• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » طولانی‌ترین برنامه رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران با صدای جوانی به گوش می‌رسد ، عصر پایتخت‌نشین‌ها در «تهران من»

    طولانی‌ترین برنامه رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران با صدای جوانی به گوش می‌رسد ، عصر پایتخت‌نشین‌ها در «تهران من»

    برنامه رادیویی «تهران من» هر روز گزارشی چند ساعته از یک عصر تابستانی را پخش‌ می‌کند.

    طولانی‌ترین برنامه رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران با صدای جوانی به گوش می‌رسد ، عصر پایتخت‌نشین‌ها در «تهران من»

    به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ رادیو تهران بعد از اسباب کشی به ساختمان شهدای رادیو چند سالی است که از ارگ بیرون آمده و در کنار دیگر شبکه های رادیویی در ساعت های متفاوت با برنامه های متنوع رادیویی به روی موج اف ام، ردیف ۹۴ می رود.

    این شبکه رادیویی با وجود گروه های متفاوت اخلاق و زندگی شهروندی، برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، پایتخت کشور عزیزمان ایران و رویدادها و تفریحات و سرگرمی در ایام تابستان تلاش داشته برنامه های شاد و مفرحی را پخش کند، ضمن اینکه توجه خود را به مسائل روز کشور به خاص پایتخت کشور عزیزمان ایران از یاد نبرده است و هر روز عصر از ساعت ۱۷ به مدت سه ساعت و نیم میزبان شنوندگان خود می شود.

    طولانی‌ترین برنامه رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران با صدای جوانی به گوش می‌رسد ، عصر پایتخت‌نشین‌ها در «تهران من»

    روز خبرنگار و هفته ای که به نام خبرنگاران هست، بهانه ای شد تا رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران در هر برنامه از یک رسانه جهت حضور در برنامه های رادیویی دعوت کند، ما هم دوشنبه پانزدهم مرداد ماه، به مهمانی برنامه «تهران من» دعوت شدیم.

    «تهران من» عنوان برنامه ای است که با دو گروه جوان و پرشور هر هفته با پرداختن به خبرهای روز پایتخت کشور عزیزمان ایران سه ساعت شاد و البته قابل تأمل را روی آنتن می برد.

    پخش رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران از ارگ و میدان پانزده خرداد به ساختمان قدیمی پخش سازمان صدا و سیما انتقال شده است هست. ساختمانی که اگرچه قدیمی هست، ولی نیروهای جوانی را درون خود دارد. البته جوان بودن گروه های برنامه ساز را از سر و صدای بین راهروها و استودیوها می شود فهمید.

    رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران در آن ساعت در پیک برنامه های رادیویی قرار دارد. به گفته بشیر جعفرنیا سردبیر برنامه، «تهران من» هر روز با یکی از عوامل برنامه و به شکل متفاوت شروع می شود. در برنامه دوشنبه اسماعیل باستانی به عنوان تهیه کننده برنامه را شروع کرد و بعد از یک فاصله موسیفی امین قاضی گوینده پشت میکروفن رفت.

    برنامه رادیویی «تهران من» هر روز گزارشی چند ساعته از یک عصر تابستانی را پخش‌ می‌کند.

    «تهران من» با معرفی عنوان «ترافیک» و با مطرح کردن پرسش «گره کور ترافیک چگونه باز می شود؟» از مخاطبان به شکل رسمی شروع شد و در فواصل متفاوت «دکتر میثم» میثم عبدی به بیان راهکارهای متفاوت پرداخت.

    پشت اتاق شیشه‌ای اجرا، جعفرنیا سردبیر «تهران من» از بخش های متفاوت این برنامه می گوید: «ما می خواهیم بخشی از اتفاقاتی که تا ظهر در پایتخت رقم خورده است را جهت مردم روایت کنیم. ما بخش های مختلفی داریم که در نیم ساعت اول عنوان برنامه و معرفی فرزند ها را داریم و بعد از آن «دکتر میثم» که کاراکتر طنز برنامه ماست در کنار امین قاضی قرار می گیرد. البته در بخش «دکتر میثم»، او می تواند با نگاه طنزی که دارد راجع به همه اتفاقات اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و … نظر بدهد.»

    سردبیر و تهیه کننده برنامه های رادیو تهران، بیان کرد: «در این فاصله سه ساعته، محمدرضا احمدی کارشناس ورزشی ماست که در کنار خواندن خبرهای ورزشی روز، ارتباط تلفنی با یکی از مسئولان ورزشی می گیرد و تلاش می کند لحظات طنزی را بین خودش و قاضی مطرح کند. همچنین در بخش فرهنگی – هنری، غزل نهانی ارتباط مستقیم با صورت های معروف و اشخاص برجسته می گیرد و با آنها به گفت‌وگو می پردازد.»

    جعفرنیا از دیگر بخش های این برنامه مانند «آشپزی»، «چالش های سیاسی» و … از ریتم تند «تهران من» در یک بازه زمانی سه ساعته گفت و راجع به حضور تهیه کننده و سردبیر در این برنامه بیان کرد: «اگر شما امروز در برنامه ما شاهد تهیه کننده و سردبیر هستید به این علت است که در این مدت سه ساعت، خلأ در برنامه ایجاد نشود و بتوانیم با مخاطبان همراه باشیم. با این وصف که اسماعیل باستانی به عنوان تهیه کننده فقط به بخش های موسیقایی برسد و من به عنوان سردبیر محتوای برنامه را بررسی کنم تا اگر متوجه شدم در جایی ریتم برنامه اُفت کرده با جابه‌جایی آیتم هایم، این خلأ را پر کنم.»

    طولانی‌ترین برنامه رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران با صدای جوانی به گوش می‌رسد ، عصر پایتخت‌نشین‌ها در «تهران من»

    در بین گفت‌وگوی ما با جعفرنیا، بارها به اجرای امین قاضی اشاره شد. او از گویندگان توانمند رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران است که فعالیت خود را از عرصه دوبله و صداپیشگی شروع کرد. در شبکه پایتخت کشور عزیزمان ایران یک بخش به اسم «استودیو صدای شهر» مرسوم است که در همه بخش های رادیویی پخش می شود، به همین علت همزمان با پخش «صدای شهر» فرصتی را پیدا کردیم تا با قاضی گوینده «تهران من» صحبت کنیم؛

    قاضی مجری این برنامه از اجرای ریتمیک خود در برنامه «تهران من» گفت: «اصولا در برنامه عصرگاهی تلاش می کنم مدل اجرایم پر انرژی و ریتمیک باشد، درواقع در اجراهایم احساس می کنم در این وقت که ترافیک هست، اجرای من نباید جهت مردم خسته کننده باشد و عصرشان باید بخیر شود. نخستین چیزی که در این برنامه در نظر گرفتم این است که خودم هم از همین مردم هستم.»

    مجری برنامه «تهران من» ادامه داد: «در تمام وقت اجرای برنامه خودم هستم و فکر می‌کنم اگر مجری یا گوینده‌ای بخواهد خلاف این باشد، مردم او را قبول نمی کنند. به عقیده من این برنامه، خیلی متن محور نیست و زیاد ریتمیک است.»

    برنامه رادیویی «تهران من» هر روز گزارشی چند ساعته از یک عصر تابستانی را پخش‌ می‌کند.

    برنامه با سرعتی بالا پیش می رود و با حضور محمد رضا احمدی کارشناس ورزشی، برنامه وارد بخش دوم می شود. احمدی بعد از ورودش به استودیو، خبرهای ورزشی را مرور می کند و عوامل پشت صحنه تلاش در برقرار کردن ارتباط با مهمان تلفنی آن دارند تا با پاسخ به معافیت اعضای تیم ملی فوتبال امید، این عنوان را نیز بررسی کنند. ولی یکی از بخش های جالب این برنامه حضور تلفنی حسین رفیعی جهت آموزش آشپزی هست. بعد از پیشنهاد شام رفیعی، حال و هوای برنامه متنوع تر می شود و با بحث های اقتصادی و سیاسی رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد که با حضور کارشناس اقتصادی و سیاسی در اتاق شیشه ای پیش می رود.

    با توجه به راه های ارتباطی که با مخاطبان وجود دارد، بخش نهایی برنامه با پاسخ دادن به سوالات و پیامک های شنوندگان روی آنتن رفت و بعد از یک رفت و برگشت رسانه ای به استودیو «صدای شهر» و اعلام مسیر های ترافیکی پایتخت کشور عزیزمان ایران در حوالی ساعت ۲۰ «دکتر میثم» به استودیو بازمی گردد و به جمع بندی مطالب خود در طول برنامه می پردازد. همچنین بعد از صحبت‌های نهایی امین قاضی، مستندی از رشادت های شهید عباس بابایی پخش شد و برنامه به آخر رسید.

    طولانی‌ترین برنامه رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران با صدای جوانی به گوش می‌رسد ، عصر پایتخت‌نشین‌ها در «تهران من»

    گفتنی هست؛ برنامه رادیویی «تهران من» کاری از گروه پایتخت کشور عزیزمان ایران و رویدادها، به تهیه کنندگی اسماعیل باستانی، سردبیری بشیر جعفرنیا، گویندگی امین قاضی، میثم عبدی و حضور محمد رضا احمدی، حسین رفیعی و … هر روز از ساعت ۱۷ به روی آنتن شبکه رادیویی پایتخت کشور عزیزمان ایران می رود.

    انتهای پیام/

    گزارش پشت صحنه برنامه رادیویی پایتخت کشور عزیزمان ایران من

    واژه های کلیدی: خبرهای ورزشی | تهیه کننده | استودیو | برنامه | استودیو | سیاسی | رادیو | تهران | ایران | برنامه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های گیاه شناسی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تربیت
  • دانلود منابع مرجع جبر کامپیوتر
  • خرید کتاب زبان اصلی مهندسی برق
  • دانلود منابع مرجع ایمنی و امنیت
  • کتاب های فقه اورجینال
  • خرید کتاب کمیک زبان اصلی
  • خرید کتاب های آموزش از آمازون
  • کتاب های لینوکس اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی جمع آوری
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>