• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » کیفیت آثار کمدی به شدت پایین آمده است ، بعد از سه سال منزل نشینی برگشتم

    کیفیت آثار کمدی به شدت پایین آمده است ، بعد از سه سال منزل نشینی برگشتم

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ سال‌ها حضور در آثار طنز و درخشش در نقش‌هایی خاص باعث شده است تا « حمید لولایی»

    کیفیت آثار کمدی به شدت پایین آمده است ، بعد از سه سال منزل نشینی برگشتم

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ سال‌ها حضور در آثار طنز و درخشش در نقش‌هایی خاص باعث شده است تا « حمید لولایی» به یکی از محبوب‌ترین ستارگان سینما و تلویزیون تبدیل شود. او بازیگری را از زمانی که بسیار جوان بود شروع کرد ولی سال‌ها بین کارش وقفه افتاد تا این که نزدیک به ۴۰ سالگی بود که موفق شد خود را به عنوان یک صورت محبوب مطرح کند. بدون شک مجموعه «ساعت خوش» نقطه شروع درخشش حمید لولایی بود و بعد از آن همکاری‌های متعدد با رضا عطاران، سعید آقاخانی و حتی مهران غفوریان باعث شد تا حمید لولایی به صورت شماره یک کمدی و طنز تبدیل شود. هنوز هم شاه نقش او یعنی خشایار مستوقی، زبانزد همه علاقمندان به این بازیگر هست. او که بارها تجربه حضور در سریال‌های مناسبتی نوروز را داشته، امسال هم در سریال نوروزی «شب عید» حضور دارد. با حمید لولایی همراه شدیم تا از دوران بازیگری، زندگی شخصی، خاطرات جالب و رابطه‌اش با عید نوروز بدانیم.

    «شب عید» در مشهد

    حضورم در سریال «شب عید» چند علت عمده دارد که شاید مهمترین آنها حضور سعید آقاخانی به عنوان کارگردان این اثر باشد ضمن اینکه فیلمنامه جالبی دارد که در عین حال که شکلی اپیزودیک دارد و هر خانواده جهت خودش قصه ای منحصر به فرد دارد و همه این قصه ها به هم ارتباط پیدا می کند. من و زن مرجانه گلچین نقش یک همسران را داریم که جهت حل مسئله مان راهی مشهد می شویم و اتفاقات جالبی برایمان رخ می دهد.

    همکاری با سعید آقاخانی

    من بارها با سعید آقاخانی همکاری کرده ام و در واقع افرادی مثل او یا رضا عطاران یا مهران غفوریان در کار جهت من مثل اعضای خانواده هستند. درک خوبی از کار با یکدیگر داریم و شناختی که در این سال ها از همدیگر پیدا کرده ایم باعث می شود تا در هنگام کار هم راحت تر جلو برویم و هم کار بهتر و قابل قبولی ارائه دهیم.

    کیفیت آثار کمدی به شدت پایین آمده است ، بعد از سه سال منزل نشینی برگشتم

    سریال های مناسبتی عید

    من بارها تجربه کار در سریال های مناسبتی نوروز یا حتی ماه رمضان را داشتیم و این را به خوبی می دانم که مخاطب دوست دارد این سریال ها را دنبال کند. سال ها است که این سریال مناسبتی جهت مردم به آثاری تبدیل شده است که از آن استقبال می کنند ولی باید این را هم در نظر گرفت که اگر کار ضعیفی به آنها ارائه دهم قطعا آن را بعد می زنند. متاسفانه در سال های اخیر کیفیت بعضی از آثار تلویزیونی به شدت پایین بوده و همین باعث شده است که کار سخت تری هم جهت ساخت آثار مناسبتی داشته باشیم. امیدوارم مردم سریال شب عید را دوست داشته باشند.

    دوری سه ساله!

    من تا پیش از سریال «پنجری» که اواسط امسال پخش شد، حدود ۳ سال بود که در تلویزیون فعالیتی نداشتم و علت مهم آن هم نبود کارهای با کیفیت و عدم ساخت آثار طنز خوب و آبرومندانه بود. عدم کار کردن بعضی از طنزسازان قدرتمند در این سال ها باعث شده است تا کیفیت آثار کمدی به شدت پایین بیاید، ضمن این که واقعا بودجه خاصی را هم به ساخت سریال ها تخصیص داده شده است نمی دادند و به علت شرایط ترجیح دادم که مدتی از تلویزیون دور باشم یا در سینما فعالیت می کردم یا در شبکه نمایش خانگی. بعد از اینکه «پنچری» پیشنهاد شد، به علت حضور آقای مهران مهام به عنوان تهیه کننده که بارها با او همکاری کرده بودم و همچنین حضور اشخاص خوب طنز در آن سریال، پذیرفتم که در آن کار حضور داشته باشم.

    نقش خوب یا بد؟!

    واقعا نمی دانم بعد از این همه سال باز هم باید در نقش خشایار مستوفی چطور بازی کنم؟ این نقش باعث شد تا مردم زیادی من را بشناسند و هنوز هم خیلی ها من را در خیابان با همین نام صدا می زنند ولی بازی در این نقش باقع شد تا من دچار افسردگی و بیماری های معنوی شوم! وقت زیادی را در قالب این نقش بودم و همین باعث شده است تا از نظر معنوی اذیت شوم.

    تلویزیون یا سینما؟

    بازی در مدیوم های مختلفی را تجربه کردم و از تلویزیون و سینما گرفته تا شبکه نمایش خانگی! ولی تلویزیون برایم هر لحظه در اولویت بوده و هست. واقعا در همان مدت ۳ سال که از تلویزیون دور بودم به شدت ناراحت بودم چون حس می کردم در منزل ام نیستم خیلی دوست دارند در آثار سینمایی حضور داشته باشند و من هم دوست دارم ولی اگر قرار باشد بین سینما و تلویزیون یکی را گزینش کنم قطعا گزینش و اولویت من تلویزیون هست. مخاطب تلویزیون زیاد است و از آنجا که هر لحظه اعتقاد دارم ما جهت مردم کار می کنیم در نتیجه حضور در کارهای تلویزیونی را ترجیح می دهم.

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ سال‌ها حضور در آثار طنز و درخشش در نقش‌هایی خاص باعث شده است تا « حمید لولایی»

    استرس جهت آینده

    همین عنوان کسب درآمد باعث شده است که من هر لحظه جهت آینده استرس داشته باشم به چه دلیل که ما نه از جایی تامین می شویم و نه حقوق بازنشستگی داریم و هر لحظه فکر می کنم من تا چه زمانی می توانم کار کنم و اگر اتفاقی برایم بیفتد چه می شود؟! واقعا هر لحظه این وحشت را دارم و شاید مهمترین آرزوی من این است که در دوره بازنشستگی آرامش داشته باشم ان زمن که جوان بودم و می خواستم بازیگری را شروع کنم. واقعا این طور نبود که به عنوان یک شغل به بازیگری نگاه کنیم آن وقت خیلی ها به علت علاقه به این هنر می آمدند و خودشان شغل دیگری داشتند و به عنوان نمونه بعد از ظهرها می آمدند تئاتر کار می کردند از یک جایی به بعد بازیگر شد شغل مهم من و البته نمی گویم که در این سال ها درآمد بدی از این کار داشتم ولی واقعا ان طور هم نیست که خیلی ها از بیرون به این شغل نگاه می کنند.

    یک خاطره جالب و تلخ

    آن وقت که سریال سربداران را بازی کرده بودم، درست است که بخش هایی که بازی کرده بودم پخش نشد ولی آقای نجفی از بازی من خوشش آمده بود و به همکارانش گفته بود که با من تماس بگیرند و از من جهت کارهای دیگر دعوت کنند ولی پدرم در آن وقت و درست همان روزهایی که قرار بود که با من تماس بگیرند تلفن منزل را به علت مزاحم تلفنی قطع کرده بوده بود! آن هم به من زنگ می زدند ولی جوابی نمی گرفتند و به همین راحتی وقت من از دست رفت. این عنوان را بعد از سال ها که یکی از عوامل آن سریال را دیدم به من گفت و شوکه شده است بودم!

    علاقه به موسیقی

    خودم به شدت به موسیقی علاقه دارم و حس می کنم موسیقی در زندگی همه ما مورد نیاز است به نظرم موسیقی می تواند به ریتم زندگی یاری کند سال ها قبل و در جوانی یک سه تار هم داشتم که تمرین موسیقی می کردم که متاسفانه خراب شد، به علت همین علاقه شدیدی که به موسیقی دارم دوست داشتم که دخترانم هم در این حیطه فعالیت داشته باشند.

    ارتباط با نوروز

    با عید نوروز رابطه خوبی دارم و با این که دیگر مثل وقت های قدیم نیست ولی هنوز هم تلاش می کنم از قشنگی های آن لذت ببریم قدیم ها عید حال و هوای دیگری داشت و مردم خیلی به آن اهمیت می دادند. تلاش می‌کردند سنت‌ها و رسوم آن را کاملا انجام دهند و دید و بازدید با اقوام و دوستان از مهمترین کارها بود ولی این روزها مردم ارتباط ‌شان با یکدیگر در حد تلفن و تلفن همراه شده است است! قدیم‌ها گوشی‌های تلفن همراه نبود و کل خانواده دور هم جمع می‌شدند و آداب و رسوم عید را به جا می‌آوردند، ولی الان همه چیز به داخل گوشی‌ها انتقال پیدا کرده و حتی اگر خانواده‌ها در چنین ایامی دور هم باشند، باز هم سر هر کسی داخل گوشی خودش هست!

    زنده نگه داشتن سنت ها

    امیدوارم که بزرگ‌ترهای هر خانواده سنت‌هایی مانند نوروز را زنده نگه دارند و آداب و رسوم آن را به بچه‌های خود و نسل‌های بعد انتقال کنند نباید اجازه بدهیم این زیبایی‌ها به آسانی از بین بروند. سنت‌هایی که ریشه در گذشته‌های تاریخی ما دارند و بزرگان تاریخ ما همواره آن‌ها را زنده نگه داشته‌ا‌ند و حالا هم ما وظیفه داریم که آن را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

    آرزوی سال جدید

    در سال تازه امیدوارم که مردم از نظر اقتصادی شرایط خوبی پیدا کنند متأسفانه زندگی اکثر ما طوری شده است که پول به حلال همه مشکلات‌مان تبدیل شده است است شاید تنها چیزی که این روزها همه را خوشحال می‌کند، پول باشد و من امیدوارم که مردم جیب‌هایی پرپول داشته باشند و در سال تازه خوش حالی در زندگی همه ما جریان داشته باشد.

    کیفیت آثار کمدی به شدت پایین آمده است ، بعد از سه سال منزل نشینی برگشتم

    منبع: مجله روزهای زندگی

    انتهای خبر /

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ سال‌ها حضور در آثار طنز و درخشش در نقش‌هایی خاص باعث شده است تا « حمید لولایی»

    واژه های کلیدی: سعید آقاخانی | حمید لولایی | عید نوروز | تلویزیون | سینمایی | خانواده | تلویزیون | موسیقی | مناسبتی | خانواده | نوروز

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی جانور شناسی
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • دانلود فایل های زبان اصلی جمع آوری
  • خرید کتاب زبان اصلی اینترنت
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آلمان
  • خرید کتاب زبان اصلی روماتولوژی
  • خرید کتاب نورشناسی زبان اصلی
  • منابع اورجینال بیماری های عفونی
  • منابع اورجینال ادبیات
  • منابع اورجینال زیست فناوری
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>