• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » امکانات تیم‌های آماتور اروپایی زیاد از تیم‌های لیگ برتر کشور عزیزمان ایران است/

    امکانات تیم‌های آماتور اروپایی زیاد از تیم‌های لیگ برتر کشور عزیزمان ایران است/

    کارشناس فوتبال گفت: من امکانات تیم‌های اروپایی را مشاهده کرده ام و به نظرم امکانات تیم‌های آماتور اروپایی از امکانات تیم‌های لیگ برتری ما زیاد است.

    امکانات تیم‌های آماتور اروپایی زیاد از تیم‌های لیگ برتر کشور عزیزمان ایران است/

    اکبر محمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، در خصوص دیدار تیم های استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: تیم استقلال در هفته های اخیر لیگ برتر روند رو به رشد خودش را ادامه داده بود و در بازی برابر گسترش فولاد با تمام انگیزه ظاهر شد ولی در نهایت به تساوی رضایت داد. به نظر می رسد تمرکز استقلالی ها زیاد روی بازی با الهلال و فینال جام حذفی است هر چند آنها هنوز جهت کسب مقام نایب قهرمانی لیگ هم شانس دارند.

    وی افزود: شرایط گسترش فولاد تفاوت دارد و فیروز کریمی و شاگردانش که در میانه جدول جای دارند تنها به کسب رتبه بهتر می اندیشند و باید از یک امتیازی که از استقلال گرفتند راضی باشند.

    امکانات تیم‌های آماتور اروپایی زیاد از تیم‌های لیگ برتر کشور عزیزمان ایران است/

    پارس جنوبی جم نمره قبولی گرفت

    محمدی با اشاره به دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم گفت: پارس جنوبی در ابتدای فصل با عملکرد بسیار خوبش همه کارشناسان و هواداران فوتبال کشور عزیزمان ایران را سورپرایز کرد و همین که این تیم با زیرساخت های ورزشی نه چندان مناسب شهر جم توانسته در رتبه تک رقمی قرار بگیرد دست به کار ارزشمندی زده است.

    وی ادامه داد: پارس جنوبی امسال شروع خوبی داشت و مهدی تارتار و شاگردانش نمره قبولی می گیرند. من امیدوارم پارس جنوبی فصل آینده نیز حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر داشته باشد و مثل بعضی از تیم ها دچار بحران نشود.

    کارشناس فوتبال افزود: با توجه به اینکه پرسپولیس قهرمانی اش در لیگ هفدهم قطعی شده است و بازی های مهمی در مسابقه های لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد در بازی با پارس جنوبی این گونه به نظر می رسید که شاگردان برانکو از انگیزه کافی جهت برد برخوردار نیستند.

    شانس زیاد ذوب آهن و استقلال جهت نایب قهرمانی

    محمدی همچنین راجع به مسابقه تیم های بالای جدولی جهت نایب قهرمانی در لیگ برتر عنوان کرد: به نظر من شانس تیم های ذوب آهن و استقلال جهت نایب قهرمانی در لیگ بیش از سایر تیم ها هست. قلعه نویی و تیمش با شکست سپیدرود رشت نشان دادند عزمشان را جهت نایب قهرمانی جزم کرده اند. ذوب آهن عالی ترین تیم نیم فصل دوم لیگ بوده و لیاقت رسیدن به این عنوان را دارد. استقلال هم با شفر بسیار خوب کار کرده و به دنبال کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ است.

    کارشناس فوتبال گفت: من امکانات تیم‌های اروپایی را مشاهده کرده ام و به نظرم امکانات تیم‌های آماتور اروپایی از امکانات تیم‌های لیگ برتری ما زیاد است.

    در انتهای جدول هم مسابقه شدید است

    وی با اشاره به مسابقه حساس تیم های انتهای جدول جهت ماندن در لیگ برتر گفت: تیم های نفت تهران، استقلال خوزستان، سپیدورد رشت و پدیده مشهد جهت سقوط نکردن به لیگ دسته اول مسابقه شدیدی دارند. دیدار نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران و پدیده بسیار حساس بود . نفت از همان ابتدای فصل شرایط سختی را تجربه کرد و تعویض پی در پی کادرفنی به این تیم ضربه مهلکی زد ولی با این وجود در هفته های اخیر خوب ظاهر شد و حیف است این تیم به لیگ یک سقوط کند.

    کارشناس فوتبال ادامه داد: تیم استقلال خوزستان بعد از قهرمانی در لیگ پانزدهم دچار مسائل مالی شد به طوری که کار این تیم امسال به جایی رسیده که باید جهت سقوط نکردن به دسته پایین تر بجنگد. سپیدرود رشت نیز همچنان از مسائل مالی زحمت می برد و ناتوانی در مدیریت منابع مالی که به یک اپیدمی در فوتبال کشور عزیزمان ایران تبدیل شده است بر این تیم نیز سایه افکنده است.

    چه کسی باور می کرد پدیده به این روز بیفتد؟

    محمدی افزود: صحبت در مورد تیم پدیده مشهد بسیار مسئله هست. چه کسی باور می کرد تیمی که از ابتدای فصل با هدف کسب سهمیه آسیا لیگ هفدهم را شروع کرد به انتهای جدول برود و در آخر فصل جهت ماندن در لیگ مبارزه کند؟ هر کدام از این ۴ تیم اگر در ۳ بازی نهایی که حکم فینال را دارند تمرکز مورد نیاز را نداشته باشند به لیگ یک سقوط می کنند.

    افت تراکتور و سپاهان، سورپرایز بزرگ فوتبال ایران

    وی راجع به اوضاع تیم های تراکتورسازی و سپاهان در لیگ هفدهم گفت: افت فنی تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان سورپرایز بزرگ فوتبال کشور عزیزمان ایران بود و این مسئله یک امتیاز منفی جهت لیگ امسال محسوب می شود. باید علل نتیجه های نه چندان قابل قبول این دو تیم به صورت دقیق ریشه یابی شود تا فصل آینده شاهد بازگشت آنها به روزهای اوج باشیم. به طور کلی امسال لیگ هفدهم کیفیت متوسطی داشت و من پیشرفت زیادی در روند تیم ها ندیدم.

    امکانات ما از تیم های آماتور اروپایی هم کمتر است

    کارشناس فوتبال با اشاره به لزوم همکاری و تعامل کلوب ها با تیم ملی تصریح کرد: به نظر می رسد روابط کادرفنی تیم ملی با بعضی از مربیان تیم ها دچار اشکال شده است است.کارلوس کی روش استراتژی خاص خودش را دارد و در اینکه سطح لیگ ما نسبت به لیگ های اروپایی پایین تر است شکی نیست. اتفاقا من اخیرا سفری به اروپا داشتم و امکانات تیم رن فرانسه را از نزدیک مشاهده کردم، همچنین به آلمان و هلند رفتم و در این دو کشور نیز از نزدیک امکانات چند تیم را دیدم.

    محمدی ادامه داد: به جرات می گویم که حتی امکانات تیم های آماتور اروپایی از امکانات تیم های لیگ برتری ما زیاد است و طبیعی است که بازیکنان لژیونر از آمادگی بیشتری جهت حضور در ترکیب تیم ملی برخوردار هستند بنابراین کی روش تا حدود زیادی حق دارد ولی او باید گفتمان خود را در یک فضای متعادل و آرام مطرح کند. باید کادرفنی تیم ملی و کلوب ها در یک فضای دوستانه با یکدیگر به توافق دست یابند تا هم کلوب ها ضرر نکنند و هم تیم ملی در فاصله ۲ ماه تا جام جهانی به اهداف خود برسد.

    امکانات تیم‌های آماتور اروپایی زیاد از تیم‌های لیگ برتر کشور عزیزمان ایران است/

    کارشناس فوتبال در آخر در مورد اهمیت دیدار نخست تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی روسیه برابر مراکش گفت: تیم ملی باید در بازی های دوستانه اش زیاد به دنبال برگزاری بازی دوستانه با تیم هایی باشد که شبیه به سبک تیم ملی مراکش بازی می کنند چون اگر ما بتوانیم در بازی اول پیروز شویم به صعود امیدوار خواهیم شد ولی اگر آن بازی را واگذار کنیم مقبل اسپانیا و پرتغال تنها باید جهت اعاده حیثیت بازی کنیم.

    انتهای پیام/

    اظهارات محمدی راجع به امکانات لیگ برتر ایران

    واژه های کلیدی: استقلال | مسابقه | فوتبال | امکانات | استقلال | ایران | لیگ برتر فوتبال | اخبار ورزشی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی طراحی وب
  • منابع اورجینال ترمودینامیک و مکانیک آماری
  • خرید کتاب فلسفه زبان اصلی
  • کتب نثر زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی باطنی، رمز و راز
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم اجتماعی
  • دانلود فایل های زبان اصلی جنین شناسی
  • خرید کتاب معدن کار زبان اصلی
  • خرید کتاب های حمل و نقل هوایی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی باغبانی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>