• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » اعتماد متقابل بین استقلال و شفر پیدا شده/ بعید می دانم تمدید صورت نگیرد ، همدانی

    اعتماد متقابل بین استقلال و شفر پیدا شده/ بعید می دانم تمدید صورت نگیرد ، همدانی

    عضو کمیته فنی کلوب استقلال گفت: اعتماد متقابل بین استقلال و شفر پیدا شدهاست و بعید میدانم که تمدید صورت نگیرد و این مربی سر ازجای دیگر دربیاورد.

    اعتماد متقابل بین استقلال و شفر پیدا شده/ بعید می دانم تمدید صورت نگیرد ، همدانی

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان،ستار همدانی عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران بوده که در باشگاه‌های مختلفی از جمله تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، بهمن و النصر به میدان رفته است.

    همدانی در حال حاضر یکی از اعضای کمیته فنی کلوب استقلال است که در رابطه با تمدید قرارداد شفر ،بازیکنان و دیگر موارد با او گفتگویی را انجام دادیم .

    ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ما راجع به بحث تمدید قرارداد شفر و اینکه آیا این مربی از تیم سپاهان پیشنهاد دارد یا خیرگفت: در رابطه با شفر فکر می‌کنم در حال حاضر یک اعتماد متقابل بین استقلال و این مربی پیدا شده است و بعید میدانم که این تمدید صورت نگیرد و احیانا شفرسر ازجای دیگر دربیاورد. شفر سختی و زحمات بسیار زیادی کشیده و امسال هم سالی است که او باید از زحمات خود لذت ببرد.

    فکر می‌کنم تا ۲ هفته آینده تمدید ها صورت بگیرد

    اعتماد متقابل بین استقلال و شفر پیدا شده/ بعید می دانم تمدید صورت نگیرد ، همدانی

    عضو کمیته فنی کلوب استقلال بیان کرد:فکر می‌کنم کلوب استقلال برنامه ای را جهت تمدید قرارداد شفر تدارک دیده است و صحبت‌های اولیه نیز انجام شده است و مشکلی جهت تمدید قرارداد نیست .البته باید هرچه سریعتر این امر اتفاق بیفتد تا با خیال راحت شفر و بازیکنان قراردادهایشان تمدید شود و خواسته‌های سرمربی مبنی بر اینکه کدام بازیکنان جدا شوند یا اضافه شوند صورت بگیرد. فکر می‌کنم تا ۲ هفته آینده تمدید ها صورت بگیرد .

    قطع به یقین هدف اولیه کلوب تمدید قرارداد شفر خواهد بود

    همدانی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان گفت :قطع به یقین هدف اولیه کلوب تمدید قرارداد شفر خواهد بود چون در صورت حضور شفر در راس کادر این مربی باید یک برنامه به کلوب بدهدتا کلوب طبق آن برنامه با بازیکنان وارد مذاکره شود.بنابراین جزو اولویت‌های کلوب تمدید قرارداد اعضای تیم است.از طرفی شفر شناخت خوبی از استقلال پیدا کرده و ین تیم هم در اوضاع مناسبی واقع شده است است و کلوب هم مشکلی جهت تمدید قرارداد ها نخواهد داشت.تیم استقلال هم توانسته نتیجه های خوبی بگیرد و مدیریت هم در شرایط قرار داردکه می تواند از عملکرد خود دفاع کند .

    بیشتر بخوانیم:
    ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ – ۱۶:۰۶

    افتخاری: قرارداد شفر در وقت مناسب تمدید می‌شود

    شروط بازیکن استقلال جهت تمدید قرارداد

    قراب: قرارداد تمامى بازیکنان استقلال تمدید مى شود

    عبداللهی: بخشی از بدهی های استقلال پرداخت شده است است

    عضو کمیته فنی کلوب استقلال گفت: اعتماد متقابل بین استقلال و شفر پیدا شدهاست و بعید میدانم که تمدید صورت نگیرد و این مربی سر ازجای دیگر دربیاورد.

    با آمدن شفر به استقلال ،این تیم به آرامش رسیده است

    عضو کمیته فنی کلوب استقلال خاطر نشان کرد :با آمدن شفر به استقلال ،این تیم به آرامش رسیده است .بنابراین هر مربی دیگری هم که بخواهد جایگزین شفر شود همان به اندازه دستمزد شفر می خواهد و از طرفی وقت می برد تا با تیم هماهنگ شود بنابراین تمدید قرارداد شفر به زودی صورت می‌گیرد تا شفر در کمال آرامش تیم خود را بندد.به امید خدا سال بسیار خوبی در آینده داشته باشیم و استقلال در عالی ترین موقعیت ها قرار بگیرد .

    حذف سرخابی ها از آسیا به نبود تعهد مدیران قبلی باز می گردد

    همدانی راجع به دغدغه مجدد حذف سرخابی ها از آسیا توضیح داد:این مساله یکی از موضوعاتی است که در چند وقت اخیر گریبانگیر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس شده است است و این عنوان به نبود تعهدی مدیران قبلی باز می گردد .انباشته شدن بدهی ها به اینجا ختم شده است است که باید مدیران فعلی جور مدیران قبلی رو بکشند .البته نمی‌توان گفت مدیران قبلی هم مقصر بودند و از آنهاخورده گرفت ولی باید سرمایه‌گذاری و اهداف مشخص می شد تا بدین ترتیب بدهی ها انباشته نمی شد .

    تعیین و وظیفه بدهی هاگردن مدیران فعلی است

    همدانی افزود:در حال حاضر هم مدیران فعلی بدون اینکه بخواهند انباشته شدن این بدهی ها را به مدیران قبلی نسبت دهند باید اتفاقات پیش آمده را حل کنند. اکنون تعیین و وظیفه بدی ها برگردن مدیران فعلی است و قطع به یقین باید همین مدیران برنامه ای را جهت پرداخت بدهی ها داشته باشند تا در این چند وقت کم و ما بیش بدهی را تسویه کنند تا مسائل مرتفع شود .از طرفی در صورتی که مسائل حل نشود آینده فوتبال ترساندن می شود.

    استقلال در یکسال آینده با تمام طلب کاران خود تسویه مالی انجام می دهد

    او راجع به شکایت دیگر بازیکنان از جمله نکونام ،کاوه رضایی و دیگر طلب کاران گفت:در رابطه با شکایت دیگر بازیکنان باید بگویم دریافت مطالبات حق طبیعی آنهاست و اینطور هم نمی شود که این افراد این همه زحمت بکشند و کار کنند ولی پول نگیرند.از طرفی با توجه به اینکه در سالیان گذشته بی برنامگی وجود داشته و ورود و خروج های مالی مشخص نبوده است به همین خاطر افرادی که طلب های خود را نگرفتند دست به شکایت زدند و این امر حق طبیعی آنهاست . کلوب در حد بضاعت خود با وجود مدیریت فعلی توانسته بخشی از بدهی را پرداخت و تسویه کند. البته هستند طلبکارانی که هنوز بدهی های آنها تسویه نشده است و در این راستا باید به کلوب وقت دهیم تا این کار را انجام دهد. فکر می‌کنم در یکسال آینده با برنامه‌ریزی های صورت گرفته استقلال با تمام طلب کاران خود تسویه مالی انجام می دهد .

    مدیران سرخابی عهده دار وظیفه خطیری هستند

    بازیکن پیشین استقلال بیان کرد :از طرفی باید بگویم ما شرایط اقتصادی خوبی به لحاظ باشگاه‌داری نداشته و نداریم و هر لحظه تیم های ایرانی از لحاظ مالی در فشار بوده اند ولی طبق اطلاعاتی که من دارم تیم‌های پر سود قطری هم این روزها با توجه به اینکه بازیکنان خیلی گران جذب می کنند با مسئله مالی مواجه شدند و در واقع کنفدراسیون فوتبال آسیا آنها را هم تحت فشار قرار داده است و این تنها مختص کشور عزیزمان ایران نیست بلکه فراتر از کشور عزیزمان ایران هم هست. معتقد هستم مدیران فعلی به خوبی مسئله بدهی ها را انجام میدهند .همان طور که تا به اینجا هم مدیران سرخابی ها عملکرد خوبی داشتند .از لحاظ مالی هم مدیران فعلی خیلی از تسویه را انجام دادند و یک سری از دوستان هم هستند که پرداخت بدهی آنها در دستور کار واقع شده است است .به نظر من مدیران فعلی کلوب استقلال و پرسپولیس تمام تلاش خودشان را پرداخت ها کردند و باید بدون پرداختن به حاشیه ها و با برنامه‌ریزی مناسب در آینده دارند اجازه دهیم تا بدهی طلبکاران تسویهشود البته این امر کار سختی است و وظیفه خطیری بر گردن مدیران سرخابی است و آنها باید با مدیریت بحران ، تمام این مسائل را حل کنند.

    اعتماد متقابل بین استقلال و شفر پیدا شده/ بعید می دانم تمدید صورت نگیرد ، همدانی

    حیدری جهت ۲۰ میلیون تومان دست به شکایت نمی زند

    عضو کمیته فنی کلوب استقلال در مورد شکایت خسرو حیدری گفت: خسرو حیدری داستانش با توجه به اتفاقی افتاده کمی تفاوت میکند و او جهت اینکه جریمه ای شامل حالش نشود مجبور از کلوب شکایت کند.حیدری باید این کار را می کرد تا مجدد جریمه ای شامل حالش نشود و گرنه امکان ندارد حیدری با توجه به اینکه همچنان با استقلال قرارداد دارد جهت ۲۰ میلیون تومان از کلوب استقلال شکایت کند .حیدری بازیکن با معرفتی است و امکان ندارد او به خاطر مبالغ سنگین هم چنین کاری را علیه کلوب انجام دهد.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: قرارداد بازیکنان | خسرو حیدری | سال آینده | استقلال | بازیکنان | فوتبال | برنامه | قرارداد | برنامه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی روزنامه نگاری، رسانه
  • هاردکپی کتاب های تجارت الکترونیک
  • کتب کسر های مداوم زبان اصلی
  • کتب آزمون آیمت ایتالیا زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های هنر های گرافیکی
  • خرید کتاب های زبان اصلی آزمون های کانادا
  • خرید کتاب های زبان اصلی موسیقی (گیتار)
  • خرید کتاب های لفاظی از آمازون
  • خرید کتاب پزشکی داخلی زبان اصلی
  • خرید کتاب کمیک زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>