• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » ترس مبارزه با بزرگان بوکس باید ریخته شود/ مسئولان سرمایه های جوان را به حال خود رها نکنند ، روزبهانی

    ترس مبارزه با بزرگان بوکس باید ریخته شود/ مسئولان سرمایه های جوان را به حال خود رها نکنند ، روزبهانی

    ملی پوش بوکس کشور گفت: بوکسور های ما باید با حضور در تورنمنت و اردو های خارجی شرکت کنند تا وحشت مقابله با بزرگان بوکس دنیا در آنها از بین برود.

    ترس مبارزه با بزرگان بوکس باید ریخته شود/ مسئولان سرمایه های جوان را به حال خود رها نکنند ، روزبهانی

    احسان روز بهانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان ، درمورد حضورش در اردوی تمرینی آلمان بیان کرد:همان طور که می دانید آلمان یکی از کشورهایی است که بوکسور زیادی دارد و خوشبختانه در طول ۲ ماهی که در آنجا حضور داشتم،توانستم تمرینات خوبی را پشت سر بگذارم. دوباره قرار است ۲ هفته دیگر به آلمان بازگردم. در مدتی که در آنجا حضور داشتم در یکی از عالی ترین باشگاه‌های آلمان با بوکسورهای آلمانی تمرین می‌کردم.همچنین در نوبت عصر هم با بوکسورهای متفاوت مبارزاتی را به صورت تمرینی انجام می دادم البته قراردادی با این تیم ندارم و تنها با بوکسورهای این تیم تمرین می‌کنم تا از شرایط آمادگی دور نشوم.

    او ادامه داد:خوشبختانه مربیان شایسته و توانمندی در کشورمان وجود دارند که بدون شک لیاقت حضور در تیم ملی را دارند ولی با این وجود کیفیت مربیان آلمانی و بوکسورهای آنها از ورزشکاران ما زیاد است.در مجموع توانستم با تمرین کردن کنار ورزشکاران آنها به سطح خوبی از آمادگی دست یابم.

    ترس مبارزه با بزرگان بوکس باید ریخته شود/ مسئولان سرمایه های جوان را به حال خود رها نکنند ، روزبهانی

    ترس مبارزه با بزرگان بوکس دنیا تنها با مسابقه و اردو رفع می شود

    عضو تیم ملی بوکس در ادامه خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه ورزشکاران چپ گارد در کشور عزیزمان ایران زیاد نیستند به طور قطع حضور بوکسورهای ما در اردوهای برون مرزی و تمرین کنار ورزشکاران سطح بالای خارجی موجب می شود تا هم نحوه مسابقه با این حریفان را یاد بگیریم و هم وحشت بوکسورهای جوان ما از مواجه شدن با بزرگان دنیا ریخته شود،از بین برود.

    کیفیت بازی های آسیایی با عوض کردن اوزان کم کردن می یابد

    دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا درمورد حذف شدن دسته ۸۱+ کیلوگرم به بالا از بازی های آسیایی جاکارتا گفت:این مسائل بر عهده کشور میزبان بود و چون آنها هم در اوزان سبک نسبت به فوق سنگین از شانس بیشتری جهت کسب مدال برخوردارند، تصمیم گرفتند تا چنین برنامه ریزی را انجام دهند.معتقدم نبایستی این کار صورت می گرفت به چه دلیل که کیفیت بازی های آسیایی کم کردن می یابد. از شانس بد ما متاسفانه در اوزانی که شانس کسب مدال را داشتیم، از بازی‌های آسیایی جاکارتا حذف شدند. در مجموع چاره ای نیست چون قانون جهت تمام کشورها یکسان است باید از این تصمیم تبعیت کنیم.

    هیچ مسئولی پیگیر اوزان حذف شده است در بازی های آسیایی نیست

    روزبهانی راجع به بازی های آسیایی جاکارتا هم تصریح کرد:ما در بازی های آسیایی اینچئون در سه وزن نهایی به مدال رسیدیم و در جاکارتا هم می توانستیم در همین اوزان دوباره مدال آوری کنیم ولی متاسفانه با تصمیمی که از سوی مسئولان برگزاری مسابقه های اتخاذ شد، تمام معادلات کادر فنی به هم ریخت. به چه دلیل که این مدال‌ها هم از لحاظ پاداش جهت بوکسورها خوب بود و هم از لحاظ رنکینگ می توانست در جدول مدالی جهت کاروان کشورمان تاثیر گذار باشد.نکته عجیب این است که کسی پیگیر این ماجرا نیست که به چه دلیل این اوزان حذف شده است است،خود من در وزن ۹۱ کیلوگرم با توجه به نحوه تمریناتی که در این مدت انجام داده بودم می‌توانستم مانند دورهای پیش عالی ترین مدال را در این وزن جهت کشورم کسب کنم ولی میزبان بازی ها کاری کرد تا این شانس بزرگ جهت من از بین برود. من سرباز تیم ملی هستم و تمام تلاشم را جهت موفقیت بوکس کشور عزیزمان ایران انجام می‌دهم. هر چند با وجود این اتفاقات باز هم شک ندارم اکبر احدی توانایی این را دارد تا از این مسئولیت بزرگ با سربلندی بیرون بیاید.بازی‌های آسیایی مسابقه سختی است و امیدوارم شرایط طوری باشد که در جاکارتا ورزشکاران ما عملکرد خوبی ارائه دهند.از طرف دیگر هدف تمام ملی‌پوشان موفقیت تیم ملی بوکس کشور عزیزمان ایران است و سخت جهت این عنوان تلاش می‌کنند.

    مقام دوم در قزاقستان افتخار بزرگی بود

    عضو تیم ملی بوکس راجع به حضور عملکرد ثوری در فدراسیون بوکس هم گفت:تاکنون سابقه نداشته است که در تورنمنت های بین المللی سطح بالا مدال های زیادی را کسب کرده باشیم، ولی خوشبختانه توانستیم در قزاقستان سنت شکنی کنیم بعد از کشور میزبان به مقام دوم برسیم.قزاقستان به عنوان یک کشور صاحب بوکس که بوکسورهایش سابقه کسب رتبه های اول تا سوم را در المپیک دارد ،هرگز دوست ندارد به عنوان زنگ تفریح در یک تورنمنت حاضر شود به نظرم فرزند های ما هم بسیار خوب عمل کردند و نتیجه های خوب کاظم زاده و موسوی باعث شد تا به آینده امیدوارتر شویم. شاید خیلی وقت بود که در بوکس نمی توانستیم چنین نتیجه‌ای کسب کنیم ولی اکبر احدی کاری کرد کارستان یک نتیجه تاریخی را کسب کرد. دست احدی بازتر است و جهت تصمیم گیری اختیارات مورد نیاز را دارد. خوشبختانه شرایط نسبت به گذشته بهتر شده است ولی با این وجود باید منتظر ماند و دید در آینده اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. باید به ثوری وقت داد و مسئولان هم از او حمایت کنند تا اوضاع بهتری جهت بوکس رقم بخورد. قطعا با وجود این شرایط پیشرفت بوکس در سالیان آینده دور از دسترس نخواهد بود.

    ملی پوش بوکس کشور گفت: بوکسور های ما باید با حضور در تورنمنت و اردو های خارجی شرکت کنند تا وحشت مقابله با بزرگان بوکس دنیا در آنها از بین برود.

    امکانات تمرینی مان با کشورهای بزرگ دنیا قابل قیاس نیست

    نفر سوم بازی های آسیایی راجع به تفاوت بین بوکس کشور عزیزمان ایران و کشورهای قزاقستان و ازبکستان توضیح داد:بوکس در کشورهای ازبکستان و قزاقستان هم طرفدار زیادی دارد و هم ورزش اول کشورشان محسوب می شود.در ضمن از وجود حامیان مالی قدرتمند و تبلیغات هم بهره مند هستند.زمانی که مسابقه های پخش زنده تلویزیونی شود قطعا مسابقه جالب تری را شاهد خواهیم بود،اما متاسفانه هیچ کدام از این مسائل در کشور ما دیده نمی شود و با مشاهده این مسائل نباید زیاد توقع داشته باشیم تا بتوانیم خودمان را با آنها در یک سطح قرار دهیم.امکانات بوکس ما خیلی ضعیف است.بیشتر کشورهای مطرح دنیا بر خلاف کشور عزیزمان ایران هم کمپ خوب تمرینی دارند و هم منزل بوکس!تنها همت و تلاش مضاعف خود ورزشکاران است که موجب می شود تا بتوانیم به آسانی در مسابقه های مدال آوری کنیم. باز هم می گویم اگر پخش زنده‌ای در کار نباشد هیچ اسپانسری در این رشته فعالیت نخواهد کرد. همه می‌دانند اسپانسر یک پله ترقی است و عدم وجود پخش زنده اسپانسرها را جهت فعالیت در این رشته جذب نمی‌کند. امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از بوکس حمایت کنند تا بتوانیم در بازی های جهانی و المپیک شاهد مدال آوری بوکس باشیم.

    مسئولان سرمایه های بوکس کشور را به حال خودشان رها نکنند

    او درباره لیگ بوکس هم گفت:متاسفانه نزدیک به چند سالی می شود که لیگ بوکس به حالت تعطیل در آمده است.امیدوارم اسپانسرها و تیم های بخش شخصی تیمداری کنند تا دوباره لیگ پویایی را همانند سالیان گذشته شاهد باشیم.تنها مرجع درآمد ورزشکاران از حضور در لیگ بود که آن هم قطع شد و اکنون با توجه به این مسائل مشخص نیست چگونه و از چه راهی امرار معاش می کنند.خیلی از این ورزشکاران دوست دارند با فراغ بال به ورزش بوکس بپردازند ولی زمانی که پول نباشد انگیزه ارزش جهت حضور در بوکس کمتر می شود و به همین علت ترجیح می دهند با این رشته خداحافظی کنند.بیشتر بوکسورهای ما قشر ضعیف ورزش محسوب می شوند و امیدوارم پیگیری به این ورزشکاران زیاد شود تا دیگر شاهد بروز چنین مسائلی نباشیم.خوب نیست این سرمایه های بوکس کشور را به حال خودشان رها کنند و از آنها حمایت نکنند.

    روزبهانی راجع به بی اعتنایی مسئولان نسبت به ورزش بوکس در کشور عزیزمان ایران گفت:دلیل این عنوان را نمی دانم و بهتر است آن را از مسئولان جویا شوید، حتما دلایل خاص خودشان را دارند که زیاد تمایلی به حمایت از ورزش بوکس در کشور عزیزمان ایران ندارند.

    او در آخر در مورد برنامه هایش جهت مسابقه های پیش رو گفت:با توجه به اینکه در بازی های آسیایی نمی توانم حضور یابم فعلا منتظرم تا این مسابقه های تمام شود بعد از آن تصمیم گیری کنم.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: درآمد ورزشکاران | قزاقستان | ورزشکاران | جاکارتا | مسابقه | مسئولان | ایران | فدراسیون بوکس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی کامپیوتر
  • خرید کتاب نظریه های کنترل اتوماتیک زبان اصلی
  • کتب نظریه شماره زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های موجک و پردازش سیگنال
  • دانلود منابع مرجع آزمون های استرالیا
  • خرید کتاب زبان اصلی آمار زیستی
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • خرید کتاب معدن کار زبان اصلی
  • کتاب های احتمال اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>