• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » تجهیز ۱۵۰۰ کتابخانه مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران در ایام برگزاری نمایشگاه کتا

    تجهیز ۱۵۰۰ کتابخانه مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران در ایام برگزاری نمایشگاه کتا

    به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ ادبیات در هفته ای که گذشت،شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

    تجهیز ۱۵۰۰ کتابخانه مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران در ایام برگزاری نمایشگاه کتا

    به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ ادبیات در هفته ای که گذشت،شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

    آخرین اخبار از اوضاع آماده‌سازی نمایشگاه کتاب به روایت مسئولان

    جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران از روند آماده‌سازی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران در مصلی بازدیدکردند.

    تجهیز ۱۵۰۰ کتابخانه مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران در ایام برگزاری نمایشگاه کتا

    سیدمحمد طباطبائی مدیر امور رسانه‌ای این دوره از نمایشگاه کتاب، در بازدید از بخش ناشران خارجی اظهار کرد: بخش گمرک امسال در جوار ناشران خارجی در رواق شرقی شبستان قرار گرفته هست. این کار به علت کمتر شدن فاصله گمرک با ناشران خارجی است.

    طباطبائی راجع به بخش ناشران خارجی اظهار کرد: ناشران لاتین ۵ هزار مترمربع فضای بافایده و ناشران عربی حدود ۲هزار مترمربع در اختیار دارند.

    او راجع به محل استقرار ناشران خارجی نیز گفت: این بخش جزء مکان‌هایی است که در دوره‌های قبل قابل استفاده نبود. حالا هم ممکن است مناسب نباشد ولی بهتر از فضای چادر است.

    مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ۶۰۰ دوربینی که در نمایشگاه راه اندازی خواهد شد، اظهار کرد: این دوربین‌ها زیر نظر حراست نمایشگاه است و شخص دیگری حق ندارد نظارتی داشته باشد و بدون هماهنگی کمیته حراست در هیچ جای نمایشگاه دوربینی راه اندازی نمی‌شود.

    به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ ادبیات در هفته ای که گذشت،شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

    واگذاری حق نشر دو کتاب‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ناشران چینی

    به دنبال حضور کانون در بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب پکن در سال ۱۳۹۶ و انجام مذاکره‌های متعدد با ناشران این کشور در خصوص واگذاری حق‌نشر کتاب‌های کانون، قرارداد حق‌نشر این دو عنوان کتاب کانون به تازگی به امضای طرفین قرارداد رسید.

    بر همین اساس، کتاب‌های «از این طرف نگاه کن» با تصویرگری علی خدایی و «ماه بود و روباه» به نویسندگی و تصویرگری آناهیتا تیموریان دو عنوان کتابی هستند که از سوی ناشران چینی مورد توجه قرار گرفتند.

    انتشارات CNPIC Digital Printing (Beijing) با همکاری آژانس کیا از کشور عزیزمان ایران و آژانسYOUBOOK از چین حق‌نشر کتاب «ماه بود و روباه» را از کانون خریداری کرده‌اند و قرار است با شمارگان ۵۰۰۰ نسخه در کشور چین انتشار کنند.

    انصراف گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه کتاب

    امسال گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی،در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران شرکت نمی‌کند.

    این ناشر در روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب، در فروشگاه های خود کتاب های بخش ادبیات کودک و نوجوان را به مخاطبان، والدین محترم و کودکان و نوجوانان عزیز عرضه می کند.

    لازم به ذکر هست؛ در این مدت، کتاب های مذکور باتخفیف خاص سی درصدی به علاقه مندان ارائه می شود.

    تجهیز ۱۵۰۰ کتابخانه مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران در ایام برگزاری نمایشگاه کتا

    همچنین، مراکز آموزشی و کتابخانه ها از سی و پنج درصد تخفیف استفاده خواهند کرد و وزارتخانه ها، نهادها و بانک ها در خرید عمده، از چهل درصد تخفیف خاص برخوردار می شوند.

    تجهیز ۱۵۰۰ کتابخانه مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب

    همایون امیرزاده سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین‌‌‍المللی کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران از تجهیز کتابخانه‌های مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرستان‌های استان پایتخت کشور عزیزمان ایران همزمان با برگزاری سی و یکمین نمایشگاه کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر داد و گفت: همزمان با سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران ۱۵۰۰ کتابخانه مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرستان های استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با کتاب‌های مناسب تجهیز می‌شود.

    وی افزود: این طرح جهت دومین سال متوالی با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود و ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت آن در نظر گرفته شده است هست. از این رو کتاب‌های مناسب گروهای سنی در دورهای تحصیلی از ناشران شرکت کننده در نمایشگاه خریداری خواهد شد.

    سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنین از حضور دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده است در ادارات آموزش و پرورش پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرستان‌های پایتخت کشور عزیزمان ایران پیش‌بینی می‌شود که ۸۰ هزار دانش‌آموز از نمایشگاه بازدید کنند. مدارس در قالب برگزاری اردوهای یک‌روزه و بازدید از نمایشگاه، از امتیاز تجهیز کتابخانه بهره مند می شوند.

    به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ ادبیات در هفته ای که گذشت،شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

    فعالیت‌های رسانه‌ای و خبری نمایشگاه کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران تشریح شد

    سید محمد طباطبایی حسنی مدیر امور رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن تشریح فعالیت‌های رسانه‌ای در این دوره از نمایشگاه گفت: امسال تلاش می کنیم تا شرایط رسانه‌ها اعم از تردد و فعالیت در فضای نمایشگاه نسبت به دوره‌های قبل تسهیل شود. همچنین تا آنجا که بتوانیم تلاش خواهیم کرد تا امکانات مورد نیاز را در دسترس خبرنگاران قرار دهیم.

    وی با اشاره به ایجاد تسهیلات جهت رسانه‌های و اهالی رسانه در طول برگزاری نمایشگاه کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: مانند سال‌های گذشته به رسانه‌هایی که متقاضی دریافت غرفه جهت فعالیت رسانه‌ای در نمایشگاه هستند، غرفه تعلق خواهد گرفت. در این راستا کمیته اجرایی و رفاهی هم همکاری خوبی با ستاد امور رسانه‌ای داشته است.

    وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده است فعالیت رسانه‌ای اعم از تولید گزارش، عکاسی و تصویربرداری در فضای نمایشگاه کتاب فقط با کارت خبرنگاری صادر شده است از سوی ستاد نمایشگاه مقدور خواهد بود.

    تاکید معاون امور فرهنگی بر لزوم روابط کشور عزیزمان ایران و اسلواکی در حوزه کتاب و ادبیات

    محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کونراد ریگو معاون وزیر فرهنگ اسلواکی، سفیر این کشور در کشور عزیزمان ایران و هیئت همراه روز یکشنبه (۲ اردیبهشت) دیدار کرد.

    تجهیز ۱۵۰۰ کتابخانه مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران در ایام برگزاری نمایشگاه کتا

    محسن جوادی در این دیدار با اشاره به توسعه و گسترش روابط فرهنگی میان دو کشور گفت: بسیار خرسند هستیم که شروع روابط کشور عزیزمان ایران و اسلواکی با فعالیت‌های فرهنگی شروع شده است است و امیدواریم که این ارتباطات نقطه آغازی جهت همکاری‌های گسترده و تعاملات فرهنگی میان دو کشور باشد.

    وی افزود: امیدوارم این همکاری‌ها با سفرهای دوجانبه میان دو کشور تعمیق پیدا کند؛ لیکن مردم کشور عزیزمان ایران با کشورهای اروپای شرقی کمتر آشنا هستند. همچنین آثار ادبی کمتری از این محدوده جغرافیایی به زبان فارسی ترجمه شده است هست. گسترش ارتباطات و رفت‌و‌آمدهای فرهنگی می‌تواند به ایجاد یک تبادل فرهنگی میان دو کشور منجر شود و شناخت دو کشور را زیاد کند.

    پوستر نمایشگاه بین‌المللی کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران انتشار شد

    پوستر سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران انتشار شد.

    لازم به ذکر هست؛ نمایشگاه کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور حسن روحانی مدیر جمهور کشورمان روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه رسماً افتتاح می شود.

    سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران با شعار «نه به کتاب نخواندن»، از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

    ثبت نام حدود ۶۱ هزار طلبه و دانشجو جهت دریافت بن خرید کتاب

    عبارات مهم : اهالی رسانه – کتابخانه
    امیرمسعود شهرام‌نیا قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به تعداد متقاضیان دریافت بن کتاب دانشجویی و طلاب گفت: تا صبح روز یکشنبه (۲ اردیبهشت ماه) تعداد ۶۰ هزار و ۹۱۴ متقاضی در سامانه ثبت‌نام انجام داده‌اند.

    وی افزود: با توجه به اینکه امسال ثبت‌نام‌ها از سه طریق قابل انجام هست، تعداد ۱۶ هزار و ۱۸ نفر از طریق کارت ملی هوشمند، یک هزار و ۹۰۶ نفر از طریق فناوری NFC و ۴۲ هزار و ۹۹۰ نفر نیز متقاضی بن کارت فیزیکی بوده‌‌اند.

    قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: عضویت ساعت ۲۴ امروز به آخر می‌رسد و امیدواریم که متقاضیان کار ثبت‌نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: اهالی رسانه | کتابخانه | نمایشگاه | نمایشگاه | برگزاری | فرهنگ | خارجی | ایران | فعالیت

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های ریاضیات و آمار
  • خرید کتاب های زبان اصلی کابالا
  • خرید کتاب زبان اصلی اینترنت
  • هاردکپی کتاب های شغل یابی
  • دانلود فایل های زبان اصلی روابط بین الملل
  • خرید کتاب ایمونولوژی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی نقشه کشی
  • دانلود منابع مرجع تدارکات
  • هاردکپی کتاب های سونا
  • خرید کتاب های پردازش تصویر از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>