• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » آماده سازی منچستریونایتد و رئال جهت جدال های سخت ، تعقیب و گریز یووه و ناپولی و جنگ سهمیه پایتخت نشینان در ایتالیا

    آماده سازی منچستریونایتد و رئال جهت جدال های سخت ، تعقیب و گریز یووه و ناپولی و جنگ سهمیه پایتخت نشینان در ایتالیا

    رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا، امروز (چهارشنبه) پیگیری می شود که مهمترین این مسابقه های را بررسی می کنیم.

    آماده سازی منچستریونایتد و رئال جهت جدال های سخت ، تعقیب و گریز یووه و ناپولی و جنگ سهمیه پایتخت نشینان در ایتالیا

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان؛رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا ، امروز (چهارشنبه) پیگیری می شود که مهمترین این مسابقه های را بررسی می کنیم.

    سری آ ایتالیا

    کروتونه – یوونتوس ( ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه)

    به غیر از دیدار اینتر و کالیاری که که دیشب برگزار شد ، بقیه دیدارهای هفته سی و سوم سری آ امشب برگزار می شود که در یکی از مهمترین مسابقات، یوونتوس صدرنشین مهمان کروتونه هستند.

    آماده سازی منچستریونایتد و رئال جهت جدال های سخت ، تعقیب و گریز یووه و ناپولی و جنگ سهمیه پایتخت نشینان در ایتالیا

    شاگردان آلگری که توانسته اند اختلاف خود را با ناپولی رده دومی به شش امتیاز زیاد کردن دهند، در فاصله شش هفته مانده تا آخر رقابتهای کالچو، تا حدودی خیال خود را از قهرمانی راحت کرده اند. در طرف برابر کروتونه وضعیتی برعکس یووه دارد و در رتبه هجدهم سری آ قرار دارند و کاملا خطر سقوط را احساس می کنند و به همین علت حتی برابر قهرمان سری آ نیز باید جهت پیروزی به میدان روند.

    یوونتوس پنج بار در قرن ۲۱ به مصاف کروتونه رفته و در تمامی این دیدارها موفق به کسب برد شده است هست. بیانکونری ۳ بار در سری آ و ۲ بار در سری بی از سد حریف خود گذشته هست. ۱۶ بار دروازه حریف را گشوده و گلی نیز دریافت نکرده است.

    دیدار رفت دو تیم با پیروزی سه بر صفر یووه خاتمه یافت. ماریو مانژوکیچ، ماتیا دی شیلیو و مهدی بن عطیه زشت گل بیانکونری بودند.

    رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا، امروز (چهارشنبه) پیگیری می شود که مهمترین این مسابقه های را بررسی می کنیم.

    ناپولی – اودینزه (ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه)

    پارتنوپی امشب در ورزشگاه سن پائولی شهر ناپل میزبان اودینزه هست. شاگردان ساری امسال جهت قهرمانی در سری آ بسیار امیداور شده است بودند و حتی رقابتهای لیگ اروپا را نیز فدای قهرمانی در سری آ کردند و در آن مسابقه های با ترکیب ذخیره خود به میدان رفتند ولی حال اسکودتو را دور تر از هر وقت دیگری در این فصل می بینند و با توجه به اختلاف شش امتیازی با بانوی پیر صدرنشین، شانس زیادی جهت قهرمانی خود متصور نیستند. البته تا همینجای کار نیز آنها فصل فوق العاده ای را در سری آ پشت سر گذاشتند و ربودن قهرمان از قهرمان شش دوره متوالی ایتالیا کار راحت ای نیست و آنها نیز توانستند کمی یووه را اذیت کنند ولی نتوانستند تا آخر راه به مسابقه شانه به شانه با آنها ادامه دهند.

    در طرف برابر تیم اودینزه اصلا شریاط مساعدی ندارد و در بحران به سر می برد .این تیم اگرچه در میانه های جدول و رتبه سیزدهم واقع شده است است و خطر سقوط را خیلی احساس نمی کند ولی ۹ شکست پیاپی را در سری آ مجبور شدند و اگر بخواهند با همین روند پیش بروند با توجه به اختلاف شش امتیازی اش با منطقه سقوط، ممکن است در هفته های نهایی با مسئله مواجه شوند.

    تورینو – میلان (ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه)

    ورزشگاه المپیکوی شهر تورین امشب میزبان دیدار پرطرفدارترین تیم این شهر و شیاطین سرخ میلان هست. شاگردان گتوزو که روند خوبی را شروع کرده بودند و حتی به گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز امیدوار شده است بودند، بعد از حذف از مسابقه های لیگ اروپا برابر آرسنال انگلیس، دیگر نتوانستند نتیجه های عالی خود را تکرار کنند و دچار افت شدند. آنها بعد از شکست برابر آرسنال، پنج مسابقه در سری آ انجام دادند و فقط یک پیروزی به دست آورند ( یک شکست و سه تساوی). این در حالی است که آنها پیش از بازی برابر آرسنال، ۱۳ مسابقه پیاپی در همه رقابتها بود که نباخته بودند و شش پیروزی پیاپی کسب کرده بودند. میلان با افتی که مواجه شد ، شانسش هم جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کم کردن پیدا کرد و اکنون با ۵۳ امتیاز و هشت امتیاز اختلاف نسبت به رتبه چهارم(آخرین تیمی که سهمیه لیگ قهرمانان می گیرد) در رتبه ششم قرار دارد.

    در طرف برابر تورینوی رده دهمی نه شانس زیادی جهت کسب سهمیه لیگ اروپا دارد و نه خطر سقوط آنها را ترساندن می کند. شاگردان والتر ماتزاری یکشنبه هفته گذشته در همین ورزشگاه تیم اینتر را شکست دادند و حال می خواهند دیگر تیم شهر میلان را با شکست بدرقه کنند.

    آماده سازی منچستریونایتد و رئال جهت جدال های سخت ، تعقیب و گریز یووه و ناپولی و جنگ سهمیه پایتخت نشینان در ایتالیا

    میلان ۲۱ بازی می شود که در تمام مسابقه ها برابر تورینو شکست نخورده است.

    تورینو ۴ بازی قبلی خود در منزل برابر میلان را با تساوی به آخر رسانده است.

    میلان در سه بازی قبلی به تساوی دست یافته است.

    تورینو در ۵ بازی قبلی خود در خانه، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم پیروز از زمین خارج شده است است.

    رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا، امروز (چهارشنبه) پیگیری می شود که مهمترین این مسابقه های را بررسی می کنیم.

    رم – جنوا (ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه)

    شاگردان اوزبیو دی فرنچسکو بعد از تساوی در دربی بزرگ شهر رم برابر لاتزیو در ابتدای هفته، امشب از تیم جنوا پذیرایی می کنند. جالوروسی که مسابقه تنگاتنگی با لاتزیو و اینتر جهت قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند، با تساوی برابر لاتزیو به علت اینکه بازی رفت را از این تیم برده بودند به علت پیروزی در بازی رو در رو یک پله بالا رفتند و در رتبه سوم قرار گرفتند. البته با پیروزی دیشب اینتر برابر کالیاری در نخستین بازی این هفته، در حال حاضر این تیم با یک بازی زیاد نسبت به دو تیم شهر رم در رتبه سوم قرار دارد. گرگها که نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و دو دیدار سخت با لیورپول را هم در پیش رو دارند ، کار سخت تری نسبت به لاتزیو و اینتر که فقط در رقابتهای سری آ حضور دارند جهت کسب سهمیه دارند.

    جالوروسی در فشرده ترین مقطع چند فصل اخیرش در فاصله سه روز از بازی با لاتزیو، به مصاف جنوا می رود؛ آنها شنبه هم در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت باید در زمین اسپال به میدان بروند و در ادامه راهی آنفیلد خواهند شد. از دست دادن امتیازات در این دو بازی، پیش از سفر به انگلیس می تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپای سال آینده شاگردان دی فرانچسکو را به خطر بیندازد.

    در طرف برابر تیم جنوا خیلی در این هفته های نهایی کالچو انگیزه ای جهت ادامه کار ندارند لیکن با قرار گرفتن در رتبه دوازدهم نه خطر سقوط را احساس می کنند و نه شانسی جهت کسب سهمیه لیگ اروپا دارند.

    آماده سازی منچستریونایتد و رئال جهت جدال های سخت ، تعقیب و گریز یووه و ناپولی و جنگ سهمیه پایتخت نشینان در ایتالیا

    رم ۱۰ بازی اخیر خانگی اش برابر جنوا را با برد به آخر رسانده است.آخرین بازی توتی فصل گذشته در المپیکو برابر همین جنوا بود.

    فیورنتینا – لاتزیو (ساعت ۲۳ و۱۵ دقیقه)

    ورونا – ساسولو (ساعت ۲۳ و۱۵ دقیقه)

    سمپدوریا – بولونیا (ساعت ۲۳ و۱۵ دقیقه)

    اسپال – کیوو (ساعت ۲۳ و۱۵ دقیقه)

    بنونتو – آتالانتا (ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه)

    لالیگای اسپانیا

    رئال مادرید – اتلتیک بیلبائو ( ساعت ۲۴)

    کهکشانی ها پیش از سفر به مونیخ و برگزاری دیدار حساس چهارشنبه هفته آینده در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب در سانتیاگو برنابئو میزبان بیلبائو خواهد بود. شاگردان زیدان که در رتبه سوم لالیگا قرار دارند ، بعید است در آخر فصل رتبه ای بهتر از همین رده کسب کنند . ناچو تنها بازیکنی است که زین الدین زیدان به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

    رئال مادرید در ۱۴ بازی اخیر خود در لیگ، تنها یک بار شکست خورده اند و همچنین از شش بازی اخیر خانگی اش در لیگ، در پنج بازی پیروز بوده و تنها اتلتیکو مادرید موفق شده است از آنها امتیاز بگیرد.

    اتلتیک بیلبائو نیز که در رتبه چهاردهم قرار دارد، در هفت بازی اخیر خارج از منزل اش در لیگ، تنها یک پیروزی به دست آورده هست. مردان زیگاندا از پنج بازی اخیر، در چهار بازی اخیر موفق به گلزنی نشده اند.

    رئال مادرید در تمام ۱۳ بازی اخیر خانگی اش برابر بیلبائو، در تمام مسابقه ها پیروز بوده است.

    والنسیا – ختافه (ساعت ۲۲)

    اسپانیول – ایبار (ساعت ۲۲)

    لیگ برتر انگلیس

    بورنموث – منچستریونایتد (ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه)

    در چارچوب رقابتهای هفته سی و پنجم رقابتهای لیگ جزیره، امشب یک مسابقه برگزار می شود که تیم منچستریونایتد در منزل بورنموث به میدان می رود. منچستری ها که روز شنبه در نیمه نهایی جام حذفی دیدار بسیار حساسی در ویمبلی برابر تاتنهام دارند به همین علت دیدار این دو تیم سریعتر از بقیه تیم ها برگزار می شود.

    شیاطین سرخ بعد از شکست تلخ برابر وست برومویچ گام به این دیدار می گذارند.، مورینیو می داند که جهت تثبیت جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ جزیره و حفظ فاصله با سایر رقبا، نیاز به کسب این سه امتیاز دارد. حضور تمامی بازیکنان منچستر و نداشتن مصدوم و محروم خاصی، به نظر این امر ممکن به نظر می رسد ولی قطعا بازی سختی در انتظار شیاطین سرخ در دین کورت و برابر گیلاس ها خواهد بود.

    بورنموث بعد از شکست برابر لیورپول پا به این مسابقه می گذارد. شاگردان ادی هاو که اکنون با ۳۸ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار دارند، در یکی دیگر از مسابقه های حساس ارزش در لیگ برتر، میزبان منچستریونایتد هستند.

    بورنموث بعد از کسب نخستین بردش برابر منچستریونایتد در لیگ برتر در سال ۲۰۱۵، هر ۳ دیدار بعدی را باخته است.

    جام حذفی آلمان

    شالکه – اینتراخت فرانکفورت (ساعت ۲۳ ۱۵ دقیقه)

    پس از صعود بایرن مونیخ به فینال جام حذفی المان با پیروزی پرگل شش بر دو شب گذشته برابر لورکوزن، امشب دومین تیم فینالیست نیز در ورزشگاه فلتینس آرنا و از بین تیم های شالکه و اینتراخت فرانکفورت مشخص خواهد شد.

    انتهای پیام/

    پیش بازی رقابتهای فوتبال اروپا

    واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان اروپا | قهرمانان | پیروزی | مسابقه | میلان | اروپا | اخبار ورزشی | دنیای ورزش

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال علوم قانونی
  • خرید کتاب های حمل و نقل هوایی از آمازون
  • خرید کتاب سازمان و پردازش داده ها زبان اصلی
  • خرید کتاب شعر زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های بقاء
  • هاردکپی کتاب های بهداشت
  • کتب لوازم الکترونیکی خانگی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • خرید کتاب های زبان اصلی آزمون های کانادا
  • منابع اورجینال هنر
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>