه در ۳ وزن ۶۰-، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم مردان ۳ فینالیست داشت.

    در وزن ۵۵- کیلوگرم، فاطمه چالاکی در نخستین دیدار ۲ بر یک امی کونل از اسکاتلند را شکست داد. چالاکی در ادامه ۴ بر صفر ویکتوریا سمانیکوآ از اسلواکی را مغلوب کرد. او در سومین بازی ۳ بر یک گلمیرا اوسانوا از قزاقستان را مغلوب کرد.

    او در ادامه ۲ بر صفر برابر ون یو ژون از چین تایپه شد و به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه ۲ بر سک مغلوب دورتا باناژک از لهستان شد و حذف گردید.

    در همین وزن آویشن باقری ۲ بر یک سیدا جیدا از الجزایر را برد. سپس ۲بر صفر آروژان مختار از قزاقستان را شکست داد. باقری یک بر صفر جولیا ریتر از اتریش را مغلوب کرد. او ۳ بر یک از سارا کاردین از ایتالیا شکست خورد و در جدول شانس مجدد ۲ بر صفر مغلوب کاراته کایی از ژاپن شد و از دور رقابتها کنار رفت.

    طراوت خاکسار دیگر نماینده این وزن ۴ بر صفر فدریکا ریکاردی از ایتالیا را برد و در ادامه ۳ بر صفر توبا یاکان از ترکیه را شکست داد.

    ۷ کاراته کای کشور عزیزمان ایران در یک قدمی طلا و برنز

    خاکسار در ادامه یک بر صفر سابینا زاخاروا از قزاقستان را برد و به نیمه نهایی رفت. او در دیدار نیمه نهایی ۳ بر یک از ون یو ژون از چین تایپه شکست خورد و جهت کسب مدال برنز روز یکشنبه به روی تاتامی می رود.

    در وزن ۷۵- کیلوگرم ، باربد صداقت در نخستین دیدار برابر الکساندر چربان از روسیه به تساوی صفر بر صفر رسید و در هانتی برنده میدان شد.

    صداقت در سومین بازی ۴ بر ۲ نیکاتی پینارباشی از ترکیه را برد و گام به دور بعد گذاشت. او چهارمین بازی ۵ بر صفر برابر گابور هارسپتکی از مجارستان باخت و حذف شد.

    در این وزن بهمن عسگری ۶ بر صفر دایسوکه واتانابه از ژاپن را مغلوب کرد. سپس بعد از تساوی یک بر یک برابر روسلان یسماخانبت از قزاقستان با رای داور برنده میدان شد.

    او در سومین دیدار به تساوی صفر بر صفر برابر چون سو از چین تایپه رسید و در هانتی با ۵ پرچم پیروز شد.

    عسگری در نیمه نهایی هم برابر گابور هارسپتکی از مجارستان بعد از نتیجه یک بر یک برنده تاتامی شد. با این برد عسگری راهی فینال شد و روز یکشنبه با نماینده اوکراین دیدار میکند.

    در همین وزن ابراهیم حسن بیگی با نتیجه ۶ بر ۴ ریوتا ناکامورا از ژاپن شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

    علی اصغر آسیابری در نخستین دیدار ۴ بر ۳ از پاول آرتامونوف از استونی شکست خورد و حذف شد.

    انتهای پیام/

    نتایج نخستین روز لیگ کاراته وان ترکیه

    واژه های کلیدی: فدراسیون کاراته | آذربایجان | قزاقستان | علی کریمی | ایتالیا | کاراته | ترکیه | برنده

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی رمز نگاری
  • کتب کتابخانه زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی کشتی
  • خرید کتاب های زبان اصلی دینامیک غیر خطی
  • خرید کتاب های زبان اصلی فیزیک لیزر
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آمریکا
  • دانلود فایل های زبان اصلی طراحی وب
  • منابع اورجینال بیماری های عفونی
  • دانلود فایل های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • خرید کتاب های انسان شناسی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>