• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار گوناگون » بن سلمان به زودی گوشمالی مهمی می چشد

    بن سلمان به زودی گوشمالی مهمی می چشد

    دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به بیانات بن سلمان گفت: به زودی گوشمالی مهمی ولیعهد عربستان خواهد چشید که دیگر از این حرف‌های تهدیدآمیز نزند.

    بن سلمان به زودی گوشمالی مهمی می چشد

    دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به بیانات بن سلمان گفت: به زودی گوشمالی مهمی ولیعهد عربستان خواهد چشید که دیگر از این حرف های تهدیدآمیز نزند.

    تهدیدات اقتصادی خبر رسان تلگرام هشدار دهنده است

    به نقل از حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه در آخر نشست دبیران این حزب اظهار کرد: نظام جهت حمایت از تولید ملی تدابیر حکیمانه ای اندیشیده هست. از جمله این تدابیر تصویب «قانون حداکثر استفاده از توان فنی و مهندسی کشور» به منظور حمایت از تولید ملی بود که در سال ۷۵ به تصویب مجلس رسید بعد از آن هم قانون جامعی تحت عنوان «قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی کشور و اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مالیات ها» بود که در سال ۹۳ مورد تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان قرار داده شد و آئین نامه های آن نهایی شد.

    عبارات مهم : قانون اساسی – اصلاح طلبان
    اکنون ۵ سال است از تصویب این قانون به منظور حمایت از تولید ملی گذشته است و دولت باید کارنامه خود را در عمل به این قانون ارائه دهد و معلوم شود به چه دلیل علی رغم چنین قانون جامعی واردات قاچاق هر روز ضربه کاری تر خود را به تولید ملی می زند.

    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خطاب به مدیر قوه قضائیه گفت: مطابق ماده ۲۲ این قانون، قوه قضائیه موظف بود شعبه یا شعبی جهت متخلفین از این قانون تخصیص داده شده است دهد. آیا دستگاه قضا می تواند گزارش پیگیری ها در این شعبه یا شعبات را در اجرای چنین قانون دقیقی در حمایت از تولید ملی ارائه دهد.

    حبیبی همچنین خطاب به مدیر مجلس خاطرنشان کرد: آیا مجلس که چنین قانون دقیقی در حمایت از تولید ملی به تصویب رسانده، بر حسن اجرای آن نظارت کرده است؟ دیوان محاسبات می تواند تفریغ این قانون کلیدی را در گزارش تفریغ سالهای ۹۲، ۹۳، ۹۴ و ۹۵ نشان دهد.

    شرکت حسابرسی در دولت و شرکت بازرسی کشور چه کارنامه ای از نظارت بر حسن اجرای این قانون دارند؟

    ماده ۶ این قانون به وزارت صنعت و معدن و تجارت اختیارات وسیعی جهت اجرای این قانون داده بود، از جمله قرار بود از ثبت سفارش کالا، تجهیزات و لوازم و فرآورده هایی که احکام این قانون را رعایت نمی کنند جلوگیری کند. آیا این کار صورت گرفته است؟

    حبیبی خطاب به روسای قوا گفت: اگر روسای قوا در سال ۹۷ اجرای قانون حمایت از تولید ملی را که ۵ سال است معطل اجراست در دستور کار قرار دهند، روش مهم حمایت از تولید ملی شکل می گیرد و همه باید به دولت در اجرای این قانون کمک کنند.

    وی به تهدیدات اینترنت در حوزه اقتصادی اشاره کرد و گفت: روشنگری دبیر شورای عالی اینترنت در مورد تهدیدات اقتصادی خبر رسان تلگرام واقعا هشدار دهنده است. احتمال کلاهبرداری، پولشویی، اختلاس و ده ها عنوان مجرمانه اقتصادی در اینترنت وجود دارد.

    اگر فردا ده ها هزار نفر جلوی درب ریاست جمهوری و دستگاه قضایی جمع شوند و مدعی چنین جرائمی شوند، چه کسی پاسخگو است؟ اینکه دولت به خبر رسان تلگرام اجازه دهد به تهدیدات اقتصادی و امنیتی خود ادامه دهد، با کدام عقلانیت سیاسی و اقتصادی همخوانی دارد؟

    مصیبت مؤسسات اعتباری و خسارات مادی و معنوی آن در جامعه باید چشم عبرت بین ما را باز کند و تا تهدیدات اقتصادی خبر رسان تلگرام عملیاتی نشده هست، دولت فکری جهت تقویت خبر رسان های داخلی در برخورد با خبر رسان تلگرام بکند.

    مبالغ هنگفتی ارز از این طریق از کشور خارج شده است است و آثار خود را روی قیمت ارز گذاشته هست. اگر دولت همین خطر را جدی بگیرد کافی است که به مصوبات شورای عالی اینترنت گردن نهد و از وادی گریز از اجرای قانون خارج شود.

    نظام در این مورد تصمیمات عاقلانه ای گرفته هست. مدیر جمهور باید بر اساس عقل جمعی به آن احترام بگذارد و به وظیفه خود در اجرای آن عمل کند.

    البته طی سال های بعد از پیروزی انقلاب کارهای بزرگی در حوزه اقتصادی صورت گرفته تا کشور عزیزمان ایران را در مرتبه ۱۸ اقتصاد دنیا قرار داده هست. زیرساخت های اقتصادی کشور امکان یک جهش بزرگ اقتصادی را می دهد به شرطی که دولت در اجرای سیاست های کلی نظام در حوزه اقتصاد، اجرای قانون حمایت از تولید ملی و اجرای سیاستهای اصل ۴۴ قانون اساسی و نجات اقتصاد ملی از اقتصاد نفتی و دولتی اهتمام خاص ای داشته باشد.

    دولت به طور صریح فهرست کالاهایی که ورود آن ممنوع است اعلام کند و محکم در برابر ورود آنها بایستد. این نخستین گام جهت حمایت از تولید ملی است.

    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه به خاص در غزه گفت: رژیم صهیونیستی در سایه سکوت شرکت ملل همچنان به کشتار خود در سرزمین های اشغالی و نیز غزه ادامه می دهد. صدها نفر را طی چند روز گذشته به خاک و خون کشیده هست. متأسفانه رژیم سعودی از این کشتار حمایت کرده است و هر روز در دفاع از رژیم صهیونیستی حرف تازه ای می زند. امروز عربستان آنچه که قبلا تلاش در پنهان ماندن آن داشت را به صورت آشکار بیان می کند.

    حبیبی با اشاره به پاسخ نامه اسماعیل هنیه از سوی رهبرانقلاب تاکید کرد: همانطور که رهبرانقلاب فرمودند ملت کشور عزیزمان ایران خود را موظف به حمایت از ملت فلسطین در هر شکلی و هر نوعی می داند.

    وی همچنین با اشاره به اجلاس آنکارا گفت: نشست ایران، ترکیه و روسیه در مورد تحولات منطقه به خاص سوریه نشان می دهد دیگر آمریکا کاره ای در منطقه نیست و بزودی باید بساط نظامی خود را جمع کند و از منطقه برود.

    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تحرکات خوب رزمندگان یمنی تصریح کرد: یمن با حملات موشکی به مراکز نظامی و نفتی عربستان صفحه جدیدی از مبارزه علیه قارون های منطقه گشوده هست. سامانه های موشکی آمریکایی نتوانسته است جلوی این حملات را بگیرد. تازه سعودی ها فهمیده اند چقدر کلاه سرشان رفته و به جای تجهیزات نظامی اسباب بازی تحویل گرفته اند.

    حبیبی با اشاره به تهدیدهای بن سلمان گفت: به زودی گوشمالی مهمی ولیعهد عربستان خواهد چشید که دیگر از این حرف های ترساندن آمیز نزند. ملت غیور عربستان او را به جایی می فرستد که صدام فرستاده شد.

    وی با اشاره به بلاتکلیفی در مدیریت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بیش از ۸ ماه است که به علت کمبود اعتبارات مالی، فعالیت های عمرانی و خدماتی در پایتخت کشور عزیزمان ایران تعطیل هست. اصلاح طلبان فاقد یک مدیر مجرب جهت اداره پایتخت کشور عزیزمان ایران هستند. اختلافات در شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مخل مدیریت شهری شده است هست. مردم به تدریج دریافته اند که بسیاری از اصلاح طلبان جز اختلاف با هم و قربانی کردن منافع مردم حرفی جهت گفتن در مورد اداره شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ندارند.

    اعضای یکدست اصلاح طلب شورای فعلی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بهتر است جهت مصلحت جریان اصلاح طلبی هم که شده، شهردار محترم اصلاح طلبی که خود گزینش کرده اند حمایت و پشتیبانی کنند و از دخالت در اجرائیات و عزل و راه اندازی ها خودداری نمایند، تا شورای فعلی شهر را به آینده شورای شهری که در دوره ای یکدست اصلاح طلب بودند و خودشان به انحلال کشاندند دچار نکنند و به جای جریان سیاسی به فکر مردم شهر باشند.


    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: isna.ir


    بن سلمان به زودی گوشمالی مهمی می چشد

    واژه های کلیدی: قانون اساسی | اصلاح طلبان | شورای شهر | اصلاح طلب | عربستان | تهدیدات | اقتصادی | قانون | ایران | تلگرام

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب حمل و نقل زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های زیست شناسی
  • خرید کتاب زبان اصلی جراحی
  • منابع اورجینال ارتباط از راه دور
  • خرید کتاب جبر زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی الکتریک و الکترونیک هواپیما
  • خرید کتاب کمیک زبان اصلی
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتاب های سیستم های اطلاعاتی اورجینال
  • خرید کتاب های دوره های خلبانی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>