• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » استقلال قهرمان آسیا می‌شود/ فوتبال ما تعلیق می‌شود ، بیانات کی‌روش ظلم است،

    استقلال قهرمان آسیا می‌شود/ فوتبال ما تعلیق می‌شود ، بیانات کی‌روش ظلم است،

    درگیری خداداد عزیزی | خداداد عزیزی | جام جهانی | پرسپولیس | فوتبالیست | استقلال | پرسپولیس | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | ایرانی

    استقلال قهرمان آسیا می‌شود/ فوتبال ما تعلیق می‌شود ، بیانات کی‌روش ظلم است،

    خداداد عزیزی معروف به حماسه ساز ملبورن که این روز ها در سمت مدیر شرکت فوتبال مشکی پوشان خراسان فعالیت می کند از معدود افرادی است که در پاسخگویی اطراف مسائل فوتبال بدون پرده حرف می زند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان درمورد دلایل سقوط تیم مشکی پوشان به لیگ آزادگان را اینگونه شروع کرد: با توجه به نتایجی که در ابتدای فصل تیم سیاه جامگان کسب کرد مشخص نبود که روی کاغذ شانس زیادی جهت بقا در لیگ برتر نداریم.در هر صورت قسمت این بود که بعد از ۳ سال فعالیت در لیگ برتر به لیگ آزادگان سقوط کنیم. به هر حال این‌ها زودگذر هست. فوتبال هم مثل زندگی بالا و پایین دارد، به طور مثال در گذشته تیم‌های بزرگی مانند استقلال، فولاد، پیکان و تراکتور هم پیش از ما چنین مسئله ناراحت کننده ای را تجربه کرده بودند. با این وجود شک نداشته باشید تیم ما هم با سازماندهی تازه و تجربه های گران‌ بهایی که به دست آورده هست، می تواند مثل این کلوب ها دوباره به لیگ باز گردد. با این حال فوتبال ادامه دارد و ما جهت سقوط نباید زیاد ناراحت شویم. ما در سال آینده به دنبال چند راهکار مد نظر داریم که عبارتند از بحث فنی و ورزشی که خودم کارهایش را انجام می دهم. مباحث مربوط به کارهای زیر بنایی و اقتصادی هم خانواده عباسی را بر عهده خواهند گرفت.

    فصل بعد قدرتمندانه به لیگ برتر برمی گردیم

    او ادامه داد:برخی از بازیکنان ما قراردادشان در آخر فصل اتمام می یابد و به همین علت در نظر داریم مذاکراتی را با آنها انجام دهیم تا همچنان بتوانیم فصل آینده هم از حضورشان در مشکی پوشان بهره مند شویم.از طرف دیگر به دنبال این هستیم تا پنج یا ۶ بازیکن هم از لیگ یک جذب کنیم تا با بستن تیمی قدرتمند دوباره بتوانیم سهمیه حضور در لیگ را بدست بیاوریم.

    استقلال قهرمان آسیا می‌شود/ فوتبال ما تعلیق می‌شود ، بیانات کی‌روش ظلم است،

    پرسپولیس نسبت به اول فصل اُفت داشته است

    عزیزی راجع به بازی دیروز پرسپولیس برابر پدیده که با قهرمانی این تیم همراه شد،گفت: آدم باید واقعیت را بگوید، چون پرسپولیس به علت اختلاف امتیازی که از ابتدای فصل با دیگر تیم ها در صدر جدول ایجاد کرده بود قهرمانی‌ اش از مدت ها پیش مسجل بود. بازی روز گذشته شاگردان برانکو مقابل پدیده چنگی به دل نمی زد و اعتقادم بر این است که عملکرد بازیکنان این تیم نسبت به هفته های پیشین با افت محسوسی مواجه شده است است و این عنوان می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد.

    بیشتر بخوانیم:
    ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ – ۱۵:۵۸

    ماجرای عجیب نحوه رسیدن خداداد عزیزی از مشهد به پایتخت کشور عزیزمان ایران در هوای برفی + فیلم
    درگیری خداداد عزیزی با بازیگر تلویزیون + فیلم

    عبارات مهم : درگیری خداداد عزیزی – خداداد عزیزی
    توضیحات خداداد عزیزی در مورد بازی دوستانه منتخب ۹۸ در سرپل ذهاب +فیلم
    با خداداد عزیزی از فوتبال اروپا و لیگ های عربی تا عنوان انتقال طارمی
    خداداد عزیزی: ارتباط مجازی ام را تعطیل کردم/ سگ زرد برادر شغال است/ عاشق پسته ام
    عزیزی:عاشق مادرم بودم و اسمش را روی فرزندم گذاشتم/به کارمند سفارت آمریکا گفتم من بدل جکی چان هستم
    افشاگری جنجالی خداداد در خصوص صحبت‌های طارمی

    استقلال توانایی قهرمانی در آسیا را دارد

    پیشکسوت فوتبال راجع به دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال برابر السد و الهلال در هفته نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس شرایط فوق العاده خوبی دارد و بعد از قهرمانی در لیگ برتر از نظر معنوی کاملا آماده دیدار با السد قطر هست. به نظرم نتیجه پر گل ۹ بر یک السد برابر الخریطیات نمی تواند چندان جهت نماینده کشورمان خطرآفرین باشد به چه دلیل که اعتقاد دارم شرایط بازی در لیگ ستارگان قطر به کلی با لیگ قهرمانان آسیا تفاوت دارد و از طرف دیگر تیم های آسیایی از بازی برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به شدت هراس دارند و این مسئله می تواند یک امتیاز مثبت جهت شاگردان برانکو به حساب آید تا با کسب سه امتیاز خانگی به عنوان صدرنشین راهی پلی آف شود. استقلال هم از زمانی که وینفرد شفر آمده به کلی متحول شده است است.شاید در ابتدا این مربی آن چنان که باید با سیستم این تیم آشنا نبود ولی رفته رفته توانست خودش را با شرایط این تیم وفق دهد و اکنون هم تحولی نوین در نحوه بازی استقلال بوجود آورده است.اگر شاگردان شفر همین رویه ای را که در لیگ پیش گرفته اند در لیگ قهرمانان آسیا هم دنبال کنند بدون شک می توانند تا فینال این مسابقه ها پیش بروند.از نظر من عملکرد بازیکنان این تیم در تمام پست ها درخشان است و هیچ چیزی جهت قهرمانی در آسیا کم ندارند.

    درگیری خداداد عزیزی | خداداد عزیزی | جام جهانی | پرسپولیس | فوتبالیست | استقلال | پرسپولیس | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | ایرانی

    عزیزی راجع به لغو دیدار کشور عزیزمان ایران و سوریه به علت کمبود بازیکن گفت:در هر حال کلوب ها یک اختیاراتی دارند و چون بازی در روز فیفا دی برگزار نمی شود زیاد کلوب های ما از جمله پرسپولیس،استقلال و سایپا میل ندارند بازیکنان ارزش را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

    صحبت های کی روش علیه بازیکنان داخلی ظلم است

    او در مورد بیانات کارلوس کی‌روش در مورد عدم آمادگی بازیکنان داخلی و درخواست ۴۰ روزه جهت آماده‌سازی آنها گفت: کی‌روش نشان داده که جهت آماده‌سازی بازیکنان نیازی به تعریف و تمجید ندارد و پیش از این هم خوب کار کرده هست. او می‌تواند بازیکنان را آماده کند، ولی اینکه بازیکنان داخلی آماده نیستند و فقط آنها بدبخت و بیچاره هستند، غیرمنطقی هست. این حرف، ظلم به بازیکنان داخلی هست. بازیکنانی که لژیونر شدند، از همین لیگ داخلی لژیونر شدند.درست است به توانایی های فنی کی روش شکی نیست ولی در عین حال صحبت های اخیر کی روش مبنی بر اینکه بازیکنان داخلی نمی توانند در جام جهانی کمک حال تیم ملی باشند چندان جالب توجه نیست، به چه دلیل که بعضی از نفرات مهم تیم ملی مانند بیرانوند،غفوری،ابراهیمی،امیری،منتظری و سید جلال حسینی از همین دل لیگ به تیم ملی دعوت شده است اند و تازه همین مهدی طارمی هم که به الغرافه پیوسته تا همین چند وقت پیش یکی از بازیکنانی بود که مانند دیگران در لیگ خودمان بازی می کرد و مطمئنا عملکردشان خوب بوده که به وسیله کی روش به تیم ملی راه یافته اند.

    ما قابل قیاس با اسپانیا و پرتغال نیستیم

    بازیکن اسبق تیم ملی راجع به بازی های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر اسپانیا، پرتقال و مراکش عنوان کرد: ما خودمان را نمی توانیم به هیچ عنوان با این تیم ها قیاس کنیم. چه کسی فکر می کرد اسپانیا بتواند در یک دیدار دوستانه آن هم با نتیجه ۶ بر یک آرژانتین را با زیاد ستارگانش شکست دهد.در هر صورت ما کار سختی در جام جهانی برابر این تیم ها در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم در جام جهانی به نتیجه های خوبی دست یابیم.

    استقلال قهرمان آسیا می‌شود/ فوتبال ما تعلیق می‌شود ، بیانات کی‌روش ظلم است،

    نباید آزمون و جهانبخش در لیگ های بی کیفیت هلند و روسیه بازی کنند

    او درمورد عملکرد لژیونرها هم گفت: بازیکنان لژیونر ما در هفته های اخیر بازی های خوبی را به نمایش گذاشته اند و امیدوارم همین عملکرد را در جام جهانی هم برابر اسپانیا، پرتغال و مراکش به اجرا بگذارند تا بعد از اتمام جام جهانی راهی تیم های خوب اروپایی شوند. به نظرم بازیکنانی چون آزمون و جهانبخش شایستگی حضور در تیم های خوب اروپایی را دارند و خوب نیست همچنان در لیگ های بی کیفیت هلند و روسیه به فوتبال ارزش ادامه دهند.

    کنفدراسیون فوتبال آسیا واقعیت فوتبال ما را بفهمد،تعلیق می شویم

    خدادادعزیزی راجع به مسائل مالی کلوب های ایرانی هم اظهار کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج به خوبی به این عنوان واقف هستند که اگر فوتبال ما در آمدزا نباشد با تعلیق مواجه خواهد شد.چنانچه مسئولان afc متوجه شدند که فوتبال ما به جای بخش شخصی دولتی است بدون شک و در کمترین وقت ممکن رای به تعلیق فوتبال ما خواهند داد. خوشبختانه به مسئولان به هر شکلی که بوده نگذاشته اند سران کنفدراسیون فوتبال آسیا متوجه چنین مسئله مهمی شوند. ما زیاد شاهد این هستیم که دولت هر ساله کمک های زیادی را به کلوب های ما می کند تا از این طریق بتوانند هزینه هایشان را تامین کنند. کجای این فوتبال حرفه ای است که دولت بیاید خرج تیم های باشگاهی ما را بدهد و باید در این فوتبال را گل گرفت به چه دلیل که ما در فوتبال نه تبلیغات محیطی را مشاهده می کنیم و نه پخش زنده تلویزیونی، این در حالی است که در فوتبال روز دنیا روی این ۲ توصیه تاکید جدی صورت گرفته هست. به طور مثال تیم ما با هزینه و بودجه ناچیزیش نمی تواند به جنگ تیم هایی برود که جهت یک فصل نزدیک به ۱۵ یا ۲۰ میلیارد هزینه جذب بازیکن می کنند. این اجحاف بزرگی است که تیم های کوچک بخش شخصی باید به جنگ کلوب های متمول بروند. فدراسیون در بحث اقتصادی با مسئله مالی مواجه هست. از نظر من تیم های پیکان، سایپا، ذوب آهن، پارس جم جنوبی و سپاهان هیچ مشکلی از لحاظ مالی ندارند. فوتبال ما هیچ حساب و کتابی ندارد لیکن کلوب داری روی اصول هست. متاسفانه بعضی مدیران تنها جهت ۲ یا سه سال جهت حضورشان در فوتبال برنامه ریزی می کنند و همین مسائل پیش پا افتاده موجب می شود تا ضربه مهلکی نه تنها به فوتبال ما بلکه حتی به کلوب ها هم وارد شود. همان‌طور که می‌دانید اقتصاد فوتبال تعطیل هست، ولی با این حال تلاش کردیم تا درآمد ایجاد کنیم.

    درگیری خداداد عزیزی | خداداد عزیزی | جام جهانی | پرسپولیس | فوتبالیست | استقلال | پرسپولیس | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | ایرانی

    پرسپولیس جذابیت لیگ را از بین بُرد

    او درمورد ارزیابی اش از لیگ هفدهم گفت: لیگ خوبی را شاهد نبودیم، لیکن اگر لیگ خوب بود نباید چند هفته مانده به آخر قهرمانش مشخص شود. شاگردان برانکو از همان ابتدای لیگ با نتایجی که کسب کردند اختلاف ارزش را با سایر تیم ها زیاد کردن دادند و همین شد که خیلی سریع جهت دومین بار متوالی به قهرمانی لیگ رسیدند. اگر شرایط لیگ به گونه ای پیش می رفت که قهرمان لیگ در هفته نهایی مشخص می شد جذابیت مسابقه ها زیاد کردن می یافت.

    عزیزی راجع به اوضاع کادر فنی سیاه جامگان بعد از لیگ هفدهم عنوان کرد: مهابادی به عنوان سرمربی تا آخر فصل حضور دارند و تیم را هدایت می‌کند. ما تا آخر فصل جهت اعاده حیثیت با قدرت ادامه می‌دهیم. بعد از آن هم جهت حضور در لیگ دسته اول راجع به سرمربی تازه تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

    پاس پایتخت کشور عزیزمان ایران نابود نشد بلکه به خاطره ها پیوست

    بازیکن پیشین پاس پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد اینکه شنیده می شود مسئولان قصد انتقال تیم پاس همدان را به پایتخت کشور عزیزمان ایران دارند، خاطرنشان کرد: پاس فقط به دوران ما خلاصه نمی‌شود. این تیم یکی از قطب‌های فوتبال کشور عزیزمان ایران بود و مربیانی چون همایون شاهرخی، حسین فرکی، حسین کازرانی و محمود یاوری در مکتب پاس پرورش یافتند و فوتبالیست‌های بزرگی در این تیم رشد کردند. به جرأت می‌توان گفت یکی از عالی ترین باشگاه‌های پرورش بازیکن در کشور عزیزمان ایران بود. به‌هرحال با یک تصمیم اشتباه کلوب پاس را به همدان انتقال دادند و اگر آن تصمیم گرفته نمی شد پاس می توانست همچنان به فعالیتش در بالاترین سطح فوتبال کشورمان ادامه دهد. دست مردها درد نکند که تازه یادشان افتاده پاس را به پایتخت کشور عزیزمان ایران بازگردانند ولی در عین حال از نظر من نباید گفت پاس نابود شده است بلکه باید گفت این تیم به خاطره‌ها پیوست.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: درگیری خداداد عزیزی | خداداد عزیزی | جام جهانی | پرسپولیس | فوتبالیست | استقلال | پرسپولیس | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | ایرانی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی روانپزشکی
  • منابع اورجینال تئوری نسبیت و گرانش
  • خرید کتاب های زبان اصلی دوچرخه
  • هاردکپی کتاب های زیست شناسی
  • خرید کتاب های پزشکی زنان و زایمان از آمازون
  • کتب خطوط لوله زبان اصلی
  • خرید کتاب های داستان از آمازون
  • هاردکپی کتاب های بیوگرافی
  • خرید کتاب پایگاه های داده زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>